Sign in with Twitter

Username:

Dr gore @Doc_Gore my avi is sometimes me

i drink water competitively.

1,201 Following   518 Followers   12,496 Tweets

Joined Twitter 7/13/12


@BakeHatesItHere Smh and not even Cyclops Lane
7/3
2020
@White_BDay a job laying pipe sounds pretty good rnngl im extremely frustrated with how my job search has been. any oppurtunities ive had have been shut down for ridi… https://t.co/c19QjTOpPr @hudsonwisler holy grail @Byleth___ Love you man
7/2
2020
Come On: Someone Just Spray-Painted ‘Gamers Rule’ On The Taj Mahal And, While We Generally Agree, It’s Pretty Messe… https://t.co/3kxpkWofuv
Retweeted by Dr gore @xHitan @lemiwrap why is this a gif. i fucking hate you bro @xHitan @lemiwrap wooo monopolies
7/1
2020
@Nyx_If oh thats just the game huh ive never heard of it @Nyx_If What game is that for?this man is streaming at 5 am with COVID please get this man to stop grinding https://t.co/r42OBbgzTU @Nyx_If that's fair
6/30
2020
@Nyx_If Damn this hurts @Nyx_If I always remember seeing maps like this for different things and wondering the same thing. Everyone just hates Wyoming
6/29
2020
@Nyx_If I hope everything goes well
6/27
2020
@JhbTeam JHB graduate
6/26
2020
@grufftech My guess is to limit hash collisions but that’s just a guess @G0rillaKyle dude when i was 10 halo 3 came out, back then as a kid i was always the youngest of all my friends, it… https://t.co/YZpdfiXAaP @G0rillaKyle Bro why is everyone so young this isnt fairMinecraft EZ https://t.co/LB00vxXqSM @notchaselyons what the fuck, you were 12 in 2011. bro i am so OLD
6/19
2020
@Avalanche100T SKATE 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @JERMAlNE You’ll do great man @Nyx_If I can’t say I’m sad to have never watched it @Nyx_If What the hell
6/18
2020
@xHitan @Froste ?????????? @Froste i LOST it when he licked his hand @larosh97 Imagine if we didn’t have a two party system. Chills
6/17
2020
@larosh97 "it doesnt concern them" bruh i hate people
6/16
2020
@hudsonwisler super proud of you and magna as well! you are an inspiration hudson @Froste Twitter needs a gone fishing button @lemiwrap I 100% agree
6/15
2020
@White_BDay Your no fap has been making you way too horny recently
6/14
2020
@LazasBautista All these dudes crowded in a hotel room, wonder what they did after the pic ..... @easymoneydrob @LazasBautista LOL @xHitanDamn I got a 1 smh https://t.co/9tFDtHEnCu
6/13
2020
@xHitan @iMercii_ im gonna kiss you if you keep acting up like this @iMercii_ @xHitan happy birthday! @CIassifyMob yep i do this
6/8
2020
@lexieyuh Reading the comments, how do that many people not know what a hilt is, that’s actually baffling to me
6/7
2020
@ImNotJonathan Bro it’s so dumb I can’t help but laughLMFAOOOOOO https://t.co/tMw17AHWTd @kristin5817 @XelaNamttoh Yeah I saw that in the comments but Vidor is still an awful place either wayOh my god @XelaNamttoh they are learning about Vidor, Texas https://t.co/3W7epQSiXx
6/6
2020
I dropped my phone in water and the home button don’t work, anyone have any experience on how to fix that @Classify shower time and bed time are my thinking times @Icy_Rapture why are you looking at monster hunter titty mods
6/5
2020
just applied for a job and they sent an email back saying im applicant 2502. how the fuck are there 2500 for one jo… https://t.co/k4mqFwvMTz
6/4
2020
@itsWaddles_ What you are feeling is probably diff between 64 and 128 tick. It’s subtle but it’s there @lemiwrap @White_BDay He’s just my irl he was making inside jokes @White_BDay @lemiwrap This man made his cock 5 inches bigger using this one simple trick!!! @Mako Happy birthday! @imGiIl I hate you man LOL @White_BDay @lemiwrap Stfu whitey
6/1
2020
@xHitan @basedgodroman I hate it when you use this picture @lemiwrap I’ve played games within the past 5 years I consider to be my favorite games of all time. I think as peop… https://t.co/ZGTk7pG7b7 @Nyx_If :(
5/31
2020
@JERMAlNE What the fuck @BakeHatesItHere I was telling Hannah the exact same thing
5/30
2020
@Cuhmmando It’s good, if you keep doing it right in another year or two it could be just below 800 @liImorg If you get viruses a lot then yes. If this is your first time then using free trials to remove it is ok @014archive Other countries use more numbers. just add more numbers is the answer really @larosh97 I’ve seen the same stuff and it pisses me off. Actual small business getting fucked because the governmen… https://t.co/4mPUT1OKu8 @LordKlob Let me know if you need someone to talk to. Love you bro @CoralCerise What’s the podcast called
5/25
2020
@Avalanche100T Depends what rank you play in, silvers can be hilarious @shmeat @lexieyuh +1 it stops when someone else starts listening
5/24
2020
ngl i did not expect to see @SettledRS here on my month long construction grind https://t.co/ELrTu7Efdv
5/23
2020
@RichyStreams This girl literally played a game with Hitan on Valorant not 2 weeks ago and blocked everyone because… https://t.co/N9KnqBYFYm @hekkuofostia Stitches goated @tfetttt @RichyStreams rocky in rs3 (i know) is my t1 he's the same but he carries a sack of money and its so cute @RichyStreams oh shit i didnt realize yall were moving, good luck in the new place :) @tfetttt @RichyStreams yooooo congrats. that's one of my fav pets
5/22
2020
@BakeHatesItHere congrats man proud of you @RichyStreams Hole in wood @xHitan @Icy_Rapture @Josh_Tries humble bundle sometimes does deals where you can get a permanent license for like 10$i need sum 1 to do halo 2 laso regret wif me @RichyStreams I was friends in high school with someone who was 19 senior year and he dated women who were 40+ it was super weird
5/21
2020
@lemiwrap @rickyreapers it goes downhill pretty hard, my gf still likes it but its got really meh now. luckily it d… https://t.co/AWWB7vTeVH @rickyreapers @lemiwrap i only like season 1 of westworld imo @rickyreapers that is my opinion @rickyreapers Youth in Asia constituted the largest youth population by region in 2015, numbering 718 million.[1] T… https://t.co/hi5SIFolM7
5/20
2020
@Nyx_If LOL
5/18
2020
@RichyStreams LOL summit be doing PvP against someone with overhead prayers being like why ain’t I doing damage??? @bopndop Deadass I’m scrolling twitter with my parents or in laws literally right next to me like bruh @soapwax Depends on who it is @soapwax Nah we care
5/17
2020
@ImNotJonathan sonic adventures dx
5/13
2020
@AceThugV37 @leahdb98 low is a word for it @AceThugV37 @leahdb98 as much as you've spent on CS pins
5/12
2020
@AceThugV37 damn man i liked tranzit
5/11
2020
@fox_feratu Do it!I messaged people on Twitter song lyrics, but with no context. https://t.co/42Y8jfgy9F
Retweeted by Dr gore @Avalanche100T @LazasBautista @BakeHatesItHere @CrypticNo Top tier show
5/8
2020
@hudsonwisler Now this, this is epic. Congrats!! @Icy_Rapture bo2. last one i played in general
5/7
2020
@RichyStreams @BakeHatesItHere its a really dumb way of spelling xavier but yea thats how they spelled it
5/6
2020
@25_Buttholes honestly real shit @XelaNamttoh bro it caught me completely off guard what the fuck LOLwhat the fuck https://t.co/eoVNT6g0UW
5/5
2020

0