Sign in with Twitter

Username:

Özgurluk

235 Following   66 Followers   548 Tweets

Joined Twitter 2/4/16


#29EkimCumhiyetBayramımız https://t.co/vLA0BfSrFhEfendiler! Yarın doğası talan edilen, fabrikaları peşkeş çekilen, kadınları katledilen, seçilmişleri tutuklanan, de… https://t.co/yV0himGbQC
Retweeted by gülnaz
10/29
2020
@drahmetrasim En şahanesi 👍 @suleicinadalet Nasil yaaaaa#BemimAdım29EKİM #Atamİzindeyiz #29EkimCumhuriyetBayramıkutluolsun https://t.co/op2lIXMUCR#YeniProfilResmi https://t.co/GRjf2jtMNU @AylinAsLIM İçim acıdi bu nasil bi kötülük bilmiyorum😔#CumhuriyetÇınarı #29EkimCumhiyetBayramımız #MustafaKemalATATÜRK Duyduğumuz en güzel cümle❤ https://t.co/yrBcazgP3Z
10/28
2020
#AvcilikCinayettir https://t.co/HsTFcxKtid @nadey214 @Profesorfacia 🙈🙈😂😂
10/24
2020
@pusholder @BehzatC Bağkur🤔🤔Hemde en adice yapilan cinayet.. hayvanlari rahat bırakin#avcılıkcinayettir
10/23
2020
@cumhuriyetgzt @Profesorfacia Ayyyy diye sesli söýlendim evin içinde. Iğrendim o babadan, iğrendim ona karar veren… https://t.co/nYGaIFO6o2 @bernalacin35 Hem de ne primm inanilir gibi degil
10/22
2020
@makarnadkekmek Ay benn😀😀😀 finale kalcak diye korkuyorumm🙈 @suleicinadalet 😥 yazacak hiçbisey bulamiyorum artik.. bi yok olmadilar, bi gebermediler bu tipler.. 😡 Nasil kıyar… https://t.co/NUqJjrRj83
10/21
2020
#senkimsin https://t.co/WtJUq284Kb12 bin yıl yazmasi kolay sadece😔 #senkimsin https://t.co/83RQ0cc8fB @kafadergisi ❤❤ @ckalebelediye @BSKulgurgokhanFotoHaber - Hazine ve Maliye Bakanlığı: ''Çocuklarınızla birlikte önümüzdeki 30 yıl boyunca 5 tane müteahhite borç… https://t.co/YWzoJBeWYo
Retweeted by gülnaz
10/20
2020
#AskıdaEkmek https://t.co/zpMTYogoLA
10/19
2020
#bekircoskun Yıldizlar yoldaşı olsun🙏 https://t.co/VcVwQ2dnUj @zekikayahan Vurun esnafa zaten baska bildiginiz yok.. 😡
10/18
2020
@firattanis Şaşırdık mı? Hayır😔
10/17
2020
#kadirsekericinadalet #kadirsekericinberaat https://t.co/B7arBcpuFB#kadirsekericinberaat https://t.co/eK5cpAFDMRAhhh 😥#kadirsekericinberaat
10/14
2020
😀 https://t.co/9TTBS5EsnC
10/13
2020
@didem_soydan Şahanesiniz😊 sanki ben alcam tazminati niyeyse pek sevindim😊👏👌✌ @avmarshmallow Avgat😂
10/12
2020
👏👏👏👏👏👏 #AltınPortakalFilmFestivali https://t.co/y59CXI52Tz @KaanSekbann Çok kalorili ya ondandir🙈🙈😀
10/11
2020
@AylinAsLIM Unutmak ne mümkun o listedeki Metin Peşmen benim dayim😥 Korkmaz Tetik köyümüzun genç delikanlisi. Hepsi… https://t.co/bO8ZtyttFFBaşta dayim Metin Peşmen olmak üzere tüm kaybettiklerimizi saygiyla aniyorum.. Aci geçmiyo😥😥… https://t.co/sdKDZstE1R
10/10
2020
@ArsuzBelediyesi Tez zamanda söndururlu umarim🙏 Alalh yardimciniz olsun😔1998 yilindan beri Turkcelliyim. Bu kadar kuru bi teşekkürü haketmedim @Turkcell https://t.co/LUFlv4azpL @misra_oz 😥😥Güne missss gibi bi şarkiyla başlamak şahane.... Tabi ki 5 kere peşpeşe dinledim🙈Teşekkurler @ceylan_peace 🙏🥰 https://t.co/vb5dvvVb1I
10/9
2020
@eyupkaanyoksu İzlenmez mi🥰 hem de birkaç defa😊
10/6
2020
@Arhez_yaa @zekikayahan @matrax Çok güzeller#MustafaKemalATATURK O kadar güzelsin ki❤ https://t.co/5zJ6aG1ud8 @aslinandik Öyle güzeldir ki 30-40 arasi👌👌 Sağlikli yaşlariniz olsun
10/3
2020
#tuğbakeles 😥 https://t.co/uIlRwGdnQO
10/1
2020
@beyogluesnafi Basamam ki ben 😊 @ecapa_aklinizi Missss👌👌🙏
9/28
2020
@KaanSekbann Ben neden kacirmisim tv ayarlarini hemen yapmak lazim🥰
9/26
2020
Yattığın yer nur olsun🙏 #NesetErtas https://t.co/PxqN75QVS0#YeniProfilResmi "Dünyada hayatin bir tek manası varsa o da sevmektir" #sebahattinali https://t.co/aJ0OlMe5A3
9/25
2020
#KazdağlarınıSavun https://t.co/QQjHCMmmSX @VeysiCe @nihatsirdar Hiç mi umudumuz kalamayacak gelecekle ilgili.. Ahh yazik bu doktorlarin haline ahhh😔
9/22
2020
@zekikayahan @matrax Biz 3 kadin arkadaşiz ve bu pandemide 2 gün kaçamak yapip kendimize zaman ayirdik ve Cundada b… https://t.co/T83stOiNAf
9/21
2020
Ahh yazik ordaki canlara😥 Allah belasini versin bu işte eli olanlara😡 https://t.co/Os08aO80G8
9/20
2020
@Armagan_caglaya Hep de böyle havalarda yangin cıkar nedense😡 @saziyekarlikli @sekermurat Hep de böyle rüzgarli havalarda çıkar bu yangin😔 hepimiz birden nefes alamayacaz bunu n… https://t.co/Tg7mnHJg47 @SarpKayaDr 😂😂😂😂😂😂Müzik olmadan nefes alamayız.. #MüziğeSesVer
9/19
2020
@avcagdascelik Ayyyyy😥 nasıl ya.. nasil bu kadar zalim olabiliyolar aklim almiyo.. Asla almayacak😡 15 yaşinda oğlum… https://t.co/vFt9nLEFng
9/17
2020
#TarıkAkan #kafa 🙏🙏🙏🙏 https://t.co/VvcfqPfP3c @zekikayahan @zekirdek Tabiki Oksijen Zeki🥰 Kazdağlarimızi bi rahat bıraksalar hepimize yetecek oksijenimiz olacak.… https://t.co/vSpahpTP9J @MenekseTK 😂
9/16
2020
Nefesimizi kesmeyin hep beraber boğulacaz unutmayin ve lütfen birakın artik Kazdağlarını #DefolCengiz https://t.co/61lM3sZnhF
9/15
2020
@portovecchiaa Ayyy bu küfürler boşuna çikmamış her ne kadar yazamasam da burda😡
9/13
2020
#ErdalEren #12Eylül O hep 17 🙏 https://t.co/LmZklGtcET#MüzikSusturulamaz Müzik içimizde hiç susmaz ki🙃🤗 https://t.co/8gank0tEIXİstanbul'daki tüm açık-hava sanat etkinlikleri yasaklandı. AVM'ler ve camiler açık! Boğun..boğun ..daha fazla boğ… https://t.co/jnf8Sk52ec
Retweeted by gülnaz
9/12
2020
@oncologistdr9 Ay bende birini bıraktim az once belki de aynısi🙃😀
9/11
2020
Acil şifalar diliyorum🙏 #TürkiyeSeninleMuhittinBöcek
9/10
2020
@NiksarEmel @zekikayahan Noldu ki zekiye neden oyle yazdıniz🤔 @Ays_Turn__M @Profesorfacia Allah belanizi versin demekten biktim.artik. bu it süruleri bi gebermediniz yaaa... @rahsangulsan Ama o nasil güzel elbise bayildim.. ve en ozendiğim şey küçk fotosu olan insanlar... şahanesiniz🤗
9/9
2020
@samliogluayseni 🧿🧿🧿🧿🧿Sen düşün #Covid_19 https://t.co/lbREJjppnP😂😂😂😂 https://t.co/pTQuCXfxy7 @luleburgaz_bld Bence de çok ayip beya😔Who did this? 😅😂🤣 https://t.co/rxEXi39dfd
Retweeted by gülnaz
9/8
2020
#FatihPortakal https://t.co/z8TxuBCz1r
9/7
2020
@raninimanini @HazalKaya110 Ayy nasil ya simdi okudum haberi.. 15 yaşinda oğlum hala uyumadan odasina gidip onu öpu… https://t.co/6gzCayvnfR @daniyelpanku Sizin bi paylasiminiz vardi onu bulamiyorum. Benim burda ne işim var nerde ne işim varsa bilsem de or… https://t.co/UOk0dUapgzUşşaki tarikatı şeyhi Fatih Nurullah Sakarya'nin Akyazi ilcesinde 12 yaşndaki kiz cocuğuna cinsel istismardan tutuk… https://t.co/XwPGxJg4lS
9/5
2020
Tam 7 yıl oldu bekliyorum ve 3 yil daha bekleyeceğim. Durmadan yazmak lazim artik... Bu bizim sucumuz degil 20 yil… https://t.co/SaTOHOWBk3 @Borckabel Yavv beğeniyoruz da gelemiyoruz sıkıntı orda🙃🙃🙃😀 @cdavran Ne diyelim cem bey.. o kadar çok sey soylendi ki.. insan hiç mi okumaz görmez bu kadar körü körüne kapilir… https://t.co/rRN5fj0nFf
9/4
2020
@doktorersoz Nasil meslek hastaligi sayilmaz aklim almiyo.. yani nasil.. covit bir hastalik ve hastahanede tedavi e… https://t.co/B4DZ2279Rf
9/3
2020
abi napıyosun abiiiiiii asdfghjklşlkjhgfghj https://t.co/6PHPPNhK4X
Retweeted by gülnaz7 yıl geçti ve 3 yıl daha geçecekki kuş kadar maaş alayim🙃☹😡 #KitleselMagduriyet #EYT#Tele1SusturulamazAbimmmmmmmmmmm🌹😁 https://t.co/ouycyqYHIF
Retweeted by gülnaz
9/2
2020
#1EylülDünyaBarışGünü https://t.co/Xngil12ahz
9/1
2020
#COVID19 https://t.co/ZdC1ciMSXY @esragsw Abiler candir🙏🥰#BarisAtay https://t.co/cHOwIIm33D @bulentmumay @LeventUzumcu Gülmemem lazim, gülmemem lazimm, gülmemem lazimmm🙃
8/31
2020
😀 #Eyt https://t.co/xHUzJvFscC @kacsaatolduson Ona cevap veren arkadaşi da almalari lazim. Pislik bana da getir kizi diyo..
8/30
2020
Çok şahane çok❤ #ZaferBayramımızKutluOlsun https://t.co/0BrTOGnq0JZafer Bayramımız Kutlu Olsun #ZaferBayramımızKutluOlsun #MustafaKemalATATURK #canımatam❤ https://t.co/Nkk2aSC0cc @Borckabel Gönül.çok yer gezmek istiyo ama hayat ayaklarimiza yapişmış birakmiyo bi de covid var☹🤗Avcılık Tamamen Yasaklansın #NedenÖldürüyorsun @tctarim @doga_koruma - Kampanyaya imza ver! https://t.co/WszTJcSqQz @ChangeTR aracılığıyla
8/29
2020
@istanbulluist 😀😀😀😀😀🙈🙈🙈
8/28
2020

0