Sign in with Twitter

Username:

c @chhanteelle Texas, USA

val | d3

87 Following   216 Followers   215 Tweets

Joined Twitter 5/5/21


the fact you felt the need to make up this huge lie just to cover up ur bs disgusts me.
10/25
2021
Good evening fron shadow :) https://t.co/28zlvhTSqY
10/24
2021
https://t.co/bui4yqkQ2N if u like n comment i'll give you a cookie
Retweeted by c
10/22
2021
@AProBro69 Hola
10/10
2021
@zekeiVAL WHAT @tqcino AmazingI spent money on Val….
10/9
2021
Can it get cold outside already. https://t.co/0KqahtqkdrI’m running out of outfits for school I’m gunna start wearing pjs again. https://t.co/GIoR0DgK3n
10/7
2021
@kyuafps Hey
10/6
2021
@sweatbtwlol Bet @SymbioticVAL :0 @sweatbtwlol Whenever @RaizelSensei Hola
10/5
2021
@SymbioticVAL Sup shawtyHi :) https://t.co/GxUL7puUFc @zekeiVAL Go to sleep @SymbioticVAL Big booty @D9imyo IM IN NEED OF IT @SymbioticVAL LMFAO is it round and squishy @D9imyo Ppl don’t wanna connect emotionally in today’s society @SymbioticVAL But but but boobies ✨Boobies > ass @sadIucas Drippy
10/4
2021
@D9imyo Yeth :0Happy thoughts HAPPY FUCKING THOUGHTS
10/1
2021
@zekeiVAL Ribbit
9/30
2021
It’s emptiness at this point.
9/29
2021
Whoa. Fake.
9/28
2021
@tv_racin HI @ebbawebba Come here <3 @NotMatcheww Hy @NotNuggie Teeth :0 @zekeiVAL TYLERRR @RaizelSensei SpearmintTeef 🤓 https://t.co/Em15E5CQRT
9/27
2021
IM LIVE FOR THE FIRST TIME IN FOREVER https://t.co/Q7LkWwhlIw
9/26
2021
@tv_racin I <3 this edit
9/25
2021
@NotNuggie POOPY TEACHERS @Nate_VAL_ I have better hands
9/24
2021
@zekeiVAL Ribbit
9/23
2021
Can I get a s/o already. I wanna buy those drive safe keychains >:(
9/22
2021
Someone just told me to spit on them… I don’t know what to say. @_KiL0_ @n4taulie REYNA REYNA REYNA 🤝
9/20
2021
@tv_racin Carry me @NotNuggie Noooo ur hackeri <3 reynaaaaaaaa https://t.co/VZauZS8cPc
9/18
2021
@zekeiVAL @jellyfish_val My apologies @zekeiVAL @jellyfish_val U jealous I don’t call u mommy? @jellyfish_val Mommy? @_KiL0_ Stay awhile. Stay forever @tv_racin Pathetic @sadIucas Literally grown adults complaining in this game. Go cry about ur billsIf ur gunna complain about absolute non sense while someone is in the middle of a round pls stfu. If u wanna compla… https://t.co/AZp6jit40QI got two Russian smurfs on my team and they are cussing my team out in Russian LOLLL
9/17
2021
@tv_racin I SEE U @tv_racin Boy shut upI guess I’m using marshal only from now on https://t.co/RfIWogesnWGuys I curled my hair :0 https://t.co/vogmlEEj0XSo matching pjs anyone?
9/16
2021
@Haiterrr THEY BROKE BRUH @tv_racin Washroom… Canadians bruhSo my glasses broke yesterday… so ima be blind for the next like week. https://t.co/wTeZge2g7eI don’t ask certain questions because I know I don’t wanna hear the answer nor the explanation.
9/15
2021
@NotMatcheww I was tryna get to class and I busted out laughing 😭
9/12
2021
@Skrrtfps THEY TOUCH MASKSToday I learned ppl kiss with mask on at my school???Why do ppl crowd the area where the sinks are in the restrooms? Like pls move I’m tryna wash my hands.
9/9
2021
@NotNuggie @tryliife @imNickEa IT LOOK FANCY @NotNuggie @tryliife @imNickEa WTF IS THIS
9/8
2021
@RaizelSensei Idk tbh @_bubxa What colorrr @RaizelSensei Facts @AProBro69 Facts what color tho @RaizelSensei No clue. RAINBOW? @hk4ri Not yet I’m thinking @_KiL0_ No mine @kingbleonard Maybee @NotMatcheww What colorrr @kuroiyubi AWWWW
9/7
2021
Someone name him… https://t.co/HoMw8MQkNWI want to dye my HAIR AGAIN :) https://t.co/kJwHsxq7BP @weirdoliv GORG
9/6
2021
boobs or butt
Retweeted by c @weirdoliv PRETTY @DaimyoVAL Hi
9/5
2021
@zekeiVAL HUHHHDon’t waste my time.
9/3
2021
@mitchchicken HIII @Haiterrr Hi mf @chlofps Hi baby @ecchannaaa Hi hi @sadIucas LOL GM LUCAS @AthensBtw Hi pretty lady @chlofps I’d be there to catch u my luvGood morning shawtys. 🍼 @pain2126 👁👃🏼👁 @vvitchtriaIs AHHH <3 hi pretty @NotNuggie Why sad @keaIani Kiss?
9/2
2021

0