Sign in with Twitter

Username:

where were u when club penguin die

55 Following   15 Followers   1,923 Tweets

Joined Twitter 6/15/18


@sp0iledm1lk_ Smh @sp0iledm1lk_ No queef? :(
12/2
2020
@sp0iledm1lk_ I’ve said worse into my mouth rn @sp0iledm1lk_ Right in my face please @sp0iledm1lk_ IDK SHUTTTT @sp0iledm1lk_ Sike @sp0iledm1lk_ IM SORRY SDDFGFF IM KIDDING @sp0iledm1lk_ Wow I rlly thought it was ur pic thanks for specifying @sp0iledm1lk_ Hexed fr expect a migraine soon 😈 @sp0iledm1lk_ I’m your aunt oogabooga boo now ur cursed @sp0iledm1lk_ You finally decided to come back? @sp0iledm1lk_ I am the god of gods checkmate @sp0iledm1lk_ I am the swag god of all gods of swag. Checkmate @sp0iledm1lk_ I have all the swag checkmate idiot @sp0iledm1lk_ Checkmate........? @sp0iledm1lk_ The best chess player in the world is atheist check mate atheist checkmaters πŸ™„ @sp0iledm1lk_ I stole ur swag L @sp0iledm1lk_ U have no swag @sp0iledm1lk_ Grades decide ur job = ur job decides if u can afford swag 🀑 @sp0iledm1lk_ Gawad sharmouta @sp0iledm1lk_ Sharmouta @sp0iledm1lk_ sharmouta @sp0iledm1lk_ it translated to sharmouta @sp0iledm1lk_ translate rn @sp0iledm1lk_ i am so comedy @sp0iledm1lk_ i am so comedy @sp0iledm1lk_ hares? arent they rabbits or sum bitch @sp0iledm1lk_ who eats rabbit meat with sugar @craig_stewart11 This makes no sense as the height difference is unproportional, maybe the half pots might fit your size better? @craig_stewart11 His meat is longer than me bruh @craig_stewart11 Grammatical error no πŸ‘Ž @craig_stewart11 Omg im honoured 😳 @BL4ZIN_ @sp0iledm1lk_ Damn bro https://t.co/1fFDl8vLex @sp0iledm1lk_ Yes @sp0iledm1lk_ Fish are not that close to shore 😭 @sp0iledm1lk_ FISH ARENT THAT CLOSE IN LMAO? PUSSY MG @sp0iledm1lk_ Pussy @sp0iledm1lk_ All of them πŸ˜ŠπŸ‘ @isthatcufs Just not receiving any soapy tiddies
12/1
2020
@sp0iledm1lk_ All day, everyday πŸ™„πŸ’ @sp0iledm1lk_ I’m gonna πŸ™Š @sp0iledm1lk_ ? 🀨🀨🀨 @kayykardashhh @dogstatic1
11/30
2020
@sp0iledm1lk_ POO @sp0iledm1lk_ LOO? @sp0iledm1lk_ Wish I had this 😒😒😒 @sp0iledm1lk_ Ig I dont exist πŸ‘€ @craig_stewart11 Help them make some content 😏 @sp0iledm1lk_ WTF???? @sp0iledm1lk_ Without telling me? @sp0iledm1lk_ What u doing on safari 😳 @mialovesbread Whats ur main πŸ˜”
11/29
2020
@sp0iledm1lk_ Like the animal? @sp0iledm1lk_ Cant see it 😒 @craig_stewart11 Man u dont even have fucking feet u little ginger shit @saifsnoww @7leebfrawla Disagree u got called a side dick @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla What one day 😒😒 @7leebfrawla @sp0iledm1lk_ What yall saying 😒 @7leebfrawla @sp0iledm1lk_ Fdait @7leebfrawla @sp0iledm1lk_ 😒😒😒 @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla NO @7leebfrawla @sp0iledm1lk_ If u gonna roast me do it in a language I can understand 😬😬😬 @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Ok I forgive you have a happy honeymoon @7leebfrawla @sp0iledm1lk_ WHAT DID I DO LMFAO? @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Wrong answer @7leebfrawla @sp0iledm1lk_ Aight be careful answering this one @7leebfrawla @sp0iledm1lk_ And im the racist πŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺ @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Love me too much πŸ˜ͺ @7leebfrawla @saifsnoww Oh damn so I lost that argument πŸ˜” @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla No @7leebfrawla Wheres ur s/o @ biatch @craig_stewart11 Good night I hope you dont wake up @mialovesbread Ok ipad boy https://t.co/Tj33UhWZUl @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Yes @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Yes @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Yes @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Yes @sp0iledm1lk_ @7leebfrawla Fuck @7leebfrawla all my homies hate @7leebfrawla
11/28
2020
@craig_stewart11 I love you too 😳😳 @craig_stewart11 I still play with lego if in ever bored and see it laying around @craig_stewart11 @netflix They tryna tell you get off netflix and get some pussy bro @sp0iledm1lk_ if ur short ass can reach me before I boot you down the street 😭 https://t.co/QgtSDLpfFB @sp0iledm1lk_ What ur 5'3 lifting 20kg ass gonna do like LMFAO 😭😭😭😭 @sp0iledm1lk_ Us @sp0iledm1lk_ Sorry https://t.co/TeIxJtqP4C @sp0iledm1lk_ How u gonna re live a song tf @sp0iledm1lk_ Accepting that I dont know what this means πŸ˜” @sp0iledm1lk_ You guess? πŸ˜ͺ hurt @sp0iledm1lk_ Do you love me tho πŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺ @sp0iledm1lk_ LOL SORRY :)))))) @sp0iledm1lk_ KIDDING I FOUND ONE THREE WEEKS AGO :))))) @sp0iledm1lk_ Why would I im tryna finda girl πŸ™„ @sp0iledm1lk_ Ikr beast mode might go on fortnite 😈😈πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ @sp0iledm1lk_ Im being serious 😒😒😒😒πŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺπŸ˜ͺ @sp0iledm1lk_ I completed the monkey bars infront of my crush today😈😈😈😈😈😈πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ @sp0iledm1lk_ Yeah being SINGLE sucks rn @sp0iledm1lk_ Mom let me do my homework by myself today 😈😈😈😈πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ @sp0iledm1lk_ 😒😒😒😒😒 @sp0iledm1lk_ Do you want me to? 😏 @sp0iledm1lk_ When mom says u can stay up till 9:30 😬😬😈😈😈😈😈πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
11/27
2020

0