Sign in with Twitter

Username:

27 Following   31 Followers   38 Tweets

Joined Twitter 6/12/18


I think it’s funny that we can offer this but have a condemned building for our rehearsal space (except now we have… https://t.co/e8DyxhMuDF
Retweeted by Isabelle J Yost
2/16
2020
@emmyynicoleee I can sing along to the whole thing. Not the lyrics. Just the guitar solo.When you’re cleaning the litter box and your cats are just sitting there rubbing their slimy paws together plotting… https://t.co/Z2C6pUwbu4
2/15
2020
Having to defend my position that people who performed in black face in the 30s-40s were indeed racist and that it… https://t.co/Q7K8sqOBRB
2/14
2020
That surprise appearance from Eminem...#Oscars https://t.co/RPWCyXJtPM
Retweeted by Isabelle J Yost
2/11
2020
I am Isabelle, patron saint of my life. Fuck yeah https://t.co/EmmzmzSfxR @susanchristmas8 @lucy_stultz Same
2/10
2020
*says he’s from a big city. Is from Pensacola, Florida*White man with dreads: *makes several rape jokes* *mansplains feminism to me* *asks me what I’m gonna do for a r… https://t.co/WoImhBFn5E
2/9
2020
*snorts essential oils*
Retweeted by Isabelle J Yost
2/8
2020
“God damn it” is the most satisfying thing to say. Cause honestly, God, damn it.My first reaction when I get ghosted is “damn, he must be dead” cause otherwise like, why the fuck?Today my professor said I looked like a dance major in warmups, and that honestly just made my last 4 years
2/7
2020
@susanchristmas8 @KaitMarieox 🖕🏻 @itsbrrrittany @susanchristmas8 @KaitMarieox Ignorance is bliss @sjarnold1997 @susanchristmas8 @KaitMarieox No idea @susanchristmas8 just informed me that @KaitMarieox exists and now I’m very upset.
2/4
2020
“Introverts eat ass too!”
2/3
2020
“It’s always spooky season when you have anxiety, Isabelle.” -@lucy_stultz
1/31
2020
@susanchristmas8 You’re right, but idk how to get up thereEither I just slept through three alarms or they didn’t go off and I just missed the same class twice in one week.… https://t.co/70zwgKm7WrI think I just got ghosted for having fucking taste. https://t.co/v3OPDwYQV2
1/30
2020
Nominate me to be a senior speaker so I can roast the fuck out of this school.“The milk is rBGH-free, which means that, unlike the people who go here, the milk isn’t fake.”
Retweeted by Isabelle J YostSpot the differences. . . Just kidding, there aren’t any. https://t.co/XDpbMIoTud
1/27
2020
“Sometimes a girls just gotta shart.”
1/19
2020
@lucy_stultz No
1/16
2020
I’ll do anything for money. Even retweet something that isn’t funny https://t.co/hnt29rIkHhI would like to give a shout out to my mothers personal growth. Instead of saying what she’s thinking about my outf… https://t.co/uDkh2iOpf4
1/11
2020
My most profound take away from this trip: never settle for walking behind a stroller or scooter. Skirt skirt around that bitch. Amen.
1/10
2020
Kid at Disney: “a puppy! A PUPPY!!!” His mother: “that’s a zebra”
1/8
2020
She has now said fanny five times. Not sure how to tell her that it’s not the best abbreviationTraveling With Old(er) People: a series. Mother: where did you put the fanny packs? (Yes. Multiple) Father: I don… https://t.co/8pXdF68SlP
1/5
2020
My favorite thing to do this holiday season is wait for my mom to tell a guest they need to watch kinky boots (it’s… https://t.co/ccPs82rbwOAs I am uncontrollably sobbing in the theater watching, Little Women, I found comfort in hearing the sobs of my fat… https://t.co/2aNnxMqWQA
1/4
2019
“Oh my gosh, I’m gonna cry, I miss Obama so much.”
12/31
2019
My 3 y/o nephew just told me I’m cute. I think I’m gonna put that on my resumeI had a dream that I matched with @jameelajamil on tinder and we were having a FANTASTIC conversation. What a woman
12/30
2019

0