Sign in with Twitter

Username:

a Tennessee gal into glam and vintage

983 Following   3,805 Followers   10,134 Tweets

Joined Twitter 5/2/15


I am straight up not having a good day but I liked this color scheme https://t.co/TaBY1nkMTLNo, i never learned how to French braid Bc when I was in school I had very long hair and some of my classmates woul… https://t.co/0dQi9Cbh8NNo one: me at midnight on YouTube’s search bar: “how the actual shit do I French braid my own hair”Now if only i could get my confidence back up for outfit posts 😩Going back to posting about as many indie brands I can on Instagram has been...freeing. That’s the only way I can e… https://t.co/kcgajafewVPosted this look to my page IG: lunafayebeauty 🦋 https://t.co/4EorisOEsR
7/5
2020
@SewerMistress Awwww thank you 🥺 they’re from hell bites beauty! Style vixen I thinkFreya kept waving me to hold her so she says hey https://t.co/9qmNCFSkf4I feel as solemn as I look https://t.co/oDmqUiMrig
Retweeted by Omfg I’m BackLook at how fuckin cute these earrings are https://t.co/tBL90J41i5Uhhhh i forgot today is the fourth and did a blue eyeshadow look please know it’s not related. I just really like blue eyeshadowThe amount of money I’ve spent on my hair Bc I didn’t just listen to my gut about products lmao 😭😩 @itsmenavil Omg what a cutie lololOmg this photo of maryna https://t.co/MF63OC6ZSuOmg I sprayed my hands with sanitizer spray and the wind blew some into my eye. PAIN.
7/4
2020
🎀🎀🎀 https://t.co/tTSqElRNTzLyrik 😭😭😭 https://t.co/R7nXKr4MMFSomething cute today https://t.co/snGgiDDJXPEverytime I post my work, I always get people writing to me saying I’m “glorifying” acne, so here’s a little thread… https://t.co/3QTEB5oNF0
Retweeted by Omfg I’m Back @SsssamanthaaMUA An English teacher in high school asked me what age my mom was and quickly did the math that she h… https://t.co/w4fPx7Iic8 @hostile_bean I keep missing your shop updates but I promise I’ll get a pair eventually lolCan I pls request sour patch watermelon earrings from @hostile_bean
7/3
2020
Freya is in the middle of her first shed with us and I’m such a proud reptile mom awwww she’s growing up 🥺Okay I low key want the new @elfcosmetics lip balms even tho I have like fifty bajillion lip care products @RachelandVicto1 Not Jeremiah the bullfrog omg lmaooooNotoriously morbid recently released a new vegan mystic matte formula. Their liquid lipstick formula has been a fav… https://t.co/nQLXb867COSelf care and cleaning day with my bf today. I will likely do some quick reviews of indie products sent my way on m… https://t.co/QZ93uZVqPf @hostile_bean I wanna eat them @thesweatergal Thank you!This is insanely beautiful wow https://t.co/33RiGqTyap
Retweeted by Omfg I’m BackI was really sad to let Papi go off my island but I found Ellie today and asked her to move in. 🥺
7/2
2020
Posted this to Instagram IG: lunafayebeauty 🌻💛 https://t.co/nBgw5RU4U4🌻🌻🌻 https://t.co/PW6YwVeViDSometimes there’s drama 😐 usually when a brand is really shady we’ve had a couple of extremely shady and rude owner… https://t.co/AP9czjjxPAPeriodic reminder I have a Facebook makeup group called Indie Makeup Lovers where we focus on indie makeup, jewelry… https://t.co/1OjtCkxDFkClothing finds today. They’ve all been sanitized so don’t worry! I’m gonna *try* to do a cute little vintage look w… https://t.co/qvxTkujYvrMy glass serving plate find today. Did I need this? No. But was it calling me? Yes. https://t.co/6RvjSo7ZcAsoft https://t.co/2bokWSFrE2
Retweeted by Omfg I’m Back @vineyardpressco Lol awww how precious!During sex I like to thank y’all for the help Oh ok https://t.co/JFLD777Hpz
7/1
2020
@Lithunium_Snow OmgI logged into twitter and Facebook after thrifting all morning and.... Oh lord lmaooooI never get tired of video clips like this how cute https://t.co/IUopt8uO2h
6/30
2020
Just posted this to Instagram IG: lunafayebeauty 💛 https://t.co/zANMJspiGPNeon brows https://t.co/tIjZgwHdHR @DitchMisser I used to use dry shampoo until I noticed how dry it made my scalp and hair so I stopped even before I… https://t.co/dIhCD9MJCN @orianna_xox I co-wash in between washes of course but my full wash day is after 10-14 days at the moment @vineyardpressco Yeah I’m really glad you brought that to my attention bc hard water is something I keep in mind wi… https://t.co/EobFsoZr65 @vineyardpressco @manesbymell Thank you! I do live in the city so hard water is probably a huge issue for me right… https://t.co/0OpGLvYERqMy scalp is getting SO DRY omg someone pls help. 😭 idk if I’m doing something wrong in my weekly hair routine or if I’m missing somethingPosted this to Instagram earlier IG: lunafayebeauty 🦋 https://t.co/QE8moOtmRg
6/29
2020
Happy birthday to my sweet girl, Harmony. Thank you for being my daily hope for a kind future. https://t.co/pmozcsZmpYI feel like this is the prettiest look i’ve ever done 😭 https://t.co/tLyQ27S5i6
Retweeted by Omfg I’m Back#BraylaStone, a 17-year-old Black girl, was killed in Arkansas. Say her name, protect Black trans youth, and uplift… https://t.co/TDi4NkJi0X
Retweeted by Omfg I’m Back @insatiablemoon Thank you angel 🥺Butterfly clips part 2 https://t.co/xlmZCFNG9vPulled out my pinky rose peacock palette today bc it’s been a min https://t.co/lPgHRDzilG....fireworks WHYThis look is now up on Instagram IG: lunafayebeauty 🌈 https://t.co/l6pr5qGarL @The_Sleepy_Bee Awww thank you 🥺
6/28
2020
@a_free_houseelf Thank you ❤️❤️Definitely happy I bought butterfly clips https://t.co/ZBIPLyRQJD🌈🌈 https://t.co/lVTViHXICzI pretty much had pepperoncinis and olives for dinner and no regrets @EmberXtelle @SwatchQueenShop I bought one! Hope you sell out soonI’m gonna do a fun look tomorrow I promise. Like i want to and then I sit down lately and lose all inspiration 😩I went out to get a few things I needed for the house and also came home with butterfly clips oopsEvery time I wear this mask it’s 50% people weirdly staring at me and 50% people complimenting it https://t.co/lzXGivowadThis look is now up on Instagram IG: lunafayebeauty 🖤💜 https://t.co/9hRZBDRf0b
6/27
2020
Ok bye again I have to run errands https://t.co/6tGHymy56RHi https://t.co/VKapV3NoaI @GlamGothBeauty Thank you ❤️Harmony turning 8 in 3 days is breaking my heart tonight 😭 https://t.co/NsunOgTQLp
6/26
2020
@SourPatchKids sponsor me pls I’m your biggest fanYes I did buy 1.9 lbs of sour patch watermelon for $5 today. https://t.co/VYSRxFt5WN @DollS0ul Fuck Joffree Shart"Hooty hoo! I see you've uncovered a new specimen to add to the museum's collection!" 🦴🦋 https://t.co/gFU8r2G26q
Retweeted by Omfg I’m BackMy thrift find today and now one of my favorite finds of the year https://t.co/nDpHqQLzT1 @catgothcore Love it @GlamGothBeauty My dad does this he’ll pick at things he’s cooking and snack while making Sunday dinner and then no… https://t.co/2XohtTpWGA @hostile_bean Yes they’re amazing
6/25
2020
This is my go to peachy look but my hair is so soft today. I’m about to go outside and ruin it in this humidity tho… https://t.co/U4tjnQPA7pCherry Blossom 👄😍 https://t.co/Dyg2nsVSEh
Retweeted by Omfg I’m Back @vineyardpressco Omg we just finished rewatching the avatar series tooMy bf is great with leafy houseplants and outdoor flowers and plants and I’m great with cacti and succulents which… https://t.co/OEQcDZ0A2hTee shirt and jeans with some sort of wacky jewelry piece (go figure) https://t.co/Ya1aRUkWk2 https://t.co/n8AK50zqBj @chelsea63746447 Thank you 😭 it’s @ColouredRaine cherry blossom ❤️
6/24
2020
This look is now up on Instagram IG: lunafayebeauty ❤️ A good skin day and the fact that my hair looks decent on… https://t.co/7QRQ40ScaK @ThatGirlShaeXo ....but how? Lmao @skeletonfreak86 It’s a shop on Instagram called patapatajewelry ❤️red eyeshadow with green eyes is a power move https://t.co/nEV2GbWZQ9I went to a thrift store for the first time since February and it was strange but also enjoyable since no one was t… https://t.co/7myRdAatPX @hostile_bean I haven’t worn one in so long but my daughter picked out a black denim skort at Justice and now I kinda want one too.happy pride month from me #TransWomenareWomen https://t.co/mIYLmhXnH9
Retweeted by Omfg I’m Back @mothofpeace Yeah! I’ve seen a lot of beardies looooveee aloe. Freya likes dandelions too! She’s been a pretty pick… https://t.co/Yms2cgzEPr
6/23
2020
Freya ate so many bugs and had a bit of aloe and how she’s just vibin https://t.co/NGazVFRn9B @monthewat Lmaooo i feel the same way it’s because they’re so expressive even if they’re not “talking”The art vs the artist https://t.co/B1Njy872OG🖤🖤🖤 https://t.co/BDx8JuYdas
6/22
2020

0