Sign in with Twitter

Username:

hannah @adorbse oanh is stupid

16 • viet | https://t.co/VZ3T0s9jTN | @luvhvna

314 Following   626 Followers   2,692 Tweets

Joined Twitter 5/23/17


@whosmicheIa @adorbse @florscnt @team_parallel @uvsect so attractive
9/18
2021
@lialovesyu 5 💸 @1EDEN_ literally me @vrofps yeah no. @cIutchs @httpreminders ME @vrofps “the test isn’t that hard” the test: https://t.co/bflm2RJFCt @CannibalQueen21 100 @vrofps i tried decoding it. https://t.co/FttlDhjn3r @Ino_VAL sometimes people are just meant to be in one chapter of your life and not the next :/ @wunjii rude. @VisionStrikers @GambitEsports <3 @wunjii loving the diamond mechanics!! great videoGOD OF WAR ❤️'s and ♻️'s appreciated <3 🔗 - https://t.co/lQomcGASUN https://t.co/ENV72auNFX
Retweeted by hannah @itsjawhn true @deogiVAL … what @spoofzera @etherealVAL_ LMAO
9/17
2021
@etherealVAL_ no it would be funny @etherealVAL_ horny @egirlshorty ur beautiful omg @sadIucas @r3p_valorant thats his name :Drimuru tempest header client work https://t.co/YfT34HlMve https://t.co/yUInrQ6Unm @iamhcu @notrxchel i thought the same thing HAHHA @chansekay THATS WHAT I LIKE TO HEAR @LayziVAL @wunjii @linnibu ^ @wunjii @linnibu yeah @scarra i did not know either @wunjii @linnibu its true @Froste HAHHA @floaromaa i like u @wunjii diamond @linnibu ;-; @1EDEN_ saw u on my mf but from my private one LOL @endrynaphobia sorry @tigg1k me too :( @yoonietv_ HAHAHA me too i hate it
9/16
2021
@gnirakur WOOF WOOF ARGFF GRRRRRRR RAWR @florscnt @TenZOfficial crying @notrxchel das cute @karxoo hahaha hey :3 @chlofps just like this? :p @keeooh 3RD? LMAOOO @mistmie ur too sweeett 🥺 @100Thieves @TinaKitten WWWWW @cloudai_ UR PWETTYY @wunjii private school😵‍💫 @notchzyy is it cute :3 @isolights @FpsSongu bye @sadIucas @sashavalorant green? u one of these bitches https://t.co/LGdZCpH1t9 @isolights @FpsSongu FUNDED BY WHO? i aint got a sugar daddy @sashavalorant @sadIucas is it cute at least @FpsSongu literally dress code for me bc all i have is crop tops @etherealVAL_ if i COULD I WOULD @miaafuI noti @Aeroka_ bro i couldn’t wash my hands bc someone ripped off the dispenser @etherealVAL_ i should @sadIucas U HAVE UNIFORM?3 weeks in and i have already ran out of outfits . WTF https://t.co/kJaeDwnr6L @dogbackpack1231 @TSM @181RAYS NOTI @kaetuhlynn ITS SO PRETTY @1EDEN_ i hate florida... @nateschanker @yueyings_ @kanatouu literally me lol @tasyiu hi gorgeous @senaachu hi🥺 @FpsSongu wait fr? @sadIucas happy birthday @etherealVAL_ penis @ethanarnold BBBAAHHAHA @wunjii @etherealVAL_ don’t know what any of this means but good for u guys! :D @wunjii aww wanna talk about it? my dms are always open :) @wunjii its 7am wym 😭 @wunjii all about the mindset . u got it bro @wunjii u got it tmr!it's okay https://t.co/vVF5EJbfgt
Retweeted by hannah @FrostyValorant hii @momosFPS @ciaolyx @florscnt @anginuhs @notrxchel he’s literally the next big thing what are u on about
9/15
2021
@momosFPS @mistmie @noisiz @sarachashrimpp are you okay..? @senaachu hope u had a very good dayimagine today was ur last day ever. are you happy? did you live to ur fullest today? stop holding yourself back fro… https://t.co/0izmjIpml4 @Toastedtw @XSET @etherealVAL_ no @Toastedtw @XSET sir did i tag oanh? NO @XSET @Toastedtw bella pls @PLUTO27club miss those nights @keaIani no one else compares @edensarcade h- hi @frostyZK LMAOO unlucky @yorippr omg ur crazy @cinnabarphos drip @SEBBY1X 🤍 @sashavalorant i started falling asleep during chem while watching a video and my teacher said “hannah are u sick?”… https://t.co/3Z3AL8LOnm @pixlgirlfrnd god pls @sashavalorant but u weren’t doing ur wor- LOL @sashavalorant how does ur teacher not say anything LOL @wunjii me too https://t.co/BDOianOsmz @wunjii eat those gummies or watch something to help u fall asleep @wunjii why cant u sleep @wunjii u should sleep more!! @wunjii ur weird @Nighty10k 0 -> 0
9/14
2021

0