Sign in with Twitter

Username:

garoblog kabeh anjing

859 Following   1,051 Followers   24,213 Tweets

Joined Twitter 6/19/21


aku sama si aa jualan ayam penyet judulnya ayam penyet sambel granat, yg mau beli tapi gaada waktu buat dateng juga… https://t.co/iwHY4OxHMj
Retweeted by pladboy @petapa_genit_69 @anggifatmah Anying lah eta mah 😩 @tololmeroket Daliv bang @Ladya______ Abi nu koneng @teuapalatuh Dimana lur @YaqutCQoumas Baca tah replyan umak @ayamtirex Mi mun dek pinter deui urang miluan. Bosen belet wae @bdngfess Sakirana ai lalakina bisa mere bukti mah nya cing percaya weh atuh tong hayoh weh kekeuh @XtremeMerch @DEADSQUAD_Band Kuma stepi weh @aldeath_ AamiinGogodana nyakaligus teuing. Nya pikiran nya hate nya tv pareum nya nganggur nya dompet kacekek 😩
7/7
2022
@Leogvrll_ Yul πŸ˜”πŸ˜” @ninduttttt NiiinBalikeun aing ka 2011Stress anjing cape aing.info lowongan kerja yang jobdesc-nya kayak mas-mas pake kemeja kotak-kotak πŸ™πŸ» https://t.co/vHKVcWgaYp
Retweeted by pladboy @bdngfess Kumis adam @fansnyaceuntat Nebeng boleh a? Wkwk @iniakuind @agoda Tidak akan. Agoda jelek wuuu slow respon πŸ‘Ž @bdngfess Wahahahaha bau kelek anying 🀣 @iniakuind @agoda Wah parah @iniakuind @agoda Jawab kamu agoda @agoda @anggifatmah Sok gi
7/6
2022
@hyenaanan Oke berkabar weh wi @hyenaanan Hayu dek dijemput? Cik share loc @hyenaanan Dek ka imah wi? Bisi sieun da dirumah ge loba barudak.Cigarette break 🚬 https://t.co/eDdbDmo0LY
Retweeted by pladboy @aingAhdi Mang pas meuli eta nu ngaladanganna cuek teu? @SUNDA_FESS Luplep kalo hujan dan aliran @gataulupaalagi Gataulupaalagi @ninduttttt Enin pisan @hyenaanan Aslina wi?How to make the right message... https://t.co/kcRkcCfT3c
Retweeted by pladboyJujurly abi BU 😩 @icihahaha Euhh udah ke klinik? @imaaaaaer Moal mungkin abi @nunnssky @bdngfess Abi 29 ajig 😭 @iondeepurple_ Lucuuuu @teuapalatuh Iyah sok habek habek @pandhoeRandyo @sususroberi @e100ss @BanggaSurabaya Duh gusti 😒 @Sibukmncarilham Tah nu dagangna bijil @SUNDA_FESS Sumber kerudetan lalaki @kadalbuntunc Ramah nu dagangna. Mun aya warung model kieu cobaan jajan 20rebueun @insannokturnal Kahayang abi pisan ieu mah @expetashit Iya padahal kan bisa jadi mahluk perindo @callmeboy01 @SUNDA_FESS Teu nanyaSaham Persib apanan geus nyepeng. Angger ngomong wae kaluar duit. Mun teu nyepeng saham mah pek weh wawewow kaluar… https://t.co/58c1swyLX6
Retweeted by pladboy @apwygblm 4 weh cukup supaya leup mah @callmeboy01 @SUNDA_FESS Tedi udah makan? @apwygblm Mun apal berati cs aing @SUNDA_FESS Teu ogeType warung kesukaanku https://t.co/UeCGslKyv3 @fansnyaceuntat πŸ’―Ieu kumaha caritana ultras klarifikasi 😭 https://t.co/NLCCllVObf @AREAJULID Telanjang dong @badutts @bdngfess Bisi bade bareng jeung abi @kelelalay Lasut @darksunfl Serem :( @kelelalay Emhhh anying @KmalRukmana Itu kanjutnya manjangan berati bohong @teuapalatuh Dieu gawean di imah aing @hyellopi Iya sama. Makasih juga cloey @BabankTamvann Kudu di cobaan @anggifatmah Semangat anggi yang penting mah kita tidak kriminal @cuan_qy Naon ieu teh? Lain tusbol kan? ;( @anggifatmah Kalo udah pusing bgt tag kiduy @cuan_qy Aslina @anggifatmah Anggi gpp eada tegas weh da bukan milik negara @nakkpantai Aduh cing kuat 😒
7/5
2022
@sundastruggle 2500 😒 @sahdugram @convomfs Ya benul @xjouska_ Still mang @nunnssky Ah euy salah abi :( @nunnssky Perjuangan ngaranna ge nun @iondeepurple_ Nya kangen ka imah um euy. Kangen di alaan tai ceuli @nunnssky Susulan atuh da dekeut lauk mah wkwwkk @nunnssky Dek ngagawean naon atuh wayah kieu :( @iondeepurple_ Wah enakeun pasti sakali ewang πŸ₯Ί @boyandronna Mejeuh atuh yan eta mah 6 jam @matchhal4tt3 Teu aneh @matchhal4tt3 Me @iondeepurple_ Sami :( tapi abi teu remaja deui @nunnssky Ulah atuh kagok mah @iamkobok @convomf Edan kieu :( @hematgoblok Kolbak @lainkabogohkamu Naha kadinya luncatna @bdngfess Pengen docmart @sipaharaa Hebat kieu incu @cizzcakee Abi diajak teu? @Leogvrll_ Pusing dong @anggifatmah Iyalah orang deket rumahmu xixixihttps://t.co/cP6YHff3GD @ironmaiden134 Ah kieu weh nyi @bladewolf29 😩 @FWBESS Angkat aku jadi kakakmu @darksunfl Iya di tokyo @lainkabogohkamu LombokBagus banget pantainya https://t.co/dS7V5mU6tV @badutts @otongkoil Duh aing
7/4
2022

0