Sign in with Twitter

Username:

my last name is simpson it doesn’t mean simp

79 Following   48 Followers   898 Tweets

Joined Twitter 1/25/19


sharing memes is my love language
Retweeted by lex
10/21
2020
@itsraechill you tweeted today???
10/17
2020
@Valkyrae okay😳😳😳😳😳😳
10/16
2020
@Valkyrae ❤️❤️ much love
10/14
2020
@Valkyrae @righxteous ayoi love when my friends invite me to play games ^-^ *COUGH COUGH COUGH COUGH COUGH*
Retweeted by lex @Valkyrae hey
10/13
2020
my @OfflineTV entry for their #OTVFanartContest !! wanted to draw something anime...🤤 https://t.co/OoRrrlyyqG
Retweeted by lex @Isaac97532859 @S0undM1nd @Nicks if it were possible to dislike tweets, i would dislike this one.
10/8
2020
@wahababaig :) ty @wahababaig unfortunately i am too young 😪 @LeeScade1204 makes sense @wahababaig time to move to LAi don’t know why people are following me from this tweet but hey @Valkyrae asmr 😁😁😁 @RosaleCarlos12 he’s precious! have to get rid of him though because i’m allergic :(appreciation tweet for @Valkyrae <3 i love you
10/7
2020
@Valkyrae congrats on 2m followers🤎🤎 you deserve them all and so much more!
9/28
2020
if i like u.. IMMA SIMPPP
Retweeted by lex
9/26
2020
@Nicks yo wtf
9/25
2020
“If i ACCIDENTALLY go into the wrong patient hospital room and give them the wrong medicine AND kill them I will lo… https://t.co/LgglfVe329
Retweeted by lex @BoopisMinimus bruh @WaifuBenedict @leahdb98 @Valkyrae daddies** he makes more money @WaifuBenedict @leahdb98 @Valkyrae good luck with that, we’ll all be simping for rae though😝 @WaifuBenedict @leahdb98 @Valkyrae why are you commenting if you don’t like her😭😭 go to those websites and simp for… https://t.co/qQzmPa5btQ @WaifuBenedict @leahdb98 @Valkyrae i mean.. it’s valkyrae.. you not gonna simp? @Valkyrae playing valorant i can’t type @Valkyrae nSORO STOP UR OLSO PRETTY
9/24
2020
we love you! @emmachamberlain “emma chamberlain once said...” https://t.co/JiYA3deMZs
Retweeted by lex @itsraechill real ones know wassup. i’m sure your friends know it’s just a game. you could always check up on them… https://t.co/J9VhpAZA82
9/22
2020
@Valkyrae @InnerslothDevs @forte_bass brifthe cutest https://t.co/1XBRP7krCR
9/21
2020
@ioanstephens theo! he’s hiding behind my suitcase lol
9/20
2020
@Valkyrae according to the offlinetv podcast, pokimane and myth are down to play Gta role play :) @OfflineTV podcast inspires me to do big things in the future
9/18
2020
@itsraechill maybe you should procrastinate forever and keep them waiting😈 @Valkyrae holy crap i was here 😁😁
9/17
2020
https://t.co/gvPmsOvmox
Retweeted by lex
9/16
2020
@itsraechill so happy for youuuu
9/15
2020
@Valkyrae bro whatIt's finally here. The trailer for the greatest game of Among Us ever played. Do not miss this one. Full Vid:… https://t.co/XDSgwV6A4j
Retweeted by lex
9/14
2020
attention everyone - @cizzorz is now the new third imposter. @ninja has been demoted. thank you for your time.
Retweeted by lex
9/13
2020
@Nxd1me @Valkyrae then why you got her notifications on? @itsraechill oooou i like his approach @itsraechill that’s every night rae @Jardeh_ @itsraechill omg why @outofmatrix2012 @itsraechill i understand why she’s yelling, the game can be veryyyyy frustrating sometimes. but y… https://t.co/tp582IoUk2 @itsraechill this game lowkey becoming frustrating lmao why @annuechoon @Valkyrae @DisguisedToast i don’t blame her, it was actually frustrating to me lmaoAmong Us is one of the best things to happen in my life because I get to make new friends, which was something that… https://t.co/4mI8vvB3k0
Retweeted by lex @DisguisedToast JOHN LMAOthe greatest betrayal in Among Us history. i spent all game earning his trust... https://t.co/NTfIBF7m1E
Retweeted by lex @bnans SO CUTE UWUwho would you pick 🤔 https://t.co/jlGya2N9DD
Retweeted by lexAbout to dive into the Among Us world... I'm going to fucking destroy anyone who dares to call me an impostor
Retweeted by lex @Valkyrae @pokimanelol @xChocoBars @starsmitten_ @TSM_Myth @bnans @fuslie @Shiphtur @peterparkTV @QuarterJade pog
9/10
2020
@Valkyrae @DrLupo nice @Valkyrae YOU DESERVE THEM ALL @Valkyrae i was here
9/9
2020
@Valkyrae i’m literally clueless and i have no idea but i’m so excited
9/8
2020
@innocuosly @Valkyrae @Ninja @BasicallyIDoWrk i think she said she’ll stream later
9/7
2020
@Valkyrae I WANT TO WATCH
9/6
2020
@itsraechill precious @InnerslothDevs Don't worry. we gotchu :) https://t.co/PdHofDnTSx
Retweeted by lex @Valkyrae @DisguisedToast HAHAH RAE WHAT THE FUCK. i missed this stream but that video is so funny i’m dying
9/5
2020
shout-out @ninja best 3rd imposter i've ever seen
Retweeted by lex
9/4
2020
Playing Among Us daily can’t be healthy
Retweeted by lex @itsraechill i regret not buying ur crewneck merch so long ago smh
9/2
2020
@itsraechill poggers so happy for you @Valkyrae I LOVE YOU
9/1
2020
@Valkyrae prettiest hooman
8/31
2020
@Valkyrae how many are you at??
8/28
2020
@Valkyrae proud of you i love you @Valkyrae among us>
8/26
2020
@itsraechill no literally same. i had to be up at 9 today but i went back to sleep and woke up at 2pm
8/24
2020
@itsraechill i ship rae with happiness @CitrusLmao @Slayzerzz @Valkyrae okay hahah i got it thanks @CitrusLmao @Slayzerzz @Valkyrae fuck i’m confused it’s fine lmao @georgefun524 you’re such a perv @Slayzerzz @Valkyrae i thought that was some type of game mode of a game lol i’m dumb @georgefun524 @Valkyrae shut up @Valkyrae wait what game
8/22
2020
@itsraechill You have my heart
8/19
2020
@OnePercentHQ @Valkyrae
8/18
2020
@Valkyrae Hey rae how are you
8/16
2020
@Valkyrae @100Thieves your hair is soo dark
8/12
2020
@Nicks Actually i support this @ianndior Hey
8/5
2020
@Valkyrae @Classify @Viperous oh hey
8/2
2020
@Valkyrae bruh
7/31
2020
@Valkyrae much love to you
7/30
2020
@emmnicoll 😳
7/29
2020
@itsraechill me
7/27
2020
@itsraechill sorry rae ur cancelled
7/26
2020
@BadBoyLilTimmy @itsraechill omw
7/23
2020
@Valkyrae @hypland yessir @sal_the_pal03 @emmnicoll bruv just delete @emmnicoll i support
7/21
2020
@Valkyrae it would be my best night ever if u liked my ig pic 😳😳i wish i had friends who were down to do fun stuff. i wanna explore, not sit in a parked car all day
Retweeted by lex
7/20
2020

0