Sign in with Twitter

Username:

jangan mudah baper ini cuma twitter | guyumu adalah semangatku | follback dm mawon nggih

994 Following   5,910 Followers   11,603 Tweets

Joined Twitter 8/18/17


Gematiku, sabarku, lan tulusku wis koyo ibumu. Mergo gowo atiku, pomo gowo pikiranku rabakal ngasi ko ngono.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @m_irvaannn wes ojo omah ne morotuo lek timbang remukPengen galau tapi isinn mbendino wes sambat 24/7 renek jeda ne
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”sakniki purune sampean pripun, menawi cekap semanten nggeh mboten nopo. niku nggeh hak'e sampean..
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Musuh kemerdekaan bukanlah terutama kekuasaan masyarakat dan negara, melainkan kesewenang-wenangan dalam penggunaanโ€ฆ https://t.co/zApC0dj1UL
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Aku tulus banget ko, cuma engga cantik banget, sering ngambek, suka marah-marah ga jelas, suka makan pedes, modyan,โ€ฆ https://t.co/vm1b9rpU5B
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @m_irvaannn yen arep golek sek nganggur yo siap siap padu terossek merdeka mung indonesia nek atine isih di jajah @Dyhksmrwt iseh rodo mengkis mengkisTujuh belas Agustus, tahun empat lima. Hubungan nya udah putus, sayangnya masih ada.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Sesuk tak tukokne insto sak apotike mas ben matamu ra picek yen lagi diperjuangne, ben aku cepet merdeka mbok halalke.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @aryndha_24 duh duhAgustus aja 17 an, masa aku sama kamu ngga 1 7 an. :')
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Agustus aneh ya, masa iya seseorang di paksa merdeka disaat hatinya terluka
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Panggah ngeyel melu merdeka, Masio wayah upacara tangiku kawanen.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @setiawan_240620 sami sami masehsek kene mobat mabit le memperjuangkke eh merdekanya sama yang lainlomba 17an kemarin ga ada yang lomba adu nasib?
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Aku wonge penak kok, yo penak dilarani penak juga diapusi.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @setiawan_240620 tambah tuwo maseh lancar sak kabehe @aryndha_24 sitek ra popo mbake @boboho557 opo meneh iki bobohoDIRGAHAYU INDONESIAKU ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡จ
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”liane wes merayakan kemerdekaan kene iseh berjuang karo pedihe kehidupanUayuuuu dewe sak omah๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ https://t.co/KAld3xsDSG
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”posisi sedang emboh๐Ÿ™ƒ https://t.co/bv65glSoKR
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”DIRGAHAYU INDONESIA'KU ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ฉ
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Udah 17an tapi belum pernah dijadikan tujuan oleh seseorang
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”"ALLAH SAID" Ku ambil dulu ibumu, Kujadikan kau anak perempuan kuat,mandiri dikaki sendiri ๐Ÿฅฒ
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”ูƒู„ู…ุง ู‚ู„ุช ุนู„ุงู‚ุชูƒ ุจุงู„ู†ุงุณ ู‚ู„ุช ู…ุดุงูƒู„ูƒ. Semakin sedikit hubunganmu dengan manusia, semakin sedikit juga masalahmu.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”
8/17
2022
@__enambelas1996 turu neng kamare dewe wae lek @aryndha_24 salah satu sensasi wong turu yo iku mbak ๐Ÿ˜‚ @m_irvaannn khusus kanggo sek wedok wae maseh ๐Ÿ˜‚ @FitriiiiiA sokle adalah tanda tanda adanya pasar malam @Lingga_unyil97 Sek salah yo ttep bakuk sate.. sek sumuk bakule kok sek dikipasi satene
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @Rund99199343 wes iki yo angel @Lingga_unyil97 Sek salah bakul angkringan, Jane seko kucing pikakane menungso
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @Wahidfirmansyh nah iki yo pie karepeurip sawang sinawang, kowe nyawang uripku penak alhamdulillah, aku nyawang uripmu wegah
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @jawashitpost cok sikile tok sek mulus jebul raine mahkhluk halus @merapi_uncover kegiatane lomba ngopeni rondo lek @pifiin_p kok koyo alaska store yomemilikimu itu seperti halnya rumus matematika ruwet
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”tak kiro bakal sesandingan eh jebulno malah kalah saingan
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”mending melu lomba panjat pinang dek daripada sering di panjat tapi ora terus di pinang
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”koe ora salah sek salah bakule sego padang jare padang kok le dodolan tekan mbengiIseng ngelamun ben galau koyo wongยฒ Sing muncul ning pikiran malah sego padang
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Ora usah berlomba lomba menjatuhkan, nek takdire kesandung yo bakale tibo dewek
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Ternyata kita sedekat itu ya dulu sampai aku susah lupain kamu
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @MOVAS1976 siap bwang terus hijaukan dlingo bwangInfografis pre sale tiket pertandingan PSS Sleman kontra Persib Bandung. Penjualan hanya kami khususkan bagi komuniโ€ฆ https://t.co/zTi7xAlNBs
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”โ–ถ๏ธ PSS Sleman vs PS Barito Putera | August 14th, 2022 https://t.co/N89dvDWMuO
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Untuk saat ini gk butuh banyak teman chat/tlp. Bahkan satupun cukup jika dia bertahan dan selalu bersama dikeadaan apapun.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Telpun ha he ha he reti2 sejam, iso sue ngunu seng dibahas opo se?
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Curhat karo 1 atau 2 orang ki lumrah, tapi nek kabeh uwong mbok curhati dengan masalah yang sama ki jane koe meh curhat opo pamer masalah?
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @Asihpujilesta18 hehehePenjualan tiket online vs Persib Bandung hari Jumat (19/8) resmi dibuka dan bisa diakses melalui link berikutโ€ฆ https://t.co/EEnBwAnuZS
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Poinnya: 1. Jangan dijual lagi 2. Jangan meminjamkan NIK yang pernah digunakan di 2 laga sebelumnya. https://t.co/RTTTrRBDCh
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @MOVAS1976 poin 3 bismillahGassskeun https://t.co/9pL6QF5sBO
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Opo2 dilakoni dewe nek mung kelangan kowe, yo sepele
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Waktu memasuki tikung-menikung, penak e nikung sopo? Bulan sutena iseh jomblo.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Yuk Jaga Sehatmu guys agar terhindar dari berbagai penyakit dengan rajin konsultasi ke klikdokter
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”umpomo pitulasan iki ono lomba nyakitin aku yakin mantanku mesti menang soale wes terlatih
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @Asihpujilesta18 nek rung masuk di benakke mbake @boboho557 manjat wit salak @JowoQuotes_ jilak @pderizky1 ora wae lek aku iseh normal ๐Ÿ˜‚Awakmu bakal angel bersyukur, nek terus-terusan wong lio sing mbok tolak ukur.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Dari lomba makan kerupuk,q belajar,bahwa terkadang apa yg ada didepan mata susah sekali diraih,,ngasi ndangak2 ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Tolong nakale dilereni nggeh mas, timbang tak undangke ferdi sambo Nanti nek di dorr jare sakit ๐Ÿคฃ
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Maaf jika aku tak sesuai ekspektasimu, inilah aku, seseorang yang mencintaimu dengan segala kekuranganku.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”
8/16
2022
@JowoQuotes_ penak turu ora resiko leksudahi sedihmu mari turu bersamakukamu tidak gagal, dia saja yang tidak bersyukur mendapatkanmu
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @pifiin_p nek iki yo akeh tunggale ๐Ÿ˜‚Lihatlah keatas untuk bermimpi,dan lihatlah ke bawah untuk sadar diri๐Ÿ˜Ž @OjoKulinoMekso
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Terlupakan kara ada yang lebih tampan๐Ÿ˜’
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Nek realitane isih adoh soko harapan, percoyoo Gusti Alloh pengen ngerti usahamu sing luwih tenanan.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Tetap terlihat tegar, senajan posisi ne ambyar
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Aku tidak pernah memblokir nomer seseorang tapi jika orang itu sangat menyakitkan, aku akan menghapus nomernya.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Tulisan ben iso diwoco, diwenehi spasi. Perasaan ben mulo kejogo, diwenehi sadar diri.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”CIRI - CIRI ASU!! Jare ngomong yen ora ono liyane, nyatane yen ditakoni wong liyo ngakune isih dewe.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Lambeku : " yoweslah meh pie meneh" Batinku : " asw...kok koio ngene to?"
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Opo sebabe koe ditinggal?
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Wong kok iso yo bales e slowrespon:) Bales slowrespon ki emang sibuk kerjo, opo emng males bales mas? Hehehe
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Agustus dipaksa merdeka, disaat hati sedang terluka.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Habis liat videonya kak Enzy di ig, bahwa menjaga kesehatan itu penting maka jaga sehatmu dengan lama KlikDokter
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”sek hurung turu mikir opoEh,tidur gih inget jam besok kerja hahahaha.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”si paling pesbuk apa kabar?๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ https://t.co/4Piyv97dTf
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Meskipun itu ketulusan ataupun kepalsuan terimakasih sudah memberikan rasa nyaman dan sayang yang belum pernah akuโ€ฆ https://t.co/C1UuNAaPUU
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”ijek kiri kanan ,kok jaluk kepastian dasar wedok.
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’” @__enambelas1996 anu mas aku yo bingungwegah pacaran hanya alasan, faktane wegah karo aku
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Matursuwun kanggo awakku seng gelem tak jak montang manting tkn semene. Gelem tak jak susah seneng bertahan neng geโ€ฆ https://t.co/jAcZbsncQG
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”mending melu lomba panjat pinang dek daripada sering di panjat tapi ora terus di pinangbismillahirrahmanirrahim ๐Ÿคฒ @dlwnoviana__ @yowessculnoo @Dwkyvale_ @yowessory @Lingga_unyil97 @Waldi58728364 @KarepeManot asmboohhhh luweh
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”sambat terus neng tetep dilakoni adalah sikap profesional menjalani urep
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”Duhh jadi kelingan karo janji-janji manismu seng ternyata mong palsu
Retweeted by ๐‘ท๐’†๐’๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐‘ณ๐’๐’”
8/15
2022

0