Sign in with Twitter

Username:

26 ♎️ moming👩‍👧BSN student👩🏻‍⚕️ gaming 🌙 https://t.co/wAHvNRqvJH⚡️

482 Following   950 Followers   3,802 Tweets

Joined Twitter 7/15/18


congrats on paying off your animal crossing house loan of 20,000 bells!!! the next one will be 86 million
Retweeted by Kelliis🖤you’re not everyone’s type and that’s okay
Retweeted by Kelliis🖤
4/7
2020
@OnlyTowel Hahah we’re only a few days in to 3 and I’m like WHYYY @IGY6Live @mxrgoddess I’m in school!! But I’d love to go back after I graduate and work by the beach again. I loved it out there(: @indianajonaz I think both my child and I are losing our minds LOLWhy is my kid the biggest hot mess this morning. Literally non stop complaining and crying. It’s like 3 hit and sud… https://t.co/NMpXWqM4VJi wanna live by the ocean SO BAD
Retweeted by Kelliis🖤
4/5
2020
@cockypotato3 Awww happy birthday to your daughter too! How crazyyy! One year apart (:WAIT LMAOOO https://t.co/d3ZPbSQZS3Know your worth. Know the difference between what you’re getting and what you deserve.
Retweeted by Kelliis🖤EARTHQUAKE 😳😳😳My baby turned 3 yesterday💕 Ya girl officially has a threenager😂 https://t.co/dHUnqhK6Tv @SixxZeroOne How?! What do you think happened?!):
4/4
2020
Wow https://t.co/6W9GSKL1df
Retweeted by Kelliis🖤I wish girls had something like the xbox (but not xbox) that we can play for 12 hours straight and talk to eachothe… https://t.co/KT0jm5hs0G
Retweeted by Kelliis🖤 @TC_Concenity I would be pissed 😂 If I had delivered normally, you better believe I would’ve held her in. @Keggerade Thank youuu(: I am! Hope you’re well too! @TC_Concenity Yes!! I didn’t want an April Fools babyyy. But I actually ended up having a C-Section😂 so really none… https://t.co/pFKJU0mD8OI can’t believe this was 3 years ago today. I was in labor right now and telling the doctors that I wouldn’t start… https://t.co/CJrL9xvn2Dreal protective w my souuul where uuu been
Retweeted by Kelliis🖤The biggest April Fools’ Joke of all time is the entire year of 2020.
Retweeted by Kelliis🖤
4/2
2020
@Schmaltzyyy Hahaha plz stop j/o-ing schmaltz!!!It takes the most special kind of duo to run with mini guns, drum guns, and rockets lmaooo. Got bored of j/o-ing to your grandmother, eh?
4/1
2020
poison me daddy
Retweeted by Kelliis🖤
3/31
2020
@ControversyUI https://t.co/EJqY0dhCg7 @SixxZeroOne Same 😎 hahaha @SixxZeroOne https://t.co/hjvqk7PTjy @keIseyxo Hahaha dudee literally 99% of my deaths tonight were from drum guns. I am TRIGGERED. Skillless af 😒If you’re killing me with a drum gun, you can lick my sweaty sack.
3/30
2020
@mxrgoddess @QueenEliminator ^^^^^ I think it’s called something organizer! @SixxZeroOne Alwaysss💕 @Allenownz 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️I will ALWAYS trust my gut. I just know, ya know?
3/29
2020
Great first stream @Schmaltzyyy!!!💕 We love you!! Always a blast 😜tell me about the rooms inside you, tell me about the ones you never walk into
Retweeted by Kelliis🖤 @QueenEliminator You have to sneak up on them when their arms are down! Hahah Have your net out while you’re slowly creeping up on it!
3/28
2020
@xnoems Until you get them all the timeee😩 @xnoems When you can, by a nook ticket, clear that island of the trees, weeds, rocks, etc., and catch all the spide… https://t.co/ZRFn7672rqThis lockdown ain’t no reason to not be showering, don’t be musty crusty xoxo
Retweeted by Kelliis🖤 @Xrated_Sinister Awww): I hope they’re all staying in and away from people too! And you’re doing your best to stay… https://t.co/1KstfOLVfbI feel like this pandemic is giving me health anxiety. Not so much for me, but more so for my daughter and loved on… https://t.co/s0gJRTw2In😍 🐣 https://t.co/QmRaVU3Y4e
3/27
2020
@MrWillDeal https://t.co/IAqePS32uYFirst End game clutch (LOL) on m&k https://t.co/xMLoLtv3mr
Retweeted by Kelliis🖤 @TC_Concenity I don’t understand why there’s two different versions! Haha @TC_Concenity I thinkkkk the windows?? Haha I can’t remember! @TC_Concenity Hahah I really do. I know I didn’t spend $30 for it to just sit there on my desktop 🙄😂 @ChentaMixer https://t.co/XiiA4svU7o @TC_Concenity 😄😄 https://t.co/mI9waxBkfdBaby, how you feelin 😜 https://t.co/fCXg1TRUvT
3/26
2020
@FUFMorty https://t.co/8jtj3XNZQR @FUFMorty https://t.co/A0fqW90wcjWith some extra time indoors, how about a way to pass the time? Follow and retweet to win a console of your choice!… https://t.co/evWE3ANDnO
Retweeted by Kelliis🖤Any partnered streamers out there looking for a channel manager? Feel free to DM questions or if you would like to… https://t.co/XWUsx53VPt
Retweeted by Kelliis🖤Where’s @KellIIs93 at? I’m tryna argue.
Retweeted by Kelliis🖤 @FUFMorty I’m doing hw and studying for finals lmao. I don’t have timeee to argue with your ass😂 @TC_Concenity Smh nothing to me! Girls think they’re sneaky and they’re notttt😂 @TC_Concenity Girls can be so disrespectful 😏 @ACNHCentral @EmmielleysradShe said “fever” and trump was OUT of there lmaoo https://t.co/WCVeDJ9Rpd
Retweeted by Kelliis🖤 @FUFMorty About what?! LmaoooLet me just sayyy, a majority of this was me in high school or me in a relationship where I did get cheated on😂 She… https://t.co/bhkbbzYuJOi was done with these until i saw this 💀 https://t.co/Ml9rgHMoqM
Retweeted by Kelliis🖤There’s no better feeling as a streamer when you switch to a non competitive game and your chat not only stays and… https://t.co/D3GVQHs6tt
Retweeted by Kelliis🖤Guess what I’m doing tonight guys... ⚡️Tiktoks⚡️ I’m obsessed again 😜Jesus Christ 😂😂😂 https://t.co/utQqJDIGhdI WENT SKYYYYYDIVINGGGG... https://t.co/yeWCeqjVMkPlease watch and share https://t.co/Wy0rE1Xp8S
Retweeted by Kelliis🖤
3/25
2020
@ImSpar_ @mxrgoddess https://t.co/z0Bi3UGo9T @dylpw @Schmaltzyyy What about groceries???? @classickalee This was watching love and opportunity float away from you... https://t.co/5qxR8OOpqW?!?!?! https://t.co/MNGya7SH4w @mxrgoddess I’m trying to have an orchard of fruit trees but it’s taking a whileee https://t.co/N5TRhqFaBi @mxrgoddess Awww titties 😂 I have one pear and 3 peach trees but mine haven’t bloomed either. 😭 @mxrgoddess Oh and I just got fucked up by some wasps sooo if you need another nest, I got one 😂 @mxrgoddess Do you need any oranges?? @mxrgoddess I need pearsss 🍐!💕 @mxrgoddess Keeeeeks, what fruit do you have on your island?! @SimbyBTW 🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️ @TheUglyDad Kk gramps 😂😂😂 @TheUglyDad Hahah shut up. 1997🥵. I actually think my first one is long gone, but I’ve had a few of mine for YEARS. @TheUglyDad Isn’t it so sad! I lovedddd AIM. I still have an aol account 😂😂 @TheUglyDad Hahah ohhh what a little shit. And on AIM? Like actual aol AIM? I’m down 😂 @TheUglyDad Wait wuuuut @itsDE5 @WatchMixer That was such a sick move until that jump 😂 gonna have to steal that tactic. LmaoHope everyone is safe! Our city has a “shelter in place” order taking place tonight till April 3rd. We know a lot… https://t.co/u5IOWlqLQN
Retweeted by Kelliis🖤Sooo my term ends pretty soon and I’ve been thinking a lot about jumping back on. This break from streaming was so necessary, but I miss it. @itsDE5 @WatchMixer HAHAHAHA @ACNHCentral @Schmaltzyyy @TC_Concenity I was dying 😂😂 I was like yasss... YASSS hahah @mxrgoddess @Ninja “I’m gonna throw upppp” hahaha 😂Three tips for your quarantine... tip three being watch me https://t.co/90U8ffzwOB https://t.co/3W39O7oR3M
Retweeted by Kelliis🖤She is not lying let me tell you. ☝️ https://t.co/OHaED5mLfq
3/24
2020
@Cataliexo Ahhh I’m going to add you! @Schmaltzyyy Love youuu💕 @JennySimilee I love YOU! You make me want to start up the stream again!😩💜I posted this on Instagram last night and honestly I wanted to bring this to twitter because for a lot of us the co… https://t.co/s8oGu6diX3
Retweeted by Kelliis🖤 @ShoozTV I feel attacked tbh 🙃so addicted to animal crossing. enjoyable games make streaming so much easier 🥺❤️
Retweeted by Kelliis🖤 @SixColourz @animalcrossing I can’t catch that little eight legged hoe!😩
3/23
2020

0