Sign in with Twitter

Username:

Video Games | Co-founder of @whatsgood_games podcast | 🥃❤️Britt(at)https://t.co/QszAX0EGTS

1,164 Following   51,217 Followers   52,477 Tweets

Joined Twitter 11/5/09


Being Black in America…this was such an important discussion tonight, I want everyone to listen to this ep… https://t.co/DTarpaU36i
Retweeted by Brittney Brombacher
5/29
2020
@larianstudios AhhHhhHHHHHhhHHHhHHHHHHHHhhhHHHHhHHHhhHHHHhhhhHHHh @andrearene https://t.co/rBsoBsvqzF @stevenspohn Look at you, dropping truth bombs! This was great. Thanks friend ❤️I’m so excited @WhatsGood_Games is a part of this! More details coming soon, but we have some fun stuff planned for… https://t.co/hZjwIBBNTS @LuCiG3N Oooooh! Looks gorgeous! @corybarlog Wow, sheesh this is awkward...uh, hey, keep your chin up, kid! You’ll be there in no time! @wisalallen @ChelseaHeckaBad ::reads “eyepatch”:: Wait are we talking about my husband @jasonastrain69 It really, truly is. @corybarlog I mean you’re kinda cool @annandvirk I agree! I dig the lil’ taste of Twisted Metal I get from it.Tonight is mini elephant toy! https://t.co/Aob9xoqaGh @KyleThatKyle Do you have Game Pass? I really enjoyed my time with it in co-op!
5/28
2020
@BloodyfasterTV uhhh holy shit, you are hot, you look incredible. @ShanghaiSix https://t.co/P7NhkPF9fO @honorkid2007 Totally! Good idea. @dublindaverain HMMMMMSay it with me: HNGHHHH!!! HUH. Okay, so, the rumored date for PlayStation's event is next Wed, 6/3, but a RE anno… https://t.co/X6XYDbVzGd @Kahjahkins @giocorsi https://t.co/I9rsUTQ29N @dopeyish @RhysWortham 😂Cinnamon roll toy https://t.co/nFS51NIqYL“Wanna smack people around with dildo bats?” <— how I ask Jayson if he wants to play #Saints3Mastered with me. @WillJPowers YEPPPPPP @steimer @andrearene @johntdrake sending thoughts and prayers @steimer STEIMER NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO… https://t.co/xrIOwx48vS
5/27
2020
@godfree Hnghhhhh @anthony_casper It worked right?!I thought this "Pac-Man trick" was more commonly known, but I am here to bestow this ancient knowledge. Or somethin… https://t.co/mnFkiHWcld @Sonickick2 SAME @MajorXIII I don't think there's matching, pretty sure it's friends only or local co-op. @MajorXIII Yeah! Unfortunately you're kinda limited with how difficult you can make each level at first (finishing… https://t.co/1ELFt5RSzu @MattAyres__ I played the entirety co-op, so I can't speak on that :(Minecraft Dungeons is a lil' gem. It's pretty straightforward as dungeon crawlers go, but there are fun gear custom… https://t.co/gbU1Oxt4hJ @aftercloudia_ LOLOLOL I saw that and was like WHOOPS OH WELL maybe no one will notice 😂 @Jaffney_Quinn My top picks as well! @wisalallen @NateMing PREACH @ChelseaHeckaBad ❤️❤️❤️ @andrearene Andrea babygirl let me show you the world of Yakuza https://t.co/ocHq1RU7kVTonight’s toy is this weird sock concoction that he seems to love. https://t.co/FgLGAhiF13 @thejesterprince @nexieane Daaaaang. @soren_4ever Hahaha that gif is perfect! @friedmonti @EricCGinn I want to be there. @CheyenneTheGeek Your outfits (and that background tho) are 🔥🔥🔥 @Mr_Shots Characters from the Yakuza series, modded into the hostess club management mini game @AnthonyKrigbaum Can I help you @nesha9125 Dude saaaaaame @DelucaPlays https://t.co/wHS6wuhQjM @JosephYaden HAHAHAHA @garywhitta You’re great Gary!Mood. https://t.co/tH0hQ3kg03 @ChelseaHeckaBad Hahahah that’s pretty much the advice you gave me right when I started! @stevenspohn Well we’re now drawing each other’s portrait on a Magna Doodle so https://t.co/Y9HXLVgrE8 @RianaTweetsNow NUUUUUU @acnewsitics 😂😂😂 @RianaTweetsNow 😭💜😭💜😭 @Whiskeyjack98 @Karovate HEY NOW. @Karovate Looks great! Jayson won’t let me touch his 😂 @blakesrealm VERY true! @ShAdOwXPR I mean, priorities @GingerThrust WOOOO lets goooo @clingwrapisfun I’m real close @jasonshamblin AH! Yes! @mikesusz Yeah! But no downloading games for me 😂 @HuShuo I think you’re right @manicsocratic I think that’s how this works?I’m five minutes into a neighborhood power outage and I’m ready to utilize all of those survival techniques I’ve learned from video games. @stevesaylor You're incredibly accomplished and are helping this industry push forward. Don't ever forget that, and… https://t.co/p9tF8Vp6CN
5/26
2020
@TheYazManPro @andrearene @WhatsGood_Games Sure did!See you in a few hours! :D https://t.co/cvQvFCgGtb @jeffrubenstein YESSSS! Kiwami, Kiwami 2 and then 3-6. Not everyone is as crazy as I am and plays them back to back… https://t.co/c9GXCAm090
5/25
2020
@meagsy3 I don’t know, he’s perfected the art of looking feeble. Probably because it gets him lots of yummy treats.Every single night Rebb brings something to bed. Tonight “deer toy” was the chosen one. https://t.co/84DEcS9yOR
5/24
2020
https://t.co/CkcNqIbS5P
5/23
2020
@stevenspohn OH DANG! Thank you friend, this is awesome! I appreciate you ❤️❤️❤️ @Kahjahkins KAAAHHHH! Hehehe you’re the best. Can’t wait to give each other shit again ❤️❤️❤️❤️ @TaraMBruno I LOVE YOU! Thanks Tara! ❤️ @steimer LOLOLOLOL omfg 😂😂😂 this is a true act of love.
5/22
2020
@thkdesigns808 @WhatsGood_Games @andrearene @steimer Haha, happy birthday!!! @TylerAustenTV @WhatsGood_Games @SpeltWrongBritt Awwww thank you so much! I appreciate it ^_^ @jacquicollins_ Thank youuuuu! Miss you! @corybarlog THANK YE!!! @godfree Thanks friend! ❤️ @RianaTweetsNow Did you record this twerk? I need to evaluate for science. Thank you! @EGPRCHAMP Thank you friend! Can’t wait to sip whiskey with you again again...someday... @HeyItsFozzy Thank you king asshat! ❤️ @andrearene 😂😂😂 I LOVE YOU SO MUCH THANK YOU
5/21
2020
@duckvalentine 🔥🔥🔥Gotta say, we've had some good times. Here's a look at some of our top "funny stuff" moments from our third year at… https://t.co/8MnSEncyS9
Retweeted by Brittney Brombacher
5/20
2020
@krazyman1977 @andrearene LOL! Sure! @PatrickKul @DJshaqfanacc OMGGGG @kstar1785 I'm happy for you! <3 @BrianPShea AHHHAHAHAHAHAHAH @theRaychul HAPPY BIRTHDAY!!! @EscoBlades @CassMoneyLive ❤️❤️❤️❤️
5/19
2020
@AgentTinsley @colby_tor HIIIIIIIIIIIIIIIII! @GCNStorm @kateburning DANG DUDE I remember that picture! @Chris_Attalus @andrearene Ha!I can't stop watching this clip of @andrearene and I saying "wow" simultaneously. https://t.co/4cSwzgEoAe @WardC0ve Haha thanks! ;) @RafaVC85 It’s one of my favorite games!
5/18
2020

0