Sign in with Twitter

Username:

0 Following   502 Followers   511 Tweets

Joined Twitter 9/3/21


Rasah ngarep, Sing cedak de'e ora mung koe! Tak baleni meneh woi! Sing cedak de'e ora mung koe!Ojo pedot yo, aku emoh ganti meneh I Lope you sandalku :*Lagi difase : ngga mau tau, terserah bodo amat, ora urus.Ora kabeh sing digawe story kui kenyataan, Kadang gawe story galau padahal pringas-pringis, Kadang gawe story seman… https://t.co/QDcCesURliDitelateni wae jomblone, sopo ngerti sekali untuk langsung rabi :vTetep ngadeg jejeg masio kliyengan lan tetep ngguya ngguyu masio sedikit rodok ngelu.Umpomo akhire aku milih lungo, kui ora berarti aku loro ati nanging mergo aku sadar diri.Sebutno judul lagu sing iso disingkat, contoh : Setia untuk selamanya (wong lanang) Lali janjine (wong wedok)
1/21
2022
Nyesel aku tuku rokok samsu 2 bungkus, padahal nambaih 837ewu neh kenek go tumbas mas go ngelamar awakmu :vOjo meneh koe mbak, mbokku wae seng jare sayang ro aku wae malah rabine ro bapakku kok.Wong liyo mung nyawang pas lagi hahah hihi, pas mosak masik ngene opo yo ngerti, opo maneh perduli :)Duh gusti paringono kulo kekuatan "popobarbiecantik" ngeh mboten nopo-nopo :)Cah wedok rabakal ngerti rasane dadi cah lanang pas lagi PMS :)Takok lurr, kowe nek dolan neng omahe calon morotuo biasane mbok gawakne opo?? Seng jomblo rausah komen, ngawur mestiSuaramu,wajahmu, moodmu, cerewetmu, ketidakjelasanmu, semuanya aku sukaWes to terusno leh mu ngrespon kono kene, selagi aku ra ngerti kowe tetep aman.Kulo mpun mboten gadah rencana Gusti saiki kulo manut rencanane njenengan pripunKangen dipeluk dimanja karo dibisikin "celonomu tak copot yo sayang"Tetep langgeng karo aku yaa Masiyo awakdewe jarang akurSebenarnya lakiΒ² itu bukan mencintai diamΒ² hanya saja enggan untuk mengungkapkan banyak pertimbangan contohnya : ke… https://t.co/otmtGnTZtsAntara manisnya syahadat dan dahsyatnya syafaat, aku percaya sujudku dan sujudmu akan bertemu di amin yang samaKembalilah sebagai temanku, dan lupakanlah bahwa aku pernah mencintaimu.
1/19
2022
Bakal tak kancani susah lan senengmu selagi kowe iso nompo kekuranganku lan setia karo aku :)Enak banget ya hidupnya.. iya, kan yang dilihatin enaknya aja, bagian stress nya ku simpan sendiri, sampai mau gila.Prinsipku saiki mung "Maju tak gentar mundur tak ganjel" sisane tak pasrahke gusti allah.Urip ki sing tenang, imbangi karo keadaan, mergo sing mewah kui durung tentu indah.Umpomo jodoh iso dipilih, kowe milih sopo man?Kanggo sing lagi jogo jodohku, wes culno arep tak jogo dewe!
1/18
2022
Lek masalah bondo aku mesti kalah, tapi lek masalah ganteng, menang kowe jane.FAKTA WONG LANANG wong lanang nek wes tresno wong wedok siji, Diesemi wong wedok liyo milih ndingkluk ora nyawang.Matur suwun dinggo koe sing ngerti aku ono kurange, lan wes gelem nompo aku opo onone.Berjuang ora dihargai, mundur, chat mung diread, blok ae. Disayang ora mudeng, tinggal. Ngemis cinta, sory ora koyo wong susah.Ora kabeh roso iso di ungkapne, ora kabeh cerito iso di ceritakne, kabeh kui mung cukup di syukuri lan di nikmati.Kepalaku kok pusing, apa ini jangan jangan gejala mau jadi kepala rumah tanggamu dek :)Serius takon ndess, jarene berzinah mempersulit rezeki ? trus sek open BO kok rejekine banter :)Wong wedok paling bener ket tahun 1889, sak teruse wong lanang full salah :)Wong lanang bakal dihargai yen rupane bagus, nek ora bagus minimal motore kudu apik.Aku ancen wedi kelangan wong seng tak sayang, tapi aku ora wedi kelangan karo wong seng ora bersyukur nduweni aku.
1/17
2022
Tutor ben iso dadi mbk cantikmu mas, ben iso dibanggakne koyo mbk-mbk cantik liyane:)Sing penting aku mencintaimu perkoro koe ora, yowes urusanmu pokoke tetep gas trabas, jingan tenan!Cukup sambat karo gusti allah wae, wingi sambat lewat story ra enek perubahan.Bukan menyalahkan keadaan, hanya saja sadar diri dengan segala kekurangan.
1/13
2022
Januari wis ono ambu-ambu bahagia urung? lek aku koyone luput meneh. :)Bismillah, kulo lan sekeluarga tindak lan rawuh datang mriki minangke niatipun nyuwun putrine panjenengan dados istri kulo.Fuck "karma", kami lebih suka menyebutnya "gusti Allah mboten sare". :)Wong tuo ne tani, anak e kuli, yo sopo meneh nek udu aku iki, ngono pengen e oleh spek bidadari yo remukk no hahahaDosa yang sudah kulakukan di awal tahun 2022 ini adalah majang foto editan, tak nggo status sosmed, nggo foto profi… https://t.co/9Wnc4M0RSaMaturnuwun yaa, tak kiro setelah ngerti okehe kekuranganku kowe bakal lungo jebule kowe tetep stay neng aku LopyuuKaet mbiyen og jomblo ae sakjane uripmu payu pora to cok dancok asu nek ra celengSakjane yo dudu sopo sopone, tapi nek ngerti dee akrab utowo cedak karo wong liyo kok rasane maktratap yoSelain terbiasa fast respon, aku yo terbiasa peduli tapi ratau diregani:(
1/12
2022
Nek idamanmu sing ayu,putih,iso macak,kalem,nek dikandani manut,yo sepurane mas aku gagal dadi idamanmu la wong aku… https://t.co/m8jc9R8ayVSemisal cintamu ora dibales, ora usah sedih,slow,anggep wae awakmu sang surya yang menyinari dunia (hanya memberi tak harap kembali) :vWeruh mantan gawe status tentang kesetiaan, rasane pengen nekek gulune :vSing mbiyen pengen cepet-cepet ndang dewasa, lha saiki wes dewasa piye kabare?Ganteng ora, sugih yo ora, aku ki mung modal gak ndue isin tok jane.Bahagia kui sederhana, nyawang koe disio-sio karo pilihanmu, hawane kudu syukuran karo tonggo sak deso.Sekarang gak mau ribet, yang penting sehat, hidup tenang dan banyak uang.Masio gabutmu neng aku sayangmu neng dee, panggah tak layani mbake :)
1/11
2022
Opo gunane ati nek motor karo rai iseh mbok nggo patokan dinggo nyanding koe.Jare si mbah : Modal ngadepi urip kui, sabar karo nrimo leMarimas cair = 2.000 Marimas bubuk = 200.000 Seng ngerti ae :)Kene opo anane og dipadakne karo seng oke gayane yo ndlosor totalBayangno ibuk e yangmu gawe story fotomu terus captione "Calon Mantu" bayangke sek tapi, kenyataane keriSing gemati bakale kalah karo sing susune gedi :vSakjane aku sayang banget karo awakmu, seneng karo sikapmu,sifatmu,perhatianmu tapi pas aku ndelok foto profilmu rasane rodok piye ngunu :)Posisi lagi dalam kondisi montang manting ora karuan, koyo susu sing lagi ora behanan.
1/10
2022
Nek rasah pacaran pie to? langsung das des sat set koe serius ayo rabi.Pengen dadi sing terpenting neng uripmu, tapi yo ra pengen mekso awakmu sih. Cukup aku mbok anggep ono lan awak dewe iso saling menghargai.Mlayuo sak bantermu, nganti koe sadar luwih penak mlaku bareng aku.Nikmati masa mudamu, nakalah semuamu, hidup tak selalu tentang cinta, cinta marai pekok sumpah :vParingi awak seger waras gusti, cobaan model opo wae tetep tak trabas kecuali udan deres aku ngiyup.Opo enenge mawon, rasah sok elite, paling nek entek duite yo mumet ndase.Dunia akan lebih indah apabila kowe dadi bojoku :vTetep semangat, ono kewajiban sing kudu dilakoni, ono tuntutan sing kudu dirampungi.
1/9
2022
Digawe alus yo gelem, digawe ruwet yo manut, nek digaweke esteh karo mie godok yo tak pangan.Wes gede to? yowes sinau'o nompo pait legine kahanan, arep sambat? percuma, ra bakal ono sing peduli kecuali awakmu dewe!Wes tekan semene meh mundur yo eman, onone mung maju maju maju gass losss banter ra minggir tabrak.Tetap dibalik layar tanpa suara, berbicara secukupnya dan seperlunya saja :)Masio rupaku ra patio mbejaji ngene, nek masalah gemati wani di adu su, jingan tenan og!Bayangno esuk esuk kowe oleh chat ngene seko yangmu, "maaf yang aku mau bengi keturon, keturon karo wong liyo"Shitik shitik lemes, opo opo lemes mbok yo ndang prekso kono, rasah sambat neng status!Pokoke aku saiki lagi berusaha untuk tidak kakehan cangkem, wes bodo amat, ra urusan.Ya Allah paringi jodoh sing jowo, cino yo ra popo tapi aku ra iso ngomonge.Ora popo awakmu ora mbales sayangmu yang aku, tapi tulung reganono perjuanganku mati-matian dinggo awakmu :)
1/7
2022
Tenang mas, seng penting sampean setia + ngerteni + ora pelit + sabar wes wong wedok bakale bertahan total neng sampean.Apapun masalahnya, misuh adalah ucapan untuk mengimbangi biar sedikit legoSambut seng teko ikhlasno seng lungo hargai seng berjuang lalekno seng dadi kenanganSelagi sibukmu ora mendua, aku panggah nekat bertahan karo awakmu tapi nek sibukmu mbok gawe alesan dinggo ngeliyo… https://t.co/u1bvZD5mGwWong wedok cantik emang okeh tapi seng genah cantik iku wong wedok seng jeneng mburine "A"Wong wedok i lucu, nek nglarani ora kelingan tapi nek dilarani pisan koyok menungso paling tersakiti sak dunia :vWong lanang nek ngomong "Mbok yo aku golekno cewek" Iku asline ngode kowe ben dadi pacare dee mbakKok kamu dingin sih, tak bakar ndasmu lho.
1/6
2022
Sakjane tahun 2022 aku pengen berubah, tapi bingung arep berubah dadi opo.Tak lakoni sak mampune, tak nikmati sak onone, lan tak syukuri sak kabehe.Kamu kok cuek si habis maem kulkas ya?Cintaku memang tak seindah surat cinta starla tapi cintaku padamu insyaallah lillahitaala <3wong koyo aku rak teko pindo, kadang ping songo barang saking goblok e :)Sedikit ruwet, tapi gak papa, jurusku durung metu kabeh og !Bismillah 2022 iso luweh apek seko sing wingi" di nei panjang umur, kesehatan, rezeki seng lancar, ben tetep iso ng… https://t.co/4RiBV2fYnh
1/5
2022

0