Sign in with Twitter

Username:

Brandon Awadis @brawadis San Diego, CA

Blessed πŸ™πŸΌ | Ball is life πŸ€ | 5 milli YouTube Subs 🀘🏼

173 Following   426,390 Followers   49,415 Tweets

Joined Twitter 3/7/12


Retweet for Devin Booker Delete your account for Trae Young https://t.co/VyPCWhMv1vCares? https://t.co/ZRH1rRn4WG
5/6
2021
!!!!!!!!!!!! https://t.co/CESc0yaZ2FI don’t wanna hear shit from Warriors fans lmfao the Suns scrubbed the floor with those bums TWICE this season πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ https://t.co/07CUyr6ZUUIf you think the Suns are a 1st rd exit I’m sorry but you’re just a f*cking idiot at this point. Just admit you don’t watch basketball.These MF casuals went from β€œSuns ain’t making playoffs” to β€œ1st round exit” to β€œwell Suns ain’t making it to the f… https://t.co/kGdwWyKZZdMikal Bridges makes winning basketball plays. That’s it. That’s the tweet
5/5
2021
Knicks are 12-1 in their last 13! I wonder who the 1 team to beat them was 😏😏😏😏😏😏😏😏😏
5/4
2021
Lonzo warned us he was gonna go crazyyy this year https://t.co/IeSM6wXgDO
5/2
2021
@HeywoodTrey @LegionHoops At best: 4-5 At worst: out of the playoffs Y'all need to be realistic and realize adding… https://t.co/1ShYTp2cbw
Retweeted by Brandon AwadisThis y’all defensive player of the year ???? 😭😭😭 @rudygobert27 https://t.co/olgYoHwN4U @brawadis 8th seed
Retweeted by Brandon AwadisTHE PHOENIX SUNS HAVE THE BEST RECORD IN THE NBA!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍Lmaooo took Gobert to prom πŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸΌπŸ’ƒπŸΌ https://t.co/JV1DUyvhblLmfao the Jazz can’t hang with Phoenix 😭😭😭 & don’t give me no injury excuses cuz we beat em TWICE when they was healthy Phoenix owns UtahBook just messin w/ em at this point πŸ˜‚πŸ˜‚Yo the Chargers getting Asante Samuel is a W!! βš‘οΈπŸ’™πŸ’›
5/1
2021
I don’t think it’ll actually happen BUT if we did get a Lakers-Clippers 1st round series.. this app would EXPLODESUNS GETTING THAT 1 SEED TONIGHT πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ™πŸΌπŸ§‘πŸ’œ https://t.co/foa0vdhBkhI sleep good every night knowing this is my team’s QB πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯° https://t.co/LszFGGwURUListen man.. I know a lot of my supporters are Raider fans.. I won’t even say anything I just wanna hear how YALL feelSlater πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€Slater pls fall to the Chargers πŸ™πŸΌ @lourenzooooo I knew he’d be gone by 13 but I wanted to Chargers to trade up hahahaKyle Pitts is a beast lol
4/30
2021
Oh shit https://t.co/7qA7GkH0avβœŠπŸ»πŸ§‘πŸ’œ since day 1! https://t.co/ZPufjfvEhyhttps://t.co/4UUZ7iwON5 https://t.co/hOympo6luR @brawadis Trash 8th seed
Retweeted by Brandon Awadis @brawadis Thats a really good 10th seed team. Suns ruined their own future...
Retweeted by Brandon Awadis @brawadis 8th/9th seed at best, yall might make the playoffs so thats good
Retweeted by Brandon Awadis @brawadis https://t.co/18tXa0SzNY
Retweeted by Brandon Awadis @brawadis enjoy paying $40m for an 8th seed πŸ˜‚
Retweeted by Brandon Awadis @brawadis You guys got fleeced for a 35 year old Chris Paul on a bad contract πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ enjoy
Retweeted by Brandon AwadisπŸ§‘πŸ’œ @Suns https://t.co/xxaJYQGPTnSuns clinch playoffs. Dbook deserves this shit man. Everything he been thru with the Suns he deserves playoff basketballPOINT GAWD !!!!!!! @CP3πŸ‘€ https://t.co/EBr2GB3sxLβ€œWe don’t have Kawhi” ok & we don’t have Dario Saric so we’re even lmaooo I don’t wanna hear shit from y’all
4/29
2021
Huuuuge game tonight! @Suns πŸ§‘πŸ’œ
4/28
2021
Swaggiest pic I’ve ever seen https://t.co/RH5cpvI7g0 @FaZeRug https://t.co/I5lDo7widkCHRIS MF PAUL !!!!! POINT GAWD
4/27
2021
Aye in all honesty, Suns fans & Knicks fans gotta be on each other’s sides man 🀝 both fanbases deserve to enjoy th… https://t.co/stn1csVxz0Apologies in advance 🀝 https://t.co/arUjLWAK7VPadressssss @chunkie_boii ❀️Always check on ya people
4/26
2021
The Nets are too nice lmao nobody in the East beating them in a 7 game series.. they finals bound
4/25
2021
POINT GOD @CP3 πŸ’œπŸ§‘ https://t.co/a1fqWIAQBB
4/23
2021
42 wins. 16 losses. YES SIRRR @Suns πŸ’œπŸ§‘THIS IS NOW A MIKAL BRIDGES STAN ACCOUNT 🐐🐐🐐
4/22
2021
We all know Steph Curry is the greatest SHOOTER in NBA history.. that’s old news It might be time to start talking… https://t.co/dWwiEotc0I41 wins. 16 losses. HOW WE FEELING SUNS FANS πŸ’œπŸ§‘THESE CHRIS PAUL PASSES ARE CRAZY.. POINT GAWD
4/20
2021
If I hear the β€œI hate all men but when he...” sound 1 more time ima lose my shit πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
4/19
2021
The Suns next 7 games are gonna be wild 🍿πŸ₯Ά https://t.co/QaRybN1SVII hate when people try & discredit other people man πŸ˜‚ it just comes off lame.. give credit where credit is dueARE YOU KIDDING ME JAKE MF PAUL 🐐🐐🐐The stretcher?! he didn’t even get touched man this is embarrassing πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ
4/18
2021
This Padres Dodgers game wild lol
4/17
2021
Surround yourself w/ people who wanna see you succeed πŸ€™πŸΌβ€οΈ
4/14
2021
MY BACKCOURT !!! πŸ’œπŸ§‘ https://t.co/MbbsfupePk
4/13
2021
Yo @DevinBook πŸ‘€ https://t.co/eZjf07HDsM
4/11
2021
Delete this dumb shit https://t.co/w5FETKrA57Devin Booker is Pat Bev’s daddy https://t.co/HEBrF7fP9N
4/9
2021
Suns fans who been here & stayed down for this team for the past decade & didn’t switch up no matter how bad it got… https://t.co/O4EoBBqfCBLMFAOOOOOOO https://t.co/FGZfyi19rHThe Suns own the Jazz. Don’t ever forget that. Goodnight jazz fans 😘😘😘Chris Paul. POINT GOD.
4/8
2021
Let me tell you the biggest difference between Devin Booker & Donovan Mitchell Yesterday, Booker took 20 shots. Mi… https://t.co/ctYuQe11n1The DBook disrespect is unreal..😴 Y’all faulted him for not winning with SHITTY G-LEAGUE LEVEL HISTORICALLY BAD RO… https://t.co/DJkkY2eCkk
4/6
2021
One of the best days of my life ❀️ https://t.co/C8Cvd5hAw0
3/28
2021
Just a reminder that everybody is beautiful & you all have beautiful bodies & you shouldn’t ever listen to what any… https://t.co/TaKccp7vNbNobody should have to work or go to school on nba trade deadline day man
3/25
2021
4 years ago today, Michael Jordan sh*t his pants bcuz he realized there was a new 🐐 around https://t.co/sOMTcdgyVg
3/24
2021
β€œYou asked me for my hustle, I gave you my heart” - Kobe Bryant 🐍Be sure to consistently check up on your loved ones🀞🏼❀️ just cuz someone portrays a happy image doesn’t always mean… https://t.co/H8wGTFicbC
3/23
2021
NOOOOOO 😭😭😭 https://t.co/ecOer5Qd3I
3/22
2021
@Flight23White @YouTube The boys got your back ✊🏼
3/20
2021
https://t.co/cvdyKKobBx https://t.co/LtkAhh3uWZ
3/17
2021
Certain people gonna have to apologize for the disrespect they gave this man the last few seasons.. y’all know who… https://t.co/fh9snUFdcG17-3 in their last 20 games. The Phoenix Suns are for real ladies & gentleman β˜€οΈβ˜€οΈβ˜€οΈ
3/12
2021
PHOENIX SUNS BACK TONIGHT!!! πŸ§‘πŸ’œ LETS GOOO
3/11
2021
If you open TikTok when you’re on the toilet.. just know you’re boutta have a 1 hour sh*t πŸ˜‚πŸ’©
3/10
2021
This dunk contest wasn’t it man 😭😭
3/8
2021
The taxes/fees on Postmates be costing more than your whole meal bruh 😭The Suns beat the Lakers without DBook lmaoooTHE REFS EJECTED BOOK FOR THAT WEAK ASS SHIT ON NATIONAL TV MAN!!!!!! WHAT THE FUCKI still can’t believe they threw Book out on some weak shit lmaoooNba refs suck so f*cking bad manI’d bet my life savings that Luka/Zion/Tatum never ever get ejected for some shit like that. DBook needs more respect wtf manDevin Booker is the most disrespected player in the leagueDevin Booker gets absolutely NO respect. There’s no star in the league that gets ejected with that short of a leash. Bullshit
3/3
2021
Yesss sir! πŸ™πŸΌ congrats bro @DevinBook https://t.co/PriGV3hhOVTHIS IS SO LIT πŸ™πŸΌ congrats brotha @DevinBook https://t.co/LHTDk8Kx4b
3/2
2021
That’s love ❀️ https://t.co/mKE2IzA59WWEVIN WOOKER https://t.co/LfxyDABEyCChargers for life babyyy ⚑️⚑️⚑️BOLT UP! @Chargers https://t.co/hGHjFd3ATm
3/1
2021

0