Sign in with Twitter

Username:

Budget Car Rental @Budget Parsippany, N.J.

We’ve loved road trips since forever. Share your best, most original road trip pix & tag us! #weknowtheroad

1,015 Following   23,684 Followers   60,869 Tweets

Joined Twitter 4/1/09


@mmkowals1 Hello Matt! I apologize for the long wait you encountered in Denver. Please, DM us your rental/reservat… https://t.co/vzem7qfTY3 @LouGreen22 Hello Lou, we sincerely apologize for the long wait you had for Roadside assistance to show up. Please… https://t.co/1e2434yeVE @FMAbookreviews Hello! Please, DM us your rental/reservation number, name listed, email addfress so that we can look into this. ~RG
8/8
2020
@Ziiendris We are sorry to hear that you are not happy with your rental experience. Please respond privately with… https://t.co/SxRz5zIqIT @AntoniusGill Hello Antonius! I apologize that you had problems with the vehicle and you were not able to exchange… https://t.co/ggXCBWRDtE @iamalltherage It will be via email and it is usually within 3 or 4 days. ~Ashley @Fragment_Jack We are sorry to hear that you are not happy with your rental experience. Please respond privately w… https://t.co/iozLeuhuCx @AntoniusGill Hello Antonius! Please, DM us your rental/reservation number,name lised, email address along with the… https://t.co/O0l3IjD2iC @frankkimmel2 Hello Frank! I am so sorry for the wait. I understand how frustrating it can be. A lot of our counter… https://t.co/SAytHxWUdSThe Budget Worry-Free Promise is the assurance that we’ve taken countless safety measures to make the rental experi… https://t.co/tg7YDZNvXl @calistylistic I would need the name on the rental to review your dispute on the upgrade charge. ~jasmine @gracerz Oh wow! I am really sorry you received a vehicle in this condition. Were you able to talk to the location… https://t.co/SKCgs2Grdw @allenlongjr Hello Allen! I apologize that you were not aware of our policy on extra days and the grace period. We… https://t.co/zQRSLdF78O @erykamarie Hello! I'm sorry about the wait at our location. Can you DM me your reservation number, email, and the… https://t.co/bfJhiyiJWe @calistylistic Hello George, I'm sorry when you arrived at the location you didn't get the vehicle you reserved and… https://t.co/bnBx1oQbDe @marcbrown5 We are sorry to hear that you are not happy with your rental experience. Please respond privately with… https://t.co/V3wL2tVvmm @LJDSpeaks I am so sorry that there is an issue with this, I know it can be stressful. If this is still unresolved… https://t.co/NbDusggESg @candycamaletti Hi! I really hate to hear this was your experience at our Tampa location. Send us a DM with your na… https://t.co/vZlDBJ0GXn
8/7
2020
@Nana46257327 Hi! I am really sorry you are having trouble reaching us and getting your concerns addressed. I am su… https://t.co/9Zq42hpbYW @mcbubblicious I am really sorry to hear this. I am sure we can help get this resolved. Can you send me a DM with t… https://t.co/DcnEI02tQ4 @Corey_P Hello Corey, I'm sorry the vehicle that was provided to you was covered with ants and bit your child. Can… https://t.co/9EoMnipD0c @vindetta914 Hello Vin, I'm sorry about the wait at our location. Can you DM me your reservation number, email, and… https://t.co/aNP1NlBYXW @danyalmartin Hello Danyal, I'm sorry you're not happy with the vehicle that was provided to you. All vehicles are… https://t.co/kP1FrYR5oA @RalphCraigIII Hello Ralph! Please, DM us your rental agreement number along with the details of what happened. ~RG @donovan2313 Hello Lee! I apologize that you have not been able to reach anyone. Is there something that we can assist you with. ~RG @deannahinsz Hello, I am sorry to hear of this, please provide me with the rental or reservation number, so I can… https://t.co/xGMhnHap7R @allenlongjr Hello Allen, I'm sorry to hear you been charged more for your rental. Can you DM me your reservation n… https://t.co/3qBV6XiFqF @iam_K_Man Hi~ . Sorry to hear about the wait time you experienced at the location. Due to the current pandemic mos… https://t.co/2RQkENjB5m @FMAbookreviews Hello! We apologize that the check engine light has come on. If you have not already done so pleas… https://t.co/0slsxJkGwo @BezencenetJamie Hello Jamie, I'm sorry you're having a hard time getting your reservation modified. Can you DM me… https://t.co/cLNXnRObd8 @o7Charlie_ I am so sorry for the inconvenience, I can imagine this is very frustrating. Please send us your reserv… https://t.co/l7NApfgLmz
8/6
2020
@soapreporter Hi! I am so sorry to hear this. Was this a moving truck or a pick up truck? Can you send us your reservation number? ~Ashley @marmolejo91 They are considered Central America for us. Therefore, they handle their own customer service. That sa… https://t.co/R5KaLmKuWy @dhilburg Hello David, I'm sorry the vehicle that was provided to you wasn't cleaned. Can you DM me your reservatio… https://t.co/oQvBm6gaLS @brittanygrabner Can you DM me your reservation number, email and the name on the rental with your rental receipt? ~jasmine @ElHuguet How can we help you Miguel? ~Ashley https://t.co/9k4eKlggs1 @UYEvents Hello RoDonna, I'm sorry the vehicle you were provided wasn't cleaned. Can you DM me your reservation num… https://t.co/EGOJBMwQFN @PrettyBeardDC Hello David, I'm sorry to hear you're having issues getting a reservation for a one way. Can you pro… https://t.co/KPE1CFhigS @hollyesque I understand we have no access to the charges or if it was applied to the rental. You would need to spe… https://t.co/UgqAJPl52L @WBunnell_NBH Hi! I am really sorry you received a vehicle in this condition. Can you send me a DM with the reserva… https://t.co/CfeVwb5O20 @hollyesque Hello! Budget doesn't charge for toll charges they are charged by the local toll authority. You would n… https://t.co/objX1B9QY2 @Purm2 Hello! I'm sorry when you arranged for a pickup service you were informed afterwards it was denied. Can you… https://t.co/6MZ5QlIrKy @weetam3 Carole, as stated we would need you to DM me your reservation number, email and the name on the rental? ~jasmine @marmolejo91 We are Budget North America, which means we are limited to what we can handle with international renta… https://t.co/NCz6h3qRyo @o7Charlie_ How can we help? ~Ashley @aglobalmindset We can help you! Send me a DM with the reservation/rental #, your email address, and more info. ~As… https://t.co/GQV2qVWPnY @brittanygrabner Hello! I'm sorry you have charges to your rental that you don't agree with. Can you DM me your ban… https://t.co/saKMHPwauC @MattSharp14 Hey Matt. I really hate to hear this. Can you tell me what happened? I am sure we can help resolve any… https://t.co/OBCgbmHdrA @weetam3 Hello Carole, if you don't have the roadside service network added to your rental you would be responsible… https://t.co/fNGKouASXL @weetam3 The number that I provided shouldn't give you any trouble. However, they will be the only ones that can se… https://t.co/9E85ztCxI0 @weetam3 You would need to contact our Roadside team to set up a two way tow so that they can bring you a new vehic… https://t.co/2THm17e5aZ @weetam3 You are able to exchange the vehicle at any Budget location. ~Ashley
8/5
2020
@lawschoolorbust We are sorry to hear that you are not happy with your rental experience. Please respond privately… https://t.co/hDwHlyHT8b @bigdo05 I am so sorry this happened, I can imagine that is frustrating. Can you DM the reservation number? Were… https://t.co/jepTcoQRVS @josartre Not all rental cars are equipped with spare tires. Only when the spare is provided to us by the manufactu… https://t.co/3QKdVSvhAa @MattGou43111358 We are sorry to hear that you are not happy with your rental experience. Please respond privately… https://t.co/YTm3FnEowD @kmanexpress Unfortunately, our locations do not have fuel stations, which takes an agent away from the location to… https://t.co/AM8AlGek3y @kmanexpress Hello, Kevin! We apologize for any confusion regarding our fuel policy. We do ask that the vehicle is… https://t.co/I0TOGaPx84 @mooder85 Sorry to hear you feel that Mahmoud! Can you please DM us additional details of this experience so our te… https://t.co/y042W2K2Q1 @weetam3 Sorry to hear about the long wait Carole! Were you eventually able to speak to a roadside agent who was ab… https://t.co/VW6dGiXcXY @ElHuguet Hi! I am sorry did you rent from Avis, Budget or Enterprise? I am happy to help if this was an Avis or Bu… https://t.co/7kTea2nudX @CatDEsquire Hi! I am so sorry that you had so much trouble getting help with this. Can you send me a DM with the r… https://t.co/xiBRB9WKUa
8/4
2020
@ajbrux2 Hi! I am really sorry that you had issues paying the tolls online with the Highway Toll Authority. You can… https://t.co/igBjrJe8Gf @Volfanfd14 Hi! I am really sorry for the long wait. I understand how frustrating this situation must have been. Wi… https://t.co/gClBEIMnFh @RachelFerrucci Hi! Please call 800-462-8343 or visit https://t.co/hBJinEt7TZ for all available rates. ~MJ https://t.co/9k4eKkYF3r
8/3
2020
@davidpriceWSmvp EJ, once we refund the rental it would reflect within the next 5-7 business days. ~Jasmine @specialed10 Hello Eddie! Please DM us your rental agreement number, name listed, email address so that we can assist you. ~RG @aleshiahowell Hello Aleshia, we sincerely apologize that the agents at this Budget location are not properly weari… https://t.co/R8ISt5Q9rW @LadyBlagga Hello Natasha, we sincerely apologize for your poor rental experience. Please DM us with your rental nu… https://t.co/EY4bkqi7vd @Natalie_LynnS Hello Natalie! Thank you for your information. This has been reported to management. ~RG @Natalie_LynnS Hello Natalie! I will be happy to get this reported if you will provide us with your rental agreemen… https://t.co/i6RLUbK9C5 @jason_sc1 Hello Jason! You will be able to return it at the same time that you actually pick it up. ~RG @Natalie_LynnS Hello Natalie! . I am so sorry for the long wait. I understand how frustrating it can be. A lot of o… https://t.co/iDgFfrxQas @jason_sc1 Hello Jason! . I am so sorry for the long wait. I understand how frustrating it can be. A lot of our cou… https://t.co/7DZCdvM0Cq @SliverSchem Hello Brandon! I apologize for the wait time that you are encountering. We have notifiy the location… https://t.co/DgICSMZezp @JCurcio28 Joseph, is this the number 29572260US4 that your wife originally booked? If so I can just change it to y… https://t.co/lLVrJu0K8i @JCurcio28 Hello Joseph, I'm sorry about the wait at our location. Can you DM me your reservation number, email, an… https://t.co/galT5mbn5z @OrionGrowth Hello! I'm sorry about the wait at our location. Can you DM me your reservation number, email, and the… https://t.co/EI3QZxXxyc @LLTravels Hello Laura, I'm sorry the vehicle that was provided to you smells of smoke. Can you DM me your reservat… https://t.co/frXhhmj873 @LauraHolland100 Hello Laura, I'm sorry to hear you would be charged more to drop the vehicle off at another locati… https://t.co/5SgPDbw4dr @thepowernerd Hello Jim, I'm sorry you had a hard time getting the vehicle returned without any information on wher… https://t.co/YPocie1k9d @AlexLivesHere1 Hello Alex, we sincerely apologize for your poor rental experience. Please DM us with your rental n… https://t.co/jHDyw336ve @Fitboss512 Hello Todd, enjoy your truck and have a safe trip! ~Jasmine @imKYERE hello! I apologize that you were not given a vehicle. Please, DM us your reservation number, name listed,… https://t.co/5iEs5cvmgB
8/2
2020
@DaveInTheQC Hello David, we sincerely apologize that you were downgraded, and the vehicle was low on power steerin… https://t.co/Xv0U8rUp9y @imKYERE Hello! How may we assist you. ~RG @LaPecc Hello Tony, we sincerely apologize for the long wait at the location, and then that the tire is flat, and y… https://t.co/dVzFUyZPwQ @newlinla Hello, I am so very sorry to hear about the excessive wait time you encountered at the LAX location, and… https://t.co/M8oWxSD1MR @johnbanda1973 Hello John, I am so sorry for the long wait you had.. I understand how frustrating it can be. A lot… https://t.co/JifhIl36oW @rgxb2807 I am so sorry for the trouble with this, I can imagine that is stressful to deal with. If you have the in… https://t.co/Urr1SNOjVm @jodymcl Hello Jody, we sincerely apologize for your poor rental experience. Please DM us with your rental number,… https://t.co/jkHq72XdPu @TweetingClaudia Hello! Please email your Fastbreak number to profile.update@avisbudget.com . with your request. ~RG @kltharri Hello Karen, I'm sorry to hear you had to cancel your reservation due to testing positive and won't get a… https://t.co/ARpdYRIclu @QualityNinja Hi! You are welcome. Glad we were able to assist you. !RG @amber_vittoria Hello Amber, we're glad you had a great experience with the agents that helped you at the location.… https://t.co/hfzAhFtlA4 @KWing49034584 Hello! I apologize that you were given a vehicle that smelled of smoke and the oil light came on. Y… https://t.co/qKbbmrHHT9 @angelsyyc Hi! I can certainly check! DM your rental or reservation number. ~MJ https://t.co/9k4eKlggs1 @skaggnelly Hello Mike, we sincerely apologize for your poor experience. Please DM us with your rental number, and… https://t.co/KKW1QVriJu @jodymcl Hello Jody, I am so sorry for the long wait you had. I understand how frustrating it can be. A lot of our… https://t.co/F1fBrFud6C @dtwfan Hello, I am so sorry for the long wait you had.. I understand how frustrating it can be. A lot of our count… https://t.co/NASH88P2QZ
8/1
2020

0