Sign in with Twitter

Username:

Da-P @Da_P__ Canada

SOULECTION // Serious Inquiries: inquiry@nsvg.co // Bookings: dapdabeatx@gmail.com

537 Following   4,391 Followers   5,523 Tweets

Joined Twitter 12/9/10


New sound pack tonight. https://t.co/qUeiXG3Iql
Retweeted by Da-P
2/22
2020
@HighKlassified @7NGold @TallandSkiinny ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚Bringing yโ€™all back to the good old disco days with our new single Hands On featuring JMF ! Todayโ€™s a great day toโ€ฆ https://t.co/xMvtKrgzxJ
Retweeted by Da-P
2/14
2020
DESIGNER EUROPร‰EN Cโ€™EST TOUT CE QUE JE PORTE !!!!! KFM 2 ROWJAY X @DoomX_1 ๐Ÿค‘๐Ÿค‘ https://t.co/5IBFldYzGN
Retweeted by Da-PNew video : "No Smoke" - Dir. by Andres Anton https://t.co/c0khZ2Eelk https://t.co/NWHo4tpEHA
Retweeted by Da-P @TeeWaTT My g ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ” w/ @TeeWaTT https://t.co/kTvIeqBUWh @IamJohnnyBlaise Dapdabeatx@gmail.com
2/12
2020
Itโ€™s 2020 and Instagram music is still not available in my region ๐Ÿคฆ๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ
2/10
2020
โ€œA lot of people like the Minute Maid Imma take my Country Time, my timeโ€…notโ€…wasted Cause its spent,โ€…I spend some aโ€ฆ https://t.co/pgdg4xcVC3
Retweeted by Da-P
2/3
2020
Don't overthink shit. I basically had full projects ready to go but I got too attached and couldn't vibe with it anโ€ฆ https://t.co/YgdsZYp3pA
Retweeted by Da-P
1/29
2020
Letโ€™s keep this spreading https://t.co/BO1ZWIEhmH
Retweeted by Da-P
1/27
2020
sketching ideas https://t.co/PJZoO0bj5v
Retweeted by Da-P
1/26
2020
@Tortoz_ @alliemoves My g ๐Ÿ™๐Ÿพ
1/25
2020
produced this one for @alliemoves !! https://t.co/XAi2HLqFA5 https://t.co/urDLkpSuhy9 years of Soulection today. Weโ€™ve created so many memories with you and the music. One big family. Weโ€™re just getโ€ฆ https://t.co/WQMTEBCWm1
Retweeted by Da-P @vanjess ๐Ÿ’™๐Ÿ’™Respect the Producer Louis Lastic Iamnobodi Da-P Jay Kurzweil Nana Kwabena TrakGirl Wave IQ Terrace Martin Darehoโ€ฆ https://t.co/JdHKzZ9bVw
Retweeted by Da-Pa new moon offering๐ŸŒ™โœจYouโœจis out now๐Ÿ•Šproduced by @Da_P__ ๐Ÿคwritten recorded and performed by me, cover art @gllnmpp vโ€ฆ https://t.co/rpEE5GAS8J
Retweeted by Da-P @nunawavy https://t.co/rS2JJGEf7QI need this shit now https://t.co/AJfi1ug39F
Retweeted by Da-P
1/24
2020
๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ https://t.co/4lLkhrFb9Z
Retweeted by Da-P๐Ÿ”ŠLil something I started ๐Ÿ”Š https://t.co/mMKlyaH3ac @Chi3bz ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
1/23
2020
Hereโ€™s a song for youโ€ฆ Lemonade by Da-P https://t.co/pPludtR7gs
Retweeted by Da-P
1/22
2020
@TyjonAdgerson @TonyStonr Soon @Da_P__ @TonyStonr We need this fam...not asking https://t.co/Bh8127L6ro
Retweeted by Da-P
1/20
2020
@SLLIME64 @themind ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ @IamLatrellJames hard!!
1/19
2020
@THEK0UNT ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
1/18
2020
@seanitoon Lmaoo @Da_P__ Are we gonna have to have your stuff leaked to hear more music from you ?
Retweeted by Da-Phttps://t.co/LJjmznlwQ2
Retweeted by Da-P @DoomX_1 My nigga
1/17
2020
@THEK0UNT My g ๐Ÿ™๐Ÿพ @vanjess ๐Ÿ’™๐Ÿ’™Started this , who would sound dope on this ? https://t.co/g2DThPHtIJ @mikehector Lmaooo
1/16
2020
@1Freakey Bel neg
1/13
2020
@Da_P__ @vanjess Flaunt go crazy bro!!! ๐Ÿ˜ค
Retweeted by Da-PI donโ€™t even flex like that on the regular
1/11
2020
@alicksmiro ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ @Da_P__ best song on the tape
Retweeted by Da-Pje SAVAIS que cโ€™รฉtait Da-P ร  la prod ๐Ÿ”ฅ https://t.co/4xTSDGCQe3
Retweeted by Da-PGo get that!! Flaunt produced by me https://t.co/VfeLuK83Cjโ€œFlauntโ€ and that Da-P beat prolly incredible https://t.co/dv3kVpHCVN
Retweeted by Da-P @mickjenkins Flaunt because Da-P produced it
Retweeted by Da-PFlaunt. Bruh with Da-P? Gotta be heat https://t.co/p28CC0uAh0
Retweeted by Da-P @mickjenkins Flaunt , @Da_P__ goes crazy
Retweeted by Da-P @mickjenkins Flaunt. I got mad love for EARTHGANG and IAMNOBODI but @Da_P__ goes crazy!!!
Retweeted by Da-PFlaunt cause we all know you and @Da_P__ finna drop some ridiculous fire๐Ÿ’ฃ๐Ÿ’ฃ https://t.co/gsACxlnvd4
Retweeted by Da-P
1/10
2020
@mickjenkins flaunt and the light cause I already know da-p and IAMNOBODI held it down with the prod
Retweeted by Da-P @mickjenkins FLAUNT OFF TOP! Love you & DA-P
Retweeted by Da-Pflaunt because Da-P and mick jenkins are the best tag team since the brothers of destruction https://t.co/omdHkeEddS
Retweeted by Da-P @mickjenkins Flaunt is gonna be ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ you and Da-P be making MAGIC together
Retweeted by Da-P @mickjenkins Flaunt because I miss Da-P
Retweeted by Da-P @mickjenkins Flaunt cuz my guy @Da_P__ produced the joint๐Ÿ”ฅ
Retweeted by Da-P @Da_P__ in the cut ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ https://t.co/MUL8G9fJZs
Retweeted by Da-P @KAASHMYCHECKS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ @mcwavybeatz @mickjenkins ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ @Da_P__ @mickjenkins Sooo good!!!! Just heard this today and was DAAAaNg!!! ๐Ÿš€๐Ÿ‘ฝ
Retweeted by Da-PAye you got some shit with Da-P? Gotta snap @mickjenkins https://t.co/DCdKhCpDt0
Retweeted by Da-P @IAMNOBODI @EarthGang ๐Ÿ™Œ๐Ÿพ๐Ÿ™Œ๐Ÿพ๐Ÿ™Œ๐ŸพMidnight! https://t.co/1rVTcjChg3
Retweeted by Da-PEthereal https://t.co/zeqBl1PmQT
Retweeted by Da-P @GravezMusic @kanyewest this nigga doesn't miss
1/9
2020
Lemonade by Da-P, Mick Jenkins https://t.co/DyfvMejucn
Retweeted by Da-Pi think we might have to drop this shit @TonyStonr ?!? https://t.co/cryFUSLW5ZJust like that lmao ๐ŸŒŠ https://t.co/8pSMlxZByg https://t.co/bijQVClpcT
Retweeted by Da-PThese niggas are gonna make history ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ https://t.co/VNAoBmuRit
Retweeted by Da-P
1/8
2020
๐ŸŒง Chopped my bro @TonyStonr vocal๐ŸŒง https://t.co/PYMnzuqENcYo @Da_P__ going crazy https://t.co/Z3QPoouMAI
Retweeted by Da-P
1/7
2020
I never say this but I think this year gon be crazy!
1/6
2020
The Circus, available everywhere digitally Jan 10. โ€œCarefreeโ€ available now. https://t.co/kDuuc7HmUK https://t.co/DPAz8Ine95
Retweeted by Da-P
1/3
2020
@montebooker @TeeWaTT Letโ€™s gooo
1/2
2020
@ViceroyLord My niggas
1/1
2019
@Prodxvzn ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
12/30
2019
Juggaseason2020South Africa ๐Ÿ‡ฟ๐Ÿ‡ฆ!!!!!, Weโ€™re very excited to announce that weโ€™ll be in Johannesburg for the first time ever, performโ€ฆ https://t.co/yi6k9LNbbz
Retweeted by Da-P @TeeWaTT My g ๐Ÿ™๐Ÿพ
12/29
2019
@LVLPLATINUM ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ๐Ÿ™๐ŸพListen to @Da_P__ ๐Ÿคž๐Ÿป https://t.co/3CFPKxO22J
Retweeted by Da-P
12/25
2019
@ViceroyLord lmaoooo my bad @exparris @BoogieFan87 Nier probably in my top 5 favorite game this decade @BANDOMIDORI @BoogieFan87 Kett jโ€™allai try still cuz Ye sur psnow si jfeel pas Jvais juste bump le soundtrack
12/24
2019
@BoogieFan87 @BANDOMIDORI nah jvais cheker ca @BoogieFan87 Ps4 faut jget la switch fo real @BoogieFan87 I need a new game with a dope soundtrack @Elujay Shiet bout to chek that shit outWhat you do when u uninspired?
12/23
2019
''AOE'' OUT NOW https://t.co/R8vTKRNpR8 VISUALS BY @visuallytaste https://t.co/GtuSx2gVAi
Retweeted by Da-P
12/20
2019
๐Ÿ’œ๐Ÿ’ฟ๐Ÿ’œ๐Ÿ’ฟ https://t.co/6I7jOLgLS6
Retweeted by Da-P
12/19
2019
@ViceroyLord ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚Kaleidoscope ๐Ÿ’ฎ https://t.co/RGpKnUOFtD - 25 Original Compositions - Drum Kit (50+ sounds) $30 https://t.co/XTt8bdOWc8
Retweeted by Da-P
12/18
2019
@BOSSMANLOVESYOU My g ๐Ÿ™๐Ÿพ @wavesbydub @TeeWaTT ๐Ÿ™๐Ÿพ You the real ๐Ÿ @TeeWaTT @Da_P__ Da P goes crazy
Retweeted by Da-P @TeeWaTT My g ๐Ÿ™๐ŸพMy guy @Da_P__ going crazy ๐Ÿ”ฅ Melody pack coming soon. https://t.co/FoFyYIvFWY
Retweeted by Da-P
12/17
2019
im OBSESSED w this song, pls listen to it omgggg ๐Ÿคฉ Listen to Da-P x Mick Jenkins - Lemonade by Da-P #np onโ€ฆ https://t.co/eOHIZQJGzh
Retweeted by Da-P
12/14
2019

0