Sign in with Twitter

Username:

jacob @icyjl United States

17 | Rank G/FPL-C | icy#1111

276 Following   333 Followers   1,101 Tweets

Joined Twitter 8/7/16


@zander_fps @ashen_cs @sinxoxo_ @fweshiechan @prodtourist @w0wCSGO 5-0
1/22
2021
@its_royalG :c
1/20
2021
free gun btw https://t.co/iJpYkk5uMs @ItzBoltzy MY TEAM WAS LOST @ItzBoltzy come back it's only 6-1 lol
1/19
2021
live https://t.co/bFINRxECeiIf anybody is interested in buying this knife DM me please. https://t.co/jzADZ8DsK7
Retweeted by jacobGG's to @303esports as we fall 13-9 on Haven. Finished top 8 in today's VCS
Retweeted by jacob
1/18
2021
@zander_fps @bplValorant He said cuterankeddddd https://t.co/bFINRxECei
1/17
2021
@koalanoob the system is awful
1/13
2021
@BigChillinInc @zander_fpsWe are giving away a $50 store voucher because of the amazing support you all have shown. To enter: - Follow Us -… https://t.co/aZmhD9Wnw2
Retweeted by jacobThis is my first Valorant LFT post after parting ways with @Sk8trBoyzVAL. -Prefer to play sentinels or duelist but… https://t.co/J3ktXR2jML
Retweeted by jacob
1/11
2021
@mehzyk ur nuts ggs
1/9
2021
Hi looking at offers for any role =D https://t.co/2wDqGi2lk5
Retweeted by jacob
1/8
2021
playing osu https://t.co/bFINRxECei @Cam_Carrot 😳 @fweshiechan @EarthKoed ?
1/7
2021
@Koil_ll @WestVALORANT mf became a motivational speaker @DefconVal i ordered the glorious gmmk @rin_cs I have a ducky one two mini but it double clicks keys and idk if I like it anywayskeyboard suggestions?
1/5
2021
I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin
Retweeted by jacob
1/4
2021
@chewiful @https://t.co/K2UnPsJ2Qk
Retweeted by jacobWe just had an incredible 6-1 tournament performance. We took down Sakura Storm(Ranked 29 NA). We are moving onto d… https://t.co/TjnHxCJHLh
Retweeted by jacob
1/3
2021
@veinJESUS @JDubsCS @Halo_CS i need some time to get back to full form @JDubsCS @veinJESUS @Halo_CS LMAO i didn’t hear the call @JDubsCS @veinJESUS @Halo_CS wait why did I molly short HAHAfpl-c! https://t.co/bFINRxECei
1/2
2021
@OkinFPS It's me @OkinFPS WallingWilliam @koalanoob pretty sure our entire team that game was solo q'dmore ranked 🤠 https://t.co/bFINRxECei
1/1
2020
ranked https://t.co/bFINRxECei
12/31
2020
@zander_fps LOL @sIicin @HitBox_VAL @OxiWun_ you are weird wtf
12/29
2020
@akasyns 😎Merry Christmas!🎅🎁 We're giving away ruby knives to 25 people. Simply retweet & follow for a chance to win. The w… https://t.co/3296VRRSq1
Retweeted by jacob
12/27
2020
January 1st I’ll pick winners. Just RT+Follow Rather do a definite end date this time so people know. Good luck… https://t.co/b3yiVDAla4
Retweeted by jacob
12/26
2020
christmas gaming https://t.co/bFINRxECeiGiving away a Falchion Knife Vanilla Ends in 24 hours (7pm est christmas day) Follow and like and retweet to be el… https://t.co/SXeFDtQkfS
Retweeted by jacob
12/25
2020
game time https://t.co/bFINRxECei
12/24
2020
@zander_fps @jam_csgo Zander followed you @zander_fps @jam_csgo https://t.co/QzYCkfbI7E @jam_csgo @zander_fps yikes
12/22
2020
@Koil_ll i cant see my keys :(valorant ranked https://t.co/bFINRxECei
12/21
2020
@itsBianco LMFAO im joking it looks awful @itsBianco it looks good, I think it has some potential
12/20
2020
Crazy, I ain't never supporting the homies ever again.. https://t.co/ehAxroiwzS
Retweeted by jacobhttps://t.co/bFINRxECei🤑🤑🤑CHRISTMAS GIVEAWAY LOSERS 🤑🤑🤑 100 dollars paypal do wtv you want with it -follow me (close to 1k gas I up) -re… https://t.co/qTbLc2P8sW
Retweeted by jacob
12/12
2020
@zander_fps I started it the other dayval grind https://t.co/bFINRxECei
12/11
2020
@Bjorlulu @T1BcJ mine also did 30 minutes ago and came back right when the game ended :(
12/9
2020
100$ VALORANT PREPAID CARD GIVEAWAY! 😲🤯 (no way!!!) Must RT and Follow! Picking the winner on Friday 12/11 https://t.co/Wb4qBjbesA
Retweeted by jacob
12/8
2020
live https://t.co/bFINRxECeiMy first attempt at sharing knowledge. Let me know your thoughts in the comments! Coaching with Context - Entry Fr… https://t.co/xFYTLUwRdx
Retweeted by jacob
12/7
2020
I miss the 5 AM rank G TS moments, what a simpler time
Retweeted by jacobOpen to offers in CS:GO/VALORANT, willing to take time off of school if the offer is right😁
Retweeted by jacob
12/6
2020
mythic diamond https://t.co/bFINRxECei
11/26
2020
LFT Top ADV/MDL Most of my team making the switch to val/leaving. Available 24/7 and ready to put in the work to… https://t.co/YaHRW3wSBC
Retweeted by jacob @zander_fps LOL cringe.we're LF1 for S36, prefer an awper but not necessary, dm me :) rts appreciated
Retweeted by jacob
11/25
2020
@HxploTv @GabieCSGO
11/23
2020
@beakiew0w happy birthday dadhttps://t.co/bFINRxECei val ranked
11/21
2020
@KP_fps @DREAMLANDval @1leakcs @FIN_fps @zander_fpsLFT Made advanced playoffs 3 times and couldn't play the game a lot because of school this season but looking to g… https://t.co/M1EjyWLFO3
Retweeted by jacob
11/18
2020
@zander_fps LMAOValorant isn't meant for everyone. https://t.co/j31wrSMVrM
Retweeted by jacobdiamond https://t.co/bFINRxECei
11/17
2020
Currently LFT Valorant - Radiant - ESEA Main XP / A+ - 1st place tourney placings - Flexible/Open schedule - Smokes… https://t.co/E7u7o7I908
Retweeted by jacob @Koil_ll no wayyyy pog!
11/16
2020
live again with the better game https://t.co/G3bDqk5sFB
11/14
2020
nvm how do you guys force yourself to play this shit game ROFLlearning valorant https://t.co/bFINRxECeiPretty great that a company like @ESEA don't have the power to match-medic advanced playoff matches to a new server… https://t.co/mKqEplReI9
Retweeted by jacob @heyitsFlorence @sodreamXgod @1stormie 5-11
11/13
2020
@zander_fps what about leira @sodreamXgod @zander_fps @gabecs_ fr
11/12
2020
@zander_fps @gabecs_ plz
11/11
2020
@learsifarm @benzynx why is he spraying that
11/10
2020
@ConstiKY @mariecomewalkin https://t.co/9jsfowiHKp @mariecomewalkin Thx for blessing the TL again
11/8
2020
@lilflaveyflav that’s some weak shit
11/7
2020
lft s36 adv Can scrim whenever, want to make playoffs and go far. Dedicated and willing to learn whatever is need… https://t.co/3orZpNRBXR
Retweeted by jacob
11/6
2020
@HexTCSGO I recommend the truman show, it’s rly good
11/2
2020
@sodreamXgod @bilenkooo @heyitsFlorence my ne igrayem v poyezd @heyitsFlorence @FPLCircuit Wow nice clip!🤠https://t.co/bFINRxECei @heyitsFlorence is wild https://t.co/FxKQjpfnHi
Retweeted by jacob @heyitsFlorence @FollowSwindoll congrats u noob
11/1
2020
LMFAO IM CRYING, WHAT IS THIS PATCH @JoshNissan https://t.co/pCyOE7yncd
Retweeted by jacob
10/27
2020
@Koil_ll hope we can pull off some upsets 😃😃
10/26
2020
Join us on https://t.co/094Fs2fagv in just a few minutes to watch our CS:GO boys take on @CounterNature for the… https://t.co/3M85hy9dUc
Retweeted by jacobBaseball is stupid and I love it https://t.co/0iI0sQWufu
Retweeted by jacob
10/25
2020
@jam_csgo @zander_fps found it off some website
10/24
2020

0