Sign in with Twitter

Username:

✨🔪choo™🔪✨ @chootalks melbourne, australia

human bag, full of worms • yeschoo at gmail • https://t.co/4uU9P01NTQ

472 Following   141,851 Followers   9,386 Tweets

Joined Twitter 5/30/12


hello artists who are donating art to blm causes! unfortunately, it is very easy for people to fake/manipulate rec… https://t.co/fGPnwsWs7B
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨
6/4
2020
BLM links in different languages ‼️ 📎 english: https://t.co/L6Qi26SeCr 📎 korean: https://t.co/Am7ckoJCK2 📎 japane… https://t.co/u9UbuMjLGN
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨Fuck off. Australia LOVES to gawk at U.S. news and say "glad that's not us!" It is us. Aboriginal Australians are,… https://t.co/IULvVNymNd
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨i’ve seen a lot of people doing commissions in exchange for proof of donation but based on lrt it seems really real… https://t.co/u9BrPuxYf6for artists doing "donate x amnt + show me a ss and i'll draw y for you" please reconsider and take commissions dir… https://t.co/CBfu2MGvsk
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨
6/3
2020
It's great that y'all are contributing to bail funds, but many of them have more money than they can use rn (thanks… https://t.co/2hjJlKDvTJ
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨
6/2
2020
I’ve seen the majority of donation requests going to one bail fund and select orgs. while their work is important,… https://t.co/F5HCQ4y221
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨Covid is still really and I want y’all to be safe! For those at protests, a few tips from a nurse after attending l… https://t.co/0bxn5QdPDc
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨ @itskindred glad to hear that you’re safe chris!
5/31
2020
@DoodlesforLife ack, sorry i didn’t see this tweet earlier, i believe the stickers were a limited time offer that t… https://t.co/7YEyor1xTjto everyone who lives outside the US, apparently it is not possible for us to donate to Reclaim the Block and Black… https://t.co/LA2zP30E6k
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨
5/30
2020
Heads up, it looks like Minnesota Freedom Fund is asking that you now donate to other organizations in need instead… https://t.co/YaQ7CGHFQw
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨ @ugh_bucky take care muna, i hope you and your brothers stay safe!i’m really worried about black people’s mental health. about young black people on social media seeing this in full… https://t.co/OZl7OfNaHM
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨ @vacuum_chan punchy i love u 😭 they’re both so cute herematched, if you have the means please consider https://t.co/H78YX7ioC3 https://t.co/Bf8Ns71Xmz https://t.co/xR5zJn91TM
5/29
2020
animal crossing villagers be like “ugh i have such a busy day today” and then they just sit under a tree and eat a sandwich for three hours
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨ @tsulala rem your dobie is so hot @yuzumackerel AGH I HATE LEARNING THINGS COULD HAVE BEEN EVEN SIMPLER thank you hfhdgljdg @polkque on csp it's just a lil button right in the menu but i didn't know on ps it was in the frankly overwhelming… https://t.co/eerQAMLSiRi’m glad people replied here talking abt clipping masks bc yeah ya boy just figured out where clipping masks were i… https://t.co/GciPu13uRu @kevinjaystanton god i didn’t know PS had smoothing now??? GOD then again i don’t actually draw in ps anymore, most… https://t.co/rT1wYdlBRb
5/25
2020
sometimes the nature of digital art is accidentally clicking something, finding a shortcut in a program you've been… https://t.co/LWrJX6qUVk
5/24
2020
@segseu lina!!!! lina!!!!!!!!!! oh my god!!!
5/23
2020
@graylish ahh thank you sm leighton! ;-; i've really enjoyed designing pins tbh cos it feels really natural to work this way haha @sloanesloane same here! mine is still quite a smooth little baby, can’t wait for it to start cracking @Taijuey ohh kevin happy birthday! 🍻 hope you have a good one! @sloanesloane ooh dioscorea elephantipes is one of my favourites, it’s so cute and it’s fun to watch grow 😭🌱
5/22
2020
@alwaysbemybenny aw for sure!! i'll definitely announce when the store's open again, i'm excited to maybe design mo… https://t.co/mBJejBktCt @VioletObscurity thank you so much for your patience ;-; sorry they took so long to make! i hope they get to you soon! @liliuhms THANK YOU LILY!!! tearfully cheerful ;v; @jakewyattriot having no eyelids in a staring contest is surely cheatingfor anyone else who might want one of these, i’ll open my store again after most of the preorders have gone out! i’… https://t.co/exTwtyJYi0if you preordered a pin or keychain first of all: a thousand thank yous for being so patient, you should be getting… https://t.co/3W3RQpt99oafter a boatload of situational delays, these are FINALLY here 💘 https://t.co/FPp1gfVnk5
5/21
2020
ikea https://t.co/bEbq3m1GuH
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨ @heartleaved DJGDJDH THANK YOU MAY!! maybe this is why gays never learned to sit right 😔💪 @Criisalys 😂 i have the opposite i think, i’m too aggressive and dont read....have drilled many accidental holes before
5/17
2020
@saltweave universal exp where you think you have everything right until the very last minute....ikea keeps you humble @pa__luis there’s really just so many little details you can miss when putting together furniture tbh, even when i… https://t.co/xsIqekIpZZ @_baomii honestly they look really simple at first but then they throw you for a loop...if you don’t read properly… https://t.co/jm7sIvlHwZ @jimothyjaam thank you! 😭based on a true story (i was putting together furniture and i fucked up almost this badly)ikea https://t.co/bEbq3m1GuH
5/16
2020
@nicodelort fairly certain you just invade them in game! so no need for online
5/15
2020
@kevinjaystanton omg i haven’t been online much lately so i completely missed this but 💕🥺 @nicodelort your finals always look so clean and fantastic but i love seeing the original? i kinda really like the look of the raw edges....
5/14
2020
@nicodelort chanting blight town blight town blight town blight town
5/9
2020
@jakewyattriot @PuccaNoodles @liliuhms oh my god??? white on white is incomprehensible, i love it. they’re really d… https://t.co/wWrqjDU0zl @_baomii HONESTLY SAME i need a new phone case...if i can’t find anything cuter i might just order it 😂 stans be damned @BreeLundberg @PuccaNoodles @liliuhms they’re just...so cute....the dog is my favourite but the heart one is also j… https://t.co/rkVgUsPfmf @PuccaNoodles @liliuhms HONESTLY i just thought they were like new mascot brand like sanrio or sth???? i just saw c… https://t.co/ror2p336WL @mangalheiro LISTEN.....IM STUPIT @chiliflakess just a little dog in a jumpsuit....peak design @leszmart oh is that why i see that mascot the most? he's the only member i actually recognise by name and i assume… https://t.co/cBvtt6qipK @goweven aw thanks for the link! honestly the line connection makes a lot of sense now since the design is really s… https://t.co/30HY4QSM5q @humanmgn soooo fucking cool!!! @wipblue haha honestly i might! if i can't find anything else i like, i might go for it because it really IS a supe… https://t.co/BiIWHaUA3d @MayorGoth oh are they? i guess kinda like the LINE mascots right? i know nothing about their context tbh i just sa… https://t.co/Ql0TQ3D3ma @chiliflakess i...don't know which member it's supposed to represent but i really like the little yellow dog QwQ @annakiredcuff honestly same i kept thinking about the designs when i first saw them bc they're so effective!! i ju… https://t.co/TUur7o7AJf @mirah_art i just see the designs everywhere and they're really cute and there's so much merch but my kpop knowledg… https://t.co/lhwAvM93px @Yallknowkazue tbh i normally wouldn't care about owning sth that i don't know anything about cos hey if the design… https://t.co/y60vYY4108oh my god my dumb ass didn't realise the super cute BT21 characters are actually BTS related i just thought they we… https://t.co/nZrFPqRcQN
5/4
2020
@jakewyattriot 😭
5/3
2020
@jakewyattriot i don’t remember the last time i had a weekend but i guess i’ll take sunday off in your honour 🍻
5/2
2020
@myrto_kontouli aw thank you so much! T_T glad to hear the book helped and that you enjoyed it! 💖🙏 @heartleaved THANK YOU MAY plants are fun to draw except ferns fuck ferns @luchie_hm it ALWAYS happens when you don't have turnips that week!!! conspiracy theory @luchie_hm lucie!! m-may i come over to sell some turnips 👉👈😳 not sure if there's anything you need but i can try b… https://t.co/2Gx3kRgPRC @luchie_hm omg
5/1
2020
@CutTimeComic 😖💦💘💘💘 im rlly honoured n also big 👌 for channeling his horrible goblin energy @luchie_hm 🥺💘💦 thank you lucie! i’m getting back into a pink phase i think haha @nicodelort i would say jailers bc of my lantern bias but tbh also the jailer room where they’re basically having a… https://t.co/33qASHhlU8crop of april's patreon illustration, thanks a bunch everyone! the full drawing in big ole high res + sketches are… https://t.co/lksG092HXvhttps://t.co/ud2TC1tKqP
4/30
2020
a relationship with no gender roles. we both eat hot chip. we both lie. we both do crime. we both perform wire frau… https://t.co/OuUPImHyt2
Retweeted by ✨🔪choo™🔪✨ @condensedmik ahh thank you so much for grabbing a copy of the book!!🥺💘 i hope you enjoy it! @kanrosna i can’t believe we accepted evil tom nook as lore for so long...blind but now we see @hospitalvespers omg 😭💘 thank you sm for grabbing a copy of the book! i hope you enjoy it! @sirpangur @CutTimeComic fshdghdgsjsgjdhd at peace despite circumstances @CutTimeComic goes absolutely wild JUBY!!!! EVERYONE LOOKS SO GOOD BUT MOST OF ALL THANK YOU FOR MY BOY....peaceful… https://t.co/XYVuPGcEqy @tsulala 💖💖 @vacuum_chan ohh happy birthday!!! i hope you get to have a nice chill one! 🎂💘✨🎉
4/29
2020
@CutTimeComic he just up and builds you a house and is like pay whenever you like/whenever you want to upsize, no i… https://t.co/LlvDFzQ6P7 @pedrothedagger for real he's just a nice dude who wants to build you a house and needs you to pay for materials he's REASONABLEmy actual theory about this is a lot of us played animal crossing when we were younger so the bells needed to fund… https://t.co/wKLmHtuFmKthe character development of tom nook going from goblin loan shark everyone hates to the vaguely cool tired ossan a… https://t.co/ejIazioVoQ
4/28
2020
@Hamlet_Machine 🙏😔💦 thank you for the food..... @purenonsens ooh i’ve never seen that third one from you before? i love it @BeskiArt 😭 aw thanks so much!! @instant_onion 😭💕 thank you nelsonnnn, i miss super pink heavy palettes, i should get back into them soon tbh
4/27
2020
@amonns 😭💘 @killswitchkatie SJDHKDKDH 🥺💕 honestly i was excited to see this tag was a thing, only realised just now cos i’ve b… https://t.co/UxByhMhkVq @AMoodyBun aw thank you! 😭 i do actively try to make different looking stuff whenever possible, since i don’t wanna… https://t.co/DalNGYDJm0 @nicodelort king of b/w tbh @FabFials 🥺💦💦 omg thank you so much! @camadjodha aw thank you! tbh it’s kinda satisfying to arrange different drawings together to see what order they should go in hahaoh #pinkart https://t.co/9xveMKiufx
4/26
2020

0