Sign in with Twitter

Username:

Alizéy Mirza @alizeymirza Dubai | London | Sydney

21. YouTuber. Freelance Journalist. Jetsetter (ﻉ) Management: info@pintsizedfashionista.co.uk

69 Following   13,868 Followers   3,072 Tweets

Joined Twitter 12/29/10


When your sister decides to be your mate again after you've been beefing.... cool https://t.co/Pr00ZzvpTk
Retweeted by Alizéy Mirza
10/23
2017
@harnaamkaur hi lovely! what's the best email address I can get intouch with you on?
10/18
2017
https://t.co/JcBijLFyY7Backhanded compliments are not compliments https://t.co/N1DF9dW0ZFIs it just me or does it look like an apocalypse about to hit london ???
10/17
2017
@maryamu_qureshi omg omg omg cannot wait to see you hurry up yallah
10/16
2017
God been putting new people in and taking old people out my life .Slowly but surely he been opening my eyes
Retweeted by Alizéy Mirza
10/15
2017
If I had to eat one thing everyday for the rest of my life, it would be Nobu's black cod
10/14
2017
how do youtubers post new pictures on instagram everyday how do y'all have that many pics of yourselves. I haven't left my house in 3 days
Retweeted by Alizéy Mirza🕶 https://t.co/nlquU2imJJ
10/13
2017
Free shit doesn't pay the bills, business is business.
Retweeted by Alizéy MirzaWhen people start bringing drama into your life that never existed, you have to cut them offPeople will be so quick to label muslims 'terrorists' but then be the first to jump on a plane to Dubai. Lmao
10/12
2017
Why do people that screwed you over in the past think its okay to come slithering back into your life? No thanks boo 🐍🐍🐍
Retweeted by Alizéy Mirza
10/11
2017
Always extra https://t.co/8Wq4xKfuWS
10/10
2017
Alizey's new whip is actually so sick 😩👌🏼She paid more for the plate
Retweeted by Alizéy Mirza
10/8
2017
Once I lose interest in something, it's finalFeels https://t.co/jxcgf5IRa8
10/7
2017
Starbucks guy: its too cold for an iced latte Me: it's never too cold *wakes up with the worst sore throat*
10/5
2017
I pity people they screw me over and don't have me in their lives anymore. It must be so dull 😂
10/4
2017
A "lone wolf" gunman? Because he's white? That's it. I'm logging out https://t.co/7w6eYiOztY
10/3
2017
I am at a place in my life where peace is my priority and negativity cannot exist.
Retweeted by Alizéy Mirza
9/30
2017
Some of the shit I read about myself is beyond hilarious 😂😂😂😂😂Iranian tea is too peng
9/28
2017
So lovely meeting so many of you at Harvey Nichols and Harrods today!!!
9/25
2017
I love this 😂 https://t.co/jjLuxCgA6L
9/24
2017
You know you've made it when people you don't even know start hate threads about you on petty online forums 😂😂😂Pardon https://t.co/h0PtKil9yF
9/23
2017
Not to be dramatic but I'd rather die than take the night tube @misssaraasiya dinner next week no excuses!!! @laillimirzaYou may be verified but we all know you buy your followers 🐸☕️Never let anyone tell you that you cannot repeat an outfit https://t.co/K91uvoooDA @LydiaEmillen you're literally glowing!!! 😍
9/22
2017
Just called @LailliMirza to ask what she's wearing tonight. Turns out we're in the exact same outfit. It's definitely a twin thing
9/21
2017
@safx41 did you actually justI really hate the term 'food porn.' It's so crude and unsophisticated
9/20
2017
Looool I've literally been in London for like two hours 😂 https://t.co/P6l13nKWHzCan I move to LA already @maryamu_qureshi I miss you already!!! You can come back to London now cheers babe @AmmaDuah you look ridiculous 😍
9/19
2017
I can't decide whether I should cut my hair or get 26 inch extensions 🤷🏻‍♀️
9/18
2017
It's completely normal for @alizeymirza & I to argue in our family group chat whilst laughing about something different in a separate convo.
Retweeted by Alizéy MirzaShop my outfit (high street brands) https://t.co/lmB26erHtW https://t.co/91X1xb5Ul4BAE 😍😍😍 https://t.co/Wh11sgpjig
Retweeted by Alizéy MirzaShop this look for £8 https://t.co/EQH1xpoiDO https://t.co/obKlaizqX8Red Carpet Glam https://t.co/g0NTZT8jkHCalling you now 😂 https://t.co/ETS3tkL54J
9/17
2017
We are close to hitting 150,000 subscribers on YouTube! This is kinda insane
9/15
2017
🐚🐚🐚 https://t.co/neyglKY66f
9/14
2017
Tweet of the day 😂😂😂 https://t.co/sfRcy9FPMCWhen I want something, I won't stop until I get it @afshan_azad hahaha I love you and miss you
9/13
2017
Obsessed with the latest video on PSF TV featuring our mama! https://t.co/kiN7os00oK
9/12
2017
I am sooo not ready for my final year of uni 😩
9/11
2017
Beach Club Sundays https://t.co/BAvMSWpcRp
9/10
2017
What's meant to be will beChildhood fashion role modelllllllllll https://t.co/qEu613w4CG
Retweeted by Alizéy Mirza @sa7arfarooq I'm obsessed. It's $15000 🤦🏻‍♀️
9/9
2017
The Birkin is out to play 🐊 https://t.co/kohRluBmOVWhen you have to unzip your skirt at dinner because you ate too much 😩😩Frills https://t.co/Va2N3AwryU https://t.co/GpCTgdodiu
9/8
2017
When you're halal af https://t.co/UXakzCCZpq
9/7
2017
Noticing your own personal growth is everythingI need this Saint Laurent sweater in my life https://t.co/Bym4U13Aw0So excited for you guys to see my Cannes and Monaco vlog! 🎥 https://t.co/TYHNcKdJiA
9/6
2017
I love meeting you guys when I'm on holiday. Literally makes my day!!!You guys are the sweetest! ❤️ https://t.co/87GD5Wu2UP @Lee_Macca92 kimonos are pretty hot atm 💁🏻I'm tired of people bring religion into everything. Just because I don't wear a burqa doesn't make me any less of a muslimI changed my number again 😂 https://t.co/yxyRYj1oBA
9/5
2017
Omg busted 🌚 https://t.co/N3uCke9N7zThe number of Birkin's I've seen in Cannes is ridiculous.So glad you enjoyed it ❤️ https://t.co/SpR8Jk5NFp
9/4
2017
📍 Cannes https://t.co/eIJYS6RJOQ
9/3
2017
Get my glow https://t.co/XdveZztsdK https://t.co/9WizfxKo6x3id Mubarak 🌙
9/2
2017
I'm finishing university in London https://t.co/sGww3elmYSThe amount of '0 follower' accounts that pop up whenever I post an insta live. I see you 🐸☕️
8/31
2017
@KingKamale For sure! I'll message you boo!
8/30
2017

0