Sign in with Twitter

Username:

Hallo! Welkom op het officiële account van Jumbo Supermarkten. Hier vind je al het laatste nieuws over Jumbo. Vragen of opmerkingen? Wij helpen je graag.

1,706 Following   16,338 Followers   65,944 Tweets

Joined Twitter 9/8/14


@robbeekmans Hallo Rob, wat vervelend dat het brood beschimmeld is, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Onze ex… https://t.co/d0C2WG0kKc @relativerenmaar Hallo! Wat gek dat je geen toegang hebt tot onze site, excuses. Vaak is dit opgelost door je brows… https://t.co/KkDxH7nTVO @KoRuit Hallo Koen, helaas is hier nog niets over bekend. Wij hopen natuurlijk ook dat de winkel weer zo snel mogel… https://t.co/JvVRCA1prj @joostig Hallo Joost, dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses. We zullen dit bespreken met onze collega's… https://t.co/TWVbIzFtoK @enzolwd Hallo Andrea, wat vervelend dat het gehakt niet meer goed is, onze excuses. Je kan dit melden aan de servi… https://t.co/tZYJqXjXnK @stevenovr We lossen dit graag op met de winkel. Kun je ons in een DM je contactgegevens laten weten? Dan vragen we… https://t.co/lJ0tp98vxQ @AndriesHarder Hallo Andries, dat klinkt niet goed, onze excuses. We hebben hier geen andere meldingen over ontvang… https://t.co/XiVKdsqx31 @BadSeedPhotos Hallo Maurice, dat klinkt niet goed, onze excuses. Wat is er precies gebeurd? 🙂 ^LL @bjornvanierland Beide winkels accepteren credit cards, het kan dus in dit geval! :) @XanderM74 Hallo Xander! Wat vervelend dat dit gebeurt. We gaan je bevindingen bespreken met de betreffende winkel. Fijne dag. ^NS @nancedj https://t.co/QlAKgnH9Gz @JanHenkKok Hallo Jan Henk! We kunnen niks beloven, maar gaan het in ieder geval doorgeven aan onze collega's. Fijne dag. ^NS @VISSOEDDHA Dat willen we graag doen, maar dan hebben we wel alsnog je bestelnummer nodig. ^NS @stevenovr Hallo Steven! Dat klinkt niet goed. Wat is er gebeurd? ^NS @Mevrouw_Maas Hallo! Dat hebben onze collega's niet zo handig gedaan. Sorry hiervoor. Gelukkig was het brood alsnog… https://t.co/BJA0ZrjyrX @JanDijkhuis Hallo Jan! Welk magazine bedoel je precies? Wanneer wij de pagina bekijken van ons Hallo Jumbo magazin… https://t.co/VftvddTFC2 @franklecoque Hallo Frank! Heb je wel tijdens het boodschappen doen actieproducten gekocht? Je krijgt namelijk alle… https://t.co/txrkbzVuVs @Esje66 Hallo Esther! Bedoel je een vers kant-en-klaar gerecht of één van onderstaande product?… https://t.co/YvCRx6LxL7
8/9
2020
@lekkerkritisch_ Hallo! Dit mailtje is niet afkomstig van ons, maar een zogenaamde phishing mail. Je leest er hier… https://t.co/zgzDjD9OTS @bjornvanierland Hallo Bjørn, dit hangt af van het filiaal waar je boodschappen doet. Van welk filiaal zou je dit willen weten? ^LH @JD_XCII Hallo! Recepten van producten kunnen vernieuwen. We zullen je feedback doorgeven aan onze collega's. Fijne avond. ^LH @waissoe Hallo! We bezorgen tot aan de voordeur. Ook op 3 hoog. 😊 ^LH @tinaruiter Dat is niet altijd makkelijk, omdat een verpakking bijdraagt aan de houdbaarheid, veiligheid en kwalite… https://t.co/06QKbzMDbz @tinaruiter Hallo Tina, je leest hier meer over dit keurmerk: https://t.co/A2naxXOYpA Wij proberen als Jumbo onze i… https://t.co/Vo2tcmu1GH @X11272808 Hallo! Heb je in je account wel je geboortedatum correct ingevoerd? Dit kun je doen bij berichten & voorkeuren. 😊 ^LH @Yvonne22B Hallo Yvonne, De Knorr Griekse Gyros is momenteel niet leverbaar. Ze blijven in het assortiment, dus uit… https://t.co/uTKlTrVczw @JCour10201 Nee, dat is helaas niet mogelijk. ^LH @VISSOEDDHA Hallo Leo, dat klinkt vervelend. Heb je voor ons een bestelnummer? Dan lossen we het graag netjes met je op. ^LH
8/8
2020
@FagelBart Mocht je twijfelen dan kan je hem ook eerst leeg laten lopen. ^DK @BruineBeer42 HaLLo, GRaaG GeDaaN😉 ^DK @JCour10201 Hallo Jean-Paul, we hebben er bij deze actie voor gekozen om de glazen per set van 2 te verkopen. ^DK @__lindanor__ Natuurlijk krijg je een reactie. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk een reactie te sturen.… https://t.co/u0Byq6W3o5 @makkie1978 Hallo, dat is niet de bedoeling. Sorry. We gaan het melden bij onze verantwoordelijke collega's. Fijn weekend! ^DK @Mirrie1305 Hallo Mirjam, wat vervelend. Het wil nog wel eens helpen om de app compleet te verwijderen en daarna we… https://t.co/BlKYneQeiS @patritricia5172 Hallo Patricia, zou je ons in een DM het bestelnummer willen laten weten? ^DK @Merke7 Hallo Meriam, oei, wat vervelend. Sorry hiervoor. We hebben het bedrag van de korrels teruggeboekt. De scho… https://t.co/1geLatEbul @MartinevdBrink Dank je wel voor je reactie. We sturen je bericht door naar onze collega's. Geniet van je dag ^DK @joyfromjoyce Hallo Joyce, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry hiervoor. We hebben de bedragen van de produc… https://t.co/c9et29ruah @__lindanor__ Hallo Linda, we horen graag wat we voor je mogen doen. ^DK @markdegrauw Hallo Mark, nee dat is zeker niet de bedoeling. Sorry! We nemen je melding graag in behandeling. Zou j… https://t.co/gkPaOMwTEQ @FagelBart Hallo Bart, wat vervelend! Je mag de fles natuurlijk altijd ruilen bij jouw Jumbo. Onze collega's helpen je graag😀 ^DK @zininzuidoost Hallo Rob, dank je wel voor je melding. We gaan het doorgeven aan onze collega's. ^DK @Mileneeb Hallo Milene, natuurlijk helpen we graag. Je kunt een opmerking invoegen door in te loggen op je profiel.… https://t.co/klpFzZZgf0 @IIIX_IIIX Hallo, we brengen niemand in de problemen :). Zou je ons in een DM het bestelnummer en de producten die… https://t.co/CX3NAJkNhN @robby007bond Hallo Rob, dat is zeker niet de bedoeling. Is dat bij ons de winkel voorgevallen? ^DK @herogjan Dankjewel. We hebben het bedrag aan je terugbetaald. Fijne dag! ^LH @jitskeroos Dit komt inderdaad helaas omdat je in het buitenland zit. Sorry voor het ongemak! ^LH @renepieters Hallo Rene, Jumbo volgt alle ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet. Indien er vanuit het R… https://t.co/tYvxCuP9vk @WorldWideWillem Hallo Willem, dit mailtje is inderdaad afkomstig van ons. 😊 ^LH @johnnolomm Hallo Johnno, wat vervelend dat het niet helemaal lukt. Zou je ons in een DM een foto kunnen sturen van… https://t.co/sTVduJ8rTF
8/7
2020
@michelkoenen Hallo Michel! Wat vreemd dat de code niet werkt. Voldoe je wel aan de actievoorwaarden? We ontvangen… https://t.co/Cm1qEvvb4t @herogjan Hallo! Wat vervelend dat de zalm ontbreekt. Sorry hiervoor. Wat is je bestelnummer? ^NS @jitskeroos Hallo Jitske! Er zijn op het moment geen storingen. Wel kan het ooit voorkomen dat het niet mogelijk is… https://t.co/M39c8MmewD @robby007bond Hallo Rob! Dat zien we graag. 💛 ^NS @ZwervendProfiel Hallo! Boodschappen doen kan in sommige gevallen inderdaad een uitdaging zijn. Zo te zien is het gelukt 😁 ^NS @MartinevdBrink Hallo Martine! Wat ontzettend lief. Bij welke winkel ben je geweest? Dan kunnen we je berichtje del… https://t.co/ajGXVsfxeZ @janitaw Hallo! Wat balen dat het fruit niet lekker was. Sorry hiervoor. Wanneer je dit tijdens je volgende bezoek… https://t.co/dpYNX63WNg @franklecoque Hallo Frank! Wat vervelend dat er geen punten worden opgeteld. We raden je aan dit tijdens je volgend… https://t.co/LHZhHDcc1H @josdewit11 Hallo Jos! Wat jammer dat de appels tegenvielen. Sorry hiervoor. Wanneer je dit tijdens je volgende bez… https://t.co/bmeEPvuUBA @RonaldBos10 Onze collega's doen hun uiterste best de bestellingen binnen het tijdslot te bezorgen. Helaas kunnen e… https://t.co/343i3dZqXM @Gi_nog_a Bedankt voor je reactie. We hebben producten uit je bestelling vergoed om het kratje te compenseren. Daar… https://t.co/Hcc180OnyS @berthevansoest Wat de winkelwagentjes betreft klopt het inderdaad dat ze niet meer door medewerkers worden schoong… https://t.co/mU08OCr8Fq @sebvandenbrink Wat lekker, Sebas. Geniet ervan! ^NS @MennoSwart Hallo Menno! Oeps, dat is niet zo handig. Bij welke winkel heb je dit gezien? Groeten uit Nederland. ^NS @ankesiegers Hallo Anke! Oei, dat is niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor. Je mag hier natuurlijk mee terug naa… https://t.co/dOTfEtNavo @Remi24185449 Natuurlijk geldt ook voor 'Niet tevreden? Geld terug!'. Je kunt je bij het volgende bezoek aan Jumbo… https://t.co/ts2sIp5v4m @Remi24185449 Hallo Remi! Vlees bestaat voor 60% uit water. Wij voegen geen water toe aan vlees, dit is ook wetteli… https://t.co/ZrXXMlxMst @Rocklady19731 Hallo! Ons assortiment vleesvervangers is onlangs vernieuwd, wellicht dat dit er dus weer bij komt!… https://t.co/XYYRTtsJcs @kevino1608 Hallo Kevin, wat vervelend, onze excuses. We zijn bang dat het Jumbo vochtig toiletpapier Fresh tijdeli… https://t.co/31I2NA0w11 @iSpotz Dan was er waarschijnlijk ergens iets misgegaan, fijn dat het nu wel goed staat! Je kan dit melden aan de s… https://t.co/CECN88Auhw @mjwvanlent We zullen dit melden bij de leverancier ter verbetering. Mocht je dit vaker meemaken, dan ontvangen we… https://t.co/3TXhCqZ9l5 @berthevansoest Hallo Berthe, bedankt voor je bericht. We zullen dit bespreken met onze collega's ter verbetering. Fijne dag! ^LL @Sybhoe Hallo Sybren, dat is niet zo mooi, onze excuses voor het ongemak. We lossen het graag netjes op, zou je ons… https://t.co/K2HAIcfyS3 @tinoruijs Hallo Tino, bedankt voor je bericht. We zullen dit bespreken met onze collega's in de winkel. Echter lig… https://t.co/z5h44AQ0Ne @Gi_nog_a Hallo! Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met je bestelling, onze excuses. We zien inderdaad vier kr… https://t.co/IfGtz5BOF3 @ConstantLam Hallo! Wat leuk dat je de lokale ondernemer wil steunen! Als jij een winkel kiest dan staat jouw beste… https://t.co/0Ul5XWWgbL @MariannedKJ Hallo Marianne, ze staan nog niet op deze poster, maar er doen ook een aantal versproducten mee met de… https://t.co/FuEAle9xEE @sebvandenbrink Hallo Sebas, dat is niet zo mooi, onze excuses hiervoor. We lossen het graag netjes op, zou je het… https://t.co/GrD7AkmGM6 @majamoora In dat geval kan je dit melden aan de servicebalie van jouw Jumbo, onze collega's lossen het graag netjes op. 🙂 ^LL @RonaldBos10 Hallo Ronald, is je bestelling niet op tijd? Wat vervelend, onze excuses. Helaas kan er altijd wat uit… https://t.co/Gp2aEycs8D @faeshaas Dankjewel! We hebben de Tikka Massala en het andere wereldgerecht aan je terugbetaald. Omdat deze een aan… https://t.co/PM6KLgu72p
8/6
2020
@mjwvanlent Hallo! Wat vreemd, onze excuses. We hebben deze melding nog niet eerder gehad. Heb je dit probleem ook… https://t.co/p40dqTbYbv @xopinkladyxo Hallo! Wat vervelend dat de schnitzel niet meer goed is, onze excuses hiervoor. Natuurlijk mag je dit… https://t.co/A8QnP1Htzv @x_borie In dat geval raden we aan dit even te melden aan de servicebalie van de winkel. Onze collega's lossen het graag netjes op. 🙂 ^LL @RichardKeus Als je liever een mail stuurt kan dat naar service@jumbo.com. Ook bij onze klantenservice is het ontze… https://t.co/hv8vXranEz @DroeftoeterNL Dankjewel! We hebben de vlokken aan je terugbetaald, je krijgt zo een mail ter bevestiging. Ook zull… https://t.co/yYTT3buaCg @roeloffr12 Oei, nu zien we het, sorry! We gaan het voor je navragen. Zodra we meer weten hoor je het. Door de druk… https://t.co/JsvBbTE22h @ljv__ Hallo Lara, wat jammer dat je de zegels wederom niet hebt gehad, onze excuses. Je mag er natuurlijk altijd n… https://t.co/zoUJ6JJPVA @MichelvBriemen Hallo Michel, wat vervelend dat er schimmel op de kaas zit, onze excuses hiervoor. We zijn bang dat… https://t.co/XhrNqKoKdk @Apenkoning Dat is niet zo mooi, onze excuses. We zullen dit bespreken met de leverancier ter verbetering. Je kan d… https://t.co/idw3uw0VZ4 @kevino1608 Hallo Kevin, dat is niet zo mooi, onze excuses. Had je toevallig met pin betaald? Dan kunnen onze colle… https://t.co/ilQ461QHQO @Raasveldt Hallo Paul! We denken dat ze hier meer naar de vorm van een Bavettesteak willen knipogen. 😉 Helemaal zek… https://t.co/6AeO82DGon @Matthij_s Hallo Matthijs, wat vervelend, onze excuses. We zien inderdaad dat de betaling vast is gelopen. We hebbe… https://t.co/2u6ymneQHa @Hijsthee Hallo Cas, we lossen het graag met je op! We ontvangen graag een DM met je bestelnummer en een omschrijvi… https://t.co/6R6fTPWZQ0 @Jetze79 Nogmaals hallo Jetze! Dit product is tijdelijk niet leverbaar, onze excuses voor het ongemak. We hopen het… https://t.co/F1tJg3g7T7 @Jetze79 Hallo Jetze, bedankt voor je bericht. We geven je feedback door aan de juiste afdeling. Wie weet wat de toekomst brengt. 😉 ^LL @iSpotz Hallo Steve, heb je de app wel ingesteld op het juiste vestigingsgebied? Prijzen kunnen namelijk per gebied… https://t.co/TAc92ZSBTd @martinvega100 Hallo David, bedoel je dit product: https://t.co/d1gLe4x40L ? Dat zit wel nog in het assortiment. Al… https://t.co/3lG3AuQ4ws
8/5
2020
@nielsoomen Hallo Niels, wanneer je de producten online nog kunt vinden, kun je deze altijd bestellen bij onze coll… https://t.co/0hkxUvidaj @ilonavg Hallo Ilona, sorry dat je bestelling niet compleet was! We hebben de missende producten aan je terugbetaal… https://t.co/giKCQOGjFf
8/4
2020

0