Sign in with Twitter

Username:

Joe Budden @JoeBudden IG: JoeBudden

EP for REVOLT TV/Viacom | JoeBuddenPodcast | For all matters pls contact Ian Schwartzman @ CLTNmanagement@gmail.com | Create Without Fear.

1,436 Following   1,035,937 Followers   139,976 Tweets

Joined Twitter 1/6/09


Good morning everyone. @JuneRicki Lol where is she ? 🤦🏽‍♂️Ok. https://t.co/r8MeUMRZSlHe didn’t do what needed to be done… Can’t always rely on the beat lol 🤷🏽‍♂️ https://t.co/1Uvuux1mnQLol https://t.co/T2T8MJpFhY
7/9
2020
WHO BUT ME ?!?!?!! 😂 https://t.co/Lsz00O3vsLYou gotta chill out man…. lol https://t.co/F6uG862Q9Q @auntieeva07 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️I LOVE the songs @JoeBudden starts the pod with. He doesn’t get enough credit for that. His music ear is super ecle… https://t.co/Vhunwb3vJt
Retweeted by Joe BuddenAhhhhhhhh, thank you. https://t.co/X2T0kTdCDBOr innovative 🤷🏽‍♂️ https://t.co/WTIfA095RWToday’s episode of the @JoeBuddenPod just proves that we need a STFU segment from @JoeBudden on every podcast. I th… https://t.co/aSgDsstKch
Retweeted by Joe BuddenThat’s hatin smh https://t.co/JrlJ8L2UHvYou know the vobbs https://t.co/hQylckknEJLmao smh https://t.co/97CZiWLXds @JoeBudden has ruined Solid as a Rock for me.🥺🥴😂😂😂😂
Retweeted by Joe Budden🔥🔥🔥🔥 https://t.co/bWZP15f7zRAye I was sleep on the joe Budden podcast 😂😂 nigga is hilarious. I gotta run every ep
Retweeted by Joe BuddenHour 2 minute 10 .. most important part of the pod today @JoeBuddenPod @JoeBudden
Retweeted by Joe BuddenWhenever I watch The Joe Budden Podcast on Youtube I always feel like im in the room with these fools. Especially w… https://t.co/KLrrNetnbn
Retweeted by Joe BuddenCombat Jack. Now and forever.
Retweeted by Joe Budden“I got 7 Plan B’s on the end table” - @JoeBudden https://t.co/ZI87BDSeQs
Retweeted by Joe BuddenSomething is wrong with @JoeBudden lmao but it makes good content 🤣😂
Retweeted by Joe BuddenI’m like a whole kid when it comes to the @JoeBuddenPod. I try to break it up in little pieces to make “more”… https://t.co/BwFSZaNcNw
Retweeted by Joe BuddenLmao word up https://t.co/3eLMwLbBWxthis man @JoeBudden went for 81 on today’s pod 🔥 🔥 🔥
Retweeted by Joe Budden @JoeBudden always has me looking crazy out here laughing mad wild 😂😂😂
Retweeted by Joe Budden @MrRedMartian You’re a sicko lolAround that 2hr20min mark @JoeBudden starts TALKING THAT SHIT!!!! Maaaaaad gun shots!! #Leverage 🔥🔥🔥🔥 Fam used th… https://t.co/5WLvEIUsLI
Retweeted by Joe BuddenYOOOO WHAT IS WRONG WITH THESE GUYS?!?! I NEED AIR!!! 😭😭😭😭 @JoeBudden @thisisrory @MAL___ @parksmusic https://t.co/Tu3O0Shwgy
Retweeted by Joe Budden @modernmercer Understood, got it!Very good pod today , back to the funnies 😂😂😂 @MAL___ @JoeBuddenPod @thisisrory @parksmusic @JoeBudden
Retweeted by Joe BuddenY’all running the triangle like the bulls @MAL___ @JoeBudden @thisisrory great pods
Retweeted by Joe Budden @JonnyOinHD @JoeBuddenPod @Spotify @MAL___ @thisisrory @parksmusic @Balltillwefall @EriksonCorniel @Slvter @Ian_Schwartzman Next pod @eleven8 🤦🏽‍♂️😂😂🤦🏽‍♂️ https://t.co/ZHtX4rLQ9bI’m SORRY!!!! 😂 https://t.co/EwQZ7UJc1e @JoeBuddenPod @JoeBudden @thisisrory @MAL___ 🗣DON’T CHANGE A MAFUCKIN THANG!!! Real fans love the pod and enjoy th… https://t.co/4VrRPiMTQf
Retweeted by Joe BuddenI’m gonna need the listeners to stop being bitches and snitching on @JoeBudden and @thisisrory because these jokes… https://t.co/qlFEDuJQmj
Retweeted by Joe BuddenWhy do I have to get you lit all the time, get me lit see what you unlock 🤣🤣🤣 Joe is hilarious @JoeBuddenPod @JoeBudden
Retweeted by Joe BuddenAll this time I’ve been listening to @JoeBudden and @thisisrory on the #JBP on @YouTube . Finally got @Spotify thi… https://t.co/Y4nNOXEA6T
Retweeted by Joe Budden @JoeBudden Ohh it's that kinda Wednesday pod.. 😂. Let me get my coffee ready and dig in.
Retweeted by Joe Budden @modernmercer That’s not true.. it’s an impression 🤦🏽‍♂️ @JoeBudden you are 1985 wayne gretzky on the pod today my god 🔥🔥🔥
Retweeted by Joe BuddenIf u take in the @JoeBudden podcast regularly then you know why he played the Viola Davis segment
Retweeted by Joe BuddenHatin. https://t.co/5nwScaYhbQ @ThaCdot I listened back in disgust, i got it 🥴 @MiloSkye Lemme look @JoeBudden is podding this morning
Retweeted by Joe BuddenI gotta stop, it’s annoying 🤦🏽‍♂️ https://t.co/wxSUzpkUXv @adammahogany Rory explained that to me.👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾#JoeBuddenPodcast https://t.co/lHn1VYQbzwThe @JoeBudden Podcast Episode 360 “Run The Score Up” is now available! Stream exclusively on @Spotify LISTEN HE… https://t.co/Tz0TOYSK7h
Retweeted by Joe BuddenThe podcast starting with Viola Davis??? I see you @JoeBudden
Retweeted by Joe BuddenI know you do Nayners, salute. https://t.co/PBeMIaPGsl @JoeBudden and nem’ firing from jump. Salute. Well needed Wednesday pod ✊🏽
Retweeted by Joe Budden @JoeBudden First 15 went crazy 🤣
Retweeted by Joe Budden @JoeBudden @parksmusic @thisisrory @MAL___ I'm only 20 minutes into the pod and my guys is in there bag early 💪🏾… https://t.co/oju6KvPOs7
Retweeted by Joe Budden @JoeBudden this how y’all starting huh https://t.co/VwftpG5qqt
Retweeted by Joe BuddenYessir!!!! https://t.co/6r3LRIaCWu
7/8
2020
I’m not gonna lie @JoeBudden podcast 🔥🔥🔥
Retweeted by Joe BuddenThat’s hatin. https://t.co/Z709VT4GaGYESSSSSSSSSS!!!!!!!! https://t.co/fZHtVA3DHCI’m 40 next month man lol https://t.co/cVh0U4HzNHI’m done with you now 😂 https://t.co/M62YwXgygkY’all only love me when I’m a meme smh https://t.co/wEhitsD5DWLmao fine i will surpress the truth!! 😂 https://t.co/x3hHI8diHH @MrMatthew_Man We said this 🤷🏽‍♂️ @NotAgainLucyLu @SoNinjaX Lol i do NOT have Lucy blocked 😂🤦🏽‍♂️We can talk about all the underage victims Olivia interviewed without a parent or guardian present but y’all not re… https://t.co/rs2zZ7lC2uI just be wanting to mind my business honestly 😔Do i have to tho ? Lol 🥴 https://t.co/Nbu4hfRCxcMy @JoeBudden was right! Everything happens on Tuesdays now . 😂😂
Retweeted by Joe BuddenNot always right but I’m always real.
Retweeted by Joe BuddenThis is honestly disrespectful to Wale Sir… google him. https://t.co/Z1EmRGclVhWord up. https://t.co/I0RTBsfee4 @richdollaz Fam!!! It’s gotta be nuts lolEvery morning i wonder about the ESPN x Korean Baseball contract lolBallin w borrowed money >>> https://t.co/dK7z3D24j8Good morning you guys!!!Wait until you hear the next episode. 👀👀👀 https://t.co/Up0o9DTR3j
Retweeted by Joe Budden @AstasiaWill 🤦🏽‍♂️
7/7
2020
I am sitting here listening to @JoeBudden freedom for the 100× & I just wanna say y'all took Joe for granted lyrically like a muthaf%$#@
Retweeted by Joe Budden @LexP__ Jesus Lex 🤦🏽‍♂️Artists are a different kind of muthafucka. We have quirks and needs and desires that you normies wouldn’t understa… https://t.co/qeuDuZ7D31
Retweeted by Joe BuddenSummer rain…. not the song.Still trying to solve Unsolved Mysteries…. i can see how it gets tricky i guess lolWalls enriched with interest will never be objective. - @JoeBudden
Retweeted by Joe Budden @Lawrencetha3rd I’m stealing that lol✊🏽 https://t.co/Nvad8aytdd @JoeBudden You been 40 for 6 years now
Retweeted by Joe Budden @JoeBudden Bro you been 40 for the last 5 years
Retweeted by Joe BuddenIt’s always our season, we allow them the experience of us lol https://t.co/XBzm8cRNuZSomehow my bday is next month…. 40 & up Twitter, be ready to welcome me with open arms, I’m a hugger!!! 😂Flourished Rob but WHAT ABOUT ME ?!?!?!? Lol 😩 https://t.co/lFXPW3b6kGLmao 😩🥴 https://t.co/NKOeu9TsIGWhat’s poppin
7/6
2020
Ayyyyyeeeeeee lol https://t.co/0meoSM7BKJ“nigga, i don’t understand none of the words he’s been using. he been talkin all spooky” - @JoeBudden 💀💀 the ACCUR… https://t.co/GaEDWt4nvi
Retweeted by Joe Budden @theycallme_Mo Lmao I’m so serious 😩😂
7/5
2020

0