Sign in with Twitter

Username:

⚠️~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~⚠️ #FaZe5

85 Following   17 Followers   209 Tweets

Joined Twitter 3/12/17


@jschlatt @pokimanelol Schquidward
5/8
2021
@charlieINTEL Stop
4/27
2021
@NoahJ456 You are not normal my man
4/25
2021
The Sykov Pistol has been nerfed in Call of Duty Warzone. https://t.co/LAjqFjReUE
Retweeted by HexXx
4/19
2021
@Barfull1 @mark_hates Chill
4/6
2021
Suda Rug Suda Rug https://t.co/FowUTYGUcC
Retweeted by HexXx
3/27
2021
@Corpse_Husband https://t.co/jvzx1rwYUY
Retweeted by HexXx
3/8
2021
@Gymshark I like men
Retweeted by HexXx
2/13
2020
what I see vs what my dog sees https://t.co/48DSTLD9oL
Retweeted by HexXx
12/27
2020
Adrenaline (A Valorant Montage) Fuck CSGO 2k20 https://t.co/eNnmhiAwrA via @YouTube
12/23
2020
https://t.co/iiMghH7TjO
12/19
2020
Groomed By A Discord Admin SPEEDRUN (any%) https://t.co/HS4l28Eo7I via @YouTube
12/18
2020
@FaZeClan “Oh im flashed”
12/10
2020
Very nice @TheSims https://t.co/bnux4tHoR1
12/6
2020
@borderlineyikes https://t.co/Cq1elikWnY @CaptainMorgxX 1,5,9,13carson has a question https://t.co/GoFTsP1V4O via @YouTube
12/5
2020
👀 https://t.co/pFqcIov98h
Retweeted by HexXxJust had to get this off my chest.. https://t.co/9Y5tuHmPoI
Retweeted by HexXx
12/3
2020
@NoEyebrowsNoahJ Jug, we rushin area 51 again boys
11/29
2020
@cmexicanx @Tony_Flame My guy probably uses an mp5 and is crying about snipers lol get out of here with that
Retweeted by HexXx @cmexicanx @Tony_Flame Your actual fucking retarded
11/22
2020
@MrTLexify Proof they dgaf. One of the worst critics of BO4.. Point system change, go back to normal. Cold war... I… https://t.co/BxgwfJw9NZ
Retweeted by HexXx @steve30989389 @BlackOpsColdWar @CODColdWarNews Exactly
11/18
2020
I don’t know where @NoahJ456 read NENJ cause I didn’t donate 😂 would rather have a follow than mod anyway 😅 https://t.co/vn3HSTY1PL
Retweeted by HexXx
11/15
2020
Fo real I love me some vagina
Retweeted by HexXx
11/12
2020
$2000 RTX 3080 GAMING PC GIVEAWAY! ✅Retweet & Like this Tweet 🥰Follow @ApollosMission & @ProHenis ✌️🏻Tag 2 Friend… https://t.co/BxomUuFhA8
Retweeted by HexXx
10/16
2020
@FaZeJev This u ? https://t.co/Ud6wEm2fyf
Retweeted by HexXx
10/13
2020
@TheSims4__News 6
10/10
2020
After The AT&T Commercials, "Lily" Went Into A Very Different Career
Retweeted by HexXx @NoahJ456 Love you more ❤️
Retweeted by HexXxPOOF. I UNLOCKED the DAMASCUS AS VAL but I'm tired of being shot through walls https://t.co/1nvAFnQQuz
Retweeted by HexXx @ApollosMission Who doesn’t
10/5
2020
The next generation of Zombies is here. New story, New characters, New ways to play. Get your first look at… https://t.co/uVtZa97EmY
Retweeted by HexXx
9/30
2020
CONTROLLER GANG - Episode 4 featuring @Swagg 📺 Talking FaZe Swagg's setup and his introduction to the… https://t.co/CQ0kzeEpdi
Retweeted by HexXx
9/26
2020
@Futives https://t.co/6ZTi5TtpYL @GirlGlitcher Thats cool, I ate a sandwich today
9/24
2020
@NoahJ456 PpTreyarch just sent me this box. 1 hour, video going live. https://t.co/S3HrGfr8bU
Retweeted by HexXx
9/22
2020
@Treyarch Bring back supply drops
Retweeted by HexXx
9/21
2020
@darkknight7517 @ApollosMission Bo2
9/20
2020
@monster1861 @PlayStationUK @xboxuk The console war is overBoughta throw some clips together for #faze5challenge #FaZe5 @FaZeClan #FaZe5 #FaZeUp #FaZeHexXxToday is the FINAL DAY to submit your responses for the FaZe Clan Recruitment Challenge.... Good Luck! #FAZE5
Retweeted by HexXxDo YOU want to join FaZe Clan? The official #FAZE5 Recruitment Challenge in partnership with @GFuelEnergy &… https://t.co/1ROVZRSSam
Retweeted by HexXx @FaZeClan @GFuelEnergy @NissanUSA https://t.co/TWvzdH0n6w @h.e.x.x.x_ Ig @FaZeClan @GFuelEnergy @NissanUSA Lmao all these 12 yr old kids going nuts. Honestly I like old FaZe not how it is… https://t.co/4Fk2XVne3X
9/18
2020
@NoahJ456 https://t.co/gHfg0Q3AZ4
Retweeted by HexXx
9/15
2020
@charlieINTEL No one cares about weapon inspections, will there be an actual playable matchmaking systemDang, @NoisyButters! Tell those pros how you really feel! 🎯👏😲 #BlackOpsColdWar | #GFUEL | #CallofDuty https://t.co/JMOveqVuUI
Retweeted by HexXx
9/10
2020
@NoahJ456 @charlieINTEL @Treyarch Epic gamer moment @WolfFangGhost @joshweb21150828 @mmoxreview It was all the pokimane content lol, he thought the drama was funny and didn’t care abt the ban @NoahJ456 Leeeakkked @NoahJ456 CutieZOMBIES IS BACK!!!!!!!!!!!!!!! https://t.co/tiIaXBi6IW
Retweeted by HexXx @joshweb21150828 @mmoxreview 2020 is a shit year, leafy came back, then got canceled =p @mmoxreview Damn bruh, YouTube went to shit after 2016.
9/9
2020
Online classes boring as shit ngl
9/2
2020
HOW WE SOLVED THE HARDEST EASTER EGG OF ALL TIME! This is how we found the Call of Duty: Black Ops Cold War traile… https://t.co/7g7XZJFFpM
Retweeted by HexXxWE FOUND A NUKE IN WARZONE!!! IT'S READY TO LAUNCH!!! https://t.co/x1ctqwvo5h
Retweeted by HexXx
8/19
2020
In today's video reveal an important number flashed at 9:35 and is 11 (could be 115 ref). But yeah, definitely a h… https://t.co/Fm0EI4ckNQ
Retweeted by HexXx @charlieINTEL Who on noahs strean rn @charlieINTEL 61-62 @charlieINTEL https://t.co/dCDaXfY9h9
Retweeted by HexXx
8/15
2020
OMG some poor guy is getting hundreds of phone calls from people searching for the COD ee and calling the wrong num… https://t.co/GarGoO7YA7
Retweeted by HexXx
8/14
2020
@ApollosMission Epic Gamer Grind Time tells me indeed
8/8
2020
I have the best luck this game has ever seen 🙂 https://t.co/celdypcMpn
Retweeted by HexXx
7/26
2020
COD Modern Warfare Official ZOMBIES MODE Revealed! (Concept Art Pictures) https://t.co/nA7uzHFSe2 https://t.co/x4bekP3fDg
Retweeted by HexXx
7/7
2020
@KARNAGEclan Mw2 lol I was just a kid but learned pretty quick and eventually really got into cod and went back to… https://t.co/HJUSR6hP3e
7/5
2020
@YouTubeGaming MW but its 2
7/3
2020
@FaZeJev LETS FUCKING GO https://t.co/7eBMhnPGQE
Retweeted by HexXx @GFuelEnergy 😤 https://t.co/jTxgLhP2Tn
Retweeted by HexXx
7/1
2020
https://t.co/giMuHzu6p4
Retweeted by HexXx
6/26
2020
@NoahJ456 @CallofDuty I 1v1d kim jong un in gulag
6/24
2020
BREAKING: A new Skate game is officially in development at EA. #DreamsComeTrue #Skate4? #IGNSummerofGaminghttps://t.co/F8AiphgvNG
Retweeted by HexXx
6/19
2020
@KEEMSTAR Nah. Just some mighty fine buttcheeks https://t.co/VbKqJij7dq
Retweeted by HexXxbot a double bishTylers a bish
6/16
2020
@ArmadaGG @GFuelEnergy Literally all of em’ lmao no jokeee
6/15
2020
@Subliners I only snipe so Idc
6/11
2020
Whoever said “pussy ain’t cheap” obviously has never heard of Applebee’s 2 for $20
Retweeted by HexXx
6/9
2020
@FaZeClan FaZe HexXx @NoahJ456 Respect. Love you manIM STILL HEREEE BABYYY https://t.co/7q4d7VIR7K @KEEMSTAR Wtf manJake Paul is a horrible person! https://t.co/lvLJFLd8NX
Retweeted by HexXx
6/8
2020
https://t.co/QJSoAOWOgo
6/5
2020
TIKTOK is TAKING OVER YouTube: https://t.co/cpwDsPuasC Spotify: https://t.co/FWGRVp9x6K Apple Podcasts:… https://t.co/rH6SFZpvSJ
Retweeted by HexXx @GirlGlitcher None im poor asf
5/27
2020

0