Sign in with Twitter

Username:

jawafess @jawafess java island tengah lan wetan

Papan kanggo dulur kabeh silaturahmi. Arep curhat utawa ngobrol santuy bareng admin. Partnership/aduan contact: @javafess / email bandungfess@gmail.com

822 Following   543,045 Followers   13,493 Tweets

Joined Twitter 8/19/19


Lur aku ameh takon kepie carane uwong iso metu seko hubungan toxic sing wes ono perselingkuhan,kancaku ngalami ngen… https://t.co/68Ke8OO0NQAkeh wong melarat, angel golek gawean, tabungan tipis, ehhh mentrine korupsi bansos. Kan yo njaluk dipisuhi :(
12/6
2020
Lur https://t.co/n6ivq35q7SLur apa yang bakal kalian lakukan kalo calon suami/istri kalian akan meninggal? dia sakit tapi tidak ada yang tau :)Lur https://t.co/yYEjPRARJ8Lur debog iso dipangan 😭 https://t.co/g1nJGzGqw5Lur ga pernah digowo neng omah protes jare ra cinta mbeso wes dikenalke wong tuo malah suloyo, marai isin won ngene… https://t.co/6hZ7JvrwCWSiapa orang jawa yang tidak kamu sukaiNGAHAHAHAHAHA nyokap gue masih terpengaruh mitos perang bubat😭 trus pernah beberapa kali dkt sm org luar pulau jawa… https://t.co/o3NDzXWSPf
Retweeted by jawafessBagaimana cara untuk membuat orang jawa tersinggung?Ternyata mbahmu sudah menjodohkanmu dengan cucu temannya. Apa hal yang bisa membuatmu menerima perjodohan itu?Maukah kamu jika daerahmu dipimpin oleh seorang raja atau sultan?Apa yang paling kamu takuti dari mertua orang jawa?Apa penyebab terakhir ambyarmu?Bagaimana jika kamu jatuh cinta sak jero jero ne kepada orang yang beda agama?Apakah kamu merupakan tonggo yang cangkeman?Bagaimana cara kamu menanggapi tonggo cangkeman?Kalau kamu harus tinggal di luar dari pulau jawa, kamu mau ke kota Indonesia yang mana?Apa pendapat ibumu kalau kamu pengen menikah bukan sama orang jawa?Apakah kamu mau punya mertua orang jawa?Siapa orang yang paling berpengaruh dalam hidup kamu?Apakah kamu takut dengan mistisisme jawa?Logat sih,banyak banget orang jawa logatnya beda beda lucuuu<3 https://t.co/zemWsOPxzL
Retweeted by jawafessApa yang paling tidak kamu sukai dari budaya jawa?Apa yang paling kamu sukai dari orang jawa?Dolan yuk! Pertanyaan seputar "Jawa" baik etnis, budaya, geografi, dan sebagainya. Jawaben ae langsung via quote tweet!Lur menurutmu kado opo sing cocok go mas pacar? Dan menurut kalian nak ngado kaos iku opo bener marai putus? 😂Ben ga spaneng ae lur https://t.co/HtAjcgDnIfContoh reviewer sing nduwe product knowledge sing apik lur https://t.co/pKaAOvKyrFhttps://t.co/62VGTOUuKWAgama wes podho, perasaan wes oke, nanging tirai kita berbeda lur https://t.co/NsgmWObAAeNext terus nganti mentok lur https://t.co/wjkZ7ubAwq
12/5
2020
Kerjo tak tekuni duit tak celengi, dolan tak kurangi InsyaAllah taun ngarep sholatmu tak ma'mumi. Aminke ta lur 🤲🤲🤲 @Nzy_tonny Tonggoku karaokean sworone elek. Opo ra luwih jengkel @warnaabang Bayine sopo @Ohabrianio Nang ndi @il0fme Ojo lali raupApa rencana kegiatanmu dina iki? @plastikmicin JOGJA WKWKTapi bener seeh. Wong jowo kok percoyo zodiak. Gendeng pho. Weton lah! @cupxq BOYOLALI WKWK @robiiajaa @liltcadenza but @druprobo Kakean cok. Siji kata wae. Tapi mesti madiun @memefess Salatiga?Dolanan yuk! Tebak-tebakan. Tulis satu kata tentang kotamu. Ben liyane do nebak panggonanmu nang ndi.Lha wong bahasan ngene wae iso disebarluaskan dengan bebas oleh orang-orang sing mboh ilmu agamane soko ndi, piye r… https://t.co/154Xo0kbdQLur aku kan lagi pisan iki bayar tagihan ind3h0y lewat orenpay, nah ngene ki ngko enek notif to nek wes berhasil? S… https://t.co/5zWK9bFaUrTutorial ngakak Lur 😭 https://t.co/NAgBdiwd30#MintikDiary Kalau kalian liat b*kep Indo, captionnya itu copywriting terbaik. Purposenya dapet (bikin eng4s), bisa… https://t.co/JBWKPb7Zt5
Retweeted by jawafessSerius takon Kowe mending digrenengi ning mburi alias kowe bener bener ra reti digrenengi Atau Kowe digrenengi d… https://t.co/j7LuYJbMMhPov : Awakmu sing arep study tour SMP neng jogja lur https://t.co/78v78ma8tBMohon bersabar ini ujian lur https://t.co/kqQPnACjbJ
12/4
2020
@collegemenfess Bener kok. Temen gw lulusan kedokteran hewan sekarang jadi buayaSelamat Pagi konco tapi mlebulur simulasi akad sekk 🤣🤣 https://t.co/B638bkeRcpLur iki daerah ndi tah seger banget mesti mayite gonku mung kei kendi isi banyu opo mbuh https://t.co/k6BBsJdZLu @jowoshitpost Bapake sopo iki 😭JANCOK ASU IKI KOK SLIWER NING TIMELINEKU KALIAN HARUS NDELOK JUGA COK https://t.co/4aPdJsdnvbAkhirnya ini dia sumary pekerjaanmu di penghujung 2020 tahun ini. https://t.co/OCTcjTRFoA
Retweeted by jawafess
12/3
2020
Selamat pagi tem anteman kuLur Selamat pagi fans Chelsea sing lg bahagia dan fans emyu sing lg ngegoa hahahahaLur bak o dee wes nglalekne aku ket kae 🤣 https://t.co/d9J5kJR0Axwes lalekke aku tak cobo nompo anane~~ LurLur sing indigo tulung kandani babine wernane opo, ghaib soale https://t.co/5EROSk8KdfLk mangan nang omah ae lur mbokmu mureng" ngko Ws dimasakno tewel kae loh https://t.co/Fg8cvLnPyrKesuwen lur https://t.co/RFRC5ziJinTebak sendere sopolur gak pengen rabi mbek pendekar a 👉👈 https://t.co/cmHnU4rkjDLur salut banget kambi bapak iki,jek sregep gelem sinau pancen bener 'ra ono kata terlambat' yo pak. https://t.co/4q0qEpJ5IjLur mitos opo seng kok percoyo? Mboh alesane mergo jare wong tuamu opo mbah buyutmu opo pengalamanmu dewe sembarang… https://t.co/8rKoQ8rZzKKerja keras yang naik bukan gaji, tapi asam lambung -Balo 2020 https://t.co/1rvKjyeeyf
Retweeted by jawafessBukannya lebih gampang nek kowe takon dm rene ya? @BNIlur mohon info ngurus mbanking BNI syariah tp di BNI biasa iso ta gak yo yaallah aku mager pol tapi T_TLur . Ngapunten sedulur sedoyo ajeng tanglet, enten seng nate sowan dateng Perpustakaan Pacitan mboten nggih? Aku b… https://t.co/9wpRFEXEH9 @Bandungfess Uyuhan kalau bahasa jawa artinya orang yang kerjaannya pipis mulukahyangan langka loundry apa piwe lur https://t.co/9wJBVwuNaw
12/2
2020
Selamat pagi jamet jametkuLur https://t.co/l6KBvneJTzLur jam yahmeneki enak e nyemil opo seng recommended?Join discord jawafess sek. Mengko folbek neng konoYang Hutang VS Yang Dihutangin Siapa yang pernah ngalamin kejadian “horor” begini? Temen yang hutang mendadak ‘gho… https://t.co/pMj0s9pVlw
Retweeted by jawafesslur iki nde daerahmu jenenge opo? nde smg mie kopyok tp ko koncoku nde brebes gaero iki opo :( https://t.co/LkiYiQukuF @Bandungfess Wkwk ngakak. Tak kiro mau “stay safe pak gub”. Soale jelas jelas de’e kemarin malah mblayangan sowan… https://t.co/aZ0miexm2C @tubirfess Tiktok isinya anak anak goblok. Untung di twitter banyak sjw. Walaupun nyebelin, tapi mereka bantu kasih… https://t.co/gYJDJ2QMyYKowe reti artine "nggrenengi" ra?Lur aku ono tugas wawancara simbah-simbah, tapi aku kurang iso bahasa krama, opo ono saran buku sing khusus nggo la… https://t.co/MA8v6FxSk9 @tubirfess Walau tanggal merah, kuli jawa tetap ngaduk semenWes julid, melanggar rules meneh. Lambene... Dadah unfollow. https://t.co/IlSsJR6wiNsugeng sonten Lur tulung takokne wong liyo iki hati sopo yo? https://t.co/3Bxwxe56x9Sek nek sekitar Semeru pie keadaan e lur ?wishmu bulan iki opo lur ?Selamat pagi papi chulo
12/1
2020
Lur opo sek ono arek ngeneki nek daerahmu https://t.co/ruXjZHllL0SayaangIki ijolan peran opo piye ya lur https://t.co/PpWkEwQCKELur takon serius Wong korea kan seneng mangan bawang kringete ambune koyo opo rek?Mintik mau kasih giveaway 500k ovo/gopay/dana buat 5 orang yang bisa nebak apa aja karakter di sini dan tebak naman… https://t.co/m6NgkxyLZF
Retweeted by jawafessLur sopo sing nang deso utowo daerah tani e ws nggae ngene? Sekalian tlg mention kota endi hehe. Suwon https://t.co/kQF2TMhb8JThe power of Kuli nih Lur 💪🏻 https://t.co/p9UgzKNCgfLur https://t.co/LKO9dvn3fs
11/30
2020

0