Sign in with Twitter

Username:

19 ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡น๐Ÿ‡จ๐Ÿ‡ฆ | Valorant Manager & Social Media @DIVIZEGG @LMNDstand AstonLorenzo11@gmail.com / @Carterpulse

405 Following   666 Followers   7,723 Tweets

Joined Twitter 12/23/15


@OfficialLinte Big things @DaniVAL__ ๐Ÿฅต @CoachRuin @Complexity wholesome af @mayuhri_x1 grey sky's all day :( @mayuhri_x1 raining way to much :(
9/24
2021
going LFT after zealous disband, prefer to play smokes/sent but can play anything for the right team. rtโ€™s and voucโ€ฆ https://t.co/kHKZQDfLKJ
Retweeted by DIVIZE LorenzoLFT post to see what's out there Looking to play Sova Likes and retweets appreciated https://t.co/nOOL1qisLB
Retweeted by DIVIZE Lorenzo @902Creed LMAO okay, lemme download and figure it out then lol @902Creed teach me apex? @Traumist @Tsuyaval @ScrewFaceVAL https://t.co/4Y0OKXTI85 @Tsuyaval @ScrewFaceVAL @Traumist he talking shit @OfficialfRoD @Vansilli @iainchambers @commonroommtl @sfX_x1 SAME LMAOAny1 tryna make fresh val accounts with me? ๐Ÿ‘€Since @TheMafiaVAL isn't going to work out, I am once again LFT. Preferred to play duelists/sova RT's & Likes appreciated | DM's open
Retweeted by DIVIZE Lorenzo @Ban_Val ๐Ÿ‘€ does this mean what I think @PolarisVAL @ilylunah @katriggered @slaze444 @xoStarlight @Zoessielol ๐Ÿ”ฅ @itskaplan @GhostGaming @902Creed Coach and Manager ๐Ÿ‘€๐Ÿ˜ณ @902Creed @GhostGaming LETS GO @NaomiFPS @version1gg Congrats! @Immortals @Kehmicals This guy is the goat get him in a team @symrifle gift me subs? @C0Mtweets The best. Lfg com hugeeeeee @Kanpeki_XD Letโ€™s go @BetrayedFPS @EHliteCanadian uh huhuhuhuh @EHliteCanadian @BetrayedFPS fr @EHliteCanadian @BetrayedFPS I carry him bro he is d1 holy @CarbynVAL down97/100 ...... need Radiant bf / gf carry hmu ty https://t.co/jPpLdk0IiK @Justinovah Hey qt
9/23
2021
@vinnerwinner @nateschanker @Bankroft ๐Ÿ‘€๐Ÿ˜ณ @nateschanker @Bankroft .... https://t.co/VO4FqktDdf @Bankroft @nateschanker @nateschanker lets dateif you โ€œhumpโ€ the finisher for the Sentinels of Light skins in Valorant, you have probably dissected road kill for fun
Retweeted by DIVIZE Lorenzo @FionnOnFire @zekkenVAL trust @GeorgeCGed @Upcomer LETS GOOO @902Creed Signing to MMG LFG @nateschanker MR. FAMOUSWanted to clarify that i graduate in 2022 (this year) and i am interested in playing collegiate valorant as long asโ€ฆ https://t.co/J8ProD3nNv
Retweeted by DIVIZE Lorenzo @coL_Fantasy ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ @SPL_illume I did aswell @ciaolyx who's guna tell herBro can someone get these couples off my Tiktok FYP like please go shove your happiness in someone elseโ€™s face ffs @SullyCasts @KendallJenner vouch @Bankroft This is a very good take in my opinion
9/22
2021
@XSET zekken should be top 3 @1johnqt happy birthday John <3 @jacobcavern ๐Ÿฅบ๐Ÿ’•๐Ÿ‘€ @nateschanker sadge @Glorinsz oh okay, i aint sleeping, ty papi glo <3 @Glorinsz only 1 ep? @Glorinsz ?
9/21
2021
@AnderzzTV @FNATIC that's pre dope @NRG_Emin clean @n1mE_ @NRGgg Letโ€™s goioooko @andbox_official @aleksandarosa very well deserved. big pick up ! @JoksanRedona @coL_Fantasy @Complexity actually so cool wtf @vinnerwinner ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’• @GeorgeCGed I second this post @rileyjayyy ๐Ÿ‘€ @KegShouts @KegShouts always open lolMe next https://t.co/x8VPAdloeG @SullyCasts Tokyo Revengers is so goodLFT Post Potienally the last time I do this so. We'll see what happens. I'm legit open to playing and learning anโ€ฆ https://t.co/uRvpL14XqG
Retweeted by DIVIZE Lorenzo
9/20
2021
@mac1_val UP GOOD @SullyCasts damn @902Creed @ItzBoltzy link? @902Creed I am confused what happend? @Ju1ianZ unlucky, gf buff is fake @MatthewCElmore they get grouped."you're cracked out of your mind if you don't think @nAts__ss is cute" @in0X_fps
Retweeted by DIVIZE Lorenzo @Unholykid3 yo @ByZachLange awww so cute @OfficialAproto ๐Ÿ‘‹๐Ÿฅบ @vinnerwinner hope everything works out ๐Ÿ’•Going LFT, things didnt go so well with fenrir :) mainly jett op, can play all duelists and smokes/skyeโ€ฆ https://t.co/0we2E18LC6
Retweeted by DIVIZE Lorenzo
9/19
2021
@MC_Lelicious sign me up coachSomeone please ziptie redgar to sit upright
Retweeted by DIVIZE Lorenzo @CoachRuin they gotta win the dm though @NRGbikeage ๐Ÿฅบso perfect @cozyjozie But itโ€™s every team I have to try and com and the only time they say stuff is to shit talk I just give upMe playing ranked communicating everything for my 4 mute teammates the whole game. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ‘‘โค๏ธโœ…๐Ÿ”ฅ๐Ÿ๐Ÿ‘Š https://t.co/UzAYJk2EzM @kxtieoh @Add3rTV I am good @AyeeTrain hey lol @ImJoviGG @100T_Esports you guys got this!
9/18
2021
@MC_Lelicious @MetroEsportsUS @LogitechG Big W @Virtyyyy ๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก @RadianceGG @ReboVAL @venture_fps @FiENDval @cheatcodeVAL @sSef_tv @trainer_tv @wafflenomster12 CONGRATS!after this he yelled at starxo "3 and 11! 3 and 11! (his score)" as well as showing the number 3 with his fingers tโ€ฆ https://t.co/u7W74tVppZ
Retweeted by DIVIZE LorenzoKEEP NA ALIVE https://t.co/CHpTLx0udx
Retweeted by DIVIZE Lorenzo @n1mE_ THANK YOU @OkeanosQT @venture_fps u dont know? @OkeanosQT @venture_fps LEAKS FOR WHAT?KEEP NA ALIVE https://t.co/CHpTLx0udxASUNA HAS AWOKEN @EnVy_Talespin LMAO @marynah_1 no u @marynah_1 deactivate your account @1mehzy when is this kid getting signed bro @LouVLRT_ gm @Critical_Val so good tristan ๐Ÿ‘€
9/17
2021

0