Sign in with Twitter

Username:

#4Sterling 🕊bros: @Venylluh @katazumaki @capribaka @tresreturn @exhausted_mi| Boondocks hive leader 👑

473 Following   922 Followers   25,683 Tweets

Joined Twitter 9/22/20


Screenshots in light mode should be illegalThe replies evil asf💀 https://t.co/tnG93cNqqR @BrianaBlayre Y’all niggas do not wanna go to heaven💀 @BrianaBlayre Y’all some evil ass niggas @snuurid @BrianaBlayre @ch4mpagnedarkie 💀💀💀 @BrianaBlayre @MacIsA10 You got a nice ass kitchen Fr @localcuh @BrianaBlayre NAHHH💀💀 @BrianaBlayre @MacIsA10 How is you typing??Goodnight @tmulla_t1 @yosoyIuna I do not care broWait was Soulja boy always in this pic?? https://t.co/5KL6uMCHeZ @amuseTV_ Was Soulja boy always in this pic?? @OmegaJay3 That’s Soulja??? @CorazonShounen Right long ass arms he got @TheBirdyByrd I swear they on some bs every game @TheBirdyByrd Oh my god you’re right😱 @OmegaJay3 They against me bro stg @KamiKanSama YesI’m about to uninstall https://t.co/5YE9mBiMEg @ItzAbhinavHere @smutx_xv1 I’ve been watching him jay is a good ass youtuberOtis and aether will forever be the best beats to freestyle to @4_plop Say lessOne is the original the other hopped on the trend after it was made famous. One also only recently came back to twi… https://t.co/dnx7cCNWV0
Retweeted by hubbs_jr ❼ @judaaime Yea you right not gts you have work in the morningI know I troll you a lot but you a cool ass person even tho you a stinky bum sometimes💗 https://t.co/Q0GEeK41f3.Who rock this pfp better?? Poll below https://t.co/YiWgQVKKc8 @ChapterBlack5 You’ll never be the hive leader tho @ChapterBlack5 -coon Also nice pfp @TRIGGAHAPPYHOE 🤞🏾 @SportsAnime11 Honestly I didn’t expect to see Trae go this far @Mudkappinaz *too @Mudkappinaz Yes him Yoo @BuiltTheSame8 Unfortunately @judaaime Gn taka @reap3r124 This looks dopeMonkeys in my mentions @TRIGGAHAPPYHOE 🤢🤢Coleslaw hit different when you throw it in the trashTRAE YOUNG HOLY SHITImagine your homeboy proposing to a girl and she says no then he hit her with the meanest uppercutPeople will legit brag about being passed around like a blunt and it’s crazy to me @PrinceTatted What did uzi do to you bro😭Some people make hentai their whole personality and it’s concerningI let my nigga hold my phone for two seconds bruh ignore all that @NightmareOfNO Don’t careNorth Dakota doesn’t existBaltimore is not real
Retweeted by hubbs_jr ❼ @johnsxls2 Sound like that meboop shitAnime fell off @twperritos What the dog doin @Satsuyadan Spittin tbhOfc this is a joke I’m not like that
6/24
2021
@smutx_xv1 Oh ight Off topic tho that game was wild @smutx_xv1 Brysen got like 3 episodes of it I think unless we talking about different peopleNaruto is STILL my favorite anime! https://t.co/7xf3iu1zbN
Retweeted by hubbs_jr ❼ @astrotoofer W quality Fr‼️ @smutx_xv1 Nvm he ain’t even finish it @smutx_xv1 I will look on brysen’s bc he has the best one @astrotoofer Nigga got his video from Reddit holy @Josh_szn2 Need you on the ln @smutx_xv1 IS IT REALLY? I DIDNT SEE IT @smutx_xv1 OMG SAME SINCE HE EVEN PREDICTED THERE WAS GONNA BE A KINDERGARTEN 2 @smutx_xv1 WE GONNA HAVE TO ATP @YourRAGEz Bruce, adin, flight, some people from RDC, just some suggestions @YourRAGEz Ski maskAh yes football https://t.co/HiG9oNYHlb @judaaime Yessir make that bank for the family @Antonio02751 He’s retiringDrake Bell when the fellow prisoners find out what he did https://t.co/1kP5RNZKQg https://t.co/4Cygk2j5Ia
Retweeted by hubbs_jr ❼ @SunnoonReborn @Ismapriv_ Already..Me when I find the person that made coryxkenshin hit 10mil https://t.co/gmnixZu1OUMe when I see the last mf that subscribed to Coryxkenshin https://t.co/XkCoS05Y2W
Retweeted by hubbs_jr ❼ @CoryxKenshin Congratulations.Well I guess this is the end of an amazing journey. Thank you for everything Cory. You will forever be my favorite… https://t.co/tAHJnECcpnNo.. https://t.co/Z1u6pY9d9IPlease stop making me say stuff about white women.. @Ket2Goblin @fancygyu_ Fr tho @fancygyu_ Lyt moa @_itsMrLeorio Hubbs is so funny and cool you should follow him @XOamari_ Sir Hubbs I challenge you to a duel @_itsMrLeorio I meant me you good? @PlayMeARecord ... https://t.co/O3qDrGdDzy @_itsMrLeorio https://t.co/9aroKzT1Td"No matter what tough times I go through, I need to give myself more credit for being so strong and continuing to o… https://t.co/0Ia7Y9mHSl @fancygyu_ https://t.co/VvtBjtRPqs @BasedChrome Hubbs is the coolest human being aliveI hate you @Ket2Goblin https://t.co/FG3S3dso4m @GhoulEyedKing @Namigoat ???? https://t.co/kNl9WCmmWs“Sav is honestly just so cool. She deserves the world imo and she just is so funny😫💯” @Namigoat https://t.co/F1qUZsffD2 @yosoyIuna https://t.co/SMLz0DjWqr“I hate all coons on this app” @ChapterBlack5 https://t.co/pi058nws4k @thuqqqer “Where yo momma at niggas?” And https://t.co/5lcPwxKYG4 @yosoyIuna Counter @yosoyIuna https://t.co/56TybuLhnf @yosoyIuna Huge cock in my ass oh my god ahhhhh @Ket2Goblin https://t.co/lRAzL61W8BTell me what to say and I’ll say it @Ket2Goblin @BasedChrome TAAALK @BasedChrome Mutuals ignore this
6/23
2021

0