Sign in with Twitter

Username:

Kyoani simp - I like anime, manga, games, and movies! - “No one knows what the future holds. That’s why it’s potential is infinite.” - Rintaro Okabe

1,401 Following   855 Followers   6,383 Tweets

Joined Twitter 4/6/21


@GamerDCX @senjyosbbydaddy Don’t blame you. I finished it, I think a part of my soul died at one point while watching it, but I finished it. @GamerDCX @senjyosbbydaddy Yep. Exactly, it is absolute dogshit @IwalkVikCelts You’re gonna hate this take then. I liked AOT’s ending, like I thought it was pretty good @parmanvik_ Interesting way of looking at it, I can understand the thought process behind that @Willam0045 Agreed. Steins;Gate would’ve been a 9/10 or 9.5/10 had it not been for that ending and those last few episodes @sougoskatana Same. There are several series that I’ve rated lower like Akame Ga Kill or Erased because of the ending @partic1e I’ve heard. Apparently when they wrote the anime they tried to make her less hate-able compared to her counterpart in the ManhwaFor me it doesn’t matter to much how a story ends too much unless it makes me feel like my time and investment in t… https://t.co/9HpyS7i6r1I’m curious, how much does an ending of an anime or manga matter to you when you evaluate a series? Does the ending… https://t.co/WZqcMNfYGQ @senjyosbbydaddy Netsuzou Trap: NTRhi i’m new to #anitwt interact if you like : - attack on titan - Tokyo Revengers - naruto - Jujutsu Kaisen -… https://t.co/OrBUccPYBn
Retweeted by AC03115 @thoughts0nanime *Best* Don’t worry I fixed your tweet. I know that autocorrect is really annoying sometime lol @partic1e True she is a good character, they did a good job of making me hate her guts in the anime @Hmmyes40394977 Oh Yeah! How did I not recognize that it was from Bloom!?!? Silly me @RailgunFan1 The AOT Misaka one @partic1e Why is that bitch in S!? @Hmmyes40394977 Sauce? @LucasDAndrea_ I’ve seen all of these but in terms of favorites we share 5. Those being Violet Evergarden, A Silent… https://t.co/QjvrzixmyMGood morning! Happy Eighty-Six Saturday!! https://t.co/QTZzEYS6lY @Zero_Kashi01 Same and I’d include that scene towards the end too but I wanted variety lol. The Parasol Scene blew… https://t.co/VrMY87GwutGoodnight! https://t.co/g5b8Vl0yVl @sougoskatana I liked it and how dark it went with its romance @YorozuyaTrixs What about the left though!!! @KyoumaSensei Me too…I can’t listen to the Dango song without cryingI will absolutely never forget these scenes with how hard they hit me…pain… https://t.co/Ic9yyRMNH1 https://t.co/yvBlM0lwnS @Wiser_Cupid *Akio and Sanae Furukawa have entered the chat* https://t.co/EveVvkTHPT @Minkquaa Fuck I wish I could’ve joined dammit!! @parmanvik_ Kaiji I would totally agree with if it’s a 10 because it’s amazing! I haven’t seen Ippo though @dumbjojofand4c @parmanvik_ Fair take. Like if someone’s seen 1000+ anime or something it’s fairer for them to have… https://t.co/bNagMrMriV @parmanvik_ Well in my opinion a 10/10 is one that’s truly special. Like something that really resonated with you o… https://t.co/tNlOowHY2J @T1antisocial @parmanvik_ Beat you to it lol @parmanvik_ Agreed. Though at the same time I hate looking at someone’s MAL and seeing them hand out 10’s like cand… https://t.co/WQgLkOGNNM @Snake_Consumer Grass is what’s gotta be growing in your head to make a take this bad @parmanvik_For this weekend rewatch I’ll be watching Kuzu no Honkai again! Curious to see if my thoughts on this series have c… https://t.co/qHKiyiYoavNew to anitwt looking for moots I like: Attack on Titan Berserk Classroom of the elite Naruto One Piece Black Clo… https://t.co/NN29nHXgF4
Retweeted by AC03115 @zibiV2 Good to meet another Violet Evergarden enjoyer! https://t.co/0NNhDBKfUL @AnimefanJ11 Dang. Miso’s a good name though. @AnimefanJ11 *Dies from cuteness overload* What’s her name. May I suggest Violet if you haven’t picked a name yet, @Chuchishumo2 There’s a little smile there. Just zoom in and look closely @iAviTokyo Anime: Violet Evergarden Steins;Gate Redline Clannad: After Story Baccano! - Manga: Bloom In… https://t.co/dTJHi1wx5Khttps://t.co/xI2J3A5GSU
10/23
2021
@GermanL13392311 Me during both that and the first Nier @animefangabe W!!!! https://t.co/BQ0GhUa0tPI love these four so much!! https://t.co/Lkzjh7t8fp https://t.co/zLGlBg73Mb @WhosxRem Death Parade!!! That show is so good! The OP is a banger and one of my favorites https://t.co/0U09eWFnUv @giuji_ Nice. My dad thinks my Steins; Gate poster is cool @TitoMochi Agree on the first take mostly. It’s not the worst part but it’s far from the best @OutsideMadness I want inBtw this is not my gameplay but I had to post the scene somehow.God Damn! This moment where Jin rides through the flower field gave me goosebumps holy shit the swelling of the mus… https://t.co/mMw2iACi6p @GermanL13392311 Interesting... My three would be Bowser, Greninja, and Pikachu @MegaTurtles10_ I mean that entire sequence including the jewel. To me the opening sequence ends when the Letter bl… https://t.co/NJ5smyM7ejThe opening scene of Violet and Okabe’s monologue in the opening minute of Steins;Gate are easily my favorites… https://t.co/N9TMcIMFqh @xrentk I think I will, I’ll let you know what I think of it when I finish @KatanaBroken I’ve very much heard. @GermanL13392311 lol!! Who’s your main?Today I’m gonna start playing Ghost of Tsushima! Very very excited to play this game since I love anything involvin… https://t.co/L0vLFJW5Xn @parmanvik_ How is it hentai voice acting. I’ve seen plenty of hentai so I know it’s not hentai VA @Sharp_bruh Gets better after halfway through Season1 @parmanvik_ Booo!!! The OP is good what’re you talking about!? https://t.co/XKYT1wq2YDGood late morning! https://t.co/m1TvdFSJlx @Willam0045 Glad you liked it. One of my favorite anime movies. What did you think of the final fight?3 fictional characters that describe me best! What do you think? https://t.co/NLjVu0lygS https://t.co/1fZfpFno9r @AngelicPowa I see you’re a fellow woman of culture! 10/10 hentai @SenpaiKevXO Awesome! You’re gonna love the second movie I know it! @senjyosbbydaddy I cried like a bitch @Sadacado NOOOO!!! Rip Dan. Gone but not forgotten https://t.co/uiTuCfP3bnWow! What an absolutely beautiful movie. Maquia is easily probably my new favorite P.A. Works anime! It’s feels sim… https://t.co/Sd3vTFchnF @ShaKing807 Just show these to people who complain about Clannad's designs @AnimefanJ11 Bruh... @animefangabe W!! https://t.co/JpAlWxnS1S @Willam0045 No I haven’t. Might consider it though soonMy 10 favorite manga/LN authors! These are in no particular order: https://t.co/zAz6HGSfhK @OtakuNathaniel I really gotta read the Medaka Box manga. Especially since it’s by Nisio Isin @ShaKing807 I haven’t seen those so I’m gonna say no. Mononoke is very good though! @Willam0045 If you that I guarantee you’ll love Odd Taxi if you haven’t seen it @Willam0045 What happened to no breaks huh @OtakuNathaniel No…it really isn’t @Willam0045 True. @Willam0045 Nice. Now you gotta watch the rebuild moviesFarewell Shinsegumi - Gintama Golden Age Arc - Berserk Bully Arc - Sangatsu no Lion Farmland Arc - Vinland Saga… https://t.co/8mZh6vqm9P @FLUORITEYES No… https://t.co/hhOdIFsWUH @animefangabe Parasyte and Re:Zero I would give an 8.5/10 @tinymelonbug You almost had me there ngl @OtakuNathaniel I’m happy with most of those but I gotta ask…why is Fairy Tail up there
10/22
2021
@AnimefanJ11 Steins;Gate!? Violet Evergarden!?https://t.co/hlTpCufTIs https://t.co/ZsE60Qpw9fAlright boys! I’m doing it, Imma watch Maquia tonight! https://t.co/7iGVo4XmcA @OmarAG2003 Hey he likes shows that make you depressed so he was kinda asking for it. Plus all of us cried at Clannad @rasher_eye Of course.So my best friend finished all of Clannad!! He said it’s easily his favorite show that he’s watched so far. He also… https://t.co/YYaZBYd9XJ @Willam0045 Nice! @Willam0045 Ooh ooh! I know! It’s from Violet Evergarden the Movie right!? @Yuki98022699 W! Welcome to Berserk @AnimefanJ11 W!What show should I watch next?All these announcements for anime are great and all but my year will be made if we get Sound! Euphonium S3 and Sangatsu S3 announced soon!Good morning! https://t.co/CwvuV52sd1 @WhosxRem I’ll take it
10/21
2021

0