Sign in with Twitter

Username:

rasah di seriusi wediku kowe malah tambah gendeng.

3,019 Following   3,042 Followers   70,386 Tweets

Joined Twitter 9/21/20


@titiswell cilok yo @sbyfess ayangku neng ndi ya @lagi_mece ikulo om sing di dol neng warung y ono Alfa kro indo y ono @elkristtt Rehat ris @pantungalimar 23:42 masih nunggu jawaban @jowoshitpost @babunyamillo menk mu di jogo loh ndiyy 😭🙏 @jowoshitpost Asuuuu asuuu @sbyfess sambel teri,tomat,matah, kacang @sbyfess iki ws tak rasakno wes suwe nder tapi tak gawe haha hihi cek ga nemen wkwk @sbyfess Operator cok @ciloqciliq kampleng ndase cil @sbyfess Wakakakaka tenang nder tenang tak kancani pokoke @sbyfess sholawatan nder @sbyfess Hilang respect wes ga mikirne mnh @sbyfess arek" kok gampang men nduwe simpenan tah nder 🙄 @virgiy_ gada yg mau wkwk @jogjamnfs Kui ngerti @jogjamnfs Dereng @sbyfess Balon udara heuheuhu @nkmthi_ Mindo cak @sbyfess woooo y jelas tak ghibahno tekan ujung kulon @sbyfess ngenteni di ucapno kro ayang 🤭 @jawafess Kemelon 🤣🤣🤣 @jogjamnfs Santet wae wes @sbyfess ngudel nder 😂 @sbyfess kanggo kebutuhan lah nder kro wong tuoku. @sukatiramissyou @sbyfess Kudune yo ojo terus ngno ya ay haduhhh 😭 @diedchill Imut @SmgMenfess2 lha awmu nduwe roso piye nder ? njaluk kepastian kono sekirane di gantung culno nder ngno wae angel men @sbyfess Bajingaannnnn 😭 @sbyfess ancen nder monggo ngopi riyen @sbyfess 🤣🤣🤣 @sbyfess Iyoo aku nder @sbyfess Wkwkwkwkw @sbyfess masalah e opo sek iki ? emng wes ono seng gelud ta @coffebit hahahah bener bngt maszeh @jogjamnfs Ngopi dan nyusu sama areknya @nastarloomer Biasane y trabas mam tit @sbyfess opo nder ? info ayang tah @sbyfess Soyo bengi tambah pekokkkk asu @akuunanass @sbyfess y pngn ku kedepane tapi ga saiki nas haha @jogjamnfs jeruuu @SmgMenfess2 wong tuoku lah @sbyfess pelaminan @iamtryshb1 pacarku mna ya liontin @sbyfess Imlek nder @Ayudiliaa 😁 @utsduluyaaa pastinya dong lin 😋 @utsduluyaaa sedih lin ga punya ayang 😔 @sbyfess wong wedok ra butuh gombalan mu nder tapi kepastian mu 🙏 @sbyfess dolen adoh kono @utsduluyaaa Alo lin @ani_takhmid28 itumah ga punya kuping ni kupingnya ganti wajan wkwk @sbyfess Adaaa @jogjamnfs Koe cek opo cwk nder @ani_takhmid28 Boleh bngt, bannya sekalian aja ni di ganti donat yuk @sbyfess Cik saja @ani_takhmid28 Harusnya cowoknya peka lah ni dah jam brp gtu 😌 @sbyfess sini sini ngopi rek @haebarag1_ @jogjamnfs ngapusi mesti ngejak war koe i 😠 @ani_takhmid28 wkwkwk sulit klo itu 🤣 @sunnyshelbyy @jogjamnfs Cakepppp @ani_takhmid28 bilang aja udh ngantuk gtu mau istirahat @haebarag1_ @jogjamnfs sendere mesti koe to ci 👀 @sbyfess Manuk manuk @jogjamnfs BAJINGAANNNNN NYOCOT @ani_takhmid28 kalau ganggu tegur aja ni @akuunanass asu @AksaraJingga8 kesukaan ku itu a enak tauk drpd janji si ex wkwk @AksaraJingga8 Ngopi dulu dong a siapin cemilannya @kupumabur @jogjamnfs bagus deh klo engga @forklipmotovlog @sbyfess 🤣🤣🤣🤣 @forklipmotovlog @sbyfess Arek gabut cak akeh cabang ikuu 😊 @haebarag1_ @jogjamnfs iyaa jngn, kmu suka gigit bestie @haebarag1_ @jogjamnfs kenalan dulu yuk bestie 😭 @sbyfess kon meh selingkuh ta nder ? @forklipmotovlog @sbyfess Aku y gemas cak pen nyate ginjale @sbyfess OJO DI BALENI TEROS BLOK I @sbyfess Haaa @roshayang Ngopi dongs @forklipmotovlog @sbyfess wadoooo 😭😭😭 @Hellonis___ @jogjamnfs imamnya setia kak makmum nya yg selingkuh :( @sbyfess @forklipmotovlog Sender iku njaluk e di kapakne cak ? @Libpra knp si yol @sbyfess karepmu ruwet kon @akuapil @jogjamnfs Ada tpi bukan aku hehe @snowlightie loh 😭 @brownxugarrr @jogjamnfs sama mbak @rnayrusiwed @jogjamnfs Iyaaa tuh yg suka selingkuh tpi aku ga suka selingkuh @EkaRisniA @jogjamnfs oke mbak 🙏 @Tralalala12_ @jogjamnfs mboten weh @kyntyl @jogjamnfs engga i @sbyfess Ambyar @snowlightie Bolak balik ga @Halummaisarah1 Blm sa @EkaRisniA @jogjamnfs nah bener ini tergantung pribadi masing-masing @avocaaaaaa @jogjamnfs cwk jg lo @snowlightie @jogjamnfs Iya juga sih mba tergantung orangnya jg @0reomatchaa @jogjamnfs Engga i @brownistobeli @jogjamnfs engga sih
1/25
2022

0