Sign in with Twitter

Username:

Holly🌙 @HollyConrad Seattle, WA

🌕Artist, streamer, writer 🌓 Strix on #acqinc 🌔Friend of chickens, pigeons, and mushrooms podcast: @spooky_saturday shop: @wecrowinghens 🍄 she/they

1,079 Following   208,390 Followers   39,827 Tweets

Joined Twitter 8/29/08


Thanks so much for joining @HollyConrad and I for @spooky_saturday ! LISTEN TO CHUG JUG https://t.co/QjuTj4B9YS
Retweeted by Holly🌙
2/28
2021
Happy Saturday, #SpookyScouts! Join @HollyConrad and @kayncli LIVE today at 3PT/6ET on https://t.co/7Qgdpb7Gz4 for… https://t.co/zj6HwSHZvJ
Retweeted by Holly🌙If anyone is interested I'm doing a pre-sale on some original Strix comics pages on the Spooky Saturday discord! SN… https://t.co/SbYLtWVJ3W
Retweeted by Holly🌙
2/27
2021
I’ve been working on some more altar cloths for the shop, I love how this Baba Yaga chimken came out, I still need… https://t.co/myv9o9qFrp @BlackPineSpas Aww! Thanks for listening to the show!! 💚everyone: hey so when is the game coming out us: haha chicken go wheeeee https://t.co/hdYjY0mYJI
Retweeted by Holly🌙Many ducks https://t.co/cJb11xqQ5m
2/26
2021
@FlyingDeebBros right?!?!! I wish hahaha @jack_dire @stevezaragoza They have an Independence Day alien at the café in the back and if I still lived in LA I… https://t.co/CtpoGYQjxG @GeraldoGuacamol @ChrisPerkinsDnD ....yes @GeraldoGuacamol omg. not even @ChrisPerkinsDnD would pull such a sneaky move. Or WOULD he...Post an image of yourself as the final boss without downloading new pics. https://t.co/7UD4g4tyCF https://t.co/25vRo0QrvU @Gregtito SAME ITS SO COLD. Honestly I can't use it when it's too cold out and not sunny, so really only this time… https://t.co/bpj01FHJ0G @Gregtito Yeah! The place I moved to had it when I moved in already!
2/25
2021
The crows are begging for snacks now that they noticed I was outside https://t.co/YlOs0LLDTs @chromaghosting Chickens are not allowed in the hot tub or hot tub adjacentListen I’m not saying this is the ideal life, but it’s pretty darn close look at those fluffy bloomersBonus, chicken watching https://t.co/ZUhHpkzUxlIt’s 44 degrees so I guess it’s hot tub time 🤙 https://t.co/LOL979tnE3preening is a little hard with one leggie https://t.co/LUu0PuhKbZ @chookvibesonly Ugh for real, I get it hahaha
2/24
2021
@chookvibesonly YES IT'S AGGIE. WHY IS SHE SO DUMB?!?!? @chookvibesonly and she's so dumb, she won't go lay her egg in the coop so I have to physically put her in there an… https://t.co/sYtN7Rjf6p @chookvibesonly LOL!! One of my chickens gets extremely mad when she needs to lay an egg, and starts pecking my poor one-legged girl freya @BSnowhand @lindahubbardart @dEEN1cKers0n I should!Orders made to @wecrowinghens are always quality checked by Feathers most thoroughly https://t.co/aL7d4jJQME @DaniHartel I have discovered my best way to defeat these is just tell myself to keep going. One foot in front of t… https://t.co/nApdx8BRNH
2/23
2021
@bluejay_712 @KatHeubeck They helped the neighbor 😭 @TamsRandomArt This is top tier @twittysuch Mama Mia!! @twittysuch I literally died at “spoik” @kayncli PFFT @GeraldoGuacamol LOOOLshow me a picture on your phone that has your energy. not a selfie https://t.co/jt7geSN8mx https://t.co/kCet1oOvG3 @bluejay_712 OH NO hahaha @bluejay_712 PFFFFT we all just out here doin our best for the chippies @bluejay_712 So fierce!! This is how I look at burritos. @kayncli @spooky_saturday I love him I want to protect himThanks for joining @HollyConrad and I for a @spooky_saturday art night! Here’s our new cryptid I drew: the Leaf Lop… https://t.co/hthWfOmURC
Retweeted by Holly🌙
2/21
2021
@dexbonus Aww yay!! Congrats!!Join @HollyConrad and @kayncli today at 3PT/6ET on https://t.co/7Qgdpb7Gz4 for a #SpookySaturday Sketch Session! Let’s draw some creepy art!
Retweeted by Holly🌙Thank you all so much for the support today for my etsy store pin drop, I did so much better than I expected and I'… https://t.co/lo8eaFV6Cf
2/20
2021
I also only have four sets of mood dice left, then they're gone forever! So if you want them get them now <3 https://t.co/1XmHgVP3KFPins are live! They come with a mini print until I run out, and the backings are a picture from a quilt my Great Gr… https://t.co/2C4OeHCTeJ @JacksNotFunny @wecrowinghens that's so cool!! I saw that pattern on Etsy and got SCARED LOL, and thanks for posting about the pins!! @QuandtumTheory @TonyDiTerlizzi @ArtOfLaurenM @steveahn82 C H A D IM SO EXCITED!!! @banana_birdie oh wow!!! That's so amazing!!.@HollyConrad has designed some awesome 70s style pins for @wecrowinghens dropping today!!! They're super cool. C… https://t.co/a3qo9wNlee
Retweeted by Holly🌙 @JacksNotFunny @wecrowinghens omg I love this cross stitch wtf!!! @Caitlin_Hackett NOOOOOOOOO they’re too cute I’m dead @amitydisaster Aww I love it!! 💚 @wyvernofwinter NOOOO I LOVE THEM 😭❤️ @spacecoyotl @QuandtumTheory @kayncli @DocMartians @Tredyn https://t.co/O4aRFdP1J6It’s Friday!! Tell me something good that’s happened to you, or a kind thing someone did for you. There is good in… https://t.co/2Ybjf8k9qs @OmuMacaw I love this 😭❤️I have some art dolls in the works again, surprise D U C K https://t.co/w3JZPzkpFJ
2/19
2021
I love all the art for #AnimalArtistsUnite, here are my little beepers with nice messages 🧡 https://t.co/W1Sr4ykbXXPour résister au froid, beaucoup d'oiseaux font bouffer leur plumage afin de conserver une couche d'air chaud entre… https://t.co/44y6e9eac8
Retweeted by Holly🌙 @QuandtumTheory Yeah!! Apparently “Treasure Craft” was a huge ceramic brand in CA in the 60s and it’s all stumps and weird medieval fontsI went to goodwill today and found this incredible friend https://t.co/4m1QxwohBx
2/18
2021
I NEED MY PIGEON MILKI mean, did he move away?? Does he have a new coffee shop??? New friends??!!? I NEED TO KNOW WHERE IS MY PIGEON PALwhere. is. brewster.Peter, Gloria, and Steve https://t.co/LG1uXUcF52
Retweeted by Holly🌙
2/17
2021
New pins dropping this Friday at 3PM Pacific time 🧡🍄🌼 https://t.co/2cndR51tRD
Retweeted by Holly🌙 @OmuMacaw NOOOOOOOOO @OmuMacaw Rio makes me cry a lot @Caitlin_Hackett I use the iPad Pro with procreate and it’s amazing! It’s easy to stream with too @MicaBurton @levarburton Happy Birthday!! @wyvernofwinter @kayncli @wecrowinghens I love it!!Thanks for joining the art stream!!! I really enjoyed drawing with @kayncli!! Here’s my Seelie and my Banshee! If y… https://t.co/AYTMcKKSuoThanks for joining @HollyConrad and I for #faebruary ! Here’s my seelie fairy and banshee! Let us know if you’d lik… https://t.co/4TJnb5JLq2
Retweeted by Holly🌙
2/16
2021
@wildrosemage @TheCraftingMuse so cute!! Happy Birthday!! @ejbenson @kayncli MY CAR IS UNDER SNOW ERIC WHAAAToday at 4PM Pacific @kayncli and I will be doing some creature drawings on https://t.co/cJjtrFaNok! It's for Brett Manning's #faebruary! @kayncli I keep all your art ever because it's amazing!!here's the whole piece so you can see waffles and morning glory!! https://t.co/Dh3dgMcJNqHappy Birthday @AnnaProsser!! (Art by the amazing @kayncli as always) https://t.co/iS8NmFrEwn @chookvibesonly SO. Round.Ok Badu has decided it’s a snack https://t.co/QNx6RjBt1USNOWWWWEWwwww https://t.co/CfyM6AhP2k
2/15
2021
@ChickyThoughts Omg it’s my chickensHappy Valentine’s Day from me and my spooky snow cryptid! https://t.co/GE3WPZ3tI3The most precious gift for Valentine's Day. 🎁❤️🥰 https://t.co/zcmCKq8fWr
Retweeted by Holly🌙It’s very magical outside right now https://t.co/hTcNAkNYNX
2/14
2021
We’re going live with @spooky_saturday on this snowy afternoon, we’ll be talking about the Flatwoods Monster and mo… https://t.co/CzcTHloTHe @GeraldoGuacamol I laughed out loud @BSnowhand HAHAHA that’s exactly what she was thinking. The sky is on the ground!!! @LyssiDee She is so not smart. Poor precious Aggie.Meanwhile, the pigeons don’t care and are having a great time being brave birds even when some snow gets into the l… https://t.co/VJvmLPI2p2Badu is very displeased as well. https://t.co/wBUsGKeQWGAggie thinks the snow is a monster https://t.co/GXX2QQFJRJ @Jeff_like_Feff Happy Birthday!!! Enjoy this snowy birthday miracle!! LOL
2/13
2021
Volo's Guide to Ancestries & Cultures: Cranium Rat Swarm Rules for playing as a swarm of cranium rats! Do you l… https://t.co/0BK6HAiw1v
Retweeted by Holly🌙A new transmission has been received, #SpookyScouts! A #podcast episode has arrived: Is Your Computer Haunted? Find… https://t.co/nF2mNZlJdv
Retweeted by Holly🌙
2/12
2021
@Patrick_Groome Me too 😭
2/11
2021
@dexbonus Oh no, the eternal hair struggle. I understand it too well. I hate dealing with roots 😭 @dexbonus thank you!! I had to do something fun to keep sane, but it's too hard to do ALL OF THE HAIR, haha ;D @Dan_Dillon_1 thank you!! I'm not even sure where I got it, but I liked that it was a bird LOL
2/9
2021

0