Sign in with Twitter

Username:

Artist, Queer, Fat, She/Her, and honestly just doing my damnedest.💗💙💜 🎨https://t.co/P1UzmLy6mm🖌️ 📷fat ref photos: https://t.co/Muodbbh5rx

625 Following   1,809 Followers   5,306 Tweets

Joined Twitter 5/3/09


@aetataureate Omg same @resoluteCourier @LostWeaver Unfortunately she apparently had it earlier in the year. Either way, the island thing… https://t.co/F9VngnKSJqFor anyone interested, this will come to my Etsy eventually, but if you need it now, here's how to get it early! https://t.co/IgzMm9RYf8 @scarritt82 Hello!! From one quasireal-interdimensional bi to another: yayyyyyy!!!! 💙🌸💜 @moonjellybeans Thank youuu 💙💙evening bump https://t.co/nNGy5zmnZZ
10/29
2020
@jijidraws Holy shit!!!!!!! You look MAGICAL!!!! @PeachBite_ 💙💙💙 I figured you understood how it is! Your work is beautiful!! @PeachBite_ Idk about others, but I know I get really self conscious about how much I RT so I tend to like more oft… https://t.co/wtkajv94PDWould you kindly? https://t.co/AinluZqs9L @chung_alex4 @tofuandtea14 This made me snort I laughed so hard 😂Packing up my #PotooStickers for the sticker swap @aetataureate set up!! So excited to get there babies out there. 💙 https://t.co/3rpuEqwuDtBefore I forget... Here's a little sneak peek of my contribution to the @fatcraftzine ;) https://t.co/q3ukZrBAEb
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪The cover for @fatcraftzine ! She’s a giant squid who has won many battles 💪👏 be sure to check out the zine! There… https://t.co/6LWmfVUq1a
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪Here's another preview of my piece for @fatcraftzine! Preorders, bundles, AND instant pdf downloads of the zine are… https://t.co/9kvnpQwDxh
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪What's this? A sneak peak of my adorable nymph for the @fatcraftzine volume two? 😎 Which, btw, is open for preorde… https://t.co/Kqeri1rv5s
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @AgentPaloma Omg me and @msjkiwi watched this together in college!! So good 😍 @iwatchtoomuchs1 Dh is the best. It's pronounced "duh"Just added a brand new P*treon tier, the Luck 7 Sticker Crew! Every month you'll get a brand new sticker before it… https://t.co/1kmVpCCt8oYou deserve to take up space. Fuck anyone who says otherwise. #fatacceptance #fatliberation #outfat https://t.co/y7yr04pUBGHello, my name is: https://t.co/wI2hwJfhL8 @OblivionDrive Ugh. That was short lived. 😂 Oh well, must press on and hope beyond hope for the best. @OblivionDrive Yeah, same. I just checked and was very excited. @OblivionDrive Yay!! Also, some good news: new poll out of wisconsin has Biden ahead 17 points!!! 538 now has trump… https://t.co/MFqzyzEwPLModern Tarot by Michelle Tea is another favorite tarot book of mine. I just really like her voice and perspective!… https://t.co/RV8ffGqzU8
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪Some more tarot resources! Asali Earthwork is a queer Black femme-curated resource and blog. They have a wonderfull… https://t.co/riPn4bZL8s
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @daersay @AZRunning Every literal day for 9 years???The Republican Party cheated. They cheated because they're scared they can’t win through the democratic process. T… https://t.co/HxXmevtimA
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪I love this picture and I'm inexplicably in love with the ocean. 💙 https://t.co/ott77Vftll https://t.co/CQv4vMVUni @kevinpurdy @YouTube Haha yes!!! I love it because it is terrifying but I'm safe. @LostWeaver @YouTube Ugh, so disgusting and frustrating. At least I can block advertisers on Twitter. It's garbage… https://t.co/9zDVRJC62x
10/28
2020
Had a nice little time painting these cuties this week. See the full video on my p@treon! (Link tree in bio.) 😘😘😘 https://t.co/9p1wwQFbFzThe trump ads I'm getting on @YouTube are nothing but lies. Fuck y'all for allowing this garbage. Everytime I refre… https://t.co/EpYz3nfkOB @iwatchtoomuchs1 Hell yeah!!!!Never have I ever been this scared over something that has a 12% chance of happening.This is the most important election of our lifetime, and standing on the sideline is not an option. We endorse… https://t.co/n1MzkqA5gY
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @Danielleri Thanks, me too. 💙💙Oh hey, I guess it's been over a year now, so. https://t.co/61Dl8wLVat
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @MatthewDaVault Omg so sweet 😍😍 @KayworxX Yes! SAME!!! 😂😂😂 @KayworxX Omg yes. It is so devastating to me. The only appropriate use in this situation is to end a "thank you!!… https://t.co/igcfOFFjDS @_raniamu @hodgman Like... Bread dough and pesto does not a pizza make. What is gordon thinking??? @unholycock @hunagloshi It makes no sense!!!!! Bread dough and pesto does not a pizza make!!!Paging @hodgman Is this a pizza???? https://t.co/5gKvc1bZdA @hunagloshi @unholycock Maybe there's just a thin layer of pesto? This is very confusingDo I have any followers in germany who are/know someone who us a tax consultant / advisor (Steuerberater) who has e… https://t.co/BnHxR5jWKo
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @mrleomateus That's wonderful!!! Congrats on all that hard work patching off 💙💙💙Things are rough and this project is a bright spot for me, so I thought we could talk tarot resources. I'll share s… https://t.co/5viNpPq3hG
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪💙💙💙 https://t.co/2XJc0NuKed @iwatchtoomuchs1 Thank you so much, friend. 💙💙💙 @BradHarless2010 Fuck yes!!! Way to go, bud. @Mooshyfluff84 https://t.co/5l90guwKWk @oblivion_hound Awww thank youuu!!!Y'know what? Shit sucks right now. If you need something nice to do, color this fat witch! Just download the images… https://t.co/S0aFY4XOP4 @Danielleri Enterprise is one of my absolute favorites.💙💙💙 I watched a lot of it with my Dad when I was a teen, sam… https://t.co/HkMwyGZi0h @sarahhollowell Omg yes this!!! Also, if I had a dime for every time a doctor has told me they think I'm diabetic,… https://t.co/mmjV3wpTQ8This shit is not over. We're going to make them rue the fucking day they put their own selfish, evil desires ahead… https://t.co/20xP4xff11lesbians anyone 😳 https://t.co/ucY5Iej1HF
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪
10/27
2020
I participated in this one and I can promise you it's full of wonderful and crazy amazing works!! Please check it o… https://t.co/sYKZlS65SI
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @whenidance That's so wonderful!!! Yayyy!!! @tofuandtea14 He is a perfect angel who has never done anything wrong in his whole lifeLet's face it, the best part of scary games is watching someone else play them and get absolutely scared shitless… https://t.co/cntyp8oyt6 @JGtotheMAX Im sure it's going to be amazing. cant wait!! @melissaacevedo That came from the dumpster??? That's amazing!!! also, it looks super cute in your place 💙💙💙 @ohhlilly YESSSSSSSSSSS @daersay hahaha, sounds like you're doing the day correctly. 💙💙💙💙💙 @LeTalkingMime Awww, that's delightful! thank you @Kam16Mini 💙💙 @celmalle YASSSSS!!!! pupper 😍😍😍😍 @HufflepuffLord d'awwwwww! cutiesssss @whenidance omg thank you such a precious baby @andreastreeter holy shit this is incredible. thank you @JGtotheMAX Awww, that's wonderful!! Congrats, friend! @Nimyane oh my god im crying so cute and perfect @HufflepuffLord Awww that's really sweet 💙 @Nimyane I'm gonna need a pic!!!Feeling real hopeless today, friends. Anyone have done good news to share? @PeachBite_ 👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀By the way if you like my animal illustrations and wanna throw some monetary support my way I have a PDF book of th… https://t.co/4kjWfni6CD
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @KayworxX These are so beautiful!!STOP USING THE SPONEGBOB SPEECH MEME AND STOP RETWEETING PEOPLE WHO USE IT. I’m so fucking tired of seeing this abl… https://t.co/q4z3BfMtfG
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪Big Question Monday: where should I affix the BunVengers that just arrived from @fugitiverabbit?? https://t.co/d6rNootKcn
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @davebrarian Awwww yayyy!!! I'm so glad they arrived safe and sound. 💙 @Ranger_556 How did you even find this? 😂 I kinda doubt you follow OP. @wavingpeople I'm loving this tbh. 💙💙💙 @zachheltzel I'm just going to take a stab in the dark and guess she is cis, white, and straight?https://t.co/XGw2BmneAvHello! I made this coloring sheet for my P@treon friends this month. You can have it, plus all my other exclusive s… https://t.co/NCkAPSdKYH @BradBurris Yep yep yep!Honestly, the left's got Hellboy AND Dave Bautista so I think you can tell what the correct side is. https://t.co/VCTvfsZ414 @MrsDaftPrawn This is very good 😂"What's your creative process like?" Me: https://t.co/f2t2f5ky9a https://t.co/96vGcoJg87Be sure to A) check the date on this tweet, and B) read the top response. https://t.co/xDmI5i0HnH @zachheltzel I just desperately check 538 constantly and feel my stomache drop out my ass every time the 12 changes to 13. 🙃🙃🙃🙃US population: 331,000,000 South Korea pop: 55,000,000 so they have 1/6th of our population if we take 1/6th of o… https://t.co/nGysqnhyU7
10/26
2020
@OblivionDrive Teal and yellow all the fucking way!ANYWAY. ✨ More info soon! https://t.co/iFYeUs898Q
Retweeted by 🎃Sleepy Ruby👻 ✪ @SailorAstera Yesssss But for real though, this is a wonderful idea @SailorAstera https://t.co/xcG73jExTCThis. All of this. https://t.co/1NpJHvXJqC
10/25
2020

0