Sign in with Twitter

Username:

kwontol

712 Following   703 Followers   5,508 Tweets

Joined Twitter 1/30/20


@sbyfess gatel gatel, ero a, bole mengabaikan telek, asline yo misuh2 soale ga direspon @sbyfess ga pgn galau, dan gatau solo traveling seng sampek luar kota, tapi lek mben lek galau, rencanaku seh pgn e ngunu, solo traveling. @sbyfess mudo @sbyfess terlalu percaya yo ga apik, terlalu ngekang yo ga apik @sbyfess bintang 1 @menfesssyg JANCOK, MURKO @sbyfess tergantung, lek menurutku yo wajar2 ae, jeneng e ae sayang, mosok iyo berekspektasi lek pedot bakal bacok2an @sbyfess gaopo, dilakoni ae, suwi2 lak pgn nyulek matamu dewe lek metu pas malam Minggu @pelpelanwangi @sbyfess raimu elek yo koyok tekos @sbyfess kodam seh @sbyfess tunjungan, bambu runcing, balkot. @Sincee2019 allah : "banyak mau ni hamba" @ambarwww_ @sbyfess ndak og, malah muni "deg" tak gepuk geger e soale. @sbyfess watem ono mbek ngomong, "niat dadi kipas ga? lek ga niat tak idek gulumu Sampek melet lo" tak ramal pasti… https://t.co/oLPhMhjSy9 @anaayyyyyyyyy @sbyfess lah kok balek takok @__apaajadeh @sbyfess ok @sbyfess opo seh samean iku kok iyo haa? kadang yo ngunu? karepmu iku sakjane yaopo? @sbyfess dusone arek arek ga ketulunganHALAH JANCOK
10/23
2021
@sbyfess lah mbo @hapisakbr @sbyfess mangkane nongki e nk warkop seng rego kopi e 3k ae, jare wong2 "gaopo murah pokok e rutin" @afroditedemigod @sbyfess lah molehku sewindu pisan @seoksoontalkk @sbyfess lek nk omah terus ndak entuk duwek, trus lek aku pe ngopi nggo duet opo? @Saostiram_ @sbyfess lah motoku ket cilik wes dipasangi infra red kok mbek makku @Sincee2019 @sbyfess sering, soale belom makan, gpp dolen pokok e maem sek.kamu jangan jadi orang Eccedentesiast, nanti cepet gila.
10/21
2021
@sbyfess mboh wes nder
10/20
2021
@ciiaowl gandul e ga peng pindo a?kiw kiw, pokok e guduk gunung kembar. https://t.co/lhdLtSas3q
10/17
2021
akhirnya aku healing kintil. https://t.co/YZyZZLDktt
10/15
2021
bangga bgt ngancani knco2ku ngombe, tapi aku ga melok ngombe, rekor nih bro. @sbyfess ADHD iku opo rek, sek isuk tolong jelasno dengan simpel. @anakpribumi_ kamu mau? tak cariin pelanggan pertama @sbyfess JANCOK KONbuka usaha jualan ayam2an laku kyknya, menu spesialnya ayam kampus, laku ga kira2?
10/14
2021
@sbyfess pokoke golek duet, golek duet, golek duet
10/13
2021
@sbyfess matamu i njaluk disumpel telek
10/11
2021
dipotong sak ndog2 e ya. https://t.co/biJarMdUyT
10/10
2021
@sbyfess lek seng tak delok cringe yo ga iri, lek seng keren yo iri, tapi yo yaopo neh areknya juarang ngepost og, yaweslah ya. @diyaregita @jefrinichol dikamar mandi, posisi si cewe kayang, posisi si cowo ngawang @sbyfess tapi tiap bangun mesti mikir "yok si miskin kerja lagi yok". @sbyfess lah aku turu jam 7-10 isuk tok liane melek gae kerjo shopiput. @sbyfess kyk e seh, ga kesusu nder. btw info loker nder. @sbyfess wes mbak, mosok ngaboti arek smp sampek kyk ngunu
10/9
2021
@sbyfess isok, cuman yo kudu isok ngregani pasanganmu seh @sbyfess njajan @manusia_sawo @sbyfess kemahalan ongkosnya 5k udah cukup @sbyfess ngindenbismillah fipper seng sek tebel @sbyfess garuk2 bokong @sbyfess ngueyeeell ae senengan e
10/8
2021
@sbyfess cari cuan nder. @sbyfess bernafas, makan, minum, melihat, dan membaca
10/7
2021
@sbyfess enggak @sbyfess duik e diuter nder, disambi dadi bakul, bakul masker, bakul pakaian bekas.nek kulo mboten pripun pripun, mboten mboten pripun, kulo pripun. nggeh mpun.info room seng nggak nggarai tentukan bwosss. @ainiremeknemen @sbyfess obat @sbyfess pake telunjuk nder, kelingking diadu sama telunjuk, menang telunjuk kok. @sbyfess yo mumpung grg jeru nder @sbyfess edy foto @sbyfess ayok mas @sbyfess dpt tf nyasar @sbyfess gampang2 susah @sbyfess TP PAGI THE ONE AND ONLY @sbyfess lah aku wingi minggu pp sedino tok, teko malang maem penyetan nak pujasera ngarepe stasuin malang. bar ngunu wes muleh maneh. @sbyfess female ambek male @sbyfess oleh @sbyfess aku tahapan xpresi sedino langsung dadi, mbo lek seng tahapan bca @sbyfess muosok lanang klemar klemer
10/6
2021
@sbyfess kudu napuk, gaopo seh sakjane, tapi ero maknae "menjaga perasaan pasangan" gak seh?Alhamdulillah, untung kuat melek bengi. panjang umur wong2 kyk ngene. https://t.co/D6drEVgw5C @sbyfess makasih nder. @sbyfess lek aku seh yooo, ambil 2 2 e selagi mampu, engkok lek wes ga ngatasi yo pilihen seng endi seng lebih menguntungkanmu. @sbyfess aamiin ae yo nder ben turumu engkok nyenyak @sbyfess aku patlikur jam nyopee, alias info loker ben shopeeku tak gae sambian @maricyaaahhh yak siap @sbyfess bismillah tak tututi nder, aku sek 4 ulan. @yoesngeneiki "oke jadi kita sekarang akan bikin tutor cara membuat bakso tikus" @suunnyyy_ beli kak, lewat shopeefood namanya ampera palapa masakan padang - sukolilo, kalo iya aku otw kesana nih,… https://t.co/gb1uZ04LSB @hopeushappy @sbyfess buener @sbyfess diterno kancamu @sbyfess Y @sbyfess ben kowe ndue knco seh, soale iri ndelok kanca2mu podo waan mbek yang e @sbyfess halal dijejeli sandal seng mari ngidek telek kocheng @sbyfess haaa opo? aku ga krungu blas nder sumpah. lek moco, iyo. @Paguyubantawaa @AREAJULID lebih ke riwayat sih mas @sbyfess ojol ae nder @Ifannnnnnnnnn @sbyfess tak gae mungkin ta mas? @nanalovesblack ngeri lapor suaminya @Sincee2019 yo sepur @bkndms yo yaopo neh, keadaanajg typo, baper ga yo guruku? https://t.co/c6OaBmhvXt
10/5
2021
@sbyfess pengen ngen- @sbyfess ojok dipikir, mangan o @sbyfess keturon sampek ngiler2,Twitter sekarang jadi badut https://t.co/WZdA9kEUF5 @sbyfess lah mosok aku ero yoan yoo, yokan? @Sincee2019 emot dosen (👍) @adimasanggaraaa woiyoo ga kepikiran, yowes lek onok kabari yo mas.
10/4
2021

0