Sign in with Twitter

Username:

Quzulqurt✌️ 💚❤️💛 Halayı çok seven bir Kürd 💃

480 Following   587 Followers   745 Tweets

Joined Twitter 9/22/19


Hiç kimse bıraktığın yerde seni beklemez.
Retweeted by Şinne @zilanmeryem21 Baş göz üstüne deriz ,✨Mmh, e güzel bellidir gelişinden (mmh-mmh) Görünce alır aklını başından (ya, ya) #ezhel 💯✨Ben #AliGaffarOkkan 3310'dan Tüm Birimlere "Diyarbakır Halkına Zulüm Edeni Yakarım" Saygı Ve Rahmetle.. 🎈 https://t.co/2p1tK5I6iR
Retweeted by Şinne
1/24
2020
Tabi horlamaya başlayınca bütün romantiklik gitti 😄😝Telefonun diğer ucunda uyuyor. Ve ben halen onu özlüyorum.. @kamo1247 😒😒21 yaşındaysanız ve halaysanız yeğeniniz haberiniz olmadan telefonunuza dadanır 😍😁 https://t.co/Q6M7YreC3y
Retweeted by Şinne
1/23
2020
@rodin55388092 Mardin güzeldirDün gece moralım bozuktu. Sezen Aksu'nun şarkısıyla tam ağlama havasına girdim. Birden Burhan Toprak 'tan Şevko çal… https://t.co/ZOJusGL6DX @rodin55388092 Ama onun da suçu yok. Diyorki televizyonda hep öyle şeyler görüyoruz.Az önce yurttan bir abi nereli olduğumu sordu. Bende mardinliyim dedim. Diyorkı korkuyorum oralara gelmeyi. Neden d… https://t.co/i8LnFR7QwHSaat 03.30 ve sevgili arkadaşım bana uyuyacak mısın diyor. Yok delilo eşliğinde kalkıp halay çekecem bebekamın 😂
Retweeted by Şinne
1/22
2020
Sil baştan başlamak gerek bazen @nerimansylmz Benim acıyor.İnsanın içi acır mı? https://t.co/XD9UnfwCxtVe biz Hala cıwan haco dinlemenin masumluğunu da paylaşabiliriz en derinden.🌼 https://t.co/aVEbSARE3r
Retweeted by Şinne“Şimdi açsam pencereyi beklesem Sen gelsen Olmaz ya hani geliversen Hiç bir şey sormasan Hiç bir şey söylemesen Sus… https://t.co/U5fnq1a6rh
Retweeted by ŞinneSana sarılamadıktan sonra.. #dünyasarılmagünü @Mhmmdglsrn Valla bende toprak atmazdım üstüne kfhskhf
1/21
2020
@remziceyy1907 😐😐 @_34neraziyo O bende kalsın @Aylavyusomac10 Ya tabi Endo başka ama yıldız çokk komik yaaa 😅😅😅Yıldız sen harika bir detaysın 😅😅#YasakElma @cahilkramponli Ben farkındayım. İyi senin adına sevindim başkan @cahilkramponli Uykuda da rahat değiliz ki 😣 @kamo1247 Senin wp girdiğin mi var. Sen olmuşsun dayıka zaroka 😒Birinin çevrimiçi oluşunu izliyoruz ya. Sürekli çevrimiçi olduğu için sinirleniyorum. Acaba o da benim çevrimiçi oluşumu mu izliyor? 🙄 @kirpiklera Sena da kocaman galp ❣️Ya biz dövme yapsak berdûş, beredayî oluruz bizimkilerin zamanında yapmadığı deq kalmamış https://t.co/Stdd5JB31d
Retweeted by ŞinneHerkese selam sana hasret.. @koviyek Çok güldüm ya 😅5. sınıfta bilgisayar dersinde arattığım tek şey köyümdü @akqndz7 @amasyaauni Kesinlikle 👏😅 @akqndz7 @amasyaauni Vallahi atomu parçalamaktan daha zorunu başarmışsın kfhskhfBırakta dolanayım ayaklarına Kum gibi, kum gibi, ezip geçme #AhmetKaya https://t.co/KVjfRdDySf
1/20
2020
İnsan hata yapa yapa olgunlaşır. Beni birgün affedersin umuduyla. İyi geceler 🌺🙏 @koviyek Benim de arkadaşım vardı Kürt diyetisyen adayı. Benden daha çok et yerdi 😅Değirmen #SabahattinAli https://t.co/YFyIBn4yvLUyumaktan artık geberecem. Başka açıklaması olamaz 😬
1/19
2020
@ahmedexelef Amin @kutilk2 Bize de dua edersin @ahmedexelef Pırrr 😣 @rodin55388092 Belê :)Bu yurdun odasından bıktım😣Evimi özledim yaw 😐 https://t.co/fwL4W1qDd4 @xrabuu Belli oluyor benim 2019 'a ait 🌺😊 @xrabuu Kaç yılına ait 😊 @koccberfinn Olan var olmayan var neden böyle şeyler yapıyon 😬😐😒😣 @Harun35919482 Harıkasınız cidden 🙏 @Harun35919482 Sen boşver kafana göre takıl. Umarım gidersin @Harun35919482 Gidersin umarım. Ama 1 Mayıs 'ta git 😊 @Harun35919482 Hiç gitmedin mi. Benim ikinci gidişimdi. 1 Mayıs gününe ait bu fotoğraf. Çok güzeldi @Fatih75322045 @ahmedexelef Olabilir sende haklısın @ahmedexelef @Fatih75322045 Bende öyle düşündüm 🙄 @Fatih75322045 Seyit RızaAh Dersim ne özledimm ❣️ https://t.co/3Q0Xl7hPyU @AleynaKanmaz2 Hayırlı uğurlu olsun 😍 @rucndn İşte bu ✌️👌 @rucndn Yaram derin 😣Kulaklığımı çamaşır makinesine atmışım 😭 yumoş kokusundan geçilmiyor 😬
1/18
2020
@amedqoserr47 Ser seran ser çavan hati Apo @amedqoserr47 Bı xer hati. Çave me lı re bu Apo @bagerdyb Sonunda benim gibi birini buldum kfhskhf @irodisa_JEHR Bu Ne ya 😅😅 @Berfin___b @nerimansylmz Yaa canım 😍sende güzel oynadın ama 😘 @nerimansylmz @Berfin___b Kusura bakma canım bilen birini görünce seni oyundan çıkartmam lazımdı. 😅😁😬Sonunda cide oynamayı bilen birini buldum. Doyasıya oynadık 💃 @Berfin___b ❣️ @kamo1247 Topıkeee maya ke 😍😘 @yilbasiaskeri Kahkaha attım yaa 😅yok yok kilolu değilim hele bu adam gibi hiç değilim 😅😅😅 @yilbasiaskeri Kesinlikle. Benden daha kilolular tombul tombul 😅 @yilbasiaskeri Valla yurdu benden daha çok sahiplenmişler 😁Velleh çok rahatlar 👌😁 https://t.co/duRHuSK7Mu @Harun35919482 Haklısın @Harun35919482 Benim de az kaldı ağlamama🙄🙄 https://t.co/JCjEOYxciBSürekli rüya görüp uyanmaktan sıkıldım. Ağlacam yaw 😣
1/17
2020
En güzel şiirle umarım 🙏 https://t.co/p45uBHAXMN“Eğer kaderinse, bütün dünya karşı da gelse kavuşursunuz..” https://t.co/Tt5obN3ooC
Retweeted by Şinne @seherrbozkuss Tew babam Tew @seherrbozkuss Haklısın 2 yıl sonra @Sezerkzkaya Çi çiyeHayatta enteresan şeyler oluyor. Dedem beni aradı ez şok 🙄 @yilbasiaskeri Çok güldüm 😅😅Kardeşlerimin e okula baktım şimdi. Tam da benim kardeşlerim gibi davranıyorlar. canlarım benim ❤️Geceler kara tren, geceler Yüklüyor bana seni, geceler Bende bir resmin var, yüzüme bakmıyor Bende bir resmin var, yüzüme bakmıyor… @rucndn En güzeli kfkjljk @rucndn Çünkü kaçak çay xoşturrr 😁 @dawinay Umarım 😬 @dawinay Hayırlı olsun :) benim sadece bir bütüm var vizem 36 geçeceğimi halen de düşünmüyorum 😁 @dawinay Hep beraber :) @dawinay Aynısı bizde sınıfça yaşadık kfkjljk
1/16
2020
Bilmem yar kimi sever A leylim nenni de kınalım Nenni de yürürüm, nenni de nenni.Hayatım oda ile yemekhane arasında geçiyor.Ne güzel şey hatırlamak seni, yazamak sana dair, hapiste sırt üstü yatıp seni düşünmek: filanca gün, falanca yerde… https://t.co/AmQMXln1n1İyi ki o kuyuya indim İyi ki o şiiri sevdim İyi ki o sınırı aştım İyi ki kokuna bulaştım İyi ki bana bunu yaptın Sa… https://t.co/hdXtrQJO3n
Retweeted by Şinne
1/15
2020
Sorma bana ne kadar seviyorsun diye! O kadar işte.. Tavanı kadar sokağın ve Dibi kadar cehennemin.. Nazım Hikmet… https://t.co/sAJHiwn7Yn @seherrbozkuss Hep beraber acıkalım dedim 😬Gece gece bunu gördüm galeride. Moralım bozuldu 😒 https://t.co/hnvPTNhU0k @mirecizire Ez derım 🌺💃Dimirim dilê dilê lê dilê dilê lê Te ez kuşt im te ez helandim lê Hawar dilê dilê lê, dilê lê lêArtık Merdin 'e alak şu bileti 😍
1/14
2020

0