Sign in with Twitter

Username:

153 Following   35 Followers   617 Tweets

Joined Twitter 10/21/10


@qvcuk @HotelChocolat #qvchotelchocolat @qvcuk @HotelChocolat Got to love it mmmm #QVCgoodfood #qvcfoodhall #qvcfoodfest #hotelchocolat @qvcuk @HotelChocolat more more more give me more @HotelChocolat #yummy @qvcuk @HotelChocolat I always buy off @qvcuk the deals are amazing @qvcuk @HotelChocolat love this , my brother in law must have Christmas present
11/14
2019
@DHLParcelUK hi there , my package tracking is saying delivered thurs 7th at 15.45 , but this didn’t happen any help wud be grateful
11/8
2019
@WWESuperCard LMS EVENT REWARDS , where they at ????? @WWESuperCard LMS REWARD NOT BEEN GIVEN YET WTF !!!!
10/21
2019
@qvcuk hi there trying to order emu boots but seems to be an error regarding postage , £3.95 but I go to check out… https://t.co/cyps0jPE5C
10/12
2019
@BorisJohnson STATE PENSION I wish to ask you a Question is This True?" I refer to the Pension Reality BRITISH O… https://t.co/dgmWmPgB7L
9/27
2019
@piersmorgan They all shut up shop for four weeks anyways what the problem , just muppets greedy for money to stay… https://t.co/A8VPmWzd9Y @WWESuperCard What’s with the downloadin DLC every time I load up 😡😡😡😡😡 what DLC am I downloading ??😡😡
9/24
2019
@WWESuperCard what’s with this downloading DLC everyone I load the game plus its seems really slow this mornin , Su… https://t.co/t0QX32EpGH
9/23
2019
@HeelSupercard @WWESuperCard Ok so your got top 10 cards wm35 , ( based on top 8 ) u get a gothic or under that’s some BS there
9/15
2019
@WWESuperCard stupid gold belt promo , based on top 8 rarity is BS wm35 should get wm35 not below ? seriously !!!
9/11
2019
@DisneyLifeUK when is the Disney plus service comin to uk I know it goes live in USA and Canada soon but when in uk ?
8/18
2019
My man created his own Olympics and I’m dead...💪😏😂 https://t.co/0kuD6EndYy
Retweeted by james morris @KorollDennis @WWESuperCard Hahahahaha cheers for the heads up 👍👍👍 @WWESuperCard how does the swapping cards pack work when u purchase
8/17
2019
@WWESuperCard Not gettin my rewards from giants inleashed
8/9
2019
@WWESuperCard Wednesday ????? Lol @greenman360 @bigdog1470 @DeadPoet610 @HelpSupercard They should Do the maintemce on a tues when there’s nothin goi… https://t.co/cEpXd3q0aI
8/8
2019
@WWESuperCard Why do it on a Wednesday , how fuckin dumb , wild Wednesday and u choose maintence , TUES YOU DO FUCK… https://t.co/0VTgxBStt6
8/7
2019
@WWESuperCard can’t load game , says “unable to validate DLC”
8/1
2019
@WWESuperCard Can u stop doing wild Wednesday if your always doin maintainece on that day lol nightmare @WWESuperCard Well that’s the uk stuffed for the Wednesday quest rewards then
7/10
2019
@WWESuperCard Never received rewards for last PvP and quest is not working ?? Wtf
7/3
2019
@WWESuperCard daily challenge , go undefeated in team rtg or mitb game done it so many times yet still no challenge ticket ????
6/4
2019
@LewisCapaldi listen to you in the car (album) watched you live , got home watched you on tv , kids wake up and wt… https://t.co/u4YJZz4K9B
5/26
2019
@Joey1HeelGamer @WWESuperCard Same here , 4 charges out of 50 picks is a joke @WWESuperCard Increase on card limit also drop rate on TBG CHARGES. cud be bettter , 50 picks 4 charges 🤔 Cheers 👍
5/23
2019
@WWESuperCard Blooosy jokers you are only just updating @WWESuperCard Still waiting 😂😂😂😂😂😂 amazin the longest update in history 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
5/16
2019
@RealPaigeWWE @WAW_UK just watched #FightingWithMyFamily Bloody Fantastic , respect to you all 👍👍👍
5/10
2019
@Dangermouse6 Well done fella 👍👍👍 @WWESuperCard Is there a problem with your server ,?? Keeps kickin me out and really slow , my internet is perfectly fine
5/7
2019
Happy birthday to “The Most Electrifying Man in All of Entertainment,” @TheRock! I can only imagine the massive che… https://t.co/rJYZKxyplB
Retweeted by james morris
5/3
2019
@ForsterDeanLtd disgusting service from your Merseyside branch , Taylor’s Wimpey askin for updates calls from your… https://t.co/BR3D0GZyWx
4/29
2019
@WWESuperCard wanna pro a card but both locked in lastman standing , why ??? @wwefan1956 @WWESuperCard That’s crap I can’t even combine the two in there to pro it @WWESuperCard hi , can’t remove cards from last man standing deck , help !!!
4/16
2019
@VirginHolidays Live online chat ! Lol @VirginHolidays hi has the been a problem with your love online chat today ??
4/8
2019
Here we go. #Boston bound for #MYplmorning to support the greatest football club in the world. #YNWA #LIVTOT ⚽️ 🥅 https://t.co/1Nh0TBltQ7
Retweeted by james morris @DisneyLifeUK Seriously , two multimedia platforms that no doubt every house has either one or the other and it’s n… https://t.co/rFhVGRJ6p8
3/31
2019
@WWESuperCard can we please sort out the ticket rewards , waste of time a neon pullin Titans cards
3/29
2019
@DisneyLifeUK so when u gonna get This on other media streaming tech like Xbox one , LG store and so fourth , hurry up get with the times
3/17
2019
@maidstoneunited can I get admission on the gate for this saturdays game or have you got to get them online ?? Cheers 👍
3/5
2019
@WWESuperCard Both the promo fuision and the quest reward was shocking all that time and effort for a shit useless… https://t.co/spGzdWqEl5
2/8
2019
@XboxSupport I DM’d you to no reply , great support guys @XboxSupport anyone else still Avin problems , gone a bit quite in the support side of things @XboxSupport My Xbox now will not recognise my external hard drive with downloaded installed content
2/2
2018
@SpotifyCares Done and sent you picture too @SpotifyCares Spotify advertising 3 months 0.99p is this correct @SpotifyCares No worries thanks for replying 👍👍👍 @SpotifyCares can’t not get on the website ??? Think I’m not the only one
12/1
2018
@WWESuperCard Didn’t realise u had to pay for two fusions and doesn’t even give you a warning before spending credits
11/18
2018
@MicrosoftStore hi there , question your sellin xbox one s Fifa bundle with free halo game but both halo games are… https://t.co/VdwCdPnw38
9/28
2018
@WWESuperCard ffs
9/21
2018
@WWESuperCard Can’t login or load up been like this since 3am uk time it’s now 10am
9/1
2018
@WWESuperCard @RandyOrton What’s with me keep aving the cloud download everytime I load the bloody game
8/10
2018
@WWESuperCard y does the cloud crap keep happpening https://t.co/pvJwf8pFIr
8/6
2018
@XboxSupport Hi there I’d like to thank you for not replying to my questions on two occasions FANTASTIC SUPPORT 👏🏻👏🏻👏🏻 @WWESuperCard network error can’t get on ??
7/16
2018
@XboxSupport anyone ??? @XboxSupport is there problems with Xbox live , having trouble with connection , my internet is fine but seems to s… https://t.co/ctI3OHj8bZ
7/12
2018
A million dreams ... https://t.co/dqq31oTRR2
Retweeted by james morris
7/11
2018
“It’s coming home” is the exact phrase my mum used to use, as she looked out of the window & saw my dad stumbling from the pub. True.
Retweeted by james morrisJordan Pickford has been immense. Good lad.
Retweeted by james morris @pcorney24 Too fucking right mate
7/7
2018
@FootySuperTips 2-0 swiss @XboxSupport hi what’s going on with the service got an error code while wanting to download vf 5 J5pJdAKz6l3LTlQ5… https://t.co/OYmQogDkvu
7/3
2018
@XboxSupport what going on with the Xbox 360 page , I’m trying to get vf 5 in gold but get messesge sayin”uh oh tha… https://t.co/NXk0SnOVEb
7/2
2018
Ahahha I knew I would be f*cked the minute I come to my mentions 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 why am I so stupid bro 🤦🏾‍♂️ shit hurts
Retweeted by james morris
6/28
2018
@TheRock fri night sorted , big ass monsters and a big ass bald guy BOOM!! Job done , epic movie #RampageMovie
6/22
2018
@RealHughJackman my 9 yr old boy is obsessed with the greatest showman in every way , dvd playin before and after s… https://t.co/8OL8jRtz0Y
6/9
2018
@piersmorgan Lol regardless of spelling he has a point 😂😂😂😂 you numpty !! Lol
6/2
2018
@AskNationwide Appreciate your help on this Kind regards james @AskNationwide Just done it , Thank you 👍 @AskNationwide Hi Louis , yes it was , I had a letter stating I had ppi on loan from you guys so I filled out the p… https://t.co/sgFJOSkfpN @AskNationwide hi there I’m still waitin to here from u regarding a ppi claim , sent online form to you 28th April @prattprattpratt @TheRock Dammm stright , must have combo on the big screen , make it happen guys 👍👍👍 @TheRock https://t.co/II1AkxIYDC
Retweeted by james morris @WWESuperCard LOGIN BONUS REALLY SUCK THIS MONTH WTF , ELITE CARD AT END OF THE MONTH SUCH A JOKEIt’s Dwight you dickhead. Let’s get to work Jeff. Jokes aside, this one is truly going be an honor.… https://t.co/ONlPSKLofB
Retweeted by james morris
5/29
2018
@EpicGames two emails sayin too many attempts Login in , and it’s not me so iv been locked out , help !!
5/21
2018
@WWESuperCard what’s up with the war pvp , having trouble loading game or people keep leaving then it freezes
5/10
2018
@WWESuperCard is the TBG charge cards drop rate gone down , wtf
5/4
2018
@WWESuperCard Don’t understand what the tape chair and the water can oh and the sunshine are actually for got shit… https://t.co/jzuSxmbDHJ
5/3
2018
@WWESuperCard How long guys still waitin
5/2
2018
@piersmorgan Regretting that comment ain’t ya lol
4/29
2018
@dreamteamfc defenders get a 7 , yet still keepers don’t get a 7 for keeping clean sheets how’s that work @dreamteamfc come on Pickford should are a 7 rating
4/28
2018
@CarmellaWWE Crack up , u people are all sucked in lol , haters feed @CarmellaWWE
4/26
2018
'I want to protect people - that's what I've spent my career doing. It sickens me that my name is being perverted i… https://t.co/3phnmqTMMz
Retweeted by james morrisLYING DIRTY SCAMMERS have taken £19k off a vulernable man using fake facebook ads about me. Pls help by RTing this https://t.co/a2UatXxXPW
Retweeted by james morris
4/23
2018
Movie night ! 2006 gridiron gang with @TheRock don’t mind if I do 👍👍👍
4/13
2018
@itvtakeaway @MarkWright_ @antanddec @CraigDavid @DENISE_RICHARDS @ScarlettMoffatt Wish I cud go back to the future… https://t.co/e18YhZ4rvb @itvtakeaway to think I was there on thurs and missed this back home now in uk 😟
4/7
2018
@WWEDanielBryan On your terms now Bryan! @WWEDanielBryan make it count bring us more Daniel Bryan gold moments #halloffamerinthemaking
3/20
2018

0