Sign in with Twitter

Username:

Anak Ragil @_BayuSapta Pochinki - Malang

Uripku Tak Setel Mbrebet || https://t.co/yt2GMzmGNY

1,378 Following   1,869 Followers   23,940 Tweets

Joined Twitter 8/8/16


@bellasehash @sbyfess Wkwk ak kan takok @bellasehash @sbyfess Wkwk koyok mantanmu a boss @Innsabrine Iyooo se ya ๐Ÿคฃ @Innsabrine Wkwk curr 2ewu ae abote @sbyfess Lek wes pedot , tolong uangnya kembaliin ya aku lagi butuh nih Panganen iku kulup junggul @Innsabrine Kamu bayarin dulu maem e nanti aku ganti (lek eleng) @frendyte_ Ya allah podo lanange @frendyte_ GAKDULU @frendyte_ Thr teroossss
5/6
2021
@bellasehash Eman sekaliiDulu, Kupikir kedewasaan berjalan berdampingan dengan usia. Ternyata tidak , kedewasaan berjalan berdampingan dengan masalah hidup @billykopling Aku pisannn bah ta masio wernoe ireng2 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ @billykopling Soak e nguwerihhh \m/
5/5
2021
@billykopling Mugo lanang
5/4
2021
๐Ÿ’ซ | BUONANOTTE Ti aspettiamo qui ๐Ÿ†โšซ๏ธ๐Ÿ”ต #IMScudetto #IMInter #ForzaInter https://t.co/ZnfjTpzVwE
Retweeted by Anak Ragil @GemezSelama Maaf a bos ๐Ÿ˜S I A M O N O I. S I A M O N O I. I C A M P I O N I D E L Lโ€™ I T A L I A S I A M O N O I. 1๏ธโƒฃ9๏ธโƒฃโšซ๏ธ๐Ÿ”ตโ€ฆ https://t.co/qw7Ewk6KdD
Retweeted by Anak Ragil @Daddylilneko Elpiji aInfo mercon seng mbeldos iso dirungokno dewe lur ?? Mosok aku seng tuku tonggoku melok kaget Kok penakmenn !! @ashereheahaehe @ngalamfess Hehe iyooo, semoga jodohmu gak salah sijine seng ngono @ashereheahaehe @ngalamfess Hehe ojo disamaratakan frenn, nkok lak onok ae seng terbaik teko ๐Ÿ™ @maasdik @ngalamfess Ari ari lur ๐Ÿ™๐Ÿ˜‚ @ngalamfess Perawan/perjaka atau nggak , gak bikin kalian rusak. jelek atau gak pantes Kalau ada cowok/cewek yangโ€ฆ https://t.co/hhRHOxhb4X
5/2
2021
@Daddylilneko Pokoke gak konsisten ws @Daddylilneko Bakul kok ndak konsisten @Daddylilneko Salak sak kilo lek @billykopling @lleemmoonnaadd @ngalamfess Ampunn suhu @jaripahhhh Ngeri sekalii sikopat @lleemmoonnaadd @ngalamfess @billykopling Oalah onok bodigat e saiki
5/1
2021
@ngalamfess Seng brengosen raine nyrempet koyok @billykopling wkwk @billykopling @imlaxme Lek ambek emosi pulang ae bil @jaripahhhh Maksute pacare dipangan ? @Bakulgobes24 @jaripahhhh Wkwk yo ora ngono pisann @jaripahhhh Ketok pas cilikan e penggaweane gak bolo bolo an iki @sfynkhrs Seneng e lek mik susu paman iki
4/30
2021
@billykopling @manusianggatel Langganan mu ngono iku bil @manusianggatel @billykopling Tibake seng digowo dicky podo lanange bill nangessss ๐Ÿ˜ญ @lintsam77 Iyaaa awas ae hoax @lintsam77 No rek ku pancet @lintsam77 2 ajaa @Edogapuro Up dulu lur umak saja @Edogapuro Hii ngeriiii @Edogapuro Dm en nomere pokok ojo nomere adi @Edogapuro Info santet @jowoshitpost Di kebun 3gp @Edogapuro Iki asline 2tahun pisannn , ket tak tagih disemayani minggu ngarep akhire 10minggu @ngalamfess Or @Edogapuro Aku 1jt disemayani minggu ngarep sampe nemu 10minggu ๐Ÿ˜ญ @ccinnnnnd Gak nemu kulupan junggul ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚ @jaripahhhh Kepet dong @wand3rlvst @ngalamfess Halo sis tiduroo @ngalamfess Gaoleh menganggu hubungan orang, iku pasangan Romeo dan Juliyanto @heyykarin_ Dihh seng genah a rin @aiceamericanooo Jahat amat ak diketawain @Edogapuro Deloken a lak podo @Edogapuro Pentile koyok tutupe gelas pas diwalik ๐Ÿ˜‚ @Edogapuro Wkwk ate dinenen ii ๐Ÿ˜ญ @Edogapuro Digoleki adi ate dikon nyusu wkkw @novadwrdl Endi buktine lek jujur noppp @novadwrdl Wah menebarkan hoax iki @jellybic Berat diongkos @novadwrdl Kok eroo see nop @jellybic Podo ae gk ambe banyu @iyainbiarcpet Karepe ngono iloo @ayuariefika1 Lah anceneeeee loo @lintsam77 Map maap boba duluu @icecone_mekdi Enai sekalaiAturan2e negoro tambah gak jelas ae Pingin pindah ng korea Tapi aku lek cawik gaiso gae tissu ๐Ÿฅบ @lintsam77 Males ak shamming ๐Ÿ˜ญ @lintsam77 Guduk aku iku , leeminho iku @lintsam77 Oalah ganok aku @heyykarin_ Ngene iki entek piro totale @icecone_mekdi @jaripahhhh Iki manehhh @jaripahhhh Isoneee ๐Ÿ˜ญ @jaripahhhh Bajol , saking kabeh nyelok ngono bapakku sampek melok nyelok bajol pisan ๐Ÿ˜ญ @arsyahrullah1 Typing , kamu dadi AmUwH ๐Ÿ˜ญ @komedigelap Gak dulu wes wareg wkwk @komedigelap Adi jancokk @PrianggaRaafi Dasar anak nakal @PrianggaRaafi Gatau poso ae kok kon @anetarosana @sbyfess @adalahafif Gak ikut2 aku @anetarosana @sbyfess @adalahafif Diapakno kemprut net wkw @Sayasih_yes Tahun 2026 @Sayasih_yes Dighosting yihaa
4/29
2021
@Sayasih_yes Kok gak eleng wingen2 ane hadeww @RadityoGrady Wkwk ora slurr ak baik2 sajaa @ecasameh Kamu jugaa ๐Ÿ”ฅSelamat pagi Lekas membaik untuk semangat Yang selalu dipatahkan oleh keadaan ๐Ÿฅณ
4/28
2021
@arsyahrullah1 Iku batuk opo plat @arsyahrullah1 Diwantemi ae rul @arsyahrullah1 Timbngane jare jomblo tibake onok pacare duwa @gieselliea Ijolno kepalamu @dzakiyyahhh24 Oh iyaa onok @dzakiyyahhh24 Skip ganok aku @ngalamfess Durian ice with topping kurmahttps://t.co/RPIh7ViIMv
Retweeted by Anak Ragil
4/26
2021
@nomadengurll Iki sek 2minggu mbuh lek laine ws singit2 wkek @SintaaSania Sepet semi kecut boskuu @wdiyahaaa Kuwecuttt @Daddylilneko Ah masakkk
4/25
2021

0