Sign in with Twitter

Username:

Anime lover Megumin Enthusiast Shonen Protagonist in Training

578 Following   4,880 Followers   45,321 Tweets

Joined Twitter 11/22/18


@RaeShawnGDYT Good morning Shawn! πŸ‘ https://t.co/g4TkJdnedX @hulkgamerxx Can confirm @The25thBam_ CHIHAYAFURU! https://t.co/nqVx8ciPPN @s69npai https://t.co/lAhAM7T3Es @FalseDreams01 WOOF WOOF RARF @kingweeb173 The anime did it not me πŸƒβ€β™‚οΈhttps://t.co/JuAmIYGVah
Retweeted by Freedom Senpai @FalseDreams01 Gn Ani! @PingShortex Gngn! @Cartoonmoon4 Kaguya love is War and Rent a Girlfriend! @HappyLovesNino @BepisBoopus Bro πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @KillaBoi6969 https://t.co/b96Hhdu4H5 @KillaBoi6969 Hey now play nice πŸ’€πŸ’€πŸ’€ @KyoumaSensei https://t.co/2GXLYF7XNP @ararawgi πŸ‘οΈπŸ‘„πŸ‘οΈ @Echidnuh @Jowee_301 BRUH @ALover342 https://t.co/BqWt0hhyI1 @kuramazzzz @Jowee_301 you're right i been slackin @Utzyyy yes, i would NEVER nuh uh not me https://t.co/Z6QtJTr1LG @ararawgi https://t.co/a12JAQ3wqK @ararawgi oh ill come alright @udonderee https://t.co/CVjXPg1YR9 @ararawgi he go crazy everyday https://t.co/hXE4uJcB6p @Weebyjoshh https://t.co/HH4Y8lDOJv @kavrimichi YOU NEED TO RELAX @_maugua @Zer0921 https://t.co/PP9cNhD1b6 @Zer0921 fate got all the goated artists lool music and fan art @FinnaSayNigga tanks @FinnaSayNigga delete this @N0s0tros its adorable https://t.co/AtgFUbUxwE @ceooflyrics ohhh lool yeah they wholesome @kuramazzzz im spittin πŸ˜ŽπŸ’― @SwordTwisted https://t.co/EG7AtMAXKD @ceooflyrics Huh? @THESHIELDISBACK Honkey Tonkawonkas @SwordTwisted Could be a good compromise 😈 @Joichibro Don't judge me kudasai @BakaShinjiBaka https://t.co/ug8kOXv8yg @kuramazzzz You said it not me πŸ‘‰πŸ‘ˆ https://t.co/JpoDwo5bxe @Jowee_301 https://t.co/Q0wZ1Y5iC5 @OtakuLachie https://t.co/eEJSb79MkO @DarkSlash69 I'm fucking crying πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @OtakuLachie @FreedomKohai You're welcome πŸ‘‰πŸ˜ŽπŸ‘‰My brain: "don't lewd the yuru camp girls!" The Yuru Camp girls: https://t.co/2IZDlrdwuh @YuigahamasSlave And I love u @udonderee Keep sweet talking me and imma kiss you
5/14
2021
@udonderee Don't think I forgot about u 😈 https://t.co/rxVuMwB2rV @udonderee Right up there with her thighs 😩 https://t.co/zNhjAI3ulb @skullzdrawz Cultured https://t.co/6HartvA25v @akirafudo99 Big POGS πŸ₯³ @jeannealterism "Smuggie" LMAO thank you babe 😘 https://t.co/aPUiT2xmX7 @keybarbeque @FreedomKohai I be watching not reading πŸ„β€β™‚οΈ lol @SwordTwisted I'll um, read that later πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @zoom8421 Apparently alot of ppl had this debate today πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @SwordTwisted LMAO wait he they do?? That's awesome loool @Elitealice2 LMAO @SwordTwisted I haven't read any πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ @pettankoneesan It's all over my TL rn, I don't get it either. Cause they both have colorful female casts and are popular? @Sleeptimeweebs Ppl really just be comparing anything that's popular it's ridiculous 🀧 @lionexprime1 https://t.co/Do3slXrgH3 @bageIman I'm weak for freedom bikinis 😩 @kingweeb173 I like all of em too they all can get it @kingweeb173 Good morning KING πŸ‘‘πŸ‘‘ https://t.co/55s7k6T2Am @DB_Xeno_ πŸ’―πŸ‘β˜€οΈπŸ™ŒπŸΎπŸ˜ŽπŸ„ https://t.co/ixUZQiZ6MV @krimiza Ion know ppl just compare any two shows that are popular @ItzAr_tYlol Hmmmm @Borkbusters Like a bowl of oatmeal 😩 https://t.co/jeGqp3xXHw @XChrome86 And thighs @BensSingle Thanks Drake @Dawn60275375 And the frickin thighs @fmb1130 Hallo! @yukinonForever That ain't me https://t.co/D6TmdcnxMg @yukinonForever @yeloidachi @sodachienjoyer Nah fr too many of y'all πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Stop comparing these two shows and just enjoy the god damn titties https://t.co/Sz0T0FHW5q @yukinonForever Ong 😩 gm yel! https://t.co/5B2gFDIj0J @znader4k I'm sorry! Glad to hear you're almost better tho β€οΈπŸ‘ https://t.co/yzm3jWXTBr @ninesexplosive RARF @Jrawckk Good morning Jra! πŸ‘ https://t.co/J66ao0pzZJ @RakuShokuJ https://t.co/I4oZW1kOHi @Jowee_301 RARF RARF RARF RARF RARF RARF GOOD MORNING J!! πŸ‘ https://t.co/peZbNqGgvS @Shin0buGoat Gratz YANN!This thread is filled with alot of booty πŸ˜‚ @SoriaEspinal Afternoon Tom!! It is here too I'm just a degenerate πŸ‘ https://t.co/iVgXt6GeOL @DB_Xeno_ Booty Good Morning Xeno!! πŸ‘ https://t.co/l9hvpNiTI7 @Borkbusters I give it a 6.5/10 sleep! @FreebornPedlar Booty Good morning Free!! πŸ‘ https://t.co/EB4EFPhJZd @Aiden2OP Gm Aiden!! πŸ‘ https://t.co/iaBNiYr7Md @iSaintsreal YOOO THIS ART IS POG!!! GM BABE YOU SPOIL ME!!! πŸ‘β€οΈ https://t.co/abaWfpr6sR @bobbbie001 Oh WOW good morning Bob! πŸ˜‚πŸ‘ https://t.co/92lybaJV0Q @ROCuevas95 Booty Good morning RC! πŸ‘ https://t.co/Npv1ClR4ET @DrBeniboi Booty Good morning Beni!! πŸ‘ https://t.co/ruXjESidtw @SynthHeroHikaru Gm Hikaruuuu!! πŸ‘ https://t.co/aMFFhIGlpG @Dylantoshi Gm Dylan!! πŸ‘ https://t.co/przU5Z6pxd @FalseDreams01 Good morning Ani!! πŸ˜ˆπŸ‘ Hope you enjoy yours too owo https://t.co/a5zQ3DF4hb @NagiAoee Gm Ash!! πŸ‘ You too UwU https://t.co/roR7XkK8iB @Borkbusters Good morning Bork! πŸ‘ https://t.co/rPLwOIWg0k @SLLLRDFOAE Gm Soul!! πŸ‘ https://t.co/yDP0ZhtdoN @Sleeptimeweebs Ohayo Noriiii!! πŸ‘ https://t.co/xANCTiiMvP @Heroekuseru Gm Redo!! πŸ‘ https://t.co/JSjkIj8JyR @Franciscfranko Good morning Franco!! πŸ‘ https://t.co/FpjWNmpyDa
5/13
2021

0