Sign in with Twitter

Username:

Suka sambat,Suka julid dikit, ingin gudluking banyak maunya pokona (bukan orang baik)

268 Following   134 Followers   5,817 Tweets

Joined Twitter 9/14/18


Hati w knp sih sialan..tahan tahan sabaaar. okey !! @Restufals5 Mbung sanes mahromnaSaking semangatna eta barudak ngahudangkeun saur teu neuleu waktu, jam 2 knh gs keliling gustii keur meujeuhna tibra sare.Moodku gemeess fans kianoo https://t.co/oLZ6hHzqem @IrfanR1997 Nya da akumah slalu sabar @Restufals5 Cangkeul @rezasnegara Ga mungkinAlhamdulillah tarawehan meunang imam nu bacaan suratna express. @IrfanR1997 Aku ge cewe teu apal wkwk @IrfanR1997 Pikasebeleun wehAbis buka puasa bukannya seneng malah bete huh dasar jelema :(( @hiflawsm @afrkml apelSebat heula sebat @Bandungfess Basi ajir geus sabaraha urang nu ngepost nukieu.. @farrelfaller @fullmoonfolks Suka aneh2 emang yg penampilan kek gini tuh, niatnya mungkin bagus tapi liat2 dulu tempatnya dong😭 @tvindonesiawkwk P= paeh @FOODFESS2 Milk tea @hiboorans Es buah @FOODFESS2 Bener bngt nder di sini juga martabak ramayana @jek___ noh udah adzan buruan sono makan @infobdg ngga ah mataku masih normal masih bisa bedain korma mana kecoaPuasa nih belum satu hari udah mikirin lebaran aj lu pada, hadeuuh santai aja nikmatin bulan puasa blm tentu lu ket… https://t.co/F9HVGShsUN @alasantri Baru jg jam 10 ntar siangan dikit laa @adalahlabu Atuda isterimh pasti weh aya batalna @adalahlabu Akumh da hoyong batal kumaha nya @cursedkidd gpp ntar niat lg will
4/13
2021
@adalahlabu @MoSalah Emang bener salah saumur2 oge salah wae hiks @ariefdots Astaghfirulloh karek og subuh yeuh gs mikir teu bener @radenrauf Aku dibangunin sahur sama bocah yg keliling sahur mana masih jam 2 pagi gilak😬 @FOODFESS2 Makan nasii @josephine_oi Olo-olo kudu dihudangkeun batur @josephine_oi Si cepotmh kajeun teu puasa oge @KatolikG @NUgarislucu @MuhammadiyinGL Bukannya dah dari dulu ya kiki fatmala mh @IrfanR1997 Ceurik weh tong ditahan-tahan @halleluhellyeah Semangat bng menjalani puasanya.. @Bandungfess Pas keur bobogohan 8 taun katukang padahal caritana kr ngabuburit geus jam 5 jirr ngadon ngajak ngabaso dasar setaan :((Meuni semangat arek sholat taraweh hhhhNgenes itu pas lagi masak baru setengah babak tau-tau gasnya abis 😭 @josephine_oi @nksthi hah?? @adalahlabu Oh karek ngeh uname na wkwk @adalahlabu Asa teu nyambung jng photona euy @nksthi Nyebrang (sunda) @josephine_oi @persib Ngompol na calana ciganmh @Bandungfess Mood aingmh mun loba duitChepp itumh saladaer wkwk https://t.co/N2tKxiCL26 @josephine_oi Duka ketang bisi salah wkwk @josephine_oi Asa apal daerahna
4/12
2021
Tiba2 w melow gini 😭😭 dah ah peureum keun.. @josephine_oi Hadeuhh @josephine_oi Ya emang bener kan mesjidSeru juga ni ada yang bahas persusukan 👀 @josephine_oi Mesjid? @faizsadad_ Maksa amat lu bng wkwk @FOODFESS2 Ikan asin tanjan???Aku puyeenng https://t.co/KJ7rDN0rWU @suryadi16189189 Muhun @suryadi16189189 Ngulilingan alun-alun @maximilea @Bandungfess Respect teh @maximilea @Bandungfess Wkwkwk puyeeng @maximilea @Bandungfess Teh dia orang manaa 😭😭😭 @Husen_Jafar @pantungalimar bng mohon ini habib @IrfanR1997 Keresek @IrfanR1997 Oh muhun atu sami2 @IrfanR1997 Mbung ah ke weh lebaran da bakal boga salah deuiSatu hari lagi puasa setan-setan dikerangkeng zaman sekarangmh manusianya gantian jadi setan. @KompasTV RIP @mazzini_gsp 😂 @IrfanR1997 Ohh.. teu jadi atulah mujina wkwk @IrfanR1997 Abi ek muji alisna alus euy @MafiaDadas 👻 @IrfanR1997 Teuing poho deuiKok rangorang pada suka bngt sama susu bear brand,lidah aingmh ga cocok ya kurang suka:(( https://t.co/If17TtnYvp @Sunda_Fess Kadang hayang kadang mbung,nya kadang2 @halleluhellyeah Biasa w euy apa aing ga normal wkwk @josephine_oi Cukur sono @mojokdotco Lah iya Sholat aja bolong-bolong @pantungalimar Anjir kotak2 euy @Bandungfess Aimane teu boga indung olo2 kudu ku kabogoh @tvindonesiawkwk Bearti orang papua kara yara semua. @traumirai_ Ayeunmh tos eureun @traumirai_ Tunduh beii @IrfanR1997 Leuheung mun petasanmh sorana masih bisa ditolerir ieu karbit jadah asa sora meriamAllohu akbar saban hari barudak ngan nyareungeutan we lodong,aing ek peureum kagebah bae😬😠 @santrimilennial Masya allah.. jogging ndak ketinggalan pake sarung @NUgarislucu Betul sekali mau bulan puasa @josephine_oi Jajan bitel sanes sosis @josephine_oi Moe waos a2 puteran asa pengkor suku jirr @josephine_oi 😂 @josephine_oi Di jalan @AangSurya12 Holaa @__musee Semangat yok @IrfanR1997 Kadieu
4/11
2021
Met pagiii Minggu terakhir 🏃🏃 https://t.co/rKM7PS09AWSakit perut @bdgfess akumh teu gudluking jadi moal miluan #BDGinLove @josephine_oi @bdgfess Sok atu a mutualan mh bisa meureun @bdgfess milarian mutual w min ah bosen cari jodohmah @akang_gin @Sunda_Fess Contona bangga (sunda) mun dina pagawean nya a @Husen_Jafar ngamen bib
4/10
2021

0