Sign in with Twitter

Username:

Professional Odin Abuser for @Complexity | Twitch Partner https://t.co/OivHQbIw1Q | @mleqt_ ARARARA ♡

444 Following   2,526 Followers   1,727 Tweets

Joined Twitter 3/13/21


@coL_Fantasy @derrick_truong @maddiesuun oh shit u saved my settings? b right over @derrick_truong @maddiesuun this isnt normal? https://t.co/QEoSrQnyjX @coL_Fantasy @maddiesuun oh fk ur right @maddiesuun forgot the "im washed at 17" but otherwise 13/10thoughts? @akaL4CE https://t.co/B0VoNnPfQc
Retweeted by COL L4CE @ysk1ng @mleQT_ @KrakennIV dood i was worried i thought the hacker came back @mleQT_ @KrakennIV ? @AeroValorant @Jazzyk1ns .26 800 dpi low sens ftwdeagle demon ft. @Jazzyk1ns https://t.co/jEwKkPE3FMHi guys, this is my little brother twitch Acc. I just want help him so much and wish him best, can you give him fol… https://t.co/vi8kzdD2rp
Retweeted by COL L4CE @itnothan_ CAN I PLS COME OVER AND SEE HER
5/16
2022
@IUC43 i am so sorry for throwing ur elo... ur insane :( @ApexVLR ngl it was a misclick wearing a wrist brace and i was trying to hit S... @ZukoIGL yeye :) in a cpl hrschamber doesnt rly feel nerfed... https://t.co/n4hpP4O5rE
5/14
2022
@EmilShe1n SHEEESH congrats emil <:
5/13
2022
@mleQT_ i cldnt eat for days after that movie :(
5/12
2022
I AM BACK I GOT MY TWITTER BACK HOLY FK
Retweeted by COL L4CE
5/9
2022
@Governor_Val @version1gg @GhostGaming GOV DIFF #COLWIN @Biofrostlol proud of you <3
5/7
2022
bungee jumping: VALORANT EDITION https://t.co/w2klGIAwBj
5/6
2022
bonus clip of @EmilShe1n i actually cant this guy is pure content go support him PLEASE https://t.co/CBZsKvcAIm @khanartistval @ProdCM_ @EmilShe1n I FOUND MY NEW FAVORITE STREAMER I ACTUALLY CANT<3 https://t.co/Kha1AgNI6Yback 2 back clutches ft. @ProdCM_ + @EmilShe1n ty for the gifted/penthouse :) https://t.co/sOPBCnNKMederanking pog! https://t.co/KCZNALzvV9
5/2
2022
@AeroValorant vaxee PA trust been using it for 9 months so good :)
4/30
2022
@KrakennIV <3 @RedKohVAL <3
4/28
2022
@ysk1ng bro??? -mle
4/27
2022
Emily's twitter (@mleQT_ ) has just been hacked so if there are any weird tweets coming from that acc please ignore… https://t.co/1pT7Vut1ej
Retweeted by COL L4CE
4/25
2022
@sapphiReGG @mleQT_ fk. @ItzJaney @mleQT_ :( man i swear it was an accident @mleQT_ @karnthc NO BUT I KNEW I J HAD TO MAKE SURE @karnthc @mleQT_ NO DUDE I KNOW WHO SHE IS PLS SHE SANG THE TOXIC SONG @mleQT_ OK NAH CUZ LIKE I RECOGNIZED THE NAME BUT LIKE WHO WHAT WHERE WHEN YK? @ysk1ng @derrick_truong @TSM @nrg another huge vouch <3 goated @Tiffae i cried too :((( @RedKohVAL fever buff
4/23
2022
@ImJoviGG i hope everything goes well <3 hbdOpen to offers as a player again, Toronto LAN gave me a reminder of why I competed. That being said, Open to any… https://t.co/P6sVr0OADB
Retweeted by COL L4CE
4/21
2022
@sayonaraMMA @MadySmacks muahWE'RE BACK BBY COME VIBE https://t.co/yFJ9cGEsjl
Retweeted by COL L4CE
4/20
2022
@reniliwys <3 i gotchu i sry bb :(((( @reniliwys im sry :( bro i swear i j thot cuz ur @ is reni thats how u spelled it :(((( @RedKohVAL @mleQT_ @reniliwys haha its dumbial @RedKohVAL @mleQT_ @reniliwys mmm nah mle + reni best cpl @karnthc @ApexVLR @Dark3stVal thanks for saving all those puppies from that burning building ur the best <3 @ApexVLR @Dark3stVal @karnthc this ^^
4/18
2022
@ApexVLR but like if i didnt hype u up wld u have won it tho :) @Maybe6V @f1ukie @mleQT_ @TorontoVALORANT nothing to b sry for u shot ur shot im proud <3 @f1ukie @mleQT_ @Maybe6V @TorontoVALORANT i dont blame u shes rly beautiful :) @mleQT_ @ysk1ng 2 cool hoomans <3
4/17
2022
@itnothan_ omg we shld bake together wtf
4/16
2022
@karnthc @ysk1ng :) proud of u bball the instalock reynas in my games gonna use jingg to justify their pick 🥲 he nasty af tho. @reniliwys @ysk1ng y is it a pair of kings when theres 4 in cards? bad show @ysk1ng @sadprofi @mleQT_ @SeptFPS my brother from 1999 and hes bat at games so it checks out honestly @ysk1ng @sadprofi @mleQT_ @SeptFPS MY GUY FROM ANOTHER CENTURY GGGGGG @ysk1ng @sadprofi @mleQT_ @SeptFPS generation? grandpa? @ysk1ng @reniliwys grouped in community gaming AMA @ysk1ng @reniliwys shld i send yesterdays scoreboard mr jett main? @ysk1ng @sadprofi @SeptFPS 2004 when i was in the womb grinding pokemon red @mleQT_ @ysk1ng ok :) @ysk1ng i only know spongebob and pokemon good day sir @aheartout @ysk1ng its time for bed somewhere :) @ysk1ng @aheartout stfu let her nap or i will punch u
4/15
2022
@ysk1ng she rly jiggle peeked the fort entrance to see if u were filiming...
4/14
2022
@KnightsArena @karnthc SHEEEEEEESH MY DUELIST @angdownbad @blankxts omg :3 <3 @karnthc @clawdiache @anniechanhee @itnothan_ instead of calling out agents we j say "oh fk" HAHAHA @florscnt @karnthc @anniechanhee @clawdiache @itnothan_ @refinnejle ggs <3 @karnthc @anniechanhee @clawdiache @itnothan_ feel me- waitYour #SakuraCup 𝗖𝗛𝗔𝗠𝗣𝗜𝗢𝗡𝗦 ✨🌸 🥇 #Randoms 🌸 @itnothan_ 🌸 @akaL4CE 🌸 @clawdiache 🌸 @refinnejle 🌸 @anniechanhee… https://t.co/EhUGcDsjkb
Retweeted by COL L4CE @karnthc @anniechanhee @clawdiache @itnothan_ @refinnejle :) @ysk1ng can u buy stilts w ur retirement fund?won sakura cup w the homies @karnthc @anniechanhee @clawdiache @itnothan_ and @refinnejle i had so much fun :) vibe… https://t.co/WqTxbbFywM @ysk1ng hows coaching?woooooo!!!!! won the knights 2k Sakura Cup w/ @akaL4CE @clawdiache @karnthc @itnothan_ <3 LFG!! thank you for the support everyone :3
Retweeted by COL L4CE
4/13
2022
@ysk1ng @mleQT_ last minute flights r so fkn expensive @ysk1ng @mleQT_ round trip wld b like 1k+ nonstop and w 2 hr layovers its still 900... @mleQT_ @ysk1ng uber me from tex->toronto pls @lolrora_ @collinlac @mleQT_ ur a psycho path DEADASS SMILING AT CAMERA
4/12
2022
@mleQT_ @karnthc wait i do :3 @reniliwys ayo what? @FPScoachJ @dnosVAL W ADVICE <3 TY COACH
4/11
2022
@CAthCSGO @athxna @mleQT_ @karnthc cutest team :3 @RedKohVAL @mleQT_ @reniliwys allg. @BasedGodMilk vouch :) cracked and goated teammate
4/9
2022
@mleQT_ proud mom <3
4/8
2022
@mleQT_ stfu yall played insane rematch in grand finals :)
4/7
2022
@followdunc hbd dunc! goated hooman <3
4/6
2022
@JPARKJMC W
4/5
2022
@LznaGL @HitBox_Hiros @ValorCentral vouch shes a W pickup @anniechanhee head up we go again <3 sorry about your grandma take all the time u need bbwe’re becoming pro league players , give us 4 more years 🥱 @mleQT_ @akaL4CE
Retweeted by COL L4CE
4/4
2022
@TSM @mleQT_ @CAthCSGO @athxna @LeahPanda_ @karnthc @RedKohVAL LFGGG YALL CRACKED AND CUTE AF GO WIN MAIN EVENT @karnthc @dignitas UR DIFFERENT GJ DONUT @karnthc i love you too go shit on every one queen im #1 fansadge we r out :( felt super off the past few days and cldnt pull it together for the W :((( sorry team <3
4/3
2022

0