Sign in with Twitter

Username:

vaporwave person // 3D artist

544 Following   1,594 Followers   7,451 Tweets

Joined Twitter 8/2/19


@Privatesuitemag lmao oops 😂💟 thanks for the shout y'all. picked up some re-issues today :)Logo i made for visualist @SleepPattern_AV It was scientifically developed to make you hire SleepPattern for your… https://t.co/oRvKvD4Orm
Retweeted by DATAGIRL @aloeobscura LMAOt e l l m e y o u r s e c r e t https://t.co/CWnc3Onahc @CierraMyst666 https://t.co/WCy7hHsa6x @aherointl why not try submitting to @/DESKPOPmusic
9/30
2020
this track gets me eeevery time. more shit like this plz https://t.co/YgSvc5GwEp @tropicalvirtual @FtrSaroth you're really making me want to try this out lol 🤔
9/29
2020
blank vhs cover graphic design appreciation post https://t.co/Ic4kSESLmu
Retweeted by DATAGIRL実家のiMac G3起動したらしい https://t.co/vypy5SLLkb
Retweeted by DATAGIRL @VANITAS_567 @MyPetFlamingoUK @bizcasual oh HELL YES
9/28
2020
@FLOOR_BABA these are so damn goodfurniture I invented https://t.co/KWopHO9YVe
Retweeted by DATAGIRL @3DBLAST4EVER aww I’m late to the party
9/27
2020
@SkyYAMAHA @PacificPlazaRec @UnderwaterComp1 nice!!! :D @discoholicmusic @lexaccino @coraspect @fibrealex @Donor_Lens @StrawberryStat1 @Vektroid @ddsnuwrldhttps://t.co/XQzeZtZNsN @lexaccino @coraspect @fibrealex @Donor_Lens @StrawberryStat1 @Vektroid @ddsnuwrld @Pad_Chennington @korewamoehttps://t.co/B0jvBCbzcO
Retweeted by DATAGIRL @lexaccino @coraspect @fibrealex @Donor_Lens @StrawberryStat1 @Vektroid @ddsnuwrld @Pad_Chennington @korewamoehttps://t.co/JCps7w1wKusome amazing folks i look up to :) 💜 i love y’all !!! @coraspect @fibrealex @Donor_Lens @StrawberryStat1 @Vektroidhttps://t.co/VzaJDAAcRM
Retweeted by DATAGIRLcheck this out! @Ret_Archaeology has a new video covering an abandoned luxury resort and he used tracks from Destin… https://t.co/gRCe2osAi9
Retweeted by DATAGIRLCheck our Insta for another Mister Mellow's Fan code Friday! @MisterMelluwu this week with @UltraHighTitan &… https://t.co/sKuMZzncLl
Retweeted by DATAGIRL @daydream_deluxe I really thought this was real at first glance and my mind was like BLANK BANSHEEEEEE https://t.co/GHh8gPgKWpTonight at 7pm (pst) Fans of Lynchian work are not gonna wanna miss the show intro! Music sets,interviews,Music vid… https://t.co/XMu2me6Sd1
Retweeted by DATAGIRL
9/26
2020
internship application is almost done and I'm feeling really confident. realized that I'm more than qualified, plus… https://t.co/wEAcgDVfhNcheck this out! @Ret_Archaeology has a new video covering an abandoned luxury resort and he used tracks from Destin… https://t.co/gRCe2osAi9A new episode of Retail Archaeology is out now! https://t.co/5ywC2mAnPB https://t.co/I5uvIwDJDf
Retweeted by DATAGIRL @torch2424 @NobodyHere_Film @Vektroid @TUPPERWAVEMUSIC @3DBLAST4EVER @yuniwaofficial @skylar__spence @MACROSS8299https://t.co/b4oOKYaG41 @eilogin you got this man. noticing that there is an issue and that you're unhappy is the first step and it can be… https://t.co/fbCvExhgzB @Riledotcom this being the one exception - it's made up of unreleased tunes :) https://t.co/OGKnb83o24 @Riledotcom thank you so much that really means a lot 🥺💟 those sets are a ton of fun to make! I used to be a house… https://t.co/1HBBMQscWW @AugnosMusic ikr! I’m glad it isn’t that many! 😂okay damn, y’all took care of that in less than 12 hours 🥺 I LOVE YOU ALL SO MUCH thank you!!! 💟💟💟 https://t.co/OmvZtt7uuN @TheCelShade AHHH THANK YOU <3 @he11gir1420 @Shazzaiya @ScottLawlor12 @fae_moonbeam @steviasphere @phalioo @_karenlovesyou_ @niojiocd98https://t.co/mZpUXIWamJ @_SamQuick_ holy shit lmao thank youPlease go check out these awesome artist #FF @Shazzaiya @ScottLawlor12 @fae_moonbeam @steviasphere @phalioohttps://t.co/yRwxA9js8L
Retweeted by DATAGIRL @SaintFiji89 you rock!! thank you! :)dang this got a quick response. almost halfway there, thanks everyone who has subbed so far 🥰💟 @DaBootyWizard yep :Dwho wants to help me get to 100 subscribers so that I can create a custom channel URL? 😬 https://t.co/GT51qrjkXnTomorrow's video is rendering now. It covers something I don't normally cover. However the place has strong dead ma… https://t.co/9aRL1mRmgf
Retweeted by DATAGIRL
9/25
2020
@he11gir1420 🥺💟 ur right, thank you. @chillwavekttens @eyeclickeye THIS IS AMAZING 😂 @noyzfm okay you got me there. 😂is there anything more cursed than writing a cover letter? good god my anxiety is level 11 rn @biancabeefanty https://t.co/bsiubPijjO @KiniSolana :( sending you love."The Activation of K'inich Bahlam Chapaat" My latest 3D work. Venturing into a more realistic style with this one.… https://t.co/6FltCGELSX
Retweeted by DATAGIRL @tropicalvirtual @rariblecom holy shit man. this looks unbelievable. amazing work! @lux_elite WOOOOOO https://t.co/44QNgtQz20 @SaintFiji89 hahaha thanks - I appreciate that you thought I was this skilled 😂💟 @SaintFiji89 oh I didn’t make this lmao!! it’s from a game called Cloud Gardens :)#CloudGardens 🌿🥰 https://t.co/4bFHoQsjeD @yuniwaofficial IT’S REALLY GOOD MAN https://t.co/OKtV5ik56Ncurrently playing Cloud Gardens and listening to this absolute gem by Yuni Wa https://t.co/dkxRju6lTW @HCMJmagic S tier workstation
9/24
2020
@mikelikesgrapes aww I'm so glad you like it :) there should be a cassette re-issue in the coming months, so you'll have another chance! <3I know it was just earlier this month, but im jazzed I missed out on the @IMDATAGIRL Destination Spa cassettes ;-; What a stellar album 😍😍
Retweeted by DATAGIRL @trancefem omg 😍 @Zeraphira 💒💟🥓🍿💕 lmfao @initial_rhi sound design/music comp :) @smeccea @meeshk0 all those Quixel textures 🥵🔥 this is so amazing
9/23
2020
I just wanna thank @PacificPlazaRec for always being around for me and dealing with my bullshit. Hands down the bes… https://t.co/iKJcnYLkFz
Retweeted by DATAGIRL @QueerGermanGirl this took me out 😂 @blashy101 I CAN'T YETSOMETHING VERY GOOD JUST HAPPENED https://t.co/ZP58WC72Nnsoooo it’s time for me to 1. apply for my master’s degree 2. apply for internships, particularly one that is starti… https://t.co/MlbIJ43Wtt @dahliafae_xo @PacificPlazaRec yaaaaay ✨ @QueerGermanGirl thanks :3
9/22
2020
@AugnosMusic @eilogin yes I did :D thanks so much <3 @tropicalvirtual thank you so much!! :D @DESKPOPmusic so stoked to play 😍 @BrokenWrldd thanks :Dhere's my final project from my game audio class. everything you hear was composed/designed by me and implemented i… https://t.co/npDCfNGdQaIt was a blessing be able to work with / meet a handful of members who gave us Private Suite... some of the most cr… https://t.co/RelEB1sNYL
Retweeted by DATAGIRL @Privatesuitemag thank you everyone for doing such amazing work for the past couple of years. I will truly miss Private Suite :(
9/21
2020
@xerxespng wow 😍😍☁️✨ https://t.co/RkIzqbLhST
Retweeted by DATAGIRLforcing myself to stay off of here so I can finish my finals ok bye @DeniRicardo @CierraMyst666 omg I'm https://t.co/bza8BCar6q @SaintFiji89 @CierraMyst666 thank you so much, very kind <3 @SeriousBismuth @CierraMyst666 it helps more than you know ;-; <3 @eilogin @CierraMyst666 ;-; <3 proud as hell of you too friend, I hope we remain friends for a v long time!!
9/20
2020
If you missed it during @dahliafae_xo's set at @VAPORSPACE_StL, here is some great news: We will be reissuing the c… https://t.co/QfZDlElejK
Retweeted by DATAGIRL @deejayskullkid @CierraMyst666 ;-; <3
9/19
2020
@originalsinnerr omg that's one of my favorite flowers. it's alyssum :D @lexaccino https://t.co/IJvKZkop2K @SkyYAMAHA OMG I saw your review on the bandcamp page, thank you so much!! <3 you're spot on with that description.… https://t.co/llEbxA8D3j @ccchristtt yeah whatever, teach, school's for LOSERS anyway. *skateboards out of class* @CroixBaker @CierraMyst666 😭 I love it!!! I always look forward to seeing you in the VM chat - you've become a regular for sure @CierraMyst666 @TraipseAwake @TraipseAwake is talented, kind, and just a generally good-vibes kind of guy. we stan.well damn, I was feeling a bit anxious and generally bad this morning but y'all just fixed that right up 🥺 thanks f… https://t.co/NOAw7DZAZs @DeckardTheGecko thank you so much!! ;-; I recognize you from RYM heh heh, thank you for taking the time to do a track-by-track rating <3 @SeriousBismuth @CierraMyst666 akjsldhfksaljdhfaskjdfh THANK YOU SO MUCH you've been unbelievably supportive over t… https://t.co/H4Sqn3Kl2x @blashy101 @CierraMyst666 😩 appreciate u very much my friend @Zeraphira @CierraMyst666 !!!!!!!! you are the best thank you sweetheart ;-; I'm so glad you were able to snag a box set @Cerulea_dlux @CierraMyst666 I LOVE UUUUUU OMG @Donor_Lens @CierraMyst666 DLxDG 4evaI have an inkling that Destination Spa is going to pull through as DATAGIRl’s breakthrough album and it deserves to… https://t.co/V2U1zrMw1W
Retweeted by DATAGIRL @MirrorKissesVA let's gooooOOOOOOO
9/18
2020

0