Sign in with Twitter

Username:

𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿 @kulilk_ Bê ziman û bê zeman⏳

Merhamet zulmün merhemi olamaz..!

358 Following   581 Followers   1,227 Tweets

Joined Twitter 6/19/18


@DeSiMe14 🤷🏾‍♀️😀Do you understand cnm hadi bakim xdxd https://t.co/6pxRZDGhzJ @Mehmet38980528 🙏🏾😊 @MahsuM747 Mardin/Xurs @nhd_cfc 🙈🌿🤍Zaman ki bellektir tarihin gövdesinde..🎞 https://t.co/EursDu8I8q @nurselonurr 😅Karantina sonrası , düğüne gidiyorumdur ve salon girişinde hissettiğim jahah https://t.co/HPDrmSa4D6
9/29
2020
@Mikailkesgin9 🙊😀Nerde görsem tanırım, yemek sonrası çay bekleyen kürt uzanışı bu sfajaha https://t.co/hGWbghapeiKurban olam babomm https://t.co/XjT3gbDwtRBir insan kızgın ya da kırgın olduğunda şefkat görmek ister. Karşısında telaşlanan, mahcup olan bir insan görmek, ç… https://t.co/zKgrHHcsNcNostalghia Dir. Andrei Tarkovsky https://t.co/HkEa8tbO9o
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿
9/28
2020
@nurselonurr Ne çok isterdim bir bilsen 😔İyi geceler🌚 https://t.co/6hNKGYNS6CTuncel Kurtiz'i sevgi ve saygıyla anıyoruz... https://t.co/ApsHnpfoGF
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿
9/27
2020
📌 https://t.co/AemmEMPSV1sessiz acı https://t.co/Op6vrp6q2J
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿Günaydın 🥰🤭 https://t.co/zUBMdeuGV2 @miste__ Senindir
9/26
2020
jeanne dielman, chantal akerman https://t.co/u9aVpkkzP7
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿sen, o anki düşüncelerin, düşündüklerin değilsin. bırak da geçip gitsinler https://t.co/1rOe8GrUzJNerde bir türkü söyIeyen görürsen korkma yanına otur. Çünkü kötü insanIarın türküIeri yoktur! ⏳ @otdergi https://t.co/VC2BKyAXhP"İnsan çok sevmekten, kıyamamaktan, kızamamaktan, üzememekten ve hep alttan almaktan kaybeder. Hayat, ilk olarak ke… https://t.co/6D1aJgKv4U @nurselonurr Ah ki ! Ne ah güzel gözlüm 🙊
9/25
2020
Hahoooo sdkxksf https://t.co/wW1AVEjPQeÇok anlamlı bir özet olmuş https://t.co/1YUF42jEMz
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿🎬 Un Homme Et Une Femme / A Man And A Woman (1966) https://t.co/ngCyBx7eVj
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿
9/22
2020
Mamma Roma, Pasolini https://t.co/WDmvO6lrAIDünyaca ünlü sinema filmi sahnelerinin canlandırıldığı anime 🎭 https://t.co/0xnH6jWRNf
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿Ayran istemedi xdxdxd https://t.co/ib6SLAW8z1Ülkenin kedisi bile mağdur https://t.co/c1B2j8R0yy"Sadece gerçekten yalnız olanlar yalnız değildir, kendi dünyalarında yaşarlar, hiçbir şeyin eksikliğini hissetmezle… https://t.co/eH3HlwOFtp
9/21
2020
“sen tutar kendini incecik sevdirirdin, bir umuttun bir misillemeydin yalnızlığa...” • hüznün kuşları | cemal süre… https://t.co/TovNJftpzaCumartesi Anneleri, 9 sene önce Behzat Ç televizyon dizisindeydi.🎥 #CumartesiAnneleri808Hafta https://t.co/vkfBLe93rz
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿
9/19
2020
“susmak daha kötüdür. suskunlukla geçirilmiş tüm hakikatler zehirlenir.” der nietzsche. “duygularını açığa vur! dil… https://t.co/6Rf5JmXXx2“Günün birinde son yemeğini yiyip, son çiçeğini koklayıp, bir arkadaşına son kez sarılacaksın. Son kez olduğundan h… https://t.co/iB1uiV5mcP
9/18
2020
"Ulan felek... Kahpe misin değil misin bilmem ama benden yana değilsin." Çiçek Abbas (1982) https://t.co/E9Z9npmBDX
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿gerçekten sevdiğim çok az insan var. saygı duyduğum daha az insan var. dünyayı ve insanları tanıdıkça hoşnutsuzluğu… https://t.co/1tBGE8b80Z
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿
9/17
2020
İçindeki çocuğa sarıl , sana insanı anlatır“İçine atıyon bu hiç İyi bişey değil , atma..” https://t.co/l28bKkidCwŞakaya vuruyorum diye anlaşılmıyor da, ben bazı şeylere çok kırgınım
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿“kendimi yalnız hissediyordum. her şey bana yabancı olmuştu. kendi çırpınan kalbimden kopup etrafımdaki şeyleri den… https://t.co/610jFi3Wir
9/16
2020
https://t.co/91rVRiu9U8Bundan sonra böyle kardeşim , hadi bakalım xd xd https://t.co/sByIAtJMNe“ağrımasa bilir miydim, yüreğimin yerini.” diyor nilgün marmara. “acı da iyi bir duygudur, çünkü incinen kısmın hen… https://t.co/lQk1Q2JVwW
9/15
2020
Hafızası karşında neden aciz bir varlıktır insan? Mehtap Ceyran
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿Her şey değişir. Bazen zamanla , bazen bir insanla📌 https://t.co/ByT1jgjRIY
9/14
2020
News from Home, Akerman https://t.co/DRHOOcPXEqSevda ne kadar çoksa insan o kadar çoğalır, büyür. Sana dese ki biri, sevdamı al, kendine ekle, bir ömür ile çarp,… https://t.co/f1xtARv3ppSıfır bir değer değildir. Bir sayı bile degildir. Ancak başka bir sayının yanına gelince değer yaratır, tıpkı sevda… https://t.co/YiZ0cgkEU5 @nurselonurr Asla şaşmazz😂U tamam https://t.co/jsk3jALMAU
9/13
2020
https://t.co/TN8gmiCm8NGidelim buralardan.. 🎬Kelebekler https://t.co/N0IlvKiXGc
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿artık hiçbir şey hissetmeyecek kadar çok şey hissettim. ruhum tükendiGuliyên dara dil şikestin
9/11
2020
“Bizi bir kitabın sayfaları arasında kurutuyor zaman..”Ben bi şey yaptım 👉👈 https://t.co/GpaPAkMbuN
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿Kendimizi “sürekli” sevme hâli kolay bir şey değil. Hatta mümkün mü bilmiyorum. İkili ilişkilerde kendimiz olamadık… https://t.co/fnINaB182T
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿📌 https://t.co/0VHHPYHAEpHer seçim yeni bir olasılık demektir. #Atiye
9/10
2020
@BrnMuhammedali ☺️Valla ne yapayım kubbane kendime oturmuş ,düşünüyorum https://t.co/XHFqPHfXhzkadın, yaşam, özgürlük... #istanbulsoezlesmeiyasatir https://t.co/woHMgdhGBt @nurselonurr Seen benimm canımmsın😂Allah razı olsun kardeşim sdfksh https://t.co/C2cBxsfLJl https://t.co/3v2D6xxUxF @nurselonurr https://t.co/tIQlk1wCvSTelefon kapalıyken merak etmişlerdir ümidiyle açtığında kimsenin yazmadığını görüp yaprak dökümü ali rıza bey felci geçirmek @nurselonurr Meçhul ...Var bi hayalimiz ... https://t.co/4l1fVaqXlxÇevrem : okulu ne yaptın ,çalışıyormusun , neler yapıyorsun Ben : vallah abe kendime turluyorum https://t.co/DTlz5SuJG6
9/9
2020
📌 https://t.co/5E0kgm1WE0Bu kadar mutlu olsak yeter portakalamın https://t.co/f7lsFLAqi4 @nursmermaidx Çok teşekkür ediyorum 🙈, sizde bi okadar güzellik 🌹"Gücünün yettiği, canının istediği kadar da kaçsan kalbinden kaçamayacaksın." 🎬 Tabu (2012) https://t.co/4OKpPLNFEbBüyümüşte teyzesine hediye alıyor 😢🤭 https://t.co/asbaRf2FRe @ferdisidarjir 🥰 @eniseer4 Gül güzeli 🌿1998 Vs 2020 https://t.co/DAbXQ74P9M-Onu hâlâ seviyor muydun? -Evet. Beni heyecanlandıran bir şey gördüğümde onunla paylaşamayacak olduğum için ağlard… https://t.co/9FdLebmBQq📌 https://t.co/j86758tM9l
9/8
2020
Dolor y Gloria, Almodovar https://t.co/3WhJFgyFixKısaca: Hiçkimsenin size “basit” hissettirmesine, basit biriymişsiniz gibi davranmasına izin vermeyin. Basit insan… https://t.co/54KldRYI80
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿Gönlüm hep seni arıyor neredesin Sen ... https://t.co/UfyotNh9fn#KadınlarıDeğilKatilleriDurdurun https://t.co/TGRmZi72sh
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿Son ses şarkı açtım bulaşık yıkıyorum bilen bilir bu en iyi terapidir
9/7
2020
Happiness only real when shared. Into the Wild | 2007 | 🎞 https://t.co/KgUu2MOFXy
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿Asla hayattan kaçmayacağım Aşktan’da ... @otdergi 🎈 https://t.co/UADBV18yBC https://t.co/2aGHMbGybIEylül sayısı bi başka güzel 🌿 https://t.co/8ligpzQiJKMohamad Hafez’den bir bavula sığan hayatlar. Mimar ve heykel sanatçısı Mohamad Hafez yazar Ahmed Badr ile birlikt… https://t.co/EbLMC6rcvD
Retweeted by 𝐊𝐮𝐥î𝐥𝐤 🌿"Çiçek öldükten sonra istediğin kadar güneşi ol, bir daha gökyüzüne yeşermez.""Ben bir enkazım. İnsanlar tarafından darmadağın edildim." 🎬 I, Olga Hepnarová (2016) https://t.co/8olcbsGwic🧘🏾‍♀️ https://t.co/gfkGxjIRvmGünaydın Zalım’lar 🎈 https://t.co/VtAz9WbD6c
9/6
2020
Şeytan ayrıntıda saklı 🙊😀 https://t.co/HcunJznbzdMardin’de Vintage dükkanı 🎞 https://t.co/JtdDNpZs2VKara 🎈 https://t.co/PRvNQcOwiT🎞 https://t.co/0LYFearvh0
9/5
2020

0