Sign in with Twitter

Username:

Passionate futurist. Founder of @WakeWithMarley. Here to rant and dream.

347 Following   5,824 Followers   41,025 Tweets

Joined Twitter 11/5/17


@jameshalldon @iambigbitch69 amazing! Thanks @jameshalldon Please share hoodie details πŸ₯Ί @jessicalanyadoo @istoleadriII sweet! Thanks @elbreez Lmfaoooo @kathyykakes Lmao think about it! @ThatHipsterChik 😹πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ @ninagypsy_ 😹😹😹😹 @Imstilltoofly__ πŸ’― @ShainahMAndrews Omg lmao πŸ’“ @_Itsbabylay 😹😹😹 @wavvey_d πŸ’…πŸ½πŸ’“ @bjorn_hazel Lmfao @wwwesleycom This is my favorite answer wow almost forgot clementines existedthis guy used to call me a β€œcoconut” every time Iβ€˜d do something dumb lmao I can’t even look at the fruit the same anymore @doubleed_ U nasty 😹 @YoungTiger__ Lmfaoooooo @_poeticdaze @rosegoldcurls Right! 😹 @THEYVESMILAN Lmaooooo @istoleadriII hello @jessicalanyadoo, do you happen to have time to collab on a quick blog with me πŸ˜ΉπŸ™πŸ½πŸ’— @balenciagafenty THIS is an answer @TheKaciClay Lmfao @___g0ldenchild My personal fave!! @theenuella they need a STAGE @MACHINEgunFUNK2 many layers and good w everything 🍴 @MACHINEgunFUNK2 Lmfaooo why @istoleadriII 🀯🀯🀯🀯 @theenuella hard or fuzzy! @gardensalsagirl lmfao what @dibsmft cheer up buttercup! πŸ˜ΉπŸ’“πŸ’“πŸ’“ @dibsmft Lmaoooooo @istoleadriII lmfao my mind rn @triplicccity Ouuuu fancyyy πŸ’“ @judenie_ the original fruit from the garden of Eden! 😹 @Gold_e1 praying for you and all your haters @istoleadriII are you sweet and tangy and perfect w bananas? @flydiggityfresh cute and juicy πŸ₯Ί @rosegoldcurls Explain 😹 @dibsmft lmao please explain @kay_suigeneris @_munchkinn this is your energyI’m like a pomegranate β€’ not for the impatient β€’ must open slow and delicately β€’ not a daily fruit but an eventf… https://t.co/nExTx1B6U3if you had to describe yourself as a fruit or veg, which would it be? I’m like a pomegranate @aijebamalayo Oh yes this is a good one @mili_meek girl us both, finding men who are whole (and loyal) has not been easy 😭 @byshefon Lmfao @mili_meek Literally how I feel lmao @aijebamalayo wym? lol @dounia I live thru them 😹 @alkhemista I’m TOO enthusiastic so I stumble and SPEED through my points 😭 @roborobb can I pay you for some beginner tips https://t.co/615V9qu1ET @alkhemista πŸ₯Ί why is it SO hard @gisselgissel πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯° @gisselgissel PROUD OF YOU QUEEN! @roborobb really?! πŸ‘€can’t wait to get my public speaking skills up @jemimamartinii 😹😹😹😹😹 @theenuella 😹😹😹 @gaiacreashun Yes! You can even screenshot the photo and google search it and they’ll give you ALL the links for th… https://t.co/GvHXxPBYnYI LOVE people who know how to search for things on their own. I hope y’all have a blessed week. @nemaidumaso shout out to you and your researching abilities, impressed ! @wearepilate Lmfao @brianjameslive @robotfoxxx best tweet @juicyydre_ 😹😹😹😹😹a note to self lol @VeNi_ViDi_ViCie πŸ™πŸ½idk how to explain this but I wish I could live in a house where I could change the decor weekly with the press of a button @TheBigKSo Lmfao ilysm Kelly fr fr fr frIf a women is serious about love, she should only accept the love of men that are greater than her.I loveee when I see women talk about their bf and mention how much he elevates her, inspires her and constantly mot… https://t.co/0I3nLtNQBl @dennisfprescott yes pleaseI loveeeee home decor blogs soooooo much @KissMyMahogany πŸ™πŸ½I feel extremely grateful ✨ @Stay_NepTUNEDin happy bday!!! πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’“ @jaeced πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½πŸ™πŸ½ wishing you all the best!! @TheKitchenista 😹😹😹😹😹as a food photographer I can’t help but look at food pics and think β€œI know that food is cold as hell by now” lol @_munchkinn 😹😹😹 kk @_munchkinn Okay what’s next two fave colors just incase and I still ain’t make it yet lol @_munchkinn @ornellasuad It’s not giving dog bowl? @_munchkinn it’s giving dog bowl, but what color
12/2
2020
@Hmm_suree Absolute hardest @nishachels I’m tryna collect all the cliche accolades 😭😭😭😭😭😭😭 @sudzero6bc 😭 @chrissy_yeo yasss treat yourselfbut it’s fair bc I have a LONG way to godidn’t make the Forbes 30 Under 30 list and I turn 30 in a few months, I’m sick lmao @dounia lmfao energy @thesterlingstdy a breath of fresh air fr @theenuella I’m so impressedblack women from London have been hosting the best chatrooms on CH thus far @HaqCast The table is already set! @robotfoxxx alwayssss πŸ’“πŸ™πŸ½ @robotfoxxx Yes!!! I journal w the purple ones! @robotfoxxx lmao like why’d he even tell me that, but those pens are ELITE @InTheNickATime why does she keep taking a sip out of her drink w her mask on lmfao @alkhemista 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 @alkhemista I’ve been in the house way too long the way I just read this @juicyydre_ Lmao this is my daily wishes @tgrif74 omg I was thinking the same!! Vanilla beans, flours, rare spices etc πŸ₯ΊI’m gonna write a gift-giving blog today
12/1
2020

0