Sign in with Twitter

Username:

GOD is GOOD || LOVE is LIE || snailbro.13

1,017 Following   746 Followers   35,862 Tweets

Joined Twitter 2/23/15


@yusroniaa Lhooooo gmnSababen sambele jainul @Menebarterror Cek tetep kaneeeeee hahaWhiskeynya kane https://t.co/WVXxV1KH4jTeko o timbang teraweh haha https://t.co/0tMF5w9rPXDrop foto gabimu kawanThanks Gabi Im FuckDUB https://t.co/Ea0KS8agpqGimanaaaaaa udah ada ajakan ke erna jam segini, gas ajalah hahaNyenengno ben jumat ndelok T. G. I. F e arekarek Opo maneh saiki temane gabi haha @POISONSNAILS Hahaha kudu nyablon maneh kayak e mas kaos "support pro love dancing"Ditabraki kiwo tengen gaonok duwike yo kecut, rudit ae boscu
4/16
2021
@ADYOIRASSATYA Mumbul yeBeberapa kondisi terakhir di sana https://t.co/h5DpjL8mlL
4/15
2021
@_imyourdrugs @fuckyeahjembz https://t.co/W6SqCVMc8BNah ini ada temen di selatan malang yg kemaren terdampak gempa sedang mengadakan kegiatan pembangunan ulang banguna… https://t.co/YKthCBby9G @POISONSNAILS Peh pomaneh pap e ambek mesemArek kaspo full https://t.co/8pM1aqrfxj @rickoindraa Arek kaspo @pissedhumanz Tuooooooopmas dayu @takadawaktvlagi @malangkuliner Tembung jare gaiso dipercoyo sama, agese gawekno @takadawaktvlagi @malangkuliner Nasi goreng digawekno arek arek enak gratis @terbelati Temokno @fuckyeahjembzTim alien poisonsnails showcase Didokumentasikan oleh @pissedhumanz https://t.co/x9eQwIELe1 @pissedhumanz Uhuy aman day @pissedhumanz Gaiso dibukak :(Cek ah onok aku ra yoooo https://t.co/ml7fmtpSg6Adik e @freakynuy_ https://t.co/HfZ9oMdlgL
4/14
2021
@_imyourdrugs Ya samyang @mshrmxpwr Yokpo yo bim hahaha wangel njelasnone @rickoindraa :(Akhirnya berbuka dengan yg tersayang uhuy Gaiso ngetag aku d blokir owk @Unartifisial Jam 9 malam mentok prep @noworldjustwar KaoskuPostingan e muntel d instagram jan info mokel haha Gak dulu @_imyourdrugs @diciarmi Ndang, WA yow @diciarmi @_imyourdrugs PS an d ndi @_imyourdrugs @diciarmi Poso au @_imyourdrugs @diciarmi Dal ayo info @maselvo80 @Menebarterror Otak penyiksaan e ancene jopi hahaha
4/13
2021
@pissedhumanz Huaaaaaaaaaa ampyun @pissedhumanz Bersih bersih stock gan, lempar lah haha @yaboyaboo Adata @pissedhumanz Lomba ngecoooorHahahahaha semangat mase https://t.co/2K24YDz6g8Untuk sementara tidak menerima ajakan mabok mokel dan hal hal yg membatalkan hahaha Pisan pisan tak tertib @noworldjustwar Gak ijol opo fak @badpxssi Hahahaha arek pil pilan marah :p @kuyakuuy @nolinchnail Pooooh peledakmu sek akeh yoooo haha @WhiliaArdisa Iyo tibak e dis, kebledosan @menyangkall @wahyupermana__ Mococe @noworldjustwar Kaosku :(Ben taun lagune iki terus eh, ra bosen yee https://t.co/q71QxjQAL6 @fuckyeahjembz Muosok e @takadawaktvlagi Ceret terbangAku wingi kyk nggowo mercon akeh se,kok tak rogoh ndek kesak wes gaonok, nandi kabeh @wahyupermana__ @menyangkall Aku kaget owk pas disalami, sak awak ledok tok hahaha @POISONSNAILS @noworldjustwar Hahahahahahahhaaa atlit rujaaa @adityahore Lha gimana :( @takadawaktvlagi @wahyupermana__ Aku menang metuek mas tapi
4/12
2021
@deniaidris Hahahahahahaha sini den main main ke sini @pissedhumanz Sangat membantu kursimu day haha https://t.co/G1g8mDl0p0 @pissedhumanz Bejat day hahahaDiumbulno maneh https://t.co/BA7lled6aL @wellfine_ Dimana ngab @RayyanataT @takadawaktvlagi Cek gak isin isini hahhaa @f4rinn @rizalparikesitt @wahyupermana__ Halo mas sehat? @Menebarterror Top JOP @RenaAngelica Sudah jelas iku mbak @takadawaktvlagi Prestasine gak muasuk @rizalparikesitt @wahyupermana__ @f4rinn Top umak sam @lawaliws @fuckyeahjembz Nio WA farewell partymu kudu dirayakan @Menebarterror Gaonok musuhe kamu pek lek nyikso koncone hahahahahhahahaa cok @wahyupermana__ Tetep ngece walaupun masbrok hahahahhahaAku kok iso kesel ambek awakku dewe I yokpo yokpo @_imyourdrugs Menyatukan dengan alam @fuckyeahjembz @frvrlosingsleep @tonibagvz Puenak ncene https://t.co/sxt99viYtY @takadawaktvlagi Wajor https://t.co/LSxSCemUl9 @tonibagvz Bejat
4/11
2021
Aku teko kari kerrrr, lek arbal always ready @Menebarterror Sisain pek @kempitt Info @pissedhumanz @POISONSNAILS Dieyel pisan @menyangkall Ada arbal den ready
4/10
2021
@menyangkall Wah @maselvo80 Kwok wokwok jan budal disekBtw mene nyore d kanpai dulu sambil arbal tipis boljug, yg minat ae seeeeeHahahahahaha kabeh mene bakulan minuman, gpp aku tetep arbal ready @RenaAngelica @FritzComma :( @adampradikap Tak dm gus @adampradikap WA ae lo gus, aku cek tau WA an ambek awakmu hahaha @adampradikap Iyoe wes ganti saiki hahahaha tanggal e aku cek iso ijol prei @Terrortape_ Aku pisan wes maanut pak Samson ae @adampradikap Tanggal berokap iku, suwe eh nggak ngajiNgene iki laif, diantem kiwo tengen langsungan kudu tetep ngadek Rapopo tak lakoni @ADYOIRASSATYA Lhayooooo yokpo yo oi @Bonggahead Gaiso milih bongsu hahahah @POISONSNAILS @wahyupermana__ TOOOOP @POISONSNAILS @wahyupermana__ Sisakno sak crit ae mas caaaa hahahah @POISONSNAILS @wahyupermana__ Pingin alkoholimoik tapi gpp wes hadir pas disco hahahah @RenaAngelica Iya juga yhaaaaa, bah wes masio dipecundangi dunia tak ngene ae
4/9
2021

0