Sign in with Twitter

Username:

Beritan @Beritandalll Batman, Türkiye

jîyan jinbavêk dilkêvir..

166 Following   201 Followers   133 Tweets

Joined Twitter 12/26/19


@ismailylbga İçim acıyor her gördüğümde.. Ben vedalaşamiyorum hasankeyfle
2/25
2020
6 ay kimseyle muhattap olmasam her şey düzelecek gibiStalktan geliyorum.. Midem bulandı, gözlerim kanadı Allah'ım sana şükürler olsun ki zamanında bazılarını hayatimdan çıkarmışsınRojava için ses çıkarmayanlar Takimlar için sokağa dökülmüş hey maşallah. https://t.co/rK6RvaSUAu
Retweeted by Beritan
2/24
2020
Bu gece de benden bana mem Ararat "ay dil" sarkisi gelsin madem gönderen yokHer kürt yaşadığı şehirle birlikte biraz da amedlidir.Axx van ax aşık olduğum şehir bugün de paramparça
2/23
2020
O kadar üzülüyorum o kadar zoruma gidiyo ki şu filmi izleyememek https://t.co/iorvpTaoorKendimle alakalı anlattığım olayin yakın arkadaşımın benden daha çok sinirlenmesi beni sakinlestirmesi gerekirken ben onu sakinlestiriyorm @ismailylbga Kötü kadınım ben ayiriciyim ya ahahahsjdx @zerda_silan Gerizekalı sürüsü işte ne beklersinSevgili yapanların ilk işi beni takipten çıkarmak ya da engel atmak. Bu kadar mı dert oldum size aq ilişkinizdeki t… https://t.co/L4l5EOOWWl
2/22
2020
Yaşamaya değer bi hayatım olduğunu düşünmüyorum
Retweeted by BeritanSağlam kazıklar yediriyorsun hayat.Bitik ve mutsuz anılmak :(Eski arkadaşlarımın hepsi tiktoker olmuş çok şükür ki eski diyebiliyorum
2/21
2020
Öldürmüyorsun ama süründürüyorsun alıp yerden yere vuruyorsun be diş ağrısıİnsanlardan sıkıldım artık hayvanlarla gezip tozmak istiyorum miyavv
Retweeted by BeritanSevdiğin insanı gurbete yollamak var mı senden acısı
2/20
2020
Sırf milette saydırıp egonuzu tatmin etmek icin bomboş hesap açıyorsunuz Ne boşsunuz aqKelimeler yetmez vallahi özledik #selahattindemirtas https://t.co/SWr1X9oErGGünlerdir gelen ağlama isteği ama sebep bulamayışım şu an pastamı yedikleri icin ağlıyorm imanım gidiyor hepinizdenDijminen bavu kala nabin doste lava.
2/18
2020
Kimse götürmeyecek beni kırlangıçların şölenine Uçmayı hayal eden kuş ölmek üzereBen: tamam artık iyiyim uyicam bir şeyim yok Diş ağrım ve karın ağrım: devamkee
2/17
2020
Kürtçe söylenirken kulağını kapatmak mı? Utanç verici bir durum. #kürtçe #OSesTürkiye https://t.co/MxooC8TRwq
Retweeted by Beritan @porqivircik Aşk gibi aydınlık ölüm gibi karanlık.Hayrinin Kürtçe söylemek için izin isteği andaki mahcubiyet utanmamız için yeterli bir sebep #kürtçe #osesturkiye
Retweeted by Beritan
2/15
2020
Gelen bir haftalık herkesten nefret etme sövme evreme girdim. Allah kahretsin hepinizden nefret ediyorum
2/14
2020
@ismailylbga Haşa o nasıl söz öyle 😉Makyaj yapmayı bile bıraktım yıkıklığımın son evresi sanırım.Sulara gömülen tarih, sulara gömülen hafıza, sulara gömülen mezarlar. Her şey karanlıktan ibaret. Karanlığa gömülen… https://t.co/VJKDaHY0e6
Retweeted by Beritan
2/12
2020
Başka erkek eli değmesin diye tabutunu kadınlar taşımıştı senin. Bu ayıp, günah,acı hepimize ömür boyu yeter demişt… https://t.co/YDcoQhaBFN
Retweeted by Beritan
2/11
2020
@porqivircik Sessizliğin sesi duyulmaz hissedilir, kulaklar değil ruh ve yürek duyar onu. -DİCLE'NİN YAKARIŞI
2/10
2020
Kadir kardeşimiz temiz yüzlü, başkasının derdiyle dertlenen ve gördüğü haksızlık karşısında susmamış, müdahale etmi… https://t.co/C4wFnx1YGB
Retweeted by Beritan
2/9
2020
Herkes birbirine atma derdinde şu an bende gideyim rakip eliyim madem
2/8
2020
Kuzenlerimle aramzdaki ilişki en son beni gördüğünde babama dönüp; aa dayı senin bi kızın daha mi vardı demesiydi. Diyeceklerim bu kadar.Sanki kimi çağırmış aq gelince görürsünüz ne https://t.co/PaMzLMdyPZ
2/6
2020
Üşür ölüm bile.. #Bahcesaray2020 YKS bırakın kalem ve silgilerimizi de biz getirelim size zahmet olmasın aq2020 YKS verdikleri şeker okunmuş olmalı başka açıklaması olamaz2020 YKS başvuru ücretleri 70 lira olmuş devlet temassız s*kmeye devam ediyor.
Retweeted by Beritan
2/5
2020
Keşke sadece bir tane olsa :( https://t.co/htSfg5sJZ5"Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim; sendeyim.. "Keyfiniz paşada yok,haliniz itten beter
Retweeted by BeritanSaçlarıma da aşığım ama hergün 230 derecede yakarak düzleştiriyorum anlıyo musun?
2/4
2020
@gulistan_mamis Yaaa dimiiiii 😊😊Ölene kadar edebiyata çalışabilirimŞey yap mesela kudur.
Retweeted by BeritanBatmanlı olupta şu mekâna gitmeyen de ne bilim Batman'daki en guzel yer olabilirsin https://t.co/5yFEn339zhDurakta inecektim düğmeye bastım birisi geldi düğmeye basar mısınız dedi ben yine düğmeye bastim ... anladiniz mi b… https://t.co/cAjMqPIjyy
Retweeted by Beritan
2/3
2020
Yolda yürürken bir yerlerden gelen tanıdık parfüm kokusu ve akılda canlanan anılar..
2/1
2020
Allah'tan kartopu ounayak dedik içine taş koyup attılar anasını satimÖSYM nin öğrencilere geçirme merakının nereden geldiği anlaşıldı...#ÖSYM https://t.co/F6ptXjf54q
Retweeted by Beritan
1/31
2020
Kendimi değersiz hissettiren hiçbir şeyden uzaklaşamiyorm allah belamı bu şekilde veriyo zaten
1/30
2020
Yüzüme bakım yaptıkça daha çok sivilce çıkıyo anladım ki bir şeye ne kadar değer verirseniz şımarır bundan sonra ba… https://t.co/J3XlI8kY0jBi insanin kusuruyla dalga geçmemeyi hâlâ öğrenemediniz
1/29
2020
doğa rövanş için tam kadro sahaya çıktı.. #küba https://t.co/ebGNAOcZEb
Retweeted by BeritanBabamın "beri"diyişini hiçbir güzel söze değişemiyorum ama her tartışmada da anneme "kızını evlendir yeter"diyişini de unutamıyorum :(Dün'üme doyamadan doğan her yeni güne öfkeli içim.. Biriktim.. Dokun da döküleyim. 🌗
1/28
2020
Tiktok çekenlere zor da olsa katlandim da ağlayarak tiktok çekmek nedir gidî"Leylan" sen nasıl bir sondun ebemi ağlattın..
1/27
2020
Elazığ Valiliği, 60 köyü ziyaret eden HDP heyetinin ardından 60 köyün muhtarını arayarak AFAD dışında yardım almama… https://t.co/PvVXWibLNV
Retweeted by BeritanSait faik'in "Abasıyanık"kitabi. 😂😉
1/26
2020
Ne? https://t.co/3gLGwX9VjLköpekler haramdır , dokunmayın onlara diyenler bu fotoğrafa iyi baksın ... #elazig #depremElazig https://t.co/RCkBgctIuq
Retweeted by Beritan
1/25
2020
Hâlâ dalga geçen var vizyonsuz musunuz?Hocam neden yan tuttuğum defterimi düzeltip böyle yaz diyorsunuz solağım ben aq solakkkkkk daha nası yazayım bi salın beniVe Dicle; Sevda için akıyorsa eğer, Senin yüzün suyu hürmetinedir. Bilirsin... / Mehmed Uzun
1/24
2020
Off her kafam estiğinde sana gelemicem şimdiden çok özledim seni hasankeyf..
1/23
2020
Kürtçe şarkının altına kürt değilim ama ile başlayan cümle kadar boş ve gereksizsinXece herdem dinliyorum dedin ya orda bi uzaklaştık seninleBugün günlerden leylan hemen gidip almak istiyorum hemeeennnn
1/22
2020
Seni seviyorum diyemem belki sana ama altı çizili kitaplarımı hediye edebilirim.Evin barkın yıkılsın migren söyleyeceklerim bu kadar tşk.
Retweeted by BeritanAllah'ım saat ondan beri uyuyorum belki bi nebze tutan migren ağrım geçer diye. Bu saatte uykumu böleceğini bekleme… https://t.co/wE4OqYHkAU
1/21
2020
Başını omzuma yasla göğsümde taşıyayım seni gövdem gövdene can olsun #AhmetKayaAllahım konular yetişmiyor allahım :(
1/20
2020
"Demirtaş eksilirken tamamlanabilmek için müziğe, resme, yazıya tutundu. Mücadelesinin özünde yaşadığı dünyayı daha… https://t.co/wcqcuOSi98
Retweeted by BeritanYiğidim bu fevkalâde oyunculuğunu bana değil tiyatro da göstermelisin aslanım 😉Arkadaslarım beni istemediğim bi yere götürmek isteyince psikolojim bozuluyor https://t.co/x18XkoLLw2
1/19
2020
devlet tüm kibrini kuşanıp düşmüştü bir ananın ocağına acı diye, diline evlat diye, kalan ömrüne yas diye… yarın y… https://t.co/7KpX8mh8xW
Retweeted by Beritan
1/14
2020
@ismailylbga Senin yerine de yicem;)Allaaammmmm ne güzel bi haberrrrrr https://t.co/UMNHHykO05Güne Selahattin demirtaş'ın devran kitabını tekrardan okumakla başladım çok süper oldu
1/13
2020
@ismailylbga Ax uleennnLisede sözlüye kalkan arkadaşlarımıza Samanyolu fon müziği açtığımız günleri özledim :(Ben : çok iyiyim ağlamayacağım Biri : neyin var Yine ben: https://t.co/3lvKpvq8EX
Retweeted by Beritan @AkrepWeysii Evet.Sinüziti veya migreni olanlar anladı bile https://t.co/RTgazzRhvK
Retweeted by BeritanKendine iyi bak bir daha hiçbir ana doğurmaz seni #LeylaErbil16:52 Batman #GülistanDokuNerede
1/12
2020
İnsan detoksu yapmaya karar verdim. Hayatımda ne kadar bana hiçbir şey katmayan,nezaket yoksunu ve beni yoran insan… https://t.co/hkCuAVHGIP
Retweeted by Beritan
1/11
2020
Sen mükemmel bi kadınsın#BerenSaat
1/10
2020
@ismailylbga NefretimsinEser yazmadan duramayan ahmet Mithat efendi ve karıya kıza yazmadan duramayan sen."Umut en büyük kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır." -Friedrich Nietzsche
1/8
2020
Ya olabilir CHP 'li olabilirsin, AKP' li olabilirsin, MHP 'li vb.. olabilirsin. Doğru haber yaparsın, yanlış haber… https://t.co/ufBpUzQJwJ
Retweeted by BeritanDêlal çu bajarê wanê Bû evîndarê wanê 😉Senle gezemediğim kadim toprakların her karışına bu çağdaki sevgisizliğin kıtlığı vurmuş. Öyle çorak ki şu an yüzüm… https://t.co/TkhsM8pAAX
Retweeted by Beritan
1/7
2020

0