Sign in with Twitter

Username:

ciao @ciaolyx giftdaimerπŸ”«

πŸ‡ΉπŸ‡Ό | Professional VALORANT player for @clgaming

366 Following   4,604 Followers   13,682 Tweets

Joined Twitter 12/1/20


@snirot @kxtieoh sorry that was mean, katie told me to say it
8/9
2022
@FrostyValorant a tiny car bc u so small @snirot @Shawn12590 ur gross. @clearfps good hbu :D @snirot @Zellsis @katriggered ......... k @snirot @Zellsis @katriggered bro dont miss. @nosyy_tv Dude go fk urself. Ty. 😑 @Alexlihing @bungeecsgo where is mine ??????
8/8
2022
@clearfps hello @kxtieoh @starriebun @CecilieKallio ??????? WTF @kxtieoh @starriebun @CecilieKallio no proofl. @kxtieoh @starriebun @CecilieKallio no just u. @kxtieoh @starriebun @CecilieKallio me n u soon @starriebun omg heyyyyyy @kaylenn that’d be sm fun I hope there’s one soon :3 @Add3rTV f u. Respectfully. @KimDynasty uh oh.. @GodsanityFPS u hate me @KimDynasty when !! @cloudyerin_ helloooo @kellysama_ heyyyyyyyy @divorcexo shuddup nerd @kaylenn next time * T_T @kaylenn so cute hope to go n see u dere :3 @kayvalorant @Spaz_FPS i ship it dw i been telling him @yeojas_ hey cutie @HEYHIKARl hey hikari @Spaz_FPS @kayvalorant omg SO U TWO ARE A THING OMGGGG πŸ₯ΊπŸ₯Ίi want more friends pls ;_;hi @amiehrt u are so pretty @super_sophia11 @ProgramRug @Iloydies this is adorable omg @kellysama_ mommy @Bankroft no! @tupperwareplays @artwkaye @eeeriomirg Wtf ur not like 20??? Happy birthday zoomer @ARIANARCHIST Same but all good. @EmyyCSGO pretty pretty 🀩 @karnthc @bungeecsgo what abt me @snirot @kayvalorant https://t.co/tOm5Xpp32S @kayvalorant o-O https://t.co/MXeTZrGPlV
8/7
2022
@divorcexo the snap animation is cold
8/6
2022
@kxtieoh too bad I’m not there to kiss u5 bullet ace in stacked radiant lobby.. new demon in town https://t.co/76M5lrYmKG
Retweeted by ciao
8/5
2022
@pandayq LMFAO @Shockahs @riseeFPS @SUPERCAT1439278 supercat stonks πŸ“ˆ @snowswrl I know I dont need to prove myself to anyone but I definitely am not the person I was back then and it hu… https://t.co/kaXS5rOlq6 @KingFPS__ They think I should have been banned permanently I guess @KingFPS__ Long time ago and people are bringing it up and comparing it to recent bans, just wanted to clarify I wa… https://t.co/ZJNNnpWlhdI regret past mistakes and I appreciate/thankful for people that educate me. I am not the same person and I am stil… https://t.co/KcdzqiEPbm @florscnt @OkeanosQT hes a AI lab experiment dont worry @florscnt @OkeanosQT crazy how he said all this to lose to me 2x πŸ’€πŸ’€πŸ’€
8/3
2022
@VerninaEllana @chloe_hime7 wtf ur on gen g???? @TheGuard @Seowulf happy bday !! @kxtieoh ur from Texas noob @oPOWA omg are u trolling or being fr @ReDoFPS Aug 13 I think @xxelitism Tampa @ReDoFPS Tampa @snirot @qtpanini stop projecting or this will happen again . https://t.co/sMYnyz0Cos @qtpanini @snirot he’s been harassing me… πŸ˜”πŸ˜” @kxtieoh HAHAHAH the way I believe this is a real game…
8/2
2022
@starriebun my gf so hot 😍😍 @sevvn @snirot @kiwiramune oh fck @katpuccinos @kkesshoo @snowswrl @kiyca_val my gfs are so pretty 😍😍 @snirot @GenG @boxrTailored wtf its criminal that this guy isnt on a team.. someone pick him up !!!!!!! @coltTHREW @kxtieoh no i think i spelt it right BUT TY. 😠 @coltTHREW @kxtieoh wow my gf so pretty 😍😍 @snirot karma. @shenFPS @jenvalorant thanks my gf so pretty @layzival @melxng @kxtieoh @notrxchel @yanrelle @bbylapras @egirIfriend dang.. what happened to us πŸ˜”
8/1
2022
@v1c_cs woah good video !! @starriebun pick me ( hey lol louder than every1 else ) @snowswrl cutie @snirot @Ludilue_ yeah it is ur bad. @snirot @Ludilue_ ?? I AM. @Ludilue_ bye ur blocked. @kellysama_ oh ma gawddddd 🀀 @Ludilue_ disgusting phoenix abuser @SUPERCAT1439278 ok u fucking suck at devour @snirot wow so low sens is the move ?
7/31
2022
@bungeecsgo now finally a boomer happy bday :3 @harmfoo @kellysama_ @nubstir No way. @TiffneyVal Mommy @revampy @clgaming @_Tamagu @shoujolivia @NUTradeWar @deannako @GodsanityFPS ill miss them .
7/30
2022
@NotAMNESlA @kellysama_ @riseeFPS rawr xd @Sayaplayer Happy birthday πŸ₯³πŸ₯³ @snirot @Spaz_FPS 😞 @DynastyxD nobody needs to know im ass3 wtf man.. 😭😭 @snirot @Spaz_FPS ..? @Bankroft yeah and people hate commitment πŸ˜” @Spaz_FPS DUDE… this was uncalled for. @FrostyValorant @NotAMNESlA She hates me … @snirot whats ur tag @snirot ME TOO.
7/29
2022
@Devyees happy birthday DEYV. @kellysama_ thats my hot sexy mmmmm TEAM MATE 😍😍😍😍😍 @Jazzyk1ns happy birthday cutie πŸ₯³
7/27
2022

0