Sign in with Twitter

Username:

1,436 Following   1,399 Followers   8,909 Tweets

Joined Twitter 1/2/19


@clarrolla Ya gimana ya @rainustt Cewek sih @akuapil Haaaa ruwet gek mangan gari mangan e ndadak gagas estetik estetik @akuapil Ruwet pol gekDisatukan karena satu tujuan, dipisahkan karena dee bubur e ra diaduk https://t.co/A3oX5BAlAn
9/24
2021
@Akuanggityaaa Sistem e ragagasan @mas_pos_ Panggah los losan masku
9/23
2021
@frhnrmdhaaan Sarwoedi, sarap e keno edan e ndadi @rainustt Yowes aku senyum senyum sendiri ae wes @AlvaraSalsabila Alhamdulillah barokah sedikit @rainustt Wedi nek dee mah jatuh cinta nek tak senyumiGur disepelekne wong koyo koei ra ono rugine nggo aku bos bos @switobeyi Bener banget, miara koi harus teliti semuanya😓 @switobeyi Udah ada semua lo, tapi tetep aja mati. Matinya berkala juga sehari 3/4 gitu @switobeyi Gatau, padahal filternya udah bener, ph juga stabil, tapi mati semua. Mana beli banyak😓 @switobeyi Aku beli ikan gituan mati semua, sedih banget😭
9/22
2021
Egois untuk diri sendiri
9/20
2021
@rasahbapersu Aku cah ngomahan rapaham, nyimak ae
9/19
2021
Pengen tatag karo kahanan, tapi kok ngene ae kahanan e asu asu asuGusti aku kesel tenan nek ngene iki terus😊
9/18
2021
Pengen ngebucin tapi gamau pacaran, ngerti gasi😭🧘
Retweeted by human @chixelin Ucap dee neng aku sesuk mbuh kapan @switobeyi Pengen ga tak pikir sire, tapi kepikiran aeHeartbreak club 💔 https://t.co/nGkcNbTroc
Retweeted by human @switobeyi Aku ae bingung po neh pean @switobeyi Sek rung digae malahan @switobeyi Pas jek neng janin malahKangen aku mbien banget/lt tolong... mataku tiba-tiba berair waktu baca ini ಥ‿ಥ https://t.co/G7VlcXCjmj
Retweeted by human
9/17
2021
alasanku mundur? aku kamu https://t.co/FLG6PpWZ2f
Retweeted by human
9/16
2021
Gatau kenapa temen kalo udah punya doi sifatnya beda 180° @ureallyok Bismillah nawaitu @kokummiii Asuog kahanane @frhnrmdhaaan Pie not wes misoh durung dino ikiTak kiro dadi menungso apik i penak, jebul lueh penak misuh @frhnrmdhaaan Wah koe meresahkan ngono og not @frhnrmdhaaan Dikosne aePada akhirnya, diri sendiri adalah rumah paling nyata dan paling benar dalam memahami
9/15
2021
Kapusan bayi wingi sore jebul😅
9/9
2021
Ancene kehidupan akeh cobaan e, nganti kesel le nyubo. CokkkWah parah si anjing emang
9/7
2021
@clarrolla Sabar terus sampe ajurMakin hari temen makin kek anjing anjing aja hehe
9/6
2021
@awwffzhyy Maaf tapi rumah anda ditengah tengah sawah, itu rumah apa gupon doro kak @awwffzhyy Cek aja kak, nomerku ada kok di tiang depan rumah @awwffzhyy gelem ora, bonus puk puk wes @ureallyok @blueanthusiast @hallozi__ Seleramu sugih 7 turunan og:( @jawafess Pie critane kok mah melu mikir iki gustiEala lur pas cilik nonton wong gede pacaran, saiki wes gede nyawang cah cilik pacaran cuoookk https://t.co/NGtR8Veujj
Retweeted by human @urcutegirls Udah mau ajapacaran kok tukeran instagram tukeran enzim ptialin dong
Retweeted by humangawe koe sing dadi korban ldr lur https://t.co/6zaVYd3Lgk
Retweeted by human"enak ya jadi kamu" he... mulut sapatuh
Retweeted by humanIkan hiu makan batu Mau ngga bismika allahuma ahyaa wa bismika amut sama aku ? @ureallyok @convomf Ututututuuuuu @ureallyok @convomf Ganteng banget siapa tuh
9/5
2021
Karena seiring berjalannya waktu setiap orang akan berubah dengan sendirinya.
Retweeted by humankenyataannya, orang yg gak enakan justru orang yg paling tega sma dirinya sndri.
Retweeted by humanthe best healing is silence, disappearance, travel, eat and sleep
Retweeted by humanSemangat ya✨ https://t.co/02b7wExFsL
Retweeted by humanGapapa
9/4
2021
@ureallyok @menggelindinq Praktek kehidupan seng ugal ugalan @ureallyok @menggelindinq Haaa kamu mintane nikah hayo aku rodo kemut kemut no dek😥
9/3
2021
Tarik nafas, bersyukur, sabar. hehehe
Retweeted by human
9/2
2021
@nyettw Oh berarti kan cwk kan bukan cwk @nyettw Mksdnya cwk apa cwk ini @jawafess Mbayangke sakumpomo kui rondo kidul ngomahkume https://t.co/T9u8kfzZCN
Retweeted by humanIbuku memang tidak punya ijazah sarjana, tapi dia selalu bisa apa yang aku tak bisa.
Retweeted by humanPengen banget sambat, bar kui dielus elus sirah e, karo dibisiki "kahanan pie ae aku tetep ngancani koe mas"
9/1
2021
@awwffzhyy @Rikasaayang Ojo ojo koe ngeblok aku, aku wa koe ctg o @awwffzhyy Sinyal e elek mesti @awwffzhyy Urip neng matamu oleh ra @awwffzhyy Aku akeh elek e ngene i, opo neh raine asuogPiepie no urip bakal serba salah neng matane wong lioJebul e dadi wong apik i ra gampang, gur kakean disepelekne😅
8/31
2021
@awwffzhyy @jawafess Generasimu cok @jawafess Ancokkkk😭😭 @lembutnyaaa Sering terjadi
8/30
2021
@BudeSumiyati AsuSederhana tapi nyaman @Pluviopphillle Untung aku udu uwong
8/28
2021
@awanputih____ Ututututuuuuuuuu rapeduli og akuPanggah ngene ae kehidupan, cerak-nyaman-ditinggal karo le lueh sak apa apane seko aku. Juhh wedokan asu
8/27
2021
@alisbukanalias esuk esuk sarapan mood i yo ra wareg jebul @miizurra Tiang netral bosku
8/26
2021
@awwffzhyy E yowes tak dungo njaluk jodoh cacah e papat hihihi @miapamiayam Masih siuman @awwffzhyy Sholat njaluk jodoh doso ra to @awwffzhyy La aku labil og @awwffzhyy Ndasmu gelemPengen mancal raimu, tapi koe ra ndue raiAsline akui yo pengin koyo koe tak jeni tak apiki terus, tapi sayang koe ngejeni ro ngapiki aku pas ono butuh e tok
8/25
2021
@ureallyok @fyibrow Dadi nangis, soal e kui meh nulis 25 ewu keluwihen nol e😭
8/24
2021
@grayssscaleee Emang punya temen bung @nvtasaa ParahPas lagi makan bareng tiba tiba temen nyeletuk, kok rasanya hambar @kikiiyyyy @Arti_SebuahRasa Seng seng @miizurra @Arti_SebuahRasa Ati yoisohElemen Canva cocok buat edit ppt, tugas, catatan, dan lain-lain 📌 a thread https://t.co/hfMikNb5RX
Retweeted by human
8/20
2021

0