Sign in with Twitter

Username:

texas a&m university alum | construction science

1,065 Following   1,659 Followers   31,123 Tweets

Joined Twitter 11/21/13


how you don’t know ice cream paint job https://t.co/sFXnckc0vXbtch this just pissed me off, where tf they live at? https://t.co/4TnIRNkOPs
Retweeted by adr💫Rice and gravy can never lose in my book
Retweeted by adr💫
9/21
2020
ari and ima steal money out her purse https://t.co/8xTK0qVD63
Retweeted by adr💫Dude slaps the hell out of someone for stealing at the Galleria in Dallas https://t.co/tmPc3JU8a6
Retweeted by adr💫I wish Houston had this weather all the time
Retweeted by adr💫Breaking news: @KingJames to leave the bubble to whoop Bronny's ass... https://t.co/OIORb7rVtm
Retweeted by adr💫
9/19
2020
Pumpkin spice anything is nasty! I SAID WHAT I SAID!
Retweeted by adr💫Harden for MVP, if anything Bron. but Giannis?? 🤔🥴y’all MVP & DPOY got exposed in the playoffs https://t.co/vQreakWKY3
Retweeted by adr💫Lets confuse the kids born after 2005 https://t.co/i5dXvdnu88
Retweeted by adr💫lol https://t.co/NmAvBVb1LGpeople have lied but never have they lied like you https://t.co/1riK7sACsd
Retweeted by adr💫When She Gave You $500 But The Total Is $529.98 https://t.co/cteVx4H2ly
Retweeted by adr💫Do anybody else check their emails right when they wake up?
Retweeted by adr💫Bagg solidified 🤦🏽‍♂️🔥
Retweeted by adr💫Damn shit so fucked up cause it ain’t nun u can do in this situation https://t.co/DwTIFsqeUN
Retweeted by adr💫
9/18
2020
wait your elementary school had a rumor that bloody mary haunted one of the bathrooms right ?
Retweeted by adr💫🤣🤣 https://t.co/RYUrdEmCZc @eljefepac talm bout sold out before 2nd period 😂 whole school was on that lmaoo @eljefepac couldn’t miss with that mf lolGo to school and get that bad ass burrito @almighty_adro
Retweeted by adr💫 @1lilbumbum @eljefepac @Sony that hoe look like a trash can 😂 @eljefepac @Sony I almost threw up @sotrendytho property taxes gone go up regardless, and that’s not always a bad thing because that’s how you provide… https://t.co/UTNmHPMEBjy’all really don’t understand the difference of gentrification and making a neighborhood better. and it’s annoying. @UncleLeff That's not exactly how gentrification works. Building a newer/bigger house next to older smaller houses… https://t.co/kDk8V7Sksw
Retweeted by adr💫I just took my exam to get promoted with my company where if I pass I'll officially be making 6 figures 😭😭🙏🏼 PLEASE… https://t.co/8ass4V2HKP
Retweeted by adr💫do not do this shit. It’s plenty other ways https://t.co/uTAOjjsPRAbestbuy wtf does coming soon mean?!We stash money, not flash money. No points to prove..
Retweeted by adr💫y’all outtaline @Sony
9/17
2020
*Laughs in ps4* https://t.co/an5kSJ1fC3
Retweeted by adr💫Niggaz really said 100k the new 10k 😂😂 y’all to rich 4 me
Retweeted by adr💫 @patbev21 I guess I should extend this Cancun invite since I haven’t made my arrangements yet 😂😂😂
Retweeted by adr💫Cardi B: i want a divorce Offset after cheating on her a billion times: https://t.co/11VOiXMJI5
Retweeted by adr💫Murray got more points than Kawhi AND PG ? https://t.co/C8RdYWqi8W
Retweeted by adr💫Look good to me https://t.co/nw3YU9TKFl
Retweeted by adr💫
9/16
2020
🚨 COSMO BY CRISTELA IS HAVING A RING DAY SPECIAL 🚨 DM to book appt https://t.co/5r4yK11aan
Retweeted by adr💫who ugly ass momma dat is ? https://t.co/jLwovWaIgT
Retweeted by adr💫
9/15
2020
lmao called that boy a dweeb 🤣🤣 https://t.co/yF4RQ5Ce6f @CallMe_Maxyy lmao trynna line it up just right 😂😂the places they find to put these bikes is wild 😂😂 https://t.co/6c3FptgAtg @callmekingjoe1 well that’s just unfortunate.so I’ve been pressing my face against the wall for no reason.. https://t.co/pwE2kGLMVonot like much of any other drills pertain to them..just gotta kickidk maybe it’s me but I really don’t see how kickers be missing... https://t.co/lLz5K8gpu8
9/14
2020
I swear it was a old man at prospect last night with this same fit, and a feather in his hand 😂😂😂 https://t.co/JbZwNcREzkJohn Wall in NYC LIVING LIFE https://t.co/210i6Zs9YT
Retweeted by adr💫Top Tier https://t.co/z2LmB4qjN1
Retweeted by adr💫Austin Rivers when Bron turned around on him https://t.co/CbGKD81XYn
Retweeted by adr💫 @Trey5ive7 Kodak a fool 😂lmaoo https://t.co/j3FFFQmW0ZWhat if I told you huge buckets weren’t the only Big B’s being thrown in Washington? ESPN 30 for 30 presents: 🅱️loo… https://t.co/qmaX9FmCwA
Retweeted by adr💫Definitely not Scholarships. “I rock Kentucky bluuuuu on these hoes” had me forget Future was on the song https://t.co/ArbnPytNMR
Retweeted by adr💫🤣🤣 the comments even funnier https://t.co/llJw1dhJz3 @_briaan11 Happy birthday dawg 🔥rockets in 8 https://t.co/rBw78vMLJ1
9/13
2020
@Trey5ive7 lmao man watch outThe one on west road https://t.co/WDYEGUITIq
Retweeted by adr💫it really dont matter to me. i take all forms of payment. i got zelle, cashapp, venmo, and apple pay.. ill lowkey t… https://t.co/Buk391COaG
Retweeted by adr💫ima be real honest with ya, I’m tired of seeing these bed bugs on my timeline https://t.co/3KJibHr7wH
Retweeted by adr💫 @_Prestonjames nigga don’t tweet my name @BriscofromLA 🗑🗑 @meagsss we still are lakers suckdamn I wish a lakers fan was sitting next to me so I can slap the shit outta somebody
Retweeted by adr💫https://t.co/AwkxzUQLyu
9/11
2020
weather in Texas drops down to 60 degrees and y’all ready to hang Christmas decorations and throw on hoodies/sweats LMAOOOOmetooOOOOO
Retweeted by adr💫This lady tricked me she talked my mf head off then gone say “if I’m being annoying you can say it.. am i?” I said… https://t.co/zSfWr6gvV1
Retweeted by adr💫alright let’s face it. these are HIGHLY SLEPT ON https://t.co/U2LzSJwPG4
Retweeted by adr💫Tariq did not kill his daddy for Ghost to come back to life & ruin J.Cole song like this. I AM IN TEARS😂😂😭 LMAOOOOO… https://t.co/XfAY3LEL9x
Retweeted by adr💫Outgrew that “two can play this game” mindset... I’ll let you win, cause in the end you’ll lose.
Retweeted by adr💫
9/10
2020
@NomoFruge 😭😭😭 @The0nlylamar_ you dribble head first, I’m not playing you. @pinkyleeee 🤣🤣🤣Playoff Royalty 👑 https://t.co/PFEdWGBET7
Retweeted by adr💫Still anybody’s series 💯
Retweeted by adr💫 @Whos_justo yeah yeah stick to football, you barely was good at that.Can never see James Harden hoop always getting double team 🤦🏾‍♂️
Retweeted by adr💫 @jb_yktv man ain’t nobody trynna hear that shit @jb_yktv you taking bets at game 3...you prolly can’t even dribblenone of y’all can hoopAnother day in the life of a Houston sports fan https://t.co/N35Dnas9aX
Retweeted by adr💫damn I wish a lakers fan was sitting next to me so I can slap the shit outta somebodyLebron gone be Lebron
9/9
2020
https://t.co/82aqzEuUXR https://t.co/ih9Mp9JIq8
Retweeted by adr💫The obsession with celebrities is sickening. I hope y’all get it together.
Retweeted by adr💫When you see you’re subscribed to a local on Snapchat https://t.co/GF7OgrZOvP
Retweeted by adr💫🤣🤣 https://t.co/pZ8ljVS9hVNo work. Just paychecks and vibes. https://t.co/AIcr4TqSw7
Retweeted by adr💫WELLL you said "money bring problems okay so what!" https://t.co/m5Aha0WLZ3Bro anytime you step outside, you’re guaranteed to spend at least $100 😭
Retweeted by adr💫That Xbox S really look like this #Sony #Xbox https://t.co/BJqGYzl3z5
Retweeted by adr💫Yall know what movie funny asf.... NORBIT
Retweeted by adr💫
9/8
2020
@1lilbumbum lmao then got the nerve to ask for a plate @almighty_adro He’ll make a nigga whoop his ass 🤣🤣
Retweeted by adr💫 @almighty_adro Facts 😂😂😂
Retweeted by adr💫that one nigga outside the Breakfast Klub 🤣 https://t.co/BmM90Jfi41 @Whos_justo no, u a waste of time @_Prestonjames @Whos_justo pj what you want ?
9/7
2020

0