Sign in with Twitter

Username:

18+| TGirl - Femdom - Findom - Kinky Switch - Vanilla DM for booking c2c/custom orders https://t.co/2xlWcYml4G https://t.co/3yyxaXJERX

344 Following   2,870 Followers   336 Tweets

Joined Twitter 7/23/19


Wanna see what i'm wearing under my dress? come find out! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/pbL4lLxYPt
1/16
2021
Thanks for all the paddling on stream tonight! 🍑🍑🍑 https://t.co/FyGpvpLMAr
1/14
2020
@LuluValadon Ya, it's been slow for me too. Still have good days but they're fewer and farther between
12/25
2020
@deandra_warrick What the fuck 🤬
12/19
2020
@deandra_warrick BABY YOU'RE SO GORGEOUS 😍
12/18
2020
@sorrowfulnow @lisaquestions Feels like it's only a matter of time before they start expanding this to other adult platforms
12/11
2020
hopping on cam in just a few! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/qAmbLVQ5PU
12/10
2020
@deandra_warrick Nooooo you're gorgeous ❤
12/7
2020
I reeeeally need to cum again before bed tonight come help me out! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/hi9tHzk2rj
12/6
2020
@deandra_warrick it's such fucking bullshit. 😡😡😡 I'm so sorry baby💜
12/3
2020
@AWuornosFan @AliceSkary Between my depression and some ongoing health issues, it's been a real struggle tbh.
12/2
2020
@deandra_warrick I know it isn't morning anymore, but I love you so much!! You are the most wonderful person I've e… https://t.co/LSamAAwB3p
12/1
2020
@LuluValadon Fuck, Im so sorry that happened to you
11/29
2020
@cuddlestopheles Im sorry life has been so shitty to you lately, if you need someone to talk to my dms are open ❤
11/28
2020
@AliceSkary Uh-huh. Always
11/19
2020
@deandra_warrick https://t.co/2uI3cXxISq @deandra_warrick You would be the BEST cenobite!
11/13
2020
Hopping on cam! Cum hang out! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/uBvrUWkbhn
11/11
2020
Happy Halloween everyone! come hang out with this spooky fox, going live on chaturbate in just a few minutes!… https://t.co/FKzvaQbGqQ
11/1
2020
@deandra_warrick OH MY GOD BABY YOU'RE SOOO HOT AND SPOOKY!!! 😍👻🦇🎃
10/31
2020
Going live in 15 min! Cum play with me 😈 https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/ND0KTJH0wF
10/24
2020
Freshly shaved for my stream tonight! The party starts at 9pm mst on https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/jeMV4ETTXA
10/23
2020
Mmm had a lot of fun on stream todayv😘 https://t.co/HPWXmMD0WqHopping on cam, come play with me! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/m4UNKutot1
10/21
2020
The landlord is lurking around today, might not be able to stream until later tonight :/
10/14
2020
Felt like wearing my bikini today, even though it's October lol Catch me on cam! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/5fh46PIvlB @deandra_warrick Get that sweet face money baby!
10/12
2020
Weird night, not gonna be on stream. I'll be back tomorrow though!
9/26
2020
@GravelInstitute A joke at all our expense.@december_fox evangelizing for bna while she’s on cam https://t.co/VH76B2pzN6
Retweeted by Goddess EmberGonna stream for a bit this afternoon! Planning to start around 3 (mst)
9/21
2020
@deandra_warrick I love you too! @deandra_warrick You are beautiful, smart, talented, and the most thoughtful person I know! Im so grateful to have you in my life 💜
9/20
2020
@deandra_warrick YOURE SO FRICKIN PRETTY 😍😍😍😍
9/9
2020
@deandra_warrick YOU'RE SO GODDAMN PRETTY 😍😍😍😍😍
9/6
2020
@RoKhanna Because they want it to fail.
9/3
2020
@angrypooka @KimAHarnett @skoogytweets @romabysen @SorenJeff @ZackBornstein Shit, if trump is boiled cabbage pence is the cabbage water
9/1
2020
I am begging y’all to stop saying “normalize sex work” when “DECRIMINALIZE sex work” is what we need and want.
Retweeted by Goddess Ember
8/31
2020
@BellaRizinti Hi, Im Ember! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/oi1XvLQJHE https://t.co/Rf461xq5UW @someguynamedg @gaywonk and in Denver last night they actually coordinated with the police to kettle protesters. co… https://t.co/aN0DGO9tWh
8/30
2020
@proletariatcum Seriously tho. It's exhausting, nobody has our back
8/29
2020
Well FFXIV is down for maintenance sooo..... surprise Monday night live stream! Come say hey!… https://t.co/W9e637ypNM
8/25
2020
Plz come fuck my face kthx (oh also stop by my cam show I'll be broadcasting in just a bit)… https://t.co/CxHvbMMjxU
Retweeted by Goddess Ember
8/15
2020
@BernieSanders How? Y'all on vacation
8/14
2020
Do you like beautiful trans women? How about Horizon Zero Dawn? Then have we got an offer for you! My lovely GF is… https://t.co/1VXWo6LL4r
8/10
2020
@SteampunkPenny Fuck nazis.
8/4
2020
@ijust_l @People4Bernie @briebriejoy Now where have I heard that "just following orders" defense before? 🤔 hmm... wait, it'll come to me
7/16
2020
@mikeduncan @shaun_vids Jeeeeeeesus, so many of y'all completely missing the point
7/9
2020
@vexwerewolf Nah, they approved it to distract us from the other decisions that came out that day
6/19
2020
@vexwerewolf I mean, maybe millennials could just let them roast us without getting all butthurt about it? Like we… https://t.co/GCflljQFmu
6/15
2020
@deeeeewarrick OH MY GOD YOU'RE SO PRETTY 😍😍😍
6/13
2020
@Hi_Im_Kuzco @KaramanCaravan @jkass99 Not just their ideas but literal card-carrying nazis. Google "operation paperclip"
6/7
2020
@CaptainSensibl8 Bruh... 🤣🤣🤣
6/5
2020
Finally getting back on cam! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/o2wNMrqMaq
5/12
2020
@cyberwitchlexi 97 😬 @strangeitem @TransSalamander Yuuup. I cooked professionally for over a decade, It's literally egg yolks and oil. U… https://t.co/Ei14z5PE0y
4/25
2020
@AliceSkary @MilkshakeMolly hi!
4/24
2020
@SarcasticWonder Ya but since we share a front door they're putting us at risk tooMy upstairs neighbors are having a party right now. So that's cool. 🤬
4/19
2020
who's up for some late night fun? https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/4pcm4TNEMq
4/17
2020
@ErisGael yes pleeeeaaaassseeeeeeee
4/16
2020
about to go live! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/oMvPoKE3B1
4/15
2020
Finally getting back on the horse! er-cam. back on cam. come chat! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/YlSXXhEtJ3I haven't been feeling well enough to live stream, but at least I've had time to do some editing! New vid "Get On… https://t.co/fTqY2JMFQJ
4/14
2020
So I know I've been absent all weekend, I've been feeling pretty gross the last few days. It's not the 'rona (thank… https://t.co/kGDMp8kBm7
4/13
2020
Kinda feel like shit today, gonna take it easy this afternoon and rest up. Hopefully I'll feel up to streaming later tonight
4/10
2020
trying a new camera angle today stop by and tell me what you think! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/a1YjzsmC4P
4/8
2020
Screengrab from the vid I shot yesterday, so stoked for this one! gonna be on cam in a bit! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/leVTz5GrJG
4/7
2020
Fuck it, no makeup today! Live on CB in a few! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/a3e3WkjqwU
4/4
2020
Hopping on CB for a bit! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/9VA2KpqHTk
4/3
2020
Had so much fun on cam today! Got me like 💦 https://t.co/Kx4oOqgFSI
4/2
2020
Catch me live now on Chaturbate! https://t.co/OCUiIP1ntU https://t.co/zHb99A7OCLTFW the only pre-transition pics I still have are old Grindr selfies
4/1
2020
@TSLana_Heart @ZRaven23 That said though, go for it! @TSLana_Heart @ZRaven23 It absolutely is NOT "easy money"(Yes, trans women can have periods. It's a hormone cycle, don't @ me)Any other trans girls go off spiro for a few months, then when you start taking it again get the WORST fucking peri… https://t.co/zCuCDD8iPxGot me on my knees like https://t.co/1BA955xWF0
3/31
2020
Catch me live! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/DasDRSNbAH
3/30
2020
Live now! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/vnmsk1AS1H
3/27
2020
Catch me on cam! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/9EzKnB6K1h
3/26
2020
Live in a few! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/JXdNc1XZwxGonna be a late stream tonight, having some technical issues
3/24
2020
Live now! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/Ts0IYEnxzc
3/20
2020
Going Live in a few! Come escape the social isolation with me! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/dgzde7gt8f @PrissyOrcGF https://t.co/oi1XvLQJHE https://t.co/x7YkN5zw38
3/19
2020
Live now! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/xAPMPOMsJc
3/17
2020
Stuck in quarantine? Feeling lonely? Come hang out! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/hUGe31FgZ2
3/16
2020
Strappy 😈 Catch me on CB! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/04PaDcX6Fn
3/13
2020
Live now! Come say hi! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/R3NZHRq7Cu
3/12
2020
Gonna hop on cam in about an hour. Catch me on Chaturbate starting at 4pm mst! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/R8r6zEl6Mv
3/10
2020
Live now! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/qgLzd05HlY
3/9
2020
Getting ready to hop on Cam! Going live in about 20 min, come say hi! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/U24nvJdm4k @thechelsea2950 Well that explains that
3/7
2020
Well today sure got away from me. Plans got rescheduled so I was gonna hop on cam for a bit, but it's not looking like I'll have time now :/even with my dick out, google knows what's up 😏Lol suck it transphobes https://t.co/Ef8OZfsyga
3/4
2020
What's under my Dress? Come find out! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/l0EMEjAHqE
3/3
2020
Live now on chaturbate! Come help me get nakedddd! https://t.co/v7PCiAbLVD https://t.co/i5TJ9OaVW8Ughhhh I really wanna suck some girldick right now
3/2
2020

0