Sign in with Twitter

Username:

ɴᴏɴ ᴀᴋᴀ ᴛʏʟᴇʀ // ssʀᴇ ᴀᴛ ɴɪᴀɴᴛɪᴄ // ᴏᴘɪɴɪᴏɴs ᴀʀᴇ ᴍʏ ᴏᴡɴ, ɴᴏᴛ ᴇᴍᴘʟᴏʏᴇʀs // ᴘʀᴇᴠ: ᴄᴀʀʙɪɴᴇ // ɪɢ: ɪᴛsɴᴏɴ // ᴇᴍᴀɪʟ: ɴᴏɴsᴛʀᴇᴀᴍɪɴɢ ᴀᴛ ɢᴍᴀɪʟ // ʜᴇ/ʜɪᴍ // 30+ ᴄʀᴇᴡ

570 Following   1,565 Followers   18,436 Tweets

Joined Twitter 11/9/13


Sooooo I’m gonna be at SDCC Friday night through Saturday! I don’t have a badge or anything, but yay friends? @_michface I’m driving down Friday night and I’ll be there Saturday! @beantheredundat @LuxieGames no u @beantheredundat @leptocephalus @LuxieGames Oh shit, my ex works HHN for the LA one, I’ll have to see what she’s working this year @beantheredundat @LuxieGames Look I’m just out here supporting my favs okay how dare you @beantheredundat @LuxieGames https://t.co/IHfJOVuI6w @MesaanaSedai @Jar_Nod Seconded @theladymea @KingGrimcrest @DrooYoo I’m so out of the loop, who knows @Inked_Bee Aw yiss 🙌🙌🙌 @beantheredundat @LuxieGames Listen they thought I was too young for the role at the time okay because of the scene… https://t.co/kefSaHEzDH @beantheredundat @LuxieGames lmao my mom was an actress for many years - I had an agent when I was a kid, I was the… https://t.co/tZRBZ8jI0t @beantheredundat @LuxieGames IM JUST SOME DUDE IDK @LuxieGames @beantheredundat HEY YOURS WAS GOOD TOO HOW DARE YOU, YOU ARE AMAZING, BEAN IS AMAZING, THIS IS ALL AMAZING @beantheredundat @LuxieGames https://t.co/umgVphIqXk
7/17
2019
@clairelizzie The cursed energy coming off of this image is melting my skin how do I make it stop @beantheredundat @IsaacStevens20 @LuxieGames Our thruple is on its way to being legally recognized in the state of Utah @beantheredundat @PostCubicleKyle You’re both very handsome in polos @beantheredundat BRO THIS BROSHIP FILLS ME WITH BRO ENERGY I COULD LIFT A HORSE OVER MY HEAD BRO @gwacekins @beantheredundat @LuxieGames https://t.co/HTMY4kIRDS @beantheredundat BRO YOURE WELCOME BRO I CHERISH YOUR FRIENDSHIP BRO @beantheredundat I’m trying to come up with something to say about the polo that does not come across as condescend… https://t.co/WhB3u11UWcAs we approach #twitchCon and con season is in full effect... https://t.co/1H0Sk3FG8n
Retweeted by non 🔜 SDCC @theladymea @TabletopLoot Oooooooo I love those orange-yellow ones! @beantheredundat Bean walking in the front door after a particularly trying week https://t.co/NGO3mOvekw @beantheredundat not surprised tbh, just tell her that every time she does that you’re bringing home another duck @beantheredundat What happened this time BeanWHAT IS THIS AD I'M SCREAMING https://t.co/0XqZT9Z2qv
Retweeted by non 🔜 SDCC @LuxieGames Actual footage of when it starts to crown https://t.co/gzDFE8ULgy @LuxieGames @xoGlitterTV I would prefer a Lux-birthed Tesla over the current needs-to-be-eaten billionaire responsible for them tbh @ProperArtist Proud of you, fam! Keep on showing us all how it’s done. 🙌💕 @itsJevette @bsdlp Nerds @BlossomingSun y'all are adorable :3Anyone going to SDCC/lives in SD that wants to let me sleep on their couch for a night? I'll pay you DOLLARSYo I got my @AustenMarieTV pins today and they are FIRE 🔥 the cinnafam one is all glittery! https://t.co/pUBOEAgPZ8
7/16
2019
@titotheducky @LuxieGames @beantheredundat (psst, Bean, I think it's working, we got Tito to pressure Lux into responsible duck ownership) @beantheredundat @LuxieGames Tbh I feel like 50% of my twitter interactions these days are making dumb jokes with y’all and I ain’t even mad @beantheredundat @LuxieGames “Well, it’s a long story, but the end of it is her ex-girlfriend said she had a cheese… https://t.co/30pZxdiZ8C @LuxieGames https://t.co/i0fHsZQw4R @LuxieGames https://t.co/6G3MZcQZOm @LuxieGames “She was pretty rad. Truly an exuberant gay icon. Too bad she died from too much mold in her unit. Alri… https://t.co/yUf9WdI8zA @LuxieGames “They opened up my unit and found so much mold” was a very alarming statement until I went back and read your previous tweet @Bbrrrrraaapp yo super down with the pomp @Twosenseless @Mali_Games @AustenMarieTV @simplyjxn I would pay for a ticket to “Not TwitchCon” @LuxieGames @beantheredundat @titotheducky LOOK ITS FINE OKAY @beantheredundat I probably shouldn't tell you about @titotheducky the cosplaying duck then @hyrulebitch FWA PLS @hyrulebitch I’m such a bad friend Damn @beantheredundat “Your honor, as you can clearly see, he-“ “Lmao wait he was chewing with his mouth open? Yeah fuck… https://t.co/6fdQCoNzkw @beantheredundat I think you’re legally allowed to choke him out and throw him in a dumpster at this point @beantheredundat Holy shit this is my biggest pet peeve, YOU GOT SOLIDARITY FROM ME FAM @PostCubicleKyle “IF YOU CANT HANDLE ME AT MY WORST YOU DONT DESERVE MY BEST” https://t.co/0IVDeAYj5L @PostCubicleKyle HELP IM SCARED https://t.co/sfVS5ILUVE @PostCubicleKyle Kyle our hair flip is on the same side, TWINSIES https://t.co/BuEOplvbKL @LuxieGames Man I miss pools, they are so good and relaxing and can be good exercise too @Qavee Random thot of the evening: https://t.co/vKqByp8V7V @ErynnBrook Braving the Wilderness by Brene Brown. A feelgood movie where dad Jon who is emotionally unavailable an… https://t.co/U20kf2RNJOSometimes I think about how many times I’ve installed Windows over the years and my eyes glaze over - the fact that… https://t.co/4peiS9b06S @beantheredundat psst I like your new profile picture it is good @Gizmozord @LuxieGames lol I have relatives in the Lee’s Summit area which is the only reason I know any names from there @bombsfall @austin_walker Hoping I can hold out and skip Newer Jersey for Newest Jersey @tokyo_bat Conrad is the cutest, I stan Conrad @tokyo_bat I would die for Conrad @KaraCorvus @Rif_kingz DAMMIT KARA
7/15
2019
@LuxieGames Wait I mean Mildred I found those old pictures of you from the Lee’s Summit swim team, you are still t… https://t.co/WdCpFVUJah @beantheredundat https://t.co/LHuSZSZ5oS @LuxieGames YOURE DOING GREAT 👍 https://t.co/o3okUBPFJC @MoxxinSocks *add you @MoxxinSocks Right? I gotta are you on there so I can show you my hideout @jov1an @archillect JOV COME THRU LETS GET PIZZALRT: the 80s art piece POSSIBLY IN MICHIGAN is wild and should be viewed https://t.co/qfW0gcCOoMthe kids are gonna save us https://t.co/d6RvpugttY
Retweeted by non 🔜 SDCCbro I LOVE the experience of being loved but I HATE it when I must first submit myself to the mortifying ordeal of being known
Retweeted by non 🔜 SDCC @Mali_Games Liking twitter posts by the sickly ghost 👻 Here is my royal toast to the artist I enjoy the most @ELFinSOX_tv Squint is a treasure, that’s why @witchytwitchytv https://t.co/KZQErh57zh @xoGlitterTV You enjoy your life as much as I enjoy this shirt https://t.co/98hu5Rai5K @beantheredundat @LuxieGames No we just have to start up our own roleplay thread so nobody is left out @LuxieGames @beantheredundat Oh no strawberry does a number on my gout, you can just get the little donuts instead… https://t.co/XEzYcE2Mji @LuxieGames @beantheredundat Mildred, did you remember to pickup those little snack cakes I like from the Kroger? xoxo Hank @GLACIULCINDER @turtle_tickles @simplyjxn I’m such a good person Wow pompous much, autocomplete? @dotanyi WHAT I MISSED YOUR BIRTHDAY?! Jekemelfnrkf HAPPY BIRTHDAY V AHHHHH @beantheredundat @LuxieGames we have a secret text thread where we roleplay as an old married couple from Missouri… https://t.co/9DPZG3vcI9 @rossipedia @reddit GOOD LUCK AND GODSPEED @LuxieGames I would never eat without you, how dare you imply otherwiseif u don’t pee after sex u gon get a HDTV
Retweeted by non 🔜 SDCC @LittleShellder Poor fella is gonna have a hard time backing out of that spot, he can’t see the mirrors @AustenMarieTV The video version obvi https://t.co/PhPH7wE2O5 @AustenMarieTV These bad bitches is hot witches, catch me on the PayPal throwing mad richesVery good Dad https://t.co/dnDN9SkAe0
Retweeted by non 🔜 SDCC @beantheredundat @LuxieGames We can’t talk about our forbidden triple tryst - Not until the ink dries on the thrupl… https://t.co/fUVsWkUs5z @ShXtWizard You ARE cute, Leo, that stranger was RIGHT @beantheredundat @LuxieGames NO I CANT @beantheredundat @LuxieGames Nononono YOU are great and LUX is great and I am merely present @beantheredundat @LuxieGames Please appreciate the fact that I photoshopped out all the other people to make it extra special @TroubleTruck Yes, officer, this post right here @beantheredundat @LuxieGames In honor of the anniversary of two of my absolutely favorite humans, I have created a… https://t.co/MuAu0Tvp2t
Retweeted by non 🔜 SDCC @beantheredundat @LuxieGames In honor of the anniversary of two of my absolutely favorite humans, I have created a… https://t.co/MuAu0Tvp2t @beantheredundat @LuxieGames Y'ALL IM DYING YOU TWO ARE THE CUTEST IN THE WORLD CAN YOU NOT @beantheredundat I'll be all "See like Bean is trying her best, and I know she can do it - nails are such a pain in… https://t.co/XPTe72ZX2H @beantheredundat I BELIEVE IN YOU, YOU ARE FILLED WITH STRENGTH AND GUMPTION 😤
7/14
2019

0