Sign in with Twitter

Username:

i love pokemon // πŸ’Œhyoon@nani.gg

442 Following   179,530 Followers   47,796 Tweets

Joined Twitter 6/25/12


@leena_xu can we mount together and fly off into the pretty ardenweald sky 😳
12/1
2020
@karagii you are so heckin attractive 😳 @AriaSaki @brodinplett im in mild pain
11/30
2020
@yueko__ omg.. YUETUBE.. that is so cute..... dinner is on me actuallyhttps://t.co/A3RZT1SIA5https://t.co/JpvJuaBhOw
11/29
2020
@scarra @ForestWithin @asyyyc @zamtron LMFAOIOO @kelseyremige LMFAOOOO KAHSHSKSHDJS WHY @LolStvicious yes but you are also @asyyyc @zamtron hello :) @renniesaurus AS AM I FOR YOU MLADY πŸ˜³πŸ’–πŸ’– @TeanaKitten YOU’RE SO CUTIE TINAAA πŸ₯ΊπŸ’–πŸ’–πŸ’– @bawlynn HAPPY BIRTHDAY MY LOVELIEST LYNN AHHH YOU LOOK SO GORGEOUSSS πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’– I HOPE YOU HAVE THE MOST WONDERFUL DAY MY QUEEEN @HyperSeanic LOLOLOL we did it though thats what countsi've never laughed so hard playing wow https://t.co/5CchPiieF8 @peterparkTV BABIESS @___girlfriends that's YOOOU πŸ₯ΊπŸ’–πŸ’–πŸ’– @jessicahkim hi angel :3 @_itsjackielee JSGSHEHDIE JACKIE @yoojpls the only thing you’re serving is LOOKS 😍 @Evergreenily oh hello you’re the gorgeous goddess!! @Pterodactylsftw you are an amazing lovely lady πŸ˜³πŸ’–hey.. πŸ˜³πŸ‘‰πŸ‘ˆ https://t.co/Lv76dYYsv7
11/28
2020
@renniesaurus πŸ₯ΊπŸ’– it was fun ty for inv!! @starsmitten_ yeah i'm gonna go level my priest so i can be healed by you 😍 @DisguisedToast @scarra LOL this is my first wow exp so i have a lot to learn but i'm down!! @DisguisedToast mythic equips and high level trinket!!yay https://t.co/WThFeH3WIqi got the mount i wanted :D https://t.co/KqUgnQFt9p @scarra @Pterodactylsftw ???? @karagii HERE YOU COME RADIANT
11/27
2020
yep awake because what’s sleep when you dream about the game and wake up wanting to play it 😩it’s been a long run and it’s been nice while it lasted.. good bye normal sleeping schedule hello gaming schedule @scarra HAPPY BIRTHDAY SCAWWA!!! πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³ thank you for always being such a wonderful person and accepting of whatever… https://t.co/TruBuaAnF0
11/25
2020
@peachroll MORNING!! @Irenealing i hope your day starts to turn around into a happy one!!!good morning :3also when did it become 5 am?i say i’m going to stop playing wow for the night to sleep but i don’t think i’ll be sleeping for long..
11/24
2020
@fuslie HAPPY BIRTHDAY LESLIEEEE you are such a beautiful, lovely, sweet and entertaining person!! i love watching… https://t.co/OeJc8Zxbac @leeholic omg.. you look DIVINEEE @LilyPichu you deserve all the followers in the WORLD!!! congrats lily!!!
11/23
2020
@fuslie @edisonparklive HAAAAAPPPY BIRTHDAY EDISON!!! THIS PICTURE IS SO CUTE.. YOU GUYS ARE SO CUUTE πŸ₯ΊπŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ’– @esports_kobe YOU RIGHT THOUGH smart moby!! @esports_kobe a source told me someone was interested in trying it 🧐by that i also mean brain off, only think about game πŸ‘Œnothing feels better than getting addicted to a game
11/22
2020
@kiriise BEAUTY QUEEN KRISSY!!! @starsmitten_ MYYYY BEAUTIFUL BABY OH MY GOOODNESSSSS
11/21
2020
raiding is fun.. i see why everyone is so into the game now.. @risorins oh.. on my way :3only woke up once during my sleep, i’ll take it!! it feels so nice being able to sleep uninterrupted... too bad it… https://t.co/9r8GH561fc @xChocoBars POGGIESS JANJAN so hard working you go!! πŸ₯°πŸ₯° @LilyPichu HAPPPYY BIRTHDAYYYY LILLYYYYYYYYY 😍😍πŸ₯°πŸ˜πŸ₯° AND HAPPY BIRTHDAY MICHAEL I HOPE YOU TWO HAVE A WONDERFUL FANTASTIC DAY!!!!
11/20
2020
@TeanaKitten WOOOO LETS GO TINA YOU PRECIOUS BEAN πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯° @QuarterJade RADIANT BEAUTY JODIIII @karagii LOL YES.. ouran is forever one of my favorites πŸ˜©πŸ’–πŸ’– @RiotMoosey HAPPY BDAY QUEEEENN πŸ’–πŸ’–πŸ’– @BeccaTILTS HAPPPY BIRTHDAY BEAUTIFUL!! @RiotMoosey i’m on nazjatar? i think HAHA omg please whip me into shape 😳 @scarra @starsmitten_ take her under ur wing @starsmitten_ LOLOLOLOL sounds like my first time trying wow.. i got to level 8 and quit... @ayo_dom my friends i'm playing with are all horde so.. i am horde @DekyFPS yeah saw you loggin on here and there @Mendo LOL just trying to at least not get yelled at!!i started playing wow because i was so bored thinking i wouldn't get into it... now i'm up reading/watching guides… https://t.co/n2zNMkjsSb @itshafu YOU GO HAFU diligent beautiful smart inspirational woman 😍😍😍 @AriaSaki LMFAOOOAJDKWJFWAKFJA yes.. i like stoic or cool types 😳 @starsmitten_ OMG ACTUALLY evans... these are all so good @yueko__ SHE DOESSS 😳😳😳 my heart when she was on screen.. @starsmitten_ LMFAOOO YES PLEASE DO ITTTTT even though i know BUT LIKE still yes pleasealso the bleach ladies 😳😳😳 soifon and yoruichi...saw this floating around so.. without posting your age, post your first anime crushes https://t.co/LmUXoq7dGni want coffee @implushys yeah i’m excited to see everyone’s current crush in action
11/19
2020
@AriaSaki HEHE πŸ₯ΊπŸ₯Ί thank you awia chan @risorins @catsgomao can we go when we can @scarra @peterparkTV like... sucking the boba out of the straw of your milk tea right guys? @peterparkTV @scarra u guys have more talent than me in your guys' pinky @eroldstory sounds like a husband to me! @peterparkTV peter πŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ₯Ίanyways time to finally watch jujutsu kaisensome older demon slayer x pokemon https://t.co/HvMTuMsHRP @peenerpark i opened the photo and saw the torn side.. pain @nabiplay i’m literally in awe of your beauty πŸ€©πŸ’–πŸ’– @AriaSaki yesh pwease 😍πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°got my wisdom teeth removed and i keep seeing ads or photo that has food... it looks so delicious πŸ₯ΊπŸ₯Ί i’m weak...πŸ˜” @AriaSaki HELLOOOOOOOO
11/18
2020
[Announcement] New seasonal events, Reactions, hairstyles, save data transfer, and more! Get ready to celebrate th… https://t.co/I0BIV5bfn6
Retweeted by hyoonπŸŒ™βœ¨ @jessicahkim @LogitechG GRATS CUUUUUTIEEEEE 😍πŸ₯° woohoo go logitech @starsmitten_ i’ll be sure to do some uh.. Research 😳🧐 @starsmitten_ LMFAO NOOOOOO its been so long.. @starsmitten_ they're so handsome 😳😳😳😳hello https://t.co/Ya4SaatTWe @pokimanelol GREEN LOOKS SO FREAKING GOOD ON YOU
11/17
2020
nothing compares to the joy i get from seeing winter themes in games around this time of the year β˜ƒοΈβ„οΈ @ywonniee you are doing wonderfully and i’m always so proud to see you constantly growing πŸ’–πŸ’–πŸ’– you’ve come so far an… https://t.co/NxhChappSP @starsmitten_ just back to say u look lovely as heck @LilyPichu AGREEEEEE @BoxBox you will not regret sponsoring this man!
11/16
2020

0