Sign in with Twitter

Username:

lexi :3 @22lexi_ 19 she/her

403 ❽ball wins | married to @mackenziereynaa

1,151 Following   1,760 Followers   27,521 Tweets

Joined Twitter 3/23/20


@dumbestfairy please do you know where any of these are from @ennuiie never wanted to be a pick me girl so bad. @Boltsiola gn. @Boltsiola you’re probably right @Boltsiola what is he in @Boltsiola his name. is tommy innit @Boltsiola no tommy innit @mackenziereynaa omg same! @mackenziereynaa if u get it i will and we can play together @Boltsiola like tommy? @mackenziereynaa do u have it on steam @pokimanelol ya lol @DarienBMG ☺️ @DarienBMG 4312 @pokimanelol @CrypticNoHoes @sorceryfightfan @WhosBreezyUK I HAVE WITNESSED A MURDER 2 DAYS IN A ROW @bondagefa1ry heyyy @Josh_Tries @ashlenite @Class fuck you for this.my life the five people on twitter that… https://t.co/95hUWy1wyo
Retweeted by lexi :3 @neekolul meow meow meow meow meow :3LIVE NOW FOR 6 DAYS STRAIGHT (short stream tho) WOOOOOOOOOOOO https://t.co/MuTIDn5iBO https://t.co/fi4TJxSiy8
Retweeted by lexi :3 @xAidanZul @RealShadesMcGee Hi, I would be happy to assist you with your essay. Kindly dm the prompt. @YourEmbracee I LOVE THE COLOURS SM @YourEmbracee that variant of all the blast x weapons 🤍___🤍 @leahdb98 i want one @leahdb98 oh my god. @ashlu28_ i hate ulet’s make some noise for the enchanted forest kitty sanctuary https://t.co/ZRAVovw5m8
Retweeted by lexi :3 @ashlu28_ hello??? @ncantu would you? @ashlu28_ personally i like the white/red hightop dn's
4/12
2021
@SamManIoI @Boltsiola @CrypticNoHoes https://t.co/HHYubijSys @Layymooon what can i say i used to be somewhat of an athlete! @paricyte meow @mackenziereynaa yay!!! @mackenziereynaa *gives u cpr* r u ok? @JoeyTheSuperJew https://t.co/qCcvis1RJF @mackenziereynaa i would give u cpr! lol! @mackenziereynaa NOOOOOOOOOOOO @Layymooon most i've ever done in one go was 80 now i could prob do 10 and i'm out @notaerei THEY’RE SO LITTLE @ashlu28_ singling @ashlu28_ please don’t @ashlu28_ yes they’ve been so loud this past week @ashlu28_ i was supposed to go to sleep 2 hrs ago. @ashlu28_ night sissy poo @ihyviper my jaw dropped @CrypticNoHoes @CorinnaKopf 300 WHAT??? i know those ain’t bits... @ashlu28_ change your profile photo backGOT GIFTED 30+ SUBS WTFFFFFFFFFFFFFFFFFF ALSO NEW SUB BADGES ARE LIVE (s/o my goat my queen @22lexi_)… https://t.co/76Gp5zUZf5
Retweeted by lexi :3 @ashlenite ur dripped out!I would like to be consumed by the body warmth of another person
Retweeted by lexi :3 @Perfexiaa holy wow @JoeyTheSuperJew @itsWaddles_ aw hell nah i take back what i said earlier @ashlu28_ damn okBOOOOM BANG POW AIDANZUL LIVE FOR THE 5TH DAY IN A ROW WHAAAAAAT????? ALSO 2 SUBS AWAY FROM 100 AND IF I REACH IT T… https://t.co/3RJybkRrl4
Retweeted by lexi :3 @ashlu28_ why not delete now? xoxo @lauriedere @hatelucki i'll let you know if i get bunny updates! @lauriedere @hatelucki I KNOW @Froste walmart sells SHIT? grossYooo sorry for disappearing outta no where but I got suspended for DMCA while I was gone. Please RT for mutuals and… https://t.co/ksaknQz5JG
Retweeted by lexi :3 @paricyte @nopeifyaltalt @ModestCube ?
4/11
2021
@Sneegsnag @HannahJamma CONGRATS!!! @Boltsiola ur so quirky 🤪 @crunchytitty u look astonishing my queen @crunchytitty OMG OMG OMG HEY LOL @mackenziereynaa I LOVE YOU!as my good friend harry styles says, treat people with kindness https://t.co/sVHK6Y990Q
Retweeted by lexi :3 @mackenziereynaa KENZIE YOU ARE A GODDESS @xAidanZul he’s feeling the epic vibes @may_wedda WHY DOES EVERYONE WANT TO EAT THEM @Boltsiola OH MY GOD??? @jizzle so disrespectful :( @exJackiee good call! @HarryButAverage STOP STOP @xAidanZul i will!! might take a while @exJackiee yes it looks like this https://t.co/zXwas5cxmz @BisonPawg 🤬 @BisonPawg they’re minors??? @ashlu28_ @xAidanZul aw hell nah why his shoes untied 😭 @Chriiztopha NOOOOOOOOOOOO @exJackiee yes! she has to feed them out of a nipple syringe so be prepared for that @ashlu28_ @xAidanZul you are proving his point @xAidanZul i’m omw 🏃🏻‍♀️ @Chriiztopha please tell me you don’t have the image that comes after this @optiuh give them a few weeks @BisonPawg straight out the womb 💯 @Josh_Tries @Class i give it another few days @xAidanZul i can hand deliver one to you @OffbrandMilkbag awww @Blankzy__ it’s ok @xAidanZul @ashlu28_ that’s exactly what i said @optiuh actually rabbits are typically served as the main source of protein in the entree! @Josh_Tries @Class oh says josh tries @Boy1drr STOPSTOPSTOP @xAidanZul they were! and they were so fragile and clumsy they kept falling over @Blankzy__ stop it blanky. @CapIDoNot WHAT @may_wedda what is wrong with you @exJackiee they just ate so they were in a food coma! @Josh_Tries @Class get OUT of my mentions
4/10
2021

0