Sign in with Twitter

Username:

@abgmulan my drainer gf β˜† they/he/she

750 Following   12,672 Followers   14,976 Tweets

Joined Twitter 2/7/16


@souplover500 nvm It was me @souplover500 now whos fault is that @bblossoming im jealous @souplover500 can U play w me @venusiangirl LOVEEE U SMMMπŸ’” https://t.co/PGNZmts9r3
Retweeted by rem ?! @oklakebighead jjk or jojoTW // police brutality hello i don’t know if you guys are aware but please spread #DaunteWright name he’s a 20 yr… https://t.co/gUmWMwblAI
Retweeted by rem ?! @MIKAADENISE so so beautiful @325amu amu youre so perfect @sixteensuns LOVE THIS SO MUCHHH
4/12
2021
@lilrorivert ur so beautiful LOVE UUUU @lilrorivert *KISSES YOU* @lilrorivert HEYwicked https://t.co/Gz833IX5ZW
Retweeted by rem ?! @325amu whos ur bias @bigdick396 i remember that time omg @I0000000l here comes the trenchcoat policeyall b like "atleast trauma made me funny" then boom the funny in question is self deprecating humor
4/11
2021
@325amu amu da best <3 @mas1z1 someone commented "let me love u like a cousin" LOL @azurebl4ke 823854070 @BUNN1EWURLD YAYYYY ILL MESSAGE U TOMORROW @venusiangirl How are u so perfect omg @dee_feee you are very pretty @pixlgirlfrnd πŸ₯Ίβ€οΈ @toadfeo everyone use myanimelist but i use myanilist app because it includes manga too @gL0rybridg3 love u @070703r mwah mwahhh @070703r i loves uuu @glitter_bat_ u are so perfect i am inlove with u smTryna be cool😎Thats youπŸ€·β€β™‚οΈπŸ€·β€β™‚οΈπŸ€·β€β™‚οΈ
Retweeted by rem ?!
4/10
2021
@femaIehyseria I LOVE @sinfuljoys continue to outlive him bae @poophead00 Guess who's already in hell tho 😍 Not merip prince phillip u would've loved turning 100
4/9
2021
@souplover500 we can tell @lilrorivert @wangxi205 YES ITS US πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘© https://t.co/b4zMfV3HBJ
4/8
2021
@jai1aa 😍 @070703r OMG THE DAZAI NENDOOO @Doganater yeah im thinking of that too @BUNN1EWURLD PLS ILOVE U MOREEEE β€οΈπŸ˜­πŸ€—πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘© @deIusiv i followed u bae @sa1k1scat ure so sweet aaa ily thank u sm πŸ₯Ίβ€οΈ @rowsvee AAA THANK U BAE πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©β€οΈ @070703r PLS THATS U??? ilysm bae @Y0RH4S BAE ILY MWAAHH @glitter_bat_ omg COMING FROM U??? ilysm πŸ₯Ίβ€οΈ @ennuiie IM JEALOYS @rowsvee sending u positivity and love!!!! u can do this rows we believe in u <3 @toadfeo this mindset LOL im like "i could just sell it if i dont want it anymore" @Y0RH4S same i dont even have a five star character up until now. @Y0RH4S omg how many times did u pull already im so lucky i got her on my first pull @070703r i played the game because of zhongli and diluc LMAO @babymwetal ILOVE UUUπŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘© @BUNN1EWURLD STOP OMG AT FIRST GLANCE I THOUGHT IT WAS U @mimsy HI BAE πŸ₯Ίβ€οΈ @bunnygirlava this was my dream before being wattpad famous LMAOO @babymetul I LOVE U ALLYπŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘© @rofivelli Me @nymphbaee PLS COMING FROM YOU BAE @virtualxdoll SO CUTEEEE OMG πŸ˜­β€οΈπŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘© @aikyuna BAE ILYYYY @lilrorivert i love u so much ure my number one hype man πŸ˜­πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©β€οΈ @lilrorivert MWAH MWAH BAE I LOVE UπŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘© @dontfwpendejas OMG LISA LISA πŸ₯Ίβ€οΈ @divinelyfucked πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©β€οΈπŸ₯Ί @AK47DEFECT ILYSM KISS KISS @buffcore HELLO YUKI URE SO CUTEEEE HOW R U TODAY @serendipitifuI ILYSM πŸ₯Ίβ€οΈ @cripp HI BESTIE @bbyk0ya HELLOOOO @voidshitter OMG THANK U SO MUCHHH πŸ€—β€οΈπŸ˜­ @souplover500 ILYSM BESTIE 😭😭😭 @xx_chiki hi chiki @souplover500 LOVE U SO MUCH BAE πŸ˜β€οΈπŸ€— @d1gitalang3l bae ilysm πŸ₯Ίβ€οΈ @woosexuals PLSSS ILYSM @nyaasita YOU <3 @vaIiumuser always pretty @palearab LOVE U!!! @d1gitalgf AAA THANK U SOMUCH @Iovebina PLS COMING FROM YOU @unde4dban ILOVE U SO MUCHHH @cyberjuju BAEEEno u havent seen this before https://t.co/TlYXfMRfbE @pupb0icarti SOOOO SEXY @catlyncrespo so pretty!!!
4/7
2021
@bloodviaI i say get it... its so cute !! @bloodviaI which one? is it the nendo one @aerg1o LOOKS GOOD @lilyyypads bae @lilyyypads I MISSED UR PICS @equine_rattus im so sorr @I0000000l where did u see the leaks? @pixlgirlfrnd bae do a fun color SOMETHING LIKE RED OR BLUE FIRST BC ONCE U DYE IT BACK TO BLACK U CANT GO BLONDE A… https://t.co/mEDCaf164a @venusiangirl love u venus hope u feel better soon @ClaudOrMercy youre so pretty<3 @bblossoming do u live there? omg bae stay safe @mintchcolat BAE. ILYSM
4/6
2021

0