Sign in with Twitter

Username:

Chadoween Havoc BBQ @HorrorMovieBBQ The Great Pumpkin Patch

The Dennis Rodman of Wrestling Figure Collecting

1,405 Following   5,560 Followers   107,351 Tweets

Joined Twitter 8/4/13


@houstorm Same. I don’t need to know everything @FightOwensFight Kevin Stamp? @JPVriess I SAID https://t.co/iRpBUwR38jI still don’t know how caskets were lit on fire with “someone inside it” and I don’t think I ever want to know. The… https://t.co/X6IuZP4mmBI’m on with Randy winning that title to end the night. Tonight was a solid and very tense show.Oh my word https://t.co/yxY7uVyZUpLet’s face it: the drama is all you can eat tonight. If nothing else, they really planned these storylines and angl… https://t.co/DmhKOn3pnKMe every day of the year but especially now: https://t.co/5JFGYUajWeNo he is most certainly not Mr Nice Guy https://t.co/usVPEfoEW6 @PrichardShow From when I was 9, I was The Undertaker! Couldn’t find a hat so my mom made me that one from an old h… https://t.co/geUo3B7lt8 @CheersIan I hope.They really going with these shocking endings tonight, huh? Ok, well let’s see where the rest of the night goes! @RingSkirts I need to step up my game and get a winged eagle @ppwpodcast @HOVAAA I legit forgot about “123 I got your number” btw. Lol perfect
10/26
2020
Yowwwwwza https://t.co/AIOxGLPr07 @KingdomFigure I mean jeez how do you get much more personal than that?!?!?Yeah it makes no sense for that to not end the show. Unless we get a world title swap or MITB cash in. Or even a Ta… https://t.co/4TghQ3KXLSWhatever ends the show better be fucking mind blowing because this will be hard to outdo.https://t.co/IHAndyY6lBThose officials doing a great job keeping control of their company here.STEAK FRIES FOR DAYS ALL IM SAYIN @ppwpodcast @HOVAAA Was this from a random Raw? https://t.co/OQJ9vkBpg5 @ppwpodcast @HOVAAA I loved the BCA version @Stuttsy It’s true. True love is forever thanks to you! @JPVriess It’s what comed out of butts @ppwpodcast @HOVAAA Welp...Looks like I got some painting to do!!! @Stuttsy There’s only one true drone in wrestling and you’re his godfather, aren’t you?Roman said a naughty word! @Stuttsy Demolition 1990 style !!!! @CheersIan Benoit is my second fave theme of all time @HOVAAA Was it the Mania after??hoping Bayley and Sasha main event tonight. That should be a fun match to watch. This whole show is gonna be fun t… https://t.co/WP5O4zUiTJStill LOVE the red Cell.100% https://t.co/gFYgCE6fpC @timlybarger Yesssssss https://t.co/s7ANtiIXDeMOMMY!!!! CAN I GO OUT AND STING TONIIIIIIGHT?!?!?!? https://t.co/yKPlP0RnTY https://t.co/8SLSUdYdDIGangrel was just top level amazing. And to see that entrance live at Raw in 98 was incredible. https://t.co/Lnp8XxKlqa @WCWWorldwide “Hey bud, let’s party!” https://t.co/G0a05kHfco @JoshCultureBlog YESSSSSS!!!!!!!! I still need a Dyna Girl!!!!! That line was so much fun, I wish it would’ve continued!!! @LPizzle NGl those fries look incredible.This song is still a banger https://t.co/wXqTJqk368 @WCWWorldwide I like that. I can definitely get behind that!!!NGL, this could be my new favorite basic release ever. And the scale is perfect. https://t.co/C3DHtfzWZa @WCWWorldwide What’s your holy grail? Be it video games, wrestling, etc?"Your Night To Howl!" https://t.co/Ebn8dqmb80
Retweeted by Chadoween Havoc BBQ @MJGIV79 @FullyPoseable I only had one and I used it @frightrags How’s the transfer?Toy geeks: Target circle has 25% one toy purchase and big lots has 50% off all toys today! @FullyPoseable I need more of those WHY stickers!!!Ari Lehman https://t.co/9KCRhp0R0g @Spidey004 DOWN IN FRONT @DouceyD @FreddyInSpace @JoeBiden At the same time I wasn’t wrong @HOVAAA may think she is, but where do you stand on Charlotte? Is she the GOAT? I too think she’s the best. https://t.co/tSHchGb6LQ @FreddyInSpace @JoeBiden @DouceyD Me: https://t.co/YtNbcarDWA @FreddyInSpace @JoeBiden @DouceyD Mother...fucker. Appreciate the correction, John @JamesGunn @SuicideSquadWB I swear if it’s not King Shark, I’ll cryYaaaaaaasssssss https://t.co/AHdUJYDeQqFlashback to 2012 and Timmy Ho’s brought the spookiness! https://t.co/gIXbZKO7yT @ovppodcast Yessssss🎃 https://t.co/4kOet9qnDL
Retweeted by Chadoween Havoc BBQ @OtherMikeH Oh yeah that’s what my bee holy grail will be @OfficialEGO Enjoy your rice cakes with a side of smark tears! @CheersIan aaaaah yessssFirst r rated movie I ever snuck downstairs to watch with my brother at age 8. Always love for this movie even if t… https://t.co/rzbUSSgPWWOFFICER. DOOFY. https://t.co/k6SVAFwAbbI’ll be at the MM event at the @MahoningDriveIn next weekend vending and selling fun toys, movies, random odds and… https://t.co/NqX5WeQADP @DeadAirJeff @frightrags Been saying for ages this would be the best “versus” movie. @frightrags I still need a crossover movie between Mary Lou and SAMMI. https://t.co/PQp920O1tl @HauntedDriveIn @JPVriess I didn’t get that either. I see a few missing sadly. I tried it about three times and it gave me the same thing.Because I owe one to @JPVriess here’s my circle thing I suppose. Seems right. Truly a best of the best. https://t.co/YWcppDt7ze @JPVriess Keep the quarter it may bring you luck old friend @JPVriess in all seriousness, Don’t worry, I’ve got another one I can send to you that hasn’t been mangled or destr… https://t.co/bkEFGbyBPc @JPVriess where it belongs. In the toilet. AND SOMEHOW SOMEONE GAVE ME TWO OF THESE THINGS https://t.co/ZsNO1SgPg7 @JPVriess @Trasufoma CRAP BELONGS IN TOILET @allthedamnvamps Breaking news: cake alert https://t.co/NY4SYvDf6p @allthedamnvamps Hi it’s me I’m Colonel Cake because I love cake @JPVriess I can’t hear you over the sound of this in the paper shredder @frightrags @DeadAirJeff @BloodyPopcorn SAMMI CURR LIVES!!!!I found this crap in a box and now I’m gonna throw up. HOW DID IT GET HERE 🤮 https://t.co/J84WIdn1kv
10/25
2020
Hi this is great https://t.co/jm57YL6bMP @ChadShaft @CeeHawk Katharine Hepburn there ain’t got no kids that died from COVID They died of polio back in the g… https://t.co/xGsHok6Ctf @SludgeCentral @WWEBrayWyatt So badass!!!!One of my fave discussions with one of my fave people!!! https://t.co/gQ3LchbW0DI opened a Pepsi can and it reminded me to voteSince tonight’s #TerrorTweet is the immortal Trick Or Treat, I thought I’d reshare my experience of meeting the one… https://t.co/XPX07BlLFdhttps://t.co/XpYfTSKksR @em_jeff90 YEAH BUT @NotMooseBigelow @ovppodcast Thanks much appreciated! @BKilby When those hit 5 bucks they’ll be gone @em_jeff90 SirWE WERE FUCKING ROBBED. https://t.co/6kQglKutaX @NotMooseBigelow @ovppodcast Not interested in the graphic itself just the background @em_jeff90 Ohhhhhh damn @PeterMelnick @JaimsVanDerBeek I do https://t.co/ELMnEIJ3wO @ovppodcast It took me forever to get a screenshot of the background btw https://t.co/hVULcTv2G2Restoration process is gonna be fun https://t.co/7K6phEmQ6JThe Bride. https://t.co/YwLzVbRbuJ
Retweeted by Chadoween Havoc BBQ @doubledumbass @Jordamus_Prime Definitely want the stickers! @MIDDLEMANBRAND @pickett_shaun Sadly they only had one of each but I’ll keep an eye open @pickett_shaun I gotcha https://t.co/q3hjCpx44V
10/24
2020

0